Indien niet sarcastich: op 't moment ligt internetbankieren er bijvoorbeeld weer uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef sanger het volgende:
Storingen? Nog nooit iets van gemerkt....
Dit weekend twee keer, vanochtend een keer, nu nog steeds. Vorige week ook twee keer.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef sanger het volgende:
Storingen? Nog nooit iets van gemerkt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, heb je zelfs voor inloggen zo'n reader nodig?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef anboni het volgende:
Volgens mij ontkom je niet aan de challenge/response logins voor 'n betaalrekening. Aegon heeft wel een login met alleen een wachtwoord, maar dat zijn alleen spaarrekeningen met vaste tegenrekening.
De geplande storingen heb ik dan ook weinig last van, het zijn de keren dat ze er ongepland storing is.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef leolinedance het volgende:
ING is prima, nooit last van storingen als ik ze nodig heb.
Onderhoud doen ze 's nachts.
Gewoon bij ING blijven dus
quote:Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit weekend twee keer, vanochtend een keer, nu nog steeds. Vorige week ook twee keer.Uitzondering. Ik ben er vandaag al 3x op geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Maar nu lukt het niet. Ik kon er vorige week ook al meerdere keren niet op. Dat vind ik simpelweg niet acceptabel.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitzondering. Ik ben er vandaag al 3x op geweest.
Ohja, ABN heeft ook een bankier app die je volgens mij ook kunt gebruiken om naar derden over te maken met alleen een pincode (tot een instelbaar maximum, daarboven heb je alsnog de edentifier nodig). Ik gebruik 'm zelf alleen om m'n saldo te controleren en in geval van nood van m'n spaarrekening af te halen, dus ik weet niet precies wat de details zijn voor overboeken naar derden.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Steeds meer banken hebben een app waarmee je zelfs zonder randomreader of andere apparaten je rekening kan beheren op je telefoon. Rabo in iedere geval.
Dan ga je naar een bank waarvan je denkt dat deze beter is. Alle banken hebben hier weleens last van. ING heeft zelden storingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu lukt het niet. Ik kon er vorige week ook al meerdere keren niet op. Dat vind ik simpelweg niet acceptabel.
Ik kijk minimaal één keer per dag eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef anboni het volgende:
[..]
Ohja, ABN heeft ook een bankier app die je volgens mij ook kunt gebruiken om naar derden over te maken met alleen een pincode (tot een instelbaar maximum, daarboven heb je alsnog de edentifier nodig). Ik gebruik 'm zelf alleen om m'n saldo te controleren en in geval van nood van m'n spaarrekening af te halen, dus ik weet niet precies wat de details zijn voor overboeken naar derden.
Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
Mijn ervaring is dat het vaak is en ik hoop dat andere mensen mij een bank aan kunnen raden die minder vaak onbeschikbaar is.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ga je naar een bank waarvan je denkt dat deze beter is. Alle banken hebben hier weleens last van. ING heeft zelden storingen.
Bij de ABN kan je idd geld via je app overmaken zonder apparaatje, maar alleen naar rekeningnummers die je eerder al gebruikt hebt. Als je naar een onbekend rekeningnummer wilt overboeken, moet je alsnog die e.dentifier gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef anboni het volgende:
[..]
Ohja, ABN heeft ook een bankier app die je volgens mij ook kunt gebruiken om naar derden over te maken met alleen een pincode (tot een instelbaar maximum, daarboven heb je alsnog de edentifier nodig). Ik gebruik 'm zelf alleen om m'n saldo te controleren en in geval van nood van m'n spaarrekening af te halen, dus ik weet niet precies wat de details zijn voor overboeken naar derden.
Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
Bij de ABN kan je je randomreader (type II) ook via USB koppelen aan je pc, dan vult die de response/TAN codes automatisch in op de goede plekken tijdens het telebankieren. Kan handig zijn, maar ik ben er persoonlijk geen fan van.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
ING = inloggen zonder apparaatje, overmaken met SMS/lijst, heeft app
ASN = inloggen zonder apparaatje, overmaken met apparaatje, geen app.
ABN = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Rabo = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Bij Rabobank kun je ook gewoon overschrijven en inloggen zonder apparaatje met Mobielbankieren. Hier heb je geen app voor nodig..quote:Op maandag 23 januari 2012 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
ING = inloggen zonder apparaatje, overmaken met SMS/lijst, heeft app
ASN = inloggen zonder apparaatje, overmaken met apparaatje, geen app.
ABN = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Rabo = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
regelmatig? dan banieker je echt op de verkeerde momenten...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben ING inmiddels zat. Ik kan regelmatig niet bij mijn geld door storingen.
Ik was wel blij met de TAN-codes via SMS. Dat schijnen andere banken niet te hebben.
Welke bank is goed én makkelijk met inloggen? Volgens mij heb ik verder weinig eisen aan een betaalrekening. Sparen doe ik er toch niet.
Ik heb deze maand aan één hand niet genoegquote:Op maandag 23 januari 2012 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
regelmatig? dan banieker je echt op de verkeerde momenten...
ik zit regelmatig na 0:00 online (en dat is zeg maar de tijd dat ze werkzaamheden uitvoeren) en de keren dat ik last had van storingen zijn nog steeds, na zo'n 6+ jaar op 1 hand te tellen...
twitter:arnoldotten twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:53:57Hmmm. #ING website ligt er weer eens uit. reageer retweet
twitter:moniqueelshove twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:17#ING ligt Er weer uit storing! !!!!?????????? reageer retweet
twitter:AnnetteVDuinen twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:48:55Weer storing bij #ING Tweede dag op rij ........ I rest my case reageer retweet
twitter:BartvanEijck twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:45:31#ING, staat voor Is Niet Gebruikervriendelijk. Internet bankieren weeeer uit de lucht. reageer retweet
Conclusie: het gebeurt vaak. Ik wil dus weten of een andere bank beter is, niet of er ING blijven lullentwitter:SvDordt twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:54Kut #ing met hun klote gezeik, voor de zoveelste keer problemen met #internetbankieren ! #overstapservice #kuting reageer retweet
Hij ligt momenteel platquote:Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef leolinedance het volgende:
ING is prima, nooit last van storingen als ik ze nodig heb.
Onderhoud doen ze 's nachts.
Gewoon bij ING blijven dus
ASN ziet er goed uit. De laatste problemen die je beschrijft van ING herken ik ook. Is dat bij ASN geen probleem?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben sinds kort (ook) klant bij ASN: kost een euro per maand, en heeft een randomreaderding waar je niet je pinpas bij nodig hebt. Ideaal omdat-ie zo altijd naast m'n computer ligt. Het wordt lastiger als je hem ook mee wil nemen. Inloggen kan zonder dat ding.
Bij ING heb ik TAN-codes op papier (en encrypted vrijwel altijd bij me op m'n laptop). Juist per SMS is een security-risk sinds ze passworden ook per SMS versturen, en je dus vrijwel alles bij je hebt (wat gestolen kan worden) om mee te gaan overboeken.
ING is inderdaad ronduit knullig met hun downtime: hele dagen liggen ze plat!
En ze zijn superirritant met het verwerken van bij- en afschrijvingen: het saldo wordt niet gelijktijdig met de mutaties bijgewerkt, mutaties zijn soms een uur later weer uit de lijst, om er daarna weer bij te staan. En ze houden zich niet aan de volgorde, waarbij je bij meerdere transacties niet alleen naar de bovenste kan kijken, maar de hele lijst weer door moet zoeken...
Tsja misschien een keer 2 dagen op rij gezeik. Kan gebeuren, ict probleempje zoals ieder bedrijf daar weleens last van heeft. Op de lange termijn is ING zo slecht nog niet, doet het bijna altijd. Maar wij klagen al als het 2 dagen op rij niet goed werkt in 5-10 jaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:arnoldotten twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:53:57Hmmm. #ING website ligt er weer eens uit. reageer retweet
twitter:moniqueelshove twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:17#ING ligt Er weer uit storing! !!!!?????????? reageer retweet
twitter:AnnetteVDuinen twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:48:55Weer storing bij #ING Tweede dag op rij ........ I rest my case reageer retweet
twitter:BartvanEijck twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:45:31#ING, staat voor Is Niet Gebruikervriendelijk. Internet bankieren weeeer uit de lucht. reageer retweet
Conclusie: het gebeurt vaak. Ik wil dus weten of een andere bank beter is, niet of er ING blijven lullentwitter:SvDordt twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:54Kut #ing met hun klote gezeik, voor de zoveelste keer problemen met #internetbankieren ! #overstapservice #kuting reageer retweet
We praten hier wel over een bankapplicatie he, niet over Facebook....quote:Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja misschien een keer 2 dagen op rij gezeik. Kan gebeuren, ict probleempje zoals ieder bedrijf daar weleens last van heeft. Op de lange termijn is ING zo slecht nog niet, doet het bijna altijd. Maar wij klagen al als het 2 dagen op rij niet goed werkt in 5-10 jaar.
Ik neem aan dat ASN geen typische ING-problemen heeft. Ik heb tot nog toe geen ongeregeldheden in m'n mutaties gezien (maar ook nog niet veel mutaties gehad).quote:Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ASN ziet er goed uit. De laatste problemen die je beschrijft van ING herken ik ook. Is dat bij ASN geen probleem?
En ASN is inloggen met wachtwoord, dat is prettig. Alleen (nog) geen app zo te zien?
1 | javascript:(function(){var%20ca,cea,cs,df,dfe,i,j,x,y;function%20n(i,what){return%20i+"%20"+what+((i==1)?"":"s")}ca=cea=cs=0;df=document.forms;for(i=0;i<df.length;++i){x=df[i];dfe=x.elements;if(x.onsubmit){x.onsubmit="";++cs;}if(x.attributes["autocomplete"]){x.attributes["autocomplete"].value="on";++ca;}for(j=0;j<dfe.length;++j){y=dfe[j];if(y.attributes["autocomplete"]){y.attributes["autocomplete"].value="on";++cea;}}}alert("Removed%20autocomplete=off%20from%20"+n(ca,"form")+"%20and%20from%20"+n(cea,"form%20element")+",%20and%20removed%20onsubmit%20from%20"+n(cs,"form")+".%20After%20you%20type%20your%20password%20and%20submit%20the%20form,%20the%20browser%20will%20offer%20to%20remember%20your%20password.")})(); |
ING ligt er wel wat vaker uit (naast de geplande werkzaamheden).quote:Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja misschien een keer 2 dagen op rij gezeik. Kan gebeuren, ict probleempje zoals ieder bedrijf daar weleens last van heeft. Op de lange termijn is ING zo slecht nog niet, doet het bijna altijd. Maar wij klagen al als het 2 dagen op rij niet goed werkt in 5-10 jaar.
Ja und? Zoals iemand eerder al zei zijn de storingen bij ING de laatste jaren op één hand te tellen. En ja ik log dagelijks in. Andere banken liggen óók weleens plat.quote:
Waar heb jij het nou overquote:Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
We praten hier wel over een bankapplicatie he, niet over Facebook....
En als je net dat ene aandeel wat 7% stijgt mist kost het je 700 pizza's...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef SeLang het volgende:
Dat platliggen van ING kost gewoon handen vol geld! Ik zit net midden in een overboeking van 50k. Als die storing me een dag renteverlies kost dan is dat gewoon ¤5 verlies! Daar kun je een dikke pizza van kopen!
Facebook doet het wel altijdquote:Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
We praten hier wel over een bankapplicatie he, niet over Facebook....
Wees blij, het is de veiligste manier!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, heb je zelfs voor inloggen zo'n reader nodig?
de meest idiotproof manier bedoel je...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wees blij, het is de veiligste manier!
Dit jaar alleen al 3x...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja und? Zoals iemand eerder al zei zijn de storingen bij ING de laatste jaren op één hand te tellen. En ja ik log dagelijks in. Andere banken liggen óók weleens plat.
Tot blijkt dat een stel Roemenen valse "random readers" in kantoren dumpt, die massaal gebruikt worden, en de Roemenen daarna de gewenste data eraf halen...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
de meest idiotproof manier bedoel je...
Nachtmerriequote:Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En als je net dat ene aandeel wat 7% stijgt mist kost het je 700 pizza's...
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, mensen die een reader vervelend vinden want dan moeten ze die altijd meenemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef anboni het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
Ik zit er meestal meerdere keren per week op, voor overschrijvingen, saldo checken, schuiven met spaargeld of wat administratie bij houden.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, mensen die een reader vervelend vinden want dan moeten ze die altijd meenemen.
Hoevaak kíjken mensen op hun rekening via internet en waarom?
Ik kijk eens per maand om geld naar m'n spaarrekening om te gooien en verder heb ik het niet nodig.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/check4change/quote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef SeLang het volgende:
ING
F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5
Dat zijn meerdere tweets over dezelfde storing hequote:Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:arnoldotten twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:53:57Hmmm. #ING website ligt er weer eens uit. reageer retweet
twitter:moniqueelshove twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:17#ING ligt Er weer uit storing! !!!!?????????? reageer retweet
twitter:AnnetteVDuinen twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:48:55Weer storing bij #ING Tweede dag op rij ........ I rest my case reageer retweet
twitter:BartvanEijck twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:45:31#ING, staat voor Is Niet Gebruikervriendelijk. Internet bankieren weeeer uit de lucht. reageer retweet
Conclusie: het gebeurt vaak.twitter:SvDordt twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:54Kut #ing met hun klote gezeik, voor de zoveelste keer problemen met #internetbankieren ! #overstapservice #kuting reageer retweet
Het zijn meerdere mensen die allemaal 'weer' en 'voor de zoveelste keer' problemen hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zijn meerdere tweets over dezelfde storing he
Het is geluktquote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Iets met dikke stront en een trechter, maar ING doet het weer (even)!
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn meerdere mensen die allemaal 'weer' en 'voor de zoveelste keer' problemen hebben.
Dit. ING heeft wel eens een storing, maar ik heb er niet dusdanig veel last van dat ik daarom wil overstappen naar een andere bank. Je kan ook Saldolijn aanvragen, dan kan je in noodgevallen telefonisch nog wel het een en ander regelen mocht je echt haast hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
Jij vind misschien van niet, voor andere mensen is het reden om te gaan kijken naar een andere bank. Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken. Indien je veel waarde hecht aan de uptime van internetbankieren kan ik mij voorstellen dat je met de ING ondertussen wel klaar bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
Ook alleen maar als je al eens geld aan die persoon over gemaakt hebt, heb je dat nog nooit gedaan moet je toch de randomreader erbij pakken.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:42 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Bij Rabobank kun je ook gewoon overschrijven en inloggen zonder apparaatje met Mobielbankieren. Hier heb je geen app voor nodig..
ooit aan gedacht dat je vaker van ING storingen hoort doordat er meer gebruikers zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij vind misschien van niet, voor andere mensen is het reden om te gaan kijken naar een andere bank. Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken. Indien je veel waarde hecht aan de uptime van internetbankieren kan ik mij voorstellen dat je met de ING ondertussen wel klaar bent.
Bijna elke storing van elke bank komt wel op een nieuwssite als tweakers of nu.nl (en meestal ook FOK!), dus nee daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit aan gedacht dat je vaker van ING storingen hoort doordat er meer gebruikers zijn?
ING heeft (volgens wikipedia) ongeveer 9 miljoen klanten...
dat is meer als 50% van de nederlandse bevolking..
vaak genoeg gehoord dat er wel storing was maar geen nieuws item..quote:Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bijna elke storing van elke bank komt wel op een nieuwssite als tweakers of nu.nl (en meestal ook FOK!), dus nee daar ligt het niet aan.
Wat is vaak? Welke bank(en)?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak genoeg gehoord dat er wel storing was maar geen nieuws item..
wat logisch is, want die banken hebben een veel kleiner publiek..
Bron? Of heb jij het bijgehouden over de laatste paar jaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken.
Dat kan bij andere banken net zo goed voorkomen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef Dennis101 het volgende:
Nu kan je zeggen dat die 3x per jaar niet boeiend is, maar als dat net op momenten is dat jij overboekingen of wat dan ook wil doen kan dat redelijk irritant zijn.
Dit jaar sowieso, en als je op nieuwsberichten van vorig jaar zoekt kom je er behoorlijk wat tegen van de ING, andere grote banken kom je niet of nauwelijks tegen (al zou het bij kleine banken als ASN/SNS nog zo kunnen zijn dat dat niet in het nieuws komt).quote:Op maandag 23 januari 2012 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bron? Of heb jij het bijgehouden over de laatste paar jaar?
Geregeld: "Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals. "quote:
Vandaag: MoneYou --> ING --> Rabo --> Leasplan Bankquote:Op maandag 23 januari 2012 13:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geregeld: "Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals. "
Wat fijn voor je. Mijn ervaringen bij ING niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef LazyDave het volgende:
Mijn ervaringen met ING zijn gewoon goed.
Ik klikte daar door naar andere ING-fails... En jawel, het bestaat nog steeds:quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
Tijd om uw ING-bankrekening op te zeggen
Geenstijl is het met me eens.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik klikte daar door naar andere ING-fails... En jawel, het bestaat nog steeds:
ING Systeemeisen:
ING ondersteunt:
-Ubuntu 8.04
-Firefox 3
-Google Chrome 2
Allemaal software van 4 jaar geleden dus, die je om veiligheidsredenen allang niet meer moet gebruiken!
Het geld is trouwens alweer binnen bij de Rabo.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Ondertussen bij ING: Storing verholpen! Ze zijn blijkbaar niet in staat om de foutmeldingen te koppelen aan het automatisch verwijderen van dat faalbericht![]()
Misschien moet je even kijken wat er precies staat achter de link waar RemcoDelft uit quote. De genoemde (oude) systemen staan echt niet in het lijstje "aanbevolen", maar worden in een tweede lijstje genoemd met wat je echt minimaal nodig hebt om van internetbankieren gebruik te mogen maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef themole het volgende:
[..]Als je als bank aan de ene kant zit te vertellen dat mensen hun security op hun computer op order moeten houden kan je moeilijk mensen aanbevelen met browsers uit het jaar 0 te werken.
Nee, je leest niet goed: ING ondersteunt geen nieuwere systemen! Voor Mac is Firefox 3 wel aanbevolen...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken wat er precies staat achter de link waar RemcoDelft uit quote. De genoemde (oude) systemen staan echt niet in het lijstje "aanbevolen", maar worden in een tweede lijstje genoemd met wat je echt minimaal nodig hebt om van internetbankieren gebruik te mogen maken.
Ik kan er gewoon op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:08 schreef bascross het volgende:
Jezus. Die teringzooi ligt er gewoon wéér uit.
''Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.''
Ik heb nu serieus 10 keer ingelogd om het te testen en ik krijg geen melding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:09 schreef bascross het volgende:
Jij bent één van de ''zeer vele''(!!) bezoekers blijkbaar.
Je hebt Ziggo he?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef bascross het volgende:
In Chrome, Firefox en IE allemaal dezelfde melding, dus het ligt niet aan mijn browser in ieder geval.
Zal wel daaraan liggen. Ik heb hier UPCquote:
Ondertussen werkt het voorlopig nog niet.quote:Na de storingen van vandaag is Mijn ING geleidelijk weer beschikbaar en werkt iDEAL inmiddels weer volledig. Helaas is de Mobiel Bankieren App vanavond niet beschikbaar.
ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen. Om die stabiele omgeving te kunnen waarborgen zit er tijdelijk een maximum op het aantal klanten dat gelijktijdig kan inloggen op Mijn ING. Het kan dus helaas voorkomen dat u niet in één keer kunt inloggen. Ons advies is om het dan na enige tijd nogmaals te proberen. Voor iDEAL geldt genoemd maximum overigens niet. Wij werken hard aan het oplossen van het probleem en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
quote:ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen.
Oproepquote:ING is niet in staat om u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aan te bieden om online uw bankzaken te kunnen regelen.
Die liggen helemaal onderin een bureaulaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou het wel een mooie actie vinden. Hoe kom ik aan die kaarten?
quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
inderdaad. Los daarvan, het is heel irritant dat je toch wel vaak niet kunt inloggen, maar echt heel erg is dat ook weer niet. Maar aangezien ze dat gammele ding kennelijk met kunst en vliegwerk nog niet in de lucht kunnen houden begin ik ook wel een beetje te twijfelen hoe het er aan de beveiligingskant uitziet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:11 schreef leolinedance het volgende:
Nu ben ik er ook wel een beetje klaar mee
[..]
quote:@HEADITUDE er zit tijdelijk een max. op het aantal klanten dat tegelijk kan inloggen. Zie ook http://bit.ly/sGX4Io voor meer info. ^Deniz
1 dag per jaar kan ik nog wel mee leven, omdat ik niet het verleden zelden problemen heb gehad met ING internetbankieren. Maar nu voor de 3e dag op rij is wel ergquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
inderdaad. Los daarvan, het is heel irritant dat je toch wel vaak niet kunt inloggen, maar echt heel erg is dat ook weer niet. Maar aangezien ze dat gammele ding kennelijk met kunst en vliegwerk nog niet in de lucht kunnen houden begin ik ook wel een beetje te twijfelen hoe het er aan de beveiligingskant uitziet.
Het is net dat die storingen wat zichtbaarder zijn en daarom meer opvallen, maar als je deze lijn over de hele linie doortrekt ziet dat er niet gunstig uit.
Tot de limiet van aantal klanten weer bereikt is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:42 schreef leolinedance het volgende:
Hij doet het weer, maar voor hoe lang?
Hij ligt er weer uit. Volgens mij is het de vierde dag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 dag per jaar kan ik nog wel mee leven, omdat ik niet het verleden zelden problemen heb gehad met ING internetbankieren. Maar nu voor de 3e dag op rij is wel erg
Hoe kan je als serieus bedrijf nou zo communiceren met je klanten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:25 schreef CafeRoker het volgende:
omg, zelfs de webcare kan het niet bijbenen
https://twitter.com/ingnl_webcare
[..]
Hmm? Hier werkte het een half uur geleden gewoon hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:36 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hij ligt er weer uit. Volgens mij is het de vierde dag.
Welke rare tekens? Het enige rare teken dat ik in die zin zie is de ^ maar die staat gewoon voor zijn naam, zodat je als klant weet wie je vraag heeft beantwoord...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe kan je als serieus bedrijf nou zo communiceren met je klanten?
@HEADITUDE er zit tijdelijk een max. op het aantal klanten dat tegelijk kan inloggen. Zie ook http://bit.ly/sGX4Io voor meer info. ^Deniz
Dit is toch te knullig voor woorden? Rare &*# tekens halverwege ^!een zin, achterlijke Usernamez, lompe afkortingen en onleesbare URL's waarbij niet direct duidelijk is waar je naar linkt!
O wacht, nu heb ik Twitter samengevat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |