Joah, das wel een batsplaat pur sangquote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Zelf maar even een plaatje aanzetten dan![]()
Kloptquote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah, das wel een batsplaat pur sang![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
* 3rdRock heeft nu een mental image van cindiey en minthy met veel slagroom....quote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah, das wel een batsplaat pur sang![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
* 3rdRock heeft nu een mental image van cindiey en minthy met veel slagroom....
Al die slagroom inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Daar word je alleen maar misselijk van
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
1 keer in de maand seks... Die kerel geilt vast op bloed
Gadverdammequote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
1 keer in de maand seks... Die kerel geilt vast op bloed
Lijkt mij ook niets, nee...quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef CindieY het volgende:
Ik moest toch even grinniken om 'die worst mag ook wel eens anders'.
Moet ook gebeuren zo nu en dan. Ik doe maar weer eens een poging om wat reflectiespul in m'n portfolio te krijgenquote:
Succes!!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren zo nu en dan. Ik doe maar weer eens een poging om wat reflectiespul in m'n portfolio te krijgen
Ik zit nu alweer loos te staren naar m'n beeldscherm. Ik heb er toch zo'n ongelofelijke schijthekel aan en dat halve portfolio bestaat uit reflecterenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Succes!!
Ik ben blij dat ik die van mij donderdagnacht af heb gekregen, wat een kloteklus vind ik dat... Komende vrijdag eindgesprek op werkplek
Doffe ellende idd...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit nu alweer loos te staren naar m'n beeldscherm. Ik heb er toch zo'n ongelofelijke schijthekel aan en dat halve portfolio bestaat uit reflecteren
Da's altijd nog een optie, als laatste redmiddelquote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Doffe ellende idd...
In mijn vorige opleiding was ik er op een gegeven moment zo zat van, dat ik een reflectie over mijn reflecteren en het nut dat ik er niet van inzag heb geschreven
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
en wacht je van dezequote:
Guntherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |