Dan komen ze je opzoeken en gooien ze je in een busje omdat je die terugreis gewoon moet vliegen als je hem kooptquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef neggix het volgende:
Ik wil graag van santiago naar Montevideo toe! Nu is er een aanbieding voor een retourtje. Dit is nu goedkoper dan een enkeltje. Wat gebeurd er als ik gewoon de terug vlucht niet kom opdagen? Of cancel? Iemand enig idee? Thanks
Gewoon niet op komen dagen voor de terugvlucht. Er gebeurt dan helemaal niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef neggix het volgende:
Ik wil graag van santiago naar Montevideo toe! Nu is er een aanbieding voor een retourtje. Dit is nu goedkoper dan een enkeltje. Wat gebeurd er als ik gewoon de terug vlucht niet kom opdagen? Of cancel? Iemand enig idee? Thanks
Dat zou moeten kunnen, maar schrijf anders voor de zekerheid het E-ticket nummer even op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:38 schreef PLAE@ het volgende:
Kan ik bij KLM op Schiphol inchecken voor een vlucht naar Engeland met alleen mijn paspoort? Heb geen printer bij de hand...vandaar. De help op klm.nl doet het niet geeft een storing hier
Ja, zo heb ik ook al regelmatig ingechecked (heb wel altijd de boekingscode in mn telefoon staan voor de zekerheid).quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:38 schreef PLAE@ het volgende:
Kan ik bij KLM op Schiphol inchecken voor een vlucht naar Engeland met alleen mijn paspoort? Heb geen printer bij de hand...vandaar. De help op klm.nl doet het niet geeft een storing hier
Vanwege veel reizen heb ik dus alleen dingen in tubes met draaidoppen, die springen er niet af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Wel even in een extra zakje doen (tip van mijn kant). Het wil nog wel eens openklappen om wat voor reden dan ook, als je pech hebt, of het deksel niet goed dicht hebt gedaan
Andere gel kopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ook, maar die gelpotjes willen nog wel eens een klapdeksel hebben, dus ik dacht, better safe than sorry
Zelfde hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Of geen gel gebruikenmaar goed, dat doe ik al niet
Teveel werk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef pk39 het volgende:
Tip: neem een leeg potje (<100 ml) waar bijvoorbeeld handcreme in heeft gezeten en doe daar je gel in.
Voordeel 1: je kan het als hangbagage meenemen
Voordeel 2: door de schroefdeksel geen ellende dat het potje open kan gaan in je koffer/tas
Ik heb er twee oplossingen voor.quote:
Zal wel zeer doen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:06 schreef bunnahabhain het volgende:
2) gewoon op de plaats van bestemming koppen.
Wij kunnen natuurlijk niet in je portemonnee kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef donald_dick het volgende:
Ik wil graag op 27 juli richting Beijing en rond 14 augustus terug, maar de goedkoopste vlucht is van Aeroflot voor 613 euro, en met BA 750. Het nadeel van AF is dat er 4 uur overstap tijd zit en bij BA 1,5 uur. Is het verstandiger om dan met BA te vliegen of om die 140 euro in je zak te steken?
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef donald_dick het volgende:
Ik wil graag op 27 juli richting Beijing en rond 14 augustus terug, maar de goedkoopste vlucht is van Aeroflot voor 613 euro, en met BA 750. Het nadeel van AF is dat er 4 uur overstap tijd zit en bij BA 1,5 uur. Is het verstandiger om dan met BA te vliegen of om die 140 euro in je zak te steken?
Ah Heathrow, nee dan zou ik inderdaad toch maar voor de langere (of een hele andere) overstap gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij is Swiss nog goedkoper. wel vijf uur overstaptijd, maar op zich, zou ik zeggen 5 uur overstappen is niet het kortste, maar om met Brittish maar 1½ op Heathrow te hebben, is wel erg kort. En dan maak ik in dit geval geen grapje over ellendige reistijden binnen Heathrow.
Heathrow is juist relaxed, je blijft op T5 en hebt genoeg aan 45 minuten. Waarschijnlijk de makkelijkste overstap die er is, omdat ze een eigen terminal hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij is Swiss nog goedkoper. wel vijf uur overstaptijd, maar op zich, zou ik zeggen 5 uur overstappen is niet het kortste, maar om met Brittish maar 1½ op Heathrow te hebben, is wel erg kort. En dan maak ik in dit geval geen grapje over ellendige reistijden binnen Heathrow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |