SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
in 2010 uitgebracht in Zwedenquote:
Deze week zal zo weer voorbij zijn, net als het komende weekendquote:
quote:
Mjah, dat is ook wel weer zo. Toch, even geen zin in tot en met woensdag.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze week zal zo weer voorbij zijn, net als het komende weekend
Ik heb dat precies andersom, ik heb vrij tot en met woensdagquote:Op zondag 22 januari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook wel weer zo. Toch, even geen zin in tot en met woensdag.
dan draaien we er nog een paarquote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Er zijn geen medefans op Facebook, ik heb nog niet eens een like op Gunther...
Hij ziet er ook echt in elke clip hetzelfde uitquote:
Die tekst ook af en toequote:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die tekst ook af en toeShake it like a polaroid picture!
Ik vind dat vrouwtje op links het meest gaafquote:
Tja... Best leuk hoor, maar Guntherquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ff een beetje tegenwicht bieden aan die Guntherzooi...
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Kayotichttp://www.kayotic.nl/blog/category/recipes
Heeft iemand dat opgestuurd als mama-appelsap?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik kan hem alleen niet meer normaal horen, "dit wordt niks"... Stomme Timur
Oh, zou ook kunnen dat ik het daar van kenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgestuurd als mama-appelsap?Dat is gewoon van 'Thea' van Ruud de Wild
ik hoorde er al "dit wordt niks" in voordat ik mama appelsap kende en die video heb ik nooit gezienquote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgestuurd als mama-appelsap?Dat is gewoon van 'Thea' van Ruud de Wild
Ruud de Wild deed al 'Thea' toen 'Heya' net uit was en Ruud nog bij BNN zat op 3FM.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoorde er al "dit wordt niks" in voordat ik mama appelsap kende en die video heb ik nooit gezien
Kan je geen ongelijk geven...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
Xnoizz met z'n vage Christelijke bandjes, ik geef het op voor vandaag. Slaap lekker
bye bye vrouw bye byequote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
Xnoizz met z'n vage Christelijke bandjes, ik geef het op voor vandaag. Slaap lekker
Voor vandaag al?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
slaap zachtquote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
voed die zoon van je ff wat beter op. bijdehante pestvogel dat het is!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voed die zoon van je ff wat beter op. bijdehante pestvogel dat het is!
Das lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggen... Als jij nou eens wat vaker thuis was geweest vroegerquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voed die zoon van je ff wat beter op. bijdehante pestvogel dat het is!
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]moet jij zeggen met je 3 stenen.
BREAKING 3rdRock is Gerstquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggen... Als jij nou eens wat vaker thuis was geweest vroeger
quote:
ehm...wat de fuck? ik ben gewoon de hele aarde en jullie leven op mij! wees blij met mij want zonder mij waren jullie allemaal doodquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]moet jij zeggen met je 3 stenen.
ehm.....ik moest werken om jouw cocaineverslaving te kunnen bekostigen en die 5 fillipijnse au-pairs die jij weggepest hebt...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggen... Als jij nou eens wat vaker thuis was geweest vroeger
ik heb een tyfushekel aan carnaval. dus neequote:
Yup... En ik maar zorgen voor Tommie, Ienieminie en Pino en hij maar achter de wijven aan... Het is maar goed dat ik er een punt achter heb gezet, al was de scheiding bloederigquote:
...en die jij alle vijf hebt lopen naaienquote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm.....ik moest werken om jouw cocaineverslaving te kunnen bekostigen en die 5 fillipijnse au-pairs die jij weggepest hebt...
heb je Purk afgestotenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... En ik maar zorgen voor Tommie, Ienieminie en Pino en hij maar achter de wijven aan... Het is maar goed dat ik er een punt achter heb gezet, al was de scheiding bloederig
ehm....Pino.....Minthy is niet je moeder.....je moeder woont in manilla. vandaar dat jij ook ee ntikkie donkerder bent dan je broertjes en zusjes...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
...en die jij alle vijf hebt lopen naaien
als je morgen maar op tijd wakker bent om mij mn pantoffels en krant te brengen!quote:
vandaar die oranje uitslag.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....Pino.....Minthy is niet je moeder.....je moeder woont in manilla. vandaar dat jij ook ee ntikkie donkerder bent dan je broertjes en zusjes...
moest nederland voetballen???quote:
Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....Pino.....Minthy is niet je moeder.....je moeder woont in manilla. vandaar dat jij ook ee ntikkie donkerder bent dan je broertjes en zusjes...
ehm....pablo.....dat was toch die impotenten 75jarige cubaan???quote:Op maandag 23 januari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou wordt ie helemaal mooi![]()
Ik ben wel zijn moeder, jij bent niet zijn vader... Dat was Pablo, de tuinman!! Heeft me jarenlang alle hoeken van het poolhouse laten zien
Nee, zijn 17-jarige kleinzoon heette ook zoquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....pablo.....dat was toch die impotenten 75jarige cubaan???
ja maar zijn cubaanse sigaar staat als een huis.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....pablo.....dat was toch die impotenten 75jarige cubaan???
Die van hem weet ik niet, maar van jonge Pablo welquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja maar zijn cubaanse sigaar staat als een huis.
godsamme zeg...en ik heb die jongen nog wel meegenomen naar de hoeren om het te leren. hij is helemaal ingewijdt door Blonde Bep, die in die periode btw ook clamidya had.....quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zijn 17-jarige kleinzoon heette ook zo![]()
Blonde Bep?! Weet je het zeker? Das nog steeds mijn bijnaam namelijk...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme zeg...en ik heb die jongen nog wel meegenomen naar de hoeren om het te leren. hij is helemaal ingewijdt door Blonde Bep, die in die periode btw ook clamidya had.....
wacht ff....was jij blonde bep.....dus ik heb jou betaald om Pablo alles te leren???quote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Blonde Bep?! Weet je het zeker? Das nog steeds mijn bijnaam namelijk...
Ps: ik hoop dat je leuter er niet alsnog afvalt...![]()
Ja op alles... En naast dat je me voor Pablo hebt betaald (waar ik dus dubbel plezier aan heb beleefd!!) krijg ik nog steeds een riante allimentatie van je. Jammer dat Pino al boven de 18 is...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht ff....was jij blonde bep.....dus ik heb jou betaald om Pablo alles te leren???
en ik heb de halve filipijnen en chlamydia geholpen?
wat een puinzooi heb jij er weer van gemaakt Minthy!
nou, volgens mij zijn ieniemienie en tommie ook al boven de 18 en purk heb ik nooit erkend. dus ik vermoed dat je die alimentatie niet van mij krijgt...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja op alles... En naast dat je me voor Pablo hebt betaald (waar ik dus dubbel plezier aan heb beleefd!!) krijg ik nog steeds een riante allimentatie van je. Jammer dat Pino al boven de 18 is...
Life is good![]()
Geen idee van wie Purk is, ik batste er destijds nogal op los...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, volgens mij zijn ieniemienie en tommie ook al boven de 18 en purk heb ik nooit erkend. dus ik vermoed dat je die alimentatie niet van mij krijgt...
Trustequote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd...ben eigenlijk alweer te lang op maar goed...
slaap lekker
en Sef is er ookquote:Op maandag 23 januari 2012 07:40 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.Gers vandaag te gast bij Giel. Voelt het toch nog een beetje als woensdag.
Ik ben elke week weer enorm blij met de eensgezindheid onder de dj's.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Toevallig dat de MH altijd unnaniem wordt gekozen.
Ik weet nog dat ik die CD had gekocht en ik hem ging luisteren en me de tering schrok halverwege dit nummer i.v.m. de harde invalquote:
quote:
Goed hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef minthy het volgende:
Ik kan niet dubbelquoten, maar wat een warm ontvangst![]()
SC, hoe is het vrijdag met je poes gegaan?
Ja, zielig is dat, dat dronken gewaggelquote:Op maandag 23 januari 2012 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
Foto van de patiënt
[ afbeelding ]
Moest ie z'n hersenen nu echt eens laten kraken? Ik heb hier nog steeds een baggerontvangst, kan niet luisteren...quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk es een Dr Pop die niet zomaar te googlen was.
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:28 schreef Sersjee het volgende:
Iglu & Hartly... Nooit meer wat van gehoord.
Louisianna woman... Mississippi manquote:Op maandag 23 januari 2012 14:46 schreef minthy het volgende:
Wie was die zingende dame net? De Now Playing doet het bij mij niet...
Klonk als een dochter van Conway Twitty
Bandje genaamd First Aid Kit.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:46 schreef minthy het volgende:
Wie was die zingende dame net? De Now Playing doet het bij mij niet...
Klonk als een dochter van Conway Twitty
Skrillex is hartstikke tofquote:Op maandag 23 januari 2012 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Louisianna woman... Mississippi man
We get together everytime we can
Knifeparty mag best, maar heb van het weekend Skrillex ontdekt, ook fijn
Die clip ook van First of the Yearquote:Op maandag 23 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Skrillex is hartstikke tof![]()
Niet de hele avond, maar dat heb ik met geen enkel genre
Clips zie ik amper, ik kijk af en toe wel eens met een half oog naar 192TV. Daar komt Skrillex niet langsquote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die clip ook van First of the Year
Ik ben een groot liefhebber van Metal, en op de een of andere manier hoor je bij hem terug dat'ie uit dat genre vandaan komt
Ja ik was al weggezapt bij Bouncer, zoals altijdquote:Op maandag 23 januari 2012 16:19 schreef CindieY het volgende:
Gelijk 2 platen draaien die al veel te vaak zijn gedraaid.
Joh...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
Dr is trouwens een meesterlijke cover van gotye op youtube, 5 mensen op 1 gitaar GENIAAL!
Is er verschil dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef alors het volgende:
Hollanders die Fries op zijn Duits gaan oplezen
Sorry jong!!quote:
Ik las het op Twitter vanmiddag, ben benieuwdquote:Op maandag 23 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
Lol een nieuw item als tegenhanger van die schijtmegahits steeds? De superturbocrazytophit? Nouja ik ben voor als er wat gedurfdere plaatjes naar voren worden gehaald
Jammer voor de liefhebbers, ik ga dit jaar waarschijnlijk weer voor de feestdagentoeslag op m'n werk (net als elk jaar zo'n beetje...)quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef hole1988 het volgende:
geen 538 feestje op Koninginnedag http://www.radio538pressr(...)-koninginnedagfeest/
Boeiend. Dat hele "feest" was toch al 1 grote Van Dobben Croquetten reclamespot waar de muziek kansloos zacht stond.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef hole1988 het volgende:
geen 538 feestje op Koninginnedag http://www.radio538pressr(...)-koninginnedagfeest/
ze is al jaren heimelijk verliefd op Seal?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal 't m'n vriendin ff doorgeven.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze is al jaren heimelijk verliefd op Seal?
BREAKING NEWSquote:
Ze swingen er lekker op los! Geile bende daar...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
roel en vriendin en Seal en Heidi gaan definitief partnerruilen
Roels sfeer hangt niet meer. die staat fier overeind!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Evertjan het volgende:
goedemiddag!!!! Hoe hang die sfeer erbij?
Wel lekker, geloof ik!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:31 schreef Evertjan het volgende:
goedemiddag!!!! Hoe hang die sfeer erbij?
Dampend stampendquote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
twitter:rudymackay twitterde op maandag 23-01-2012 om 17:35:04Ik krijg vrijwel iedere dag nog berichtjes van mensen die zeggen dat ik weer een eigen programma op de radio moet. Lief. Maar frustrerend. reageer retweet
Aaawwwwquote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op maandag 23-01-2012 om 17:35:04Ik krijg vrijwel iedere dag nog berichtjes van mensen die zeggen dat ik weer een eigen programma op de radio moet. Lief. Maar frustrerend. reageer retweet
Kan me voorstellen dat het hem frustreertquote:Op maandag 23 januari 2012 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
Ik kan dat, het complete topic om zeep helpen...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Kost je geloof ik ruim 700 euro aan boodschappen als je ze allemaal wil. Ka-ching voor de Appie.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
Die poppen bij de AH zijn tof, die oude balkonkereltjes
Dat geloof ik best, ja! En je moet volgens mij ook nog een euro bijbetalen, naast een volle kaartquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kost je geloof ik ruim 700 euro aan boodschappen als je ze allemaal wil. Ka-ching voor de Appie.
Ik hoorde daar vanmiddag een reportage over, toen noemden ze dat ook inderdaad. Voor iets dat voor een paar centen in China is gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ja! En je moet volgens mij ook nog een euro bijbetalen, naast een volle kaart
Dikke bussiness voor AHquote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde daar vanmiddag een reportage over, toen noemden ze dat ook inderdaad. Voor iets dat voor een paar centen in China is gemaakt
EKquote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke bussiness voor AH![]()
Zal mij benieuwen wat ze komend zomer gaan doen tijdens EK/WK (doorhalen wat niet van toepassing is, ik weet het niet...![]()
)
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
er is niets nog irritanters...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
EKEn die acties zijn het meest irritant, kom je bij de supermarkt van die jengelende kinderen tegen: "Maaaaaaaam, gaan we naar die andere supermarkt? Die heeft een veeeeeel leukere actie". En dan gaan die moeders ook nog
Dag Pientjequote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag mensjes![]()
.
Oh, het is al avond
Dank je, ik zit heus met m'n vlaggetje voor de tv maar hou me er nu nog niet zo mee bezigquote:Op maandag 23 januari 2012 18:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
EKEn die acties zijn het meest irritant, kom je bij de supermarkt van die jengelende kinderen tegen: "Maaaaaaaam, gaan we naar die andere supermarkt? Die heeft een veeeeeel leukere actie". En dan gaan die moeders ook nog
Die plaat zit al in de playlist, hoeft geen extra aandacht te krijgen.quote:
Kraantje? Leuk toch.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:17 schreef CindieY het volgende:
Moet dit nou echt constant weer in de MT5 opduiken?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oke ik ga douchen en TV kijken. Wat een stormvloed aan baggermuziek.
nietquote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Voor wie is dit herkenbaar?
[ afbeelding ]
wel )quote:
Ze mogen ze van mij allemaal houden, incl Adele...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Beter Adele dan deze dertien in een dozijn talentenjacht-winnares
Nope. Voor jou wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze mogen ze van mij allemaal houden, incl Adele...
Dat is wel herkenbaar jaquote:
Ik heb geen trap.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje van mij lenen? Ik heb er 2. En een huishoudtrapje dat ik met mijn lengte haast niet gebruik, maar dat telt niet.quote:
twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 21:09:51Nacht van de Zeroes, 11 februari vanaf 23 uur met @michielveenstra, @giel3fm @gerardekdom en mijzelf op #nl3. Zet m in je agenda! #3fm reageer retweet
mmm, ik ga wel ff kijken denk ik. op 3fm is dan toch tiesto en dat boeit me nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 21:09:51Nacht van de Zeroes, 11 februari vanaf 23 uur met @michielveenstra, @giel3fm @gerardekdom en mijzelf op #nl3. Zet m in je agenda! #3fm reageer retweet
twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:03:08OMGWTFBBQ!!1 RT @michielveenstra: Oei, lees je mee @roos3fm? Je moet zo! RT @DitjesDatjes3FM: Zometeen op #3FM: 3VOOR12RADIO reageer retweet
wat moet je ervan zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
ditjesdatjes3fm,ook weer zo'n sneu account...twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:03:08OMGWTFBBQ!!1 RT @michielveenstra: Oei, lees je mee @roos3fm? Je moet zo! RT @DitjesDatjes3FM: Zometeen op #3FM: 3VOOR12RADIO reageer retweet
Je hebt de wereld op z'n kop gezet?quote:
ow god...je bent weer in de vleermuizenmood?quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:46:20@gerardekdom Wat komt er voor een verschrikkelijke Oostenrijkse Speeldoos muziek uit je hok?! Turn it of..
reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:48:04@MrsEkdom Hey, dat is de legendarische Andre Moss ja! Heb al zijn fillers! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:50:37@gerardekdom Ik probeer te slapen.. Is Andre Moss trouwens de broer van Ron Moss? reageer retweet
die sfeer hangt er leuk bij.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:46:20@gerardekdom Wat komt er voor een verschrikkelijke Oostenrijkse Speeldoos muziek uit je hok?! Turn it of..
reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:48:04@MrsEkdom Hey, dat is de legendarische Andre Moss ja! Heb al zijn fillers! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:50:37@gerardekdom Ik probeer te slapen.. Is Andre Moss trouwens de broer van Ron Moss? reageer retweet
mmm....ik vind het sympatiek hoor, dat ze in Werchter een 3rd Rock-podium maken. maar ik heb daar verdorie helemaal geen toestemming voor gegeven!twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 23:44:14Amai, Werchter wordt cool! RT @stubru: Bevestigd: 16 nieuwe namen en een 3de podium op Rock Werchter 2012 http://t.co/O8KPCicV reageer retweet
Wijsneus. Fijne namen so far. Eens zien wie ik kan strikken (zal wel net als elk jaar niemand zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....ik vind het sympatiek hoor, dat ze in Werchter een 3rd Rock-podium maken. maar ik heb daar verdorie helemaal geen toestemming voor gegeven!twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 23:44:14Amai, Werchter wordt cool! RT @stubru: Bevestigd: 16 nieuwe namen en een 3de podium op Rock Werchter 2012 http://t.co/O8KPCicV reageer retweet
moet diegene bij jou in een tentje?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wijsneus. Fijne namen so far. Eens zien wie ik kan strikken (zal wel net als elk jaar niemand zijn).
Mag, hoeft nietquote:Op maandag 23 januari 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet diegene bij jou in een tentje?
pfoe....tis dat ik festivalangst heb anders werd het nu wel heel verleidelijkquote:
Angsten zijn er om te overwinnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe....tis dat ik festivalangst heb anders werd het nu wel heel verleidelijk
en toch ga ik nooit in een kooi met 36 pitbullsquote:
Ok, niet elke angst dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch ga ik nooit in een kooi met 36 pitbulls
maar ik snap je wel hoor. tis ook niet echt angst. ik zie het alleen niet zo zitten om in een tentje in allemaal zooi in mensenmassa's te bivakkeren. als Werchter nou in een hotel zou zijn.....quote:
Mja, dat is iets waar je je over heen moet zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik snap je wel hoor. tis ook niet echt angst. ik zie het alleen niet zo zitten om in een tentje in allemaal zooi in mensenmassa's te bivakkeren. als Werchter nou in een hotel zou zijn.....
u ben suicidaal?quote:
sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
Stomme tweets, ik kan niet meer quoten/reageren... De hele pagina blijft verspringen, word er gek van!
Geeft niet, ben meer gefrustreerd over mijn oude IE dan over het plaatsen van tweetsquote:
Een andere browser?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet, ben meer gefrustreerd over mijn oude IE dan over het plaatsen van tweets![]()
Een nieuwere versie van IE kan niet, dan moet ik overstappen naar Windows7. Ik denk het ook niet...
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet, ben meer gefrustreerd over mijn oude IE dan over het plaatsen van tweets![]()
Een nieuwere versie van IE kan niet, dan moet ik overstappen naar Windows7. Ik denk het ook niet...
Operaquote:
quote:
Ik heb alle browsers op mijn pc staan, ik blijf IE het fijnst vinden. Ik weet dat de halve wereld het uitkotst, ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Opera![]()
![]()
![]()
of anders Chrome, die is lekker licht
Ik vind IE niet fijn FOK!ken en Chrome juist welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alle browsers op mijn pc staan, ik blijf IE het fijnst vinden. Ik weet dat de halve wereld het uitkotst, ik niet![]()
Chrome heb ik ook openstaan met Facebook, maar die Fok!'t niet fijn
Joh, dat gaat je gewoon lukken! Je ziet er vaak tegenop, achteraf valt het altijd meequote:Op maandag 23 januari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
buh, moet eigenlijk naar bed maar heb geen zin.
komt ook omdat ik morgenochtend om 10.30 het 1 en ander moet gaan uitleggen aan Teamleiders (niet mijn TL, maar van t project waarop ik auditor ben) en ik snap het zelf maar half en ik ben al niet zo goed in uitleggen.....
sinds ik ooit Opera ben gaan gebruiken wil ik niets anders meer. hoewel ik Twitter met Chrome omdat Opera dat niet wil pakken....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alle browsers op mijn pc staan, ik blijf IE het fijnst vinden. Ik weet dat de halve wereld het uitkotst, ik niet![]()
Chrome heb ik ook openstaan met Facebook, maar die Fok!'t niet fijn
ja, komt ook wel goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, dat gaat je gewoon lukken! Je ziet er vaak tegenop, achteraf valt het altijd mee
Als je verhaal maar overkomtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, komt ook wel goedal gaat mijn ouder stotterkwaal weer lekker opsteken natuurlijk
* Danst mee* Woei!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je verhaal maar overkomtOftewel: komt inderdaad wel goed. En ik heb speciaal voor jou net een yell-dansje ingestudeerd:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je verhaal maar overkomtOftewel: komt inderdaad wel goed. En ik heb speciaal voor jou net een yell-dansje ingestudeerd:
is dat in van die cheerleaderoutfits met ponpons?quote:
Ik niet, kijk wel uit zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
is dat in van die cheerleaderoutfits met ponpons?
thnx, ff meepikken. die vind ik vet!quote:
Even gekeken, 't maakt haar gezicht te bol.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil btw wel ff kwijt dat die bril van Roos haar imho totaal niet staat. en dat is niet om te zeiken ofzo, maar ik vind de bril gewoon niet bij haar passen
Ja en eens!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
holy crap! is dit een cover van dat Lykke Li nummer? vet! vet! vet!
de bril is ook te aanwezig....maar t kan ook zijn dat ik er aan moet werken natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even gekeken, 't maakt haar gezicht te bol.
Mijn bril is ten opzichte van mijn vorige monturen ook veel meer aanwezig, je moet 't kunnen hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de bril is ook te aanwezig....maar t kan ook zijn dat ik er aan moet werken natuurlijk...
Ik krijg de stream niet meer geopend... Binnenkort de boel hier maar eens verbouwen en nieuwe kabels trekken, dit slaat nergens meer opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil btw wel ff kwijt dat die bril van Roos haar imho totaal niet staat. en dat is niet om te zeiken ofzo, maar ik vind de bril gewoon niet bij haar passen
daar hebben meer dj's last van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de bril is ook te aanwezig....maar t kan ook zijn dat ik er aan moet werken natuurlijk...
Zoenzo Triggerfingerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
holy crap! is dit een cover van dat Lykke Li nummer? vet! vet! vet!
nja, ik mag in februari weer aan t uitzoeken. misschien neem ik ff een collega mee, die heeft in een brillenwinkel gewerkt. maar ik kan het ook alleen welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn bril is ten opzichte van mijn vorige monturen ook veel meer aanwezig, je moet 't kunnen hebben.
24 september was 1 van de mooiste momenten vorig jaar. toen zat ik samen met ca 30 anderen bij een akoestisch optreden van zequote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die had ik nog niet voorbij zien komen
ze hebben ook een cover van Only girl in the world van Rihanna gedaan. die is ook mf vetquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
De stream ploepte ineens naar boven, wat een tetten heeft Roos!
Ik zou er niet rouwig om zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
mwoah...dit nieuwe Nada Surf nr haalt het imho niet bij Popular. maar ach, tis ook niet heel slecht ofzo. zal hierna wel nooit meer gedraaid worden
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. dromen van Minthy en CindieY in cheerleaderpakjes terwijl ze voor me juichen en yellen.
wat een leven heb ik toch
trusten!
Je vergeet Pino!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. dromen van Minthy en CindieY in cheerleaderpakjes terwijl ze voor me juichen en yellen.
trusten!
Ehm... Ik vrees dat Cindy alleen in zo'n pakje moet, hoor! Daar krijg je me met geen mogelijkheid in...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
trusten!
Zelfde posttijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Ik vrees dat Cindy alleen in zo'n pakje moet, hoor! Daar krijg je me met geen mogelijkheid in...![]()
Truste
Mij ook niet, maar hij mag er best van dromenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Ik vrees dat Cindy alleen in zo'n pakje moet, hoor! Daar krijg je me met geen mogelijkheid in...![]()
Truste
Ja, maar daar begint het mee... Ik kan vrij slecht "nee" zeggen, dus ik vreesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar hij mag er best van dromen
Ik kan wel nee zeggen voor 2 personenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar daar begint het mee... Ik kan vrij slecht "nee" zeggen, dus ik vrees
Tof, ik verschuil me achter jouquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan wel nee zeggen voor 2 personen
Succes morgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock gaat huilend naar z'n bedje.
slaap *snif* lekker
Neuh, ik blijf hier nog wat half rondhangen, zo de tv nog even aanquote:
Nog boller?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even gekeken, 't maakt haar gezicht te bol.
Ik twijfel. Of m'n bed induiken en nog even lekker lezen of nog even wat rond hangen op de bank met muziek aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf hier nog wat half rondhangen, zo de tv nog even aan
Eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef Zocalo het volgende:
Eefje is een goede reden de radio uit te zetten
Ik doe het laatste. Nu maar hopen dat ik niet weer rond een uur of 6 wakker word van een kat die al slapend van de tv lazert...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik twijfel. Of m'n bed induiken en nog even lekker lezen of nog even wat rond hangen op de bank met muziek aan.
Mintquote:
Ik vind van wel, al zal ik dat overdag niet zo snel roepen... Dan ga ik met pek en veren de brandstapel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |