Ja en eens!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
holy crap! is dit een cover van dat Lykke Li nummer? vet! vet! vet!
de bril is ook te aanwezig....maar t kan ook zijn dat ik er aan moet werken natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even gekeken, 't maakt haar gezicht te bol.
Mijn bril is ten opzichte van mijn vorige monturen ook veel meer aanwezig, je moet 't kunnen hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de bril is ook te aanwezig....maar t kan ook zijn dat ik er aan moet werken natuurlijk...
Ik krijg de stream niet meer geopend... Binnenkort de boel hier maar eens verbouwen en nieuwe kabels trekken, dit slaat nergens meer opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil btw wel ff kwijt dat die bril van Roos haar imho totaal niet staat. en dat is niet om te zeiken ofzo, maar ik vind de bril gewoon niet bij haar passen
daar hebben meer dj's last van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de bril is ook te aanwezig....maar t kan ook zijn dat ik er aan moet werken natuurlijk...
Zoenzo Triggerfingerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
holy crap! is dit een cover van dat Lykke Li nummer? vet! vet! vet!
nja, ik mag in februari weer aan t uitzoeken. misschien neem ik ff een collega mee, die heeft in een brillenwinkel gewerkt. maar ik kan het ook alleen welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn bril is ten opzichte van mijn vorige monturen ook veel meer aanwezig, je moet 't kunnen hebben.
24 september was 1 van de mooiste momenten vorig jaar. toen zat ik samen met ca 30 anderen bij een akoestisch optreden van zequote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die had ik nog niet voorbij zien komen
ze hebben ook een cover van Only girl in the world van Rihanna gedaan. die is ook mf vetquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
De stream ploepte ineens naar boven, wat een tetten heeft Roos!
Ik zou er niet rouwig om zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
mwoah...dit nieuwe Nada Surf nr haalt het imho niet bij Popular. maar ach, tis ook niet heel slecht ofzo. zal hierna wel nooit meer gedraaid worden
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. dromen van Minthy en CindieY in cheerleaderpakjes terwijl ze voor me juichen en yellen.
wat een leven heb ik toch
trusten!
Je vergeet Pino!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ga naar bed. dromen van Minthy en CindieY in cheerleaderpakjes terwijl ze voor me juichen en yellen.
trusten!
Ehm... Ik vrees dat Cindy alleen in zo'n pakje moet, hoor! Daar krijg je me met geen mogelijkheid in...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
trusten!
Zelfde posttijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Ik vrees dat Cindy alleen in zo'n pakje moet, hoor! Daar krijg je me met geen mogelijkheid in...![]()
Truste
Mij ook niet, maar hij mag er best van dromenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Ik vrees dat Cindy alleen in zo'n pakje moet, hoor! Daar krijg je me met geen mogelijkheid in...![]()
Truste
Ja, maar daar begint het mee... Ik kan vrij slecht "nee" zeggen, dus ik vreesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar hij mag er best van dromen
Ik kan wel nee zeggen voor 2 personenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar daar begint het mee... Ik kan vrij slecht "nee" zeggen, dus ik vrees
Tof, ik verschuil me achter jouquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan wel nee zeggen voor 2 personen
Succes morgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock gaat huilend naar z'n bedje.
slaap *snif* lekker
Neuh, ik blijf hier nog wat half rondhangen, zo de tv nog even aanquote:
Nog boller?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even gekeken, 't maakt haar gezicht te bol.
Ik twijfel. Of m'n bed induiken en nog even lekker lezen of nog even wat rond hangen op de bank met muziek aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf hier nog wat half rondhangen, zo de tv nog even aan
Eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef Zocalo het volgende:
Eefje is een goede reden de radio uit te zetten
Ik doe het laatste. Nu maar hopen dat ik niet weer rond een uur of 6 wakker word van een kat die al slapend van de tv lazert...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik twijfel. Of m'n bed induiken en nog even lekker lezen of nog even wat rond hangen op de bank met muziek aan.
Mintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |