Ik heb amper gekeken, over wie hebben we het dan? Kelly?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Poeh, ik zag gisteren een klein stukje maar ik schrok van die oudste dochter. Wat is die lelijk geworden zeg en dat mbv de plastische chirurg.
Debby is de oudste.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb amper gekeken, over wie hebben we het dan? Kelly?
Op de foto in de OP heeft ze zelfs maar 1 been.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh toch Debby, maar heeft die meer dan haar borsten laten doen dan?
Ik kreeg het idee van wel, ze keek superstrak en zonder rimpel uit haar ogen. Aan de botox gehangen kreeg ik het idee. Moeder overste vond ik er ook afgeleefd uit zien met die laag pancake op. Die is toch ook al es strak getrokken door de plastieke chirurg?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh toch Debby, maar heeft die meer dan haar borsten laten doen dan?
die foto blijft fascinerendquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op de foto in de OP heeft ze zelfs maar 1 been.
Ja, ik ben niet zo goed met afbeeldingen en dan knippen, plakken etc.quote:
Daar rechts zie je lange armen, handen teveel, benen te weinigquote:
Wat een prodentsmile van Kenjiquote:
Ik twijfel nu of ze er iets over heeft gezegd in een uitzending vorig jaar (dat ze het zou willen) toen we Carmen na de ooglift zagen, ik weet het niet meer...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee van wel, ze keek superstrak en zonder rimpel uit haar ogen.
Vooral omdat het nu ook al doordeweeks komt, we blijven terugblikken zoquote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dat terugblikken niet zo heel leuk, wel leuke stukjes enzo, maar ik zie leiver alleen nieuwe stukjes.
Ja precies.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral omdat het nu ook al doordeweeks komt, we blijven terugblikken zo
Denk het niet. Je hebt nooit meer iets over haar gehoord. Maar ja, niemand van die dochters lijkt vrienden te hebben. Of andere familie, of schoonfamilie, of wat dan ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef Starlie het volgende:
Lyndsay is er niet mooier op geworden... Dave ook niet trouwens vind ze beide behoorlijk uitgeleefd eruit zien maar ja wat wil je met Bruce als zoonVraag me trouwens af of Lyndsay en Anneke nog steeds vriendinnen zijn!
Alleen van Debby weten we dat ze heel goed bevriend is met die homo kapper...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk het niet. Je hebt nooit meer iets over haar gehoord. Maar ja, niemand van die dochters lijkt vrienden te hebben. Of andere familie, of schoonfamilie, of wat dan ook.
Denk dat ze blij is dat ze eindelijk klaar zijn met die serie....quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
Heeft Debby ook een hersentransplantatie gehad, of een klap van de molen?
Ze is super lief en aardig en positief!
Die leest alle kritiek en verlaat nu de serie met een positieve noot, amai!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
Heeft Debby ook een hersentransplantatie gehad, of een klap van de molen?
Ze is super lief en aardig en positief!
Ik vind Kelly (ookal is het vaak nep) en Lindsay stukken leuker.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Denk dat ze blij is dat ze eindelijk klaar zijn met die serie....
(heb haar overigens altijd de leukste, ofwel de normaalste, gevonden)
Hier kan ik het eigenlijk wel geheel in vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind Kelly (ookal is het vaak nep) en Lindsay stukken leuker.
Kelly is een leuke moeder, streng, maar super rechtvaardig.
En Lindsay is gewoon grappig.
Debby is een chagrijn.
Haha, ik weet dat ik hier de enige ben die enige sympathie heeft voor Debby!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier kan ik het eigenlijk wel geheel in vinden
Oh dan snap ik jequote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Haha, ik weet dat ik hier de enige ben die enige sympathie heeft voor Debby!![]()
Maar ik vind haar gewoon lekker normaal, ze doet zich niet mooier of leuker voor dan ze is en daar verdenk ik haar zussen eigenlijk wel van....
Was ze in het allereerste seizoen wel gezellig?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Of de stress begint wat weg te zakken bij Debby, je ziet het zelfs haar zoontjes zeggen dat ze meer mama is.
niet de enigequote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Haha, ik weet dat ik hier de enige ben die enige sympathie heeft voor Debby!![]()
Maar ik vind haar gewoon lekker normaal, ze doet zich niet mooier of leuker voor dan ze is en daar verdenk ik haar zussen eigenlijk wel van....
Ik heb tegenwoordig ook sympathie voor Debby hoor!! Kelly is mij veeeeeulll te overdreven en te gemaakt en net wat jij zegt Debby doet zich niet mooier of leuker voor...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |