Die Butterfly-LSV?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:24 schreef Rave_NL het volgende:
Heb ik wel eens verteld over die luchtmobielers op oefening in Senegal die hun homobuggy (lvv? llv?) onbeheerd achterlieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:10 schreef m.k het volgende:
Grafische contentTja, om meteen maar een heel magazijn in de eerste de beste druktemaker te pompen is ook wel een beetje overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ok, dat klopt. Maar als ik het goed heb gezien had die gast een bijl in z'n hand. Als ie dan bij taseren niet kalmeert (recht in z'n gezicht getaserd volgens mij) en een plotselinge uithaal doet naar je collega..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tja, om meteen maar een heel magazijn in de eerste de beste druktemaker te pompen is ook wel een beetje overdreven.
Ik vind de combinatie van een hond in bedwang houden en tegelijkertijd iemand onder schot houden ook niet echt handig. Weet niet of dat normaal is, maar er lopen genoeg anderen rond die een pistool op die gast kunnen richten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:37 schreef Pumatje het volgende:
Waarom heeft ie die hond bij dan?
Die is hier juist voor....
Precies, het ergste is.. Die hond aan zijn ene arm was helemaal hyper, en in zijn andere hand had hij het pistool wat werd gebruikt om die vent neer te knallen. 1 verkeerde ruk van die hond en hij mikt zo op zijn maat terwijl hij de trekker overhaalt. Ik vind dit echt zo dom dom dom dom dom.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van een hond in bedwang houden en tegelijkertijd iemand onder schot houden ook niet echt handig. Weet niet of dat normaal is, maar er lopen genoeg anderen rond die een pistool op die gast kunnen richten.
En dat is waarom je een .45 op de knieschijf moet gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
Ja, ze hadden meer afstand moeten houden. Ja ze probeerden het zonder blijvend letsel op te lossen door te taseren. Nadeel daarvan, dichterbij komen. Ja slaan met die bijl was gezien de korte afstand vrij relevant. Maar nee, noodweer door nog 94duuzend kogels op iemand te schieten die al neer gaat. Moeilijk te verklaren.
Rukken doe je maar alleen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben fudgin' bored. Iemand een spelletje doen?
Sudoku!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Je bent eindelijk tentamenvrij. Ga naar buiten!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:
En danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je bent eindelijk tentamenvrij. Ga naar buiten!
Vrienden bedenken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef EllaN het volgende:
Even wat vrienden opbellen en ff wat gaan drinken?
Zat Sam niet in Delft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef EllaN het volgende:
Even wat vrienden opbellen en ff wat gaan drinken?
In de vs zullen ze daar makkelijker mee weg komen. Wat me meer verbaast is dat die agenten zo passief lijken te reageren. Ze laten de verdachte maar lopen en vooral die achterste agent loopt er een beetje achteraan terwijl hij zich laat afleiden. Meteen bij het verlaten van het object de verdachte aangrijpen en aft-en of de hond erop. Nu wordt er gewacht tot de verdachte het initiatief neemt en escaleert de situatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
Ja, ze hadden meer afstand moeten houden. Ja ze probeerden het zonder blijvend letsel op te lossen door te taseren. Nadeel daarvan, dichterbij komen. Ja slaan met die bijl was gezien de korte afstand vrij relevant. Maar nee, noodweer door nog 94duuzend kogels op iemand te schieten die al neer gaat. Moeilijk te verklaren.
De agent nam het initiatief door te taseren. Vervolgens escaleert de situatie doordat daar niet positief op gereageerd word. Aangrijpen is niet echt heul slim, maar hond erop had prima gekunt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef demspec het volgende:
[..]
In de vs zullen ze daar makkelijker mee weg komen. Wat me meer verbaast is dat die agenten zo passief lijken te reageren. Ze laten de verdachte maar lopen en vooral die achterste agent loopt er een beetje achteraan terwijl hij zich laat afleiden. Meteen bij het verlaten van het object de verdachte aangrijpen en aft-en of de hond erop. Nu wordt er gewacht tot de verdachte het initiatief neemt en escaleert de situatie.
Heb hem nog eens bekeken op fullscreen en zie nu pas die taser pas. aangrijpen was misschien niet de juiste term. Maar de agenten reageren verbaal nogal passief (kan ook zo lijken door slechte audio). Meteen aggressief aanroepen en bij geen medewerking de hond er op. Op de korte afstand kan hij met de bijl ook weinig doen tegen de hond.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
De agent nam het initiatief door te taseren. Vervolgens escaleert de situatie doordat daar niet positief op gereageerd word. Aangrijpen is niet echt heul slim, maar hond erop had prima gekunt.
Nee, ik studeer aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Maar woon nog thuis in de achterhoekquote:
Zuipen in een schuur dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik studeer aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Maar woon nog thuis in de achterhoek.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, pcies. Behalve da'k nie doe aan zuipen.
quote:
Gurkha's!quote:
Of een oude Apple?quote:
\quote:
Neenquote:
Pics or it did not happen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is dat we niet mogen spammen, maar stiekum zijn we toch best trots op de lay-out van onze webshop. Idem met de reeds gemaakte contacten en andere bijkomende zaken. Wel veel denkwerk. Maar daar heb ik Lotusss voor
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
\
Mijn opa was bevrijd door de Gurkha's te Birma
Veel succes ermee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is dat we niet mogen spammen, maar stiekum zijn we toch best trots op de lay-out van onze webshop. Idem met de reeds gemaakte contacten en andere bijkomende zaken. Wel veel denkwerk. Maar daar heb ik Lotusss voor
Nou ja, dit was gewoon debielquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Die reacties hier ook:
http://www.nypost.com/p/n(...)CMYTzqW3y3JELGOtAjjM
''Nee, maar hij had hem in z'n knieschijf moeten schieten!!!''
Als ik het hier ga posten dan ben ik de pineutquote:
Zet hem in je profiel als eigen website. Of stuur me een DM.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik het hier ga posten dan ben ik de pineut![]()
Maar, we hebben wel al, in eerste intentie een order van 12 dozen Walkers staan.
Pm ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar, we hebben wel al, in eerste intentie een order van 12 dozen Walkers staan.
Ter info: Dat ben ik niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Site mag niet in profiel staan. Daarbij, de site is nog niet online. Dat doen we pas zodra de site echt af is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zet hem in je profiel als eigen website. Of stuur me een DM.
trusten schatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ter info: Dat ben ik niet!
En nu ga ik maffen.
Is best lekker hoorquote:
Ik sprak in Nepal een oud-officier van de Gurkhas. Toffe kerel, heeft al een keer of tachtig kanker overleefd, met een riksja dwars door GB gelopen, is bijna zeventig en was daar om een berg te beklimmen. Lulde je de oren van je kop af.quote:
showroommodelletjequote:
"Gelukkig is er niemand gewond geraakt", vertelt Alberto aan RTL Boulevard. "Er zaten een moeder en twee kinderen in het voertuig, maar ik ben er na de botsing meteen naartoe gelopen en heb toen gelukkig gezien dat ze niets mankeerden."quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!
http://www.112actueel.nl/(...)%20Holland:%20Bussum
![]()
![]()
![]()
WOW, dit vergt een diepgaand onderzoek door de campingzender!!!??!!?!!OMFG!!!quote:
Stegemans heeft nog nooit van HET gehoord.quote:
Stegeman hoort alleen wat hij wil horen. Kennen we wel uit zijn programma's.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Stegemans heeft nog nooit van HET gehoord.
Irritante shit telkens dat pasje laten zien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stegeman hoort alleen wat hij wil horen. Kennen we wel uit zijn programma's.
Weltrusten.quote:
Met een dekentje op de bank. En tablet op schoot.quote:
Rust ze.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een dekentje op de bank. En tablet op schoot.
Deel dan verrek is een screenshot als je toch niets doetquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een dekentje op de bank. En tablet op schoot.
is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Deel dan verrek is een screenshot als je toch niets doet
Ja, maar dan doe ik "iets". En daar ben ik te gaar voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Deel dan verrek is een screenshot als je toch niets doet
Dat is vast al is voorkomenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik hoop op een dag dat er een SC is zonder de is/eens fout.
Hey, alles wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |