Het zijn meerdere mensen die allemaal 'weer' en 'voor de zoveelste keer' problemen hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zijn meerdere tweets over dezelfde storing he
Het is geluktquote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Iets met dikke stront en een trechter, maar ING doet het weer (even)!
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...quote:Op maandag 23 januari 2012 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zijn meerdere mensen die allemaal 'weer' en 'voor de zoveelste keer' problemen hebben.
Dit. ING heeft wel eens een storing, maar ik heb er niet dusdanig veel last van dat ik daarom wil overstappen naar een andere bank. Je kan ook Saldolijn aanvragen, dan kan je in noodgevallen telefonisch nog wel het een en ander regelen mocht je echt haast hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
Jij vind misschien van niet, voor andere mensen is het reden om te gaan kijken naar een andere bank. Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken. Indien je veel waarde hecht aan de uptime van internetbankieren kan ik mij voorstellen dat je met de ING ondertussen wel klaar bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
Ook alleen maar als je al eens geld aan die persoon over gemaakt hebt, heb je dat nog nooit gedaan moet je toch de randomreader erbij pakken.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:42 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Bij Rabobank kun je ook gewoon overschrijven en inloggen zonder apparaatje met Mobielbankieren. Hier heb je geen app voor nodig..
ooit aan gedacht dat je vaker van ING storingen hoort doordat er meer gebruikers zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij vind misschien van niet, voor andere mensen is het reden om te gaan kijken naar een andere bank. Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken. Indien je veel waarde hecht aan de uptime van internetbankieren kan ik mij voorstellen dat je met de ING ondertussen wel klaar bent.
Bijna elke storing van elke bank komt wel op een nieuwssite als tweakers of nu.nl (en meestal ook FOK!), dus nee daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit aan gedacht dat je vaker van ING storingen hoort doordat er meer gebruikers zijn?
ING heeft (volgens wikipedia) ongeveer 9 miljoen klanten...
dat is meer als 50% van de nederlandse bevolking..
vaak genoeg gehoord dat er wel storing was maar geen nieuws item..quote:Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bijna elke storing van elke bank komt wel op een nieuwssite als tweakers of nu.nl (en meestal ook FOK!), dus nee daar ligt het niet aan.
Wat is vaak? Welke bank(en)?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak genoeg gehoord dat er wel storing was maar geen nieuws item..
wat logisch is, want die banken hebben een veel kleiner publiek..
Bron? Of heb jij het bijgehouden over de laatste paar jaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken.
Dat kan bij andere banken net zo goed voorkomen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef Dennis101 het volgende:
Nu kan je zeggen dat die 3x per jaar niet boeiend is, maar als dat net op momenten is dat jij overboekingen of wat dan ook wil doen kan dat redelijk irritant zijn.
Dit jaar sowieso, en als je op nieuwsberichten van vorig jaar zoekt kom je er behoorlijk wat tegen van de ING, andere grote banken kom je niet of nauwelijks tegen (al zou het bij kleine banken als ASN/SNS nog zo kunnen zijn dat dat niet in het nieuws komt).quote:Op maandag 23 januari 2012 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bron? Of heb jij het bijgehouden over de laatste paar jaar?
Geregeld: "Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals. "quote:
Vandaag: MoneYou --> ING --> Rabo --> Leasplan Bankquote:Op maandag 23 januari 2012 13:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geregeld: "Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals. "
Wat fijn voor je. Mijn ervaringen bij ING niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef LazyDave het volgende:
Mijn ervaringen met ING zijn gewoon goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |