Ik klikte daar door naar andere ING-fails... En jawel, het bestaat nog steeds:quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
Tijd om uw ING-bankrekening op te zeggen
Geenstijl is het met me eens.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik klikte daar door naar andere ING-fails... En jawel, het bestaat nog steeds:
ING Systeemeisen:
ING ondersteunt:
-Ubuntu 8.04
-Firefox 3
-Google Chrome 2
Allemaal software van 4 jaar geleden dus, die je om veiligheidsredenen allang niet meer moet gebruiken!
Het geld is trouwens alweer binnen bij de Rabo.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Ondertussen bij ING: Storing verholpen! Ze zijn blijkbaar niet in staat om de foutmeldingen te koppelen aan het automatisch verwijderen van dat faalbericht![]()
Misschien moet je even kijken wat er precies staat achter de link waar RemcoDelft uit quote. De genoemde (oude) systemen staan echt niet in het lijstje "aanbevolen", maar worden in een tweede lijstje genoemd met wat je echt minimaal nodig hebt om van internetbankieren gebruik te mogen maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef themole het volgende:
[..]Als je als bank aan de ene kant zit te vertellen dat mensen hun security op hun computer op order moeten houden kan je moeilijk mensen aanbevelen met browsers uit het jaar 0 te werken.
Nee, je leest niet goed: ING ondersteunt geen nieuwere systemen! Voor Mac is Firefox 3 wel aanbevolen...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken wat er precies staat achter de link waar RemcoDelft uit quote. De genoemde (oude) systemen staan echt niet in het lijstje "aanbevolen", maar worden in een tweede lijstje genoemd met wat je echt minimaal nodig hebt om van internetbankieren gebruik te mogen maken.
Ik kan er gewoon op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:08 schreef bascross het volgende:
Jezus. Die teringzooi ligt er gewoon wéér uit.
''Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.''
Ik heb nu serieus 10 keer ingelogd om het te testen en ik krijg geen melding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:09 schreef bascross het volgende:
Jij bent één van de ''zeer vele''(!!) bezoekers blijkbaar.
Je hebt Ziggo he?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef bascross het volgende:
In Chrome, Firefox en IE allemaal dezelfde melding, dus het ligt niet aan mijn browser in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |