Ik heb amper gekeken, over wie hebben we het dan? Kelly?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Poeh, ik zag gisteren een klein stukje maar ik schrok van die oudste dochter. Wat is die lelijk geworden zeg en dat mbv de plastische chirurg.
Debby is de oudste.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb amper gekeken, over wie hebben we het dan? Kelly?
Op de foto in de OP heeft ze zelfs maar 1 been.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh toch Debby, maar heeft die meer dan haar borsten laten doen dan?
Ik kreeg het idee van wel, ze keek superstrak en zonder rimpel uit haar ogen. Aan de botox gehangen kreeg ik het idee. Moeder overste vond ik er ook afgeleefd uit zien met die laag pancake op. Die is toch ook al es strak getrokken door de plastieke chirurg?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh toch Debby, maar heeft die meer dan haar borsten laten doen dan?
die foto blijft fascinerendquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op de foto in de OP heeft ze zelfs maar 1 been.
Ja, ik ben niet zo goed met afbeeldingen en dan knippen, plakken etc.quote:
Daar rechts zie je lange armen, handen teveel, benen te weinigquote:
Wat een prodentsmile van Kenjiquote:
Ik twijfel nu of ze er iets over heeft gezegd in een uitzending vorig jaar (dat ze het zou willen) toen we Carmen na de ooglift zagen, ik weet het niet meer...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee van wel, ze keek superstrak en zonder rimpel uit haar ogen.
Vooral omdat het nu ook al doordeweeks komt, we blijven terugblikken zoquote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dat terugblikken niet zo heel leuk, wel leuke stukjes enzo, maar ik zie leiver alleen nieuwe stukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |