twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 21:09:51Nacht van de Zeroes, 11 februari vanaf 23 uur met @michielveenstra, @giel3fm @gerardekdom en mijzelf op #nl3. Zet m in je agenda! #3fm reageer retweet
mmm, ik ga wel ff kijken denk ik. op 3fm is dan toch tiesto en dat boeit me nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 21:09:51Nacht van de Zeroes, 11 februari vanaf 23 uur met @michielveenstra, @giel3fm @gerardekdom en mijzelf op #nl3. Zet m in je agenda! #3fm reageer retweet
twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:03:08OMGWTFBBQ!!1 RT @michielveenstra: Oei, lees je mee @roos3fm? Je moet zo! RT @DitjesDatjes3FM: Zometeen op #3FM: 3VOOR12RADIO reageer retweet
wat moet je ervan zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
ditjesdatjes3fm,ook weer zo'n sneu account...twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:03:08OMGWTFBBQ!!1 RT @michielveenstra: Oei, lees je mee @roos3fm? Je moet zo! RT @DitjesDatjes3FM: Zometeen op #3FM: 3VOOR12RADIO reageer retweet
Je hebt de wereld op z'n kop gezet?quote:
ow god...je bent weer in de vleermuizenmood?quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:46:20@gerardekdom Wat komt er voor een verschrikkelijke Oostenrijkse Speeldoos muziek uit je hok?! Turn it of..
reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:48:04@MrsEkdom Hey, dat is de legendarische Andre Moss ja! Heb al zijn fillers! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:50:37@gerardekdom Ik probeer te slapen.. Is Andre Moss trouwens de broer van Ron Moss? reageer retweet
die sfeer hangt er leuk bij.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:46:20@gerardekdom Wat komt er voor een verschrikkelijke Oostenrijkse Speeldoos muziek uit je hok?! Turn it of..
reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:48:04@MrsEkdom Hey, dat is de legendarische Andre Moss ja! Heb al zijn fillers! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:50:37@gerardekdom Ik probeer te slapen.. Is Andre Moss trouwens de broer van Ron Moss? reageer retweet
mmm....ik vind het sympatiek hoor, dat ze in Werchter een 3rd Rock-podium maken. maar ik heb daar verdorie helemaal geen toestemming voor gegeven!twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 23:44:14Amai, Werchter wordt cool! RT @stubru: Bevestigd: 16 nieuwe namen en een 3de podium op Rock Werchter 2012 http://t.co/O8KPCicV reageer retweet
Wijsneus. Fijne namen so far. Eens zien wie ik kan strikken (zal wel net als elk jaar niemand zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....ik vind het sympatiek hoor, dat ze in Werchter een 3rd Rock-podium maken. maar ik heb daar verdorie helemaal geen toestemming voor gegeven!twitter:roos3fm twitterde op maandag 23-01-2012 om 23:44:14Amai, Werchter wordt cool! RT @stubru: Bevestigd: 16 nieuwe namen en een 3de podium op Rock Werchter 2012 http://t.co/O8KPCicV reageer retweet
moet diegene bij jou in een tentje?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wijsneus. Fijne namen so far. Eens zien wie ik kan strikken (zal wel net als elk jaar niemand zijn).
Mag, hoeft nietquote:Op maandag 23 januari 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet diegene bij jou in een tentje?
pfoe....tis dat ik festivalangst heb anders werd het nu wel heel verleidelijkquote:
Angsten zijn er om te overwinnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfoe....tis dat ik festivalangst heb anders werd het nu wel heel verleidelijk
en toch ga ik nooit in een kooi met 36 pitbullsquote:
Ok, niet elke angst dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch ga ik nooit in een kooi met 36 pitbulls
maar ik snap je wel hoor. tis ook niet echt angst. ik zie het alleen niet zo zitten om in een tentje in allemaal zooi in mensenmassa's te bivakkeren. als Werchter nou in een hotel zou zijn.....quote:
Mja, dat is iets waar je je over heen moet zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik snap je wel hoor. tis ook niet echt angst. ik zie het alleen niet zo zitten om in een tentje in allemaal zooi in mensenmassa's te bivakkeren. als Werchter nou in een hotel zou zijn.....
u ben suicidaal?quote:
sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
Stomme tweets, ik kan niet meer quoten/reageren... De hele pagina blijft verspringen, word er gek van!
Geeft niet, ben meer gefrustreerd over mijn oude IE dan over het plaatsen van tweetsquote:
Een andere browser?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet, ben meer gefrustreerd over mijn oude IE dan over het plaatsen van tweets![]()
Een nieuwere versie van IE kan niet, dan moet ik overstappen naar Windows7. Ik denk het ook niet...
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet, ben meer gefrustreerd over mijn oude IE dan over het plaatsen van tweets![]()
Een nieuwere versie van IE kan niet, dan moet ik overstappen naar Windows7. Ik denk het ook niet...
Operaquote:
quote:
Ik heb alle browsers op mijn pc staan, ik blijf IE het fijnst vinden. Ik weet dat de halve wereld het uitkotst, ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Opera![]()
![]()
![]()
of anders Chrome, die is lekker licht
Ik vind IE niet fijn FOK!ken en Chrome juist welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alle browsers op mijn pc staan, ik blijf IE het fijnst vinden. Ik weet dat de halve wereld het uitkotst, ik niet![]()
Chrome heb ik ook openstaan met Facebook, maar die Fok!'t niet fijn
Joh, dat gaat je gewoon lukken! Je ziet er vaak tegenop, achteraf valt het altijd meequote:Op maandag 23 januari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
buh, moet eigenlijk naar bed maar heb geen zin.
komt ook omdat ik morgenochtend om 10.30 het 1 en ander moet gaan uitleggen aan Teamleiders (niet mijn TL, maar van t project waarop ik auditor ben) en ik snap het zelf maar half en ik ben al niet zo goed in uitleggen.....
sinds ik ooit Opera ben gaan gebruiken wil ik niets anders meer. hoewel ik Twitter met Chrome omdat Opera dat niet wil pakken....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alle browsers op mijn pc staan, ik blijf IE het fijnst vinden. Ik weet dat de halve wereld het uitkotst, ik niet![]()
Chrome heb ik ook openstaan met Facebook, maar die Fok!'t niet fijn
ja, komt ook wel goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, dat gaat je gewoon lukken! Je ziet er vaak tegenop, achteraf valt het altijd mee
Als je verhaal maar overkomtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, komt ook wel goedal gaat mijn ouder stotterkwaal weer lekker opsteken natuurlijk
* Danst mee* Woei!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je verhaal maar overkomtOftewel: komt inderdaad wel goed. En ik heb speciaal voor jou net een yell-dansje ingestudeerd:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je verhaal maar overkomtOftewel: komt inderdaad wel goed. En ik heb speciaal voor jou net een yell-dansje ingestudeerd:
is dat in van die cheerleaderoutfits met ponpons?quote:
Ik niet, kijk wel uit zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
is dat in van die cheerleaderoutfits met ponpons?
thnx, ff meepikken. die vind ik vet!quote:
Even gekeken, 't maakt haar gezicht te bol.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil btw wel ff kwijt dat die bril van Roos haar imho totaal niet staat. en dat is niet om te zeiken ofzo, maar ik vind de bril gewoon niet bij haar passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |