Chinees, die is gestopt, was fucking slecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n Jap van 2m 08
O echtquote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chinees, die is gestopt, was fucking slecht.
drommels, drommels en nog eens drommels. Dat wist ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
jaen ik kan je ook vertellen dat de baron ook adriaan was.
Dat meen jequote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
Niet Baron jonge.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
ja echt waar dikkie. Zoveel kinderharten heb ik nu gebrokenquote:
Wou ik net vragen. Dacht al: zou ik het vragen of nietquote:Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
En hebben de mods al duidelijk gemaakt of dit topic mag blijven ?
Ze moeten hem sluiten jonge.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
De mensen die Happel serieus namenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Kan gwn niet waar zijn ditquote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja echt waar dikkie. Zoveel kinderharten heb ik nu gebroken
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Baron werd tot de schatkaart door Aad gespeeld.
we hebben in ieder geval een mooie OP nuquote:Op zondag 22 januari 2012 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
wasquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Bassie en Adriaan was een mooie serie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
we hebben in ieder geval een mooie OP nu
Wie heeft 'm gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Dat kan een mod toch niet maken?quote:
Was van een sc van 5 jaar geleden.quote:
Kan niet, 5 jaar geleden bestond die unox girl niet (bestond wel, maar niemand kende haar).quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was van een sc van 5 jaar geleden.
1 jaar geleden dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan niet, 5 jaar geleden bestond die unox girl niet (bestond wel, maar niemand kende haar).
En 5 jaar geleden was jojoortje nog PSV'erquote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan niet, 5 jaar geleden bestond die unox girl niet (bestond wel, maar niemand kende haar).
Haha watquote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had echt niet door, sowieso is Happel doorgaans erg serieus.
Die heb ik nog heel lang als UI gehad.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon straks lekker Rob Geus kijken
Want je werd niet vrolijk van Heerenveen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die heb ik nog heel lang als UI gehad._____!
Wat was jij eigenlijk 5 jaar geleden?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En 5 jaar geleden was jojoortje nog PSV'er
5e plekkie nuquote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want je werd niet vrolijk van Heerenveen?
een zaadcel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was jij eigenlijk 5 jaar geleden?
Beetje veel van hetzelfde man. Die handdoekjes die er niet hangen weten we nu ook wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon straks lekker Rob Geus kijken
Smaaktest van dingen is ook wel leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje veel van hetzelfde man. Die handdoekjes die er niet hangen weten we nu ook wel.
Dat weet je sowieso toch wel? Je laat je smaak toch niet bepalen door zo'n gaar programma.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaaktest van dingen is ook wel leuk.
Vorige week gingen ze erwtensoep testen
De week daarvoor diepvriespizza.
Toch wel handig weet je welke pizza je moet hebben
Kan je toch weer aan je moeder doorgeven bedoel je, die toch altijd naar de lidl fietst?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Sinds wanneer is een iPad een telefoon?
quote:
ja bij die ene tunnel in zeeland.quote:
Arno Vermeulen aka ik hoopte dat widm ging winnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Studio Voetbal straks. Arno Vermeulen en Ronald Waterreus, top bezetting.
en gewoon nog een bijrijdert ookquote:
die rubbertjesquote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
90% van.de tijd vind ik het echt mierenneukerij van die Rob Geus
dan zap je gewoon wegquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Studio Voetbal straks. Arno Vermeulen en Ronald Waterreus, top bezetting.
strax komt studio sportquote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maarja, er is niet veel op tv
Niet eerlijk wordt hier standaard gedownload via een nieuwsgroep uiteraard. Anders zou ik bij wet illegaal bezig zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Post je resultaten
http://www.speedtest.net/
Download speed: 33.41 Mbps
Upload speed: 21.17 Mbps
Like a boss.
Ik durf het hier niet te plaatsenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Post je resultaten
http://www.speedtest.net/
Download speed: 39.30 Mbps
Upload speed: 31.06 Mbps
Like a boss.
Tik de 4 MB/s aan bij het downloaden. Mijn beperking zijn de huis tuin en keuken internetkabel naar je pc.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet eerlijk wordt hier standaard gedownload via een nieuwsgroep uiteraard. Anders zou ik bij wet illegaal bezig zijn.
ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik durf het hier niet te plaatsen
Glasvezel doen ze niet aan waar ikke woon.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tik de 4 MB/s aan bij het downloaden. Mijn beperking zijn de huis tuin en keuken internetkabel naar je pc.
Glasvezel tot in m'n kamer. Love it, zeker i.c.m. Torrentday.
Jij moet nog inbellen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glasvezel doen ze niet aan waar ikke woon.
quote:
Ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik durf het hier niet te plaatsen
14quote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet nog inbellen?
[..]
[..]
Ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.
nog lager ik heb 9.5quote:
Nee luie honden bij KPN.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet nog inbellen?
[..]
[..]
Ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.
schattigquote:
Niks van aantrekken.quote:
Idd...ik bedacht me net dat dit allemaal wel heel pocherig overkomt, maar zo is 't niet bedoeld. Heb jarenlang een verbinding met 4 huisgenoten moeten delen.quote:
Schattigquote:
Vriendinnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SchattigJe 23 cm met 4 huisvrienden moeten delen?
sexy hoorquote:
oeh.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schattig[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:Je 23 cm met 4 huisvrienden moeten delen?
Oh. Oke.quote:
Het sportauto-argument maar dan voor internet?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Oke.
Maar snap niet wat je met een snelheid van 40 moet.
Ik vind zelfs 14 teveel voor mezelf.
Jepquote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sportauto-argument maar dan voor internet?
Wat denk je van downloaden?
Mag wel. Geen domme dingen zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep
En downloaden? dat mag niet.
Geen torrents.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag wel. Geen domme dingen zeggen.
We hebben het toch over downloaden? Torrents mag ook gewoon.quote:
Nee mag niet van de internet-popoquote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben het toch over downloaden? Torrents mag ook gewoon.
Ik houd maar op.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben het toch over downloaden? Torrents mag ook gewoon.
Torrents downloaden mag gewoon, zodra je ze upload (wat in de regel min of meer standaard is met die download-programma's voor torrents) ben je idd strafbaar bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee mag niet van de internet-popo
Kip of het ei verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik houd maar op.![]()
Snel internet is handig, maar ik download niet veel, dus heb het niet nodig.
Deskundige analyses van Arno en Waterreus wil je toch niet missen?!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Het is stil in VBL. Iedereen toch stiekem studio voetbal aan het kijken?
Het is op zich best grappig om te kijken. Moet je kijken wat voor 'kenners' daar nu aan tafel zitten. Toch niet meer indrukwekkend dan de gemiddelde VI-uitzending?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deskundige analyses van Arno en Waterreus wil je toch niet missen?!
Zelfs ik heb meer verstand van voetbal dan Arnoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is op zich best grappig om te kijken. Moet je kijken wat voor 'kenners' daar nu aan tafel zitten. Toch niet meer indrukwekkend dan de gemiddelde VI-uitzending?
Het is alleen al geweldig omdat ze zichzelf altijd als professioneel journalistiek omschrijven. Daarbij heb ik geen voetbal kunnen kijken vandaag door ongewenste sociale prinkels binnen de familie dus had een dosis voetbal nodig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Het is stil in VBL. Iedereen toch stiekem studio voetbal aan het kijken?
Mijn kat ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik heb meer verstand van voetbal dan Arno
Tsjah. Als Suarez het had gedaan was er gesproken over een schande.quote:
Beiden een viezerik, net als Pepe.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Balotelli is cult. Suarez gewoon een viezerik. Toch wel een verschil.
Suarez is tenminste geen neger, aldus Suarez zelf.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beiden een viezerik, net als Pepe.
Nee, hij zei: Negro.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suarez is tenminste geen neger, aldus Suarez zelf.
Jongeman dat maakt niks uit in deze super grappige context. Wat een misser van Van Persie trouwensquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, hij zei: Negro.
Hij is geen vriend.
v. Persie gaat zo meteen wel zijn opa, Wim feliciteren, met zijn 91e verjaardag.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongeman dat maakt niks uit in deze super grappige context. Wat een misser van Van Persie trouwens
Wat een lieve jongen is het toch, maar waarom in het Engels. Kan Opa Wim dat wel lezen?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Persie gaat zo meteen wel zijn opa, Wim feliciteren, met zijn 91e verjaardag.
v. Persie was ook lekker bezig: 'Waarom wissel je hem, waarom breng je hem erin!'quote:Op maandag 23 januari 2012 00:28 schreef De_kromme het volgende:
Triest publiek daar bij Arsenal eigenlijk. Eigen spelers uitfluiten, dan kan je verwachten dat ze dit soort fouten gaan maken.
Tja, het blijft een ratje die Robin. Had hier gewoon positief moeten reageren, had denk ik al een heel verschil gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Persie was ook lekker bezig: 'Waarom wissel je hem, waarom breng je hem erin!'
Zijn uitspraak blijft treurig ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef De_kromme het volgende:
Hij kan nog steeds geen Engels die tyfus Fransman.
Binnenkort.![]()
Kansloos ja, ineens is het geloof in een transfer wel dichterbij.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Persie was ook lekker bezig: 'Waarom wissel je hem, waarom breng je hem erin!'
Bedankt voor de uitleg man.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:30 schreef Grifte het volgende:
Ze floten Wenger uit omdat hij Chamberlain erafhaalde
Achja. Wat verwacht je als je grootste en belangrijkste speler ook zo reageert?quote:
Als je minimaal 5 miljoen aan salaris ophoest.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. Wat verwacht je als je grootste en belangrijkste speler ook zo reageert?
Dit is wel heel erg pijnlijk voor Arshavin, hij mag wel naar Ajax komen
Als er nou iets ontbreekt bij Arsenal is het toch wel sfeer. Al is die trend sowieso wel in de PL te zien bij de grote clubs.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yep, veel dagjespubliek helaas.
Sfeer blijft wel top hoor.
Hij heeft zijn salaris al een keer bijna gehalveerd bij zijn vertrek bij Zenit om maar in Engeland te spelen. BIj Ajax spelen is de droom van 90% van de spelers dus dat wil hij vast nog wel een keer doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je minimaal 5 miljoen aan salaris ophoest.
Jammer voor Arshavin, toen Arsenal hem binnenhaalde dacht ik echt; dit is de weg omhoog. Wat een tegenvaller.. Hopen dat Wenger zsm optieft, tijd voor een nieuwe wind. En hopen dat van Persie bijtekent (onder voorwaarde dat er nog een paar grote namen gehaald worden).
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn salaris al een keer bijna gehalveerd bij zijn vertrek bij Zenit om maar in Engeland te spelen. BIj Ajax spelen is de droom van 90% van de spelers dus dat wil hij vast nog wel een keer doen.
Ben je er wel eens geweest? Niet oordelen dus. Het hele stadion scandeerde van Persie zijn naam toen hij inviel in de 70e minuut bij een 1-1 stand. Kippenvel hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou iets ontbreekt bij Arsenal is het toch wel sfeer. Al is die trend sowieso wel in de PL te zien bij de grote clubs.
Neuh. Morgen weer werken, godverdomme het hele weekend moeten bijkomen van de vrijdagnacht.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:34 schreef De_kromme het volgende:
Hé Caland, moet jij je verdriet niet wegdrinken door die wanprestatie van vandaag?
Resultaat of niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Morgen weer werken, godverdomme het hele weekend moeten bijkomen van de vrijdagnacht.Mietje dat ik ben.
Hopelijk over 7 dagen op dit tijdstip wel kacheltjelam.
Hij is geblesseerd, en nee. gelukkig geen Ooijer.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Je bent hoe dan ook kacheltje lam lijkt me.
Hopen dat Alderweireld geblesseerd is voor jullie. Ooijer zou een fikse meevaller zijn.
Die schijt al in zijn broek als hij hoort over die 'plankende' Zweed. Zou me echter niks verbazen als die kiddo binnen enkele dagen alsnog naar een topclub gaat trouwens. Heb me laten vertellen dat er 14 topclubs interesse getoond hebben. Kan nooit lang meer duren..quote:Op maandag 23 januari 2012 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd, en nee. gelukkig geen Ooijer.
Ricardo v. Rhijn
Njah. Bij een negatief resultaat zal ik op dit tijdstip in mn nest mezelf in slaap huilen. Bij een positief resultaat nog in de kroeg.quote:
Zweed ligt in het ziekenhuis, kritieke toestand met 40 graden koorts.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die schijt al in zijn broek als hij hoort over die 'plankende' Zweed. Zou me echter niks verbazen als die kiddo binnen enkele dagen alsnog naar een topclub gaat trouwens. Heb me laten vertellen dat er 14 topclubs interesse getoond hebben. Kan nooit lang meer duren..
Die ligt nog wel even plat dan ha... ha... nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zweed ligt in het ziekenhuis, kritieke toestand met 40 graden koorts.
Die Henry weer van Wolvesquote:
Hij heeft teveel kapsalons gegeten bij Jaffa?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
Die Zweed speelt echt niet volgende week
Wolves is wel een heerlijke club. Zou ik graag nog een keer heen willen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Henry weer van Wolves. Kan me nog wel een andere rode kaart van hem herinneren in dezelfde week als De Jong > Ben Afra, nogmaals
Geloof ik niet. Keane is een aardige jongen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Henry weer van Wolves. Kan me nog wel een andere rode kaart van hem herinneren in dezelfde week als De Jong > Ben Afra, nogmaals
Ik zou daar wel eens willen spelen ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:43 schreef De_kromme het volgende:
Wolves is wel een heerlijke club. Zou ik graag nog een keer heen willen.
Wie heeft het over Keane dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Keane is een aardige jongen.
Oh, dacht dat je het over Keane had.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft het over Keane dan?
http://www.videodesport.com/tacle-karl-henry-jordi-gomez/ en nog vele rode kaarten meer.
De Jong was in die zelfde week kan ik mij herinnerenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het over Keane had.
Ja deze ken ik'Ik deed helemaal niks' zegt hij ook nog even.
Ik was huilend het veld afgelopen.
Deze is toch wel een stuk ergerquote:Op maandag 23 januari 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong was in die zelfde week kan ik mij herinneren. (Al blijft die tackle overhyped)
Volgens mij maar 3quote:Op maandag 23 januari 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is toch wel een stuk erger
Hoeveel wedstrijden heeft hij gekregen, weet je dat?
Hij heeft er gelukkig wel spijt van zegt 'ie.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij maar 3. Die tackle is ook echt in de 11de minuut.
En Enoh danquote:Op maandag 23 januari 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar naar Ajax halen dan. Met een voetballend middenveld lukt het nog niet al te goed. Dan maar een sloper neerzetten.
Technicus en daardoor onbegrepen door zijn mindere teamgenoten. De geniale steekballetjes van Xavi zouden ook bij Ajax weinig uithalen omdat Ebecilio daar echt geen zin in heeft om achteraan te rennen.quote:
Hij tackled sowieso weinig.quote:
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Technicus en daardoor onbegrepen door zijn mindere teamgenoten. De geniale steekballetjes van Xavi zouden ook bij Ajax weinig uithalen omdat Ebecilio daar echt geen zin in heeft om achteraan te rennen.
[..]
Hij tackled sowieso weinig.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.
Zou mijn theorie wel bevestigen. Wel kwalijk eigenlijk dat De Boer dat geloof en inzet er na een jaar nog niet in heeft weten te slijpen... De Boerquote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.
Wie is jullie gedroomde opvolger?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mijn theorie wel bevestigen. Wel kwalijk eigenlijk dat De Boer dat geloof en inzet er na een jaar nog niet in heeft weten te slijpen... De Boer
Rutten. Als dat niet haalbaar is, Been.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is jullie gedroomde opvolger?
R u fucking kidding mequote:Op maandag 23 januari 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rutten. Als dat niet haalbaar is, Been.
Ajax heeft een trainer nodig die rust uitstraalt, dus dan kom je snel uit op deze twee.quote:
Als het aan mij ligt Van Basten. Hij was tenminste leuk om naar te luisteren op persconferentie. Zo kan me nog het antwoord 'who snows' herinneren op de vraag of Sno weer zou spelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is jullie gedroomde opvolger?
True that.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax heeft een trainer nodig die rust uitstraalt, dus dan kom je snel uit op deze twee.
Adriaanse, nee.
Louis, nee.
Advocaat, nee.
Hiddink zou wel kunnenMaar is niet haalbaar.
Ja, we hebben Ronald de Boer nog ..quote:Op maandag 23 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True that.
Maar het is wel slecht dat overal de zelfde lijstjes opduiken. Zou toch ook iets van nieuw trainers-talent moeten rondlopen?
Pastoorquote:Op maandag 23 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True that.
Maar het is wel slecht dat overal de zelfde lijstjes opduiken. Zou toch ook iets van nieuw trainers-talent moeten rondlopen?
Wat is dat een vervelend mannetje zeg. Met zijn grapjes op het niveau poep en pis. Daarbij ambieert Pastoor het trainersschap bij AZ een volgens Van Halst grotere club dan Ajax. Dus ik denk niet dat hij wil komen.quote:
Nee. Middelmatige huilie.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ron Jans zou ook eens de kans moeten krijgen bij een topclub denk ik.
Is dat niet een beetje Mario Been kloon? Leuk gedaan bij Exelsior maar verder ook niet tot speciale dingen in staat als de druk toeneemt.quote:
Met zijn miniatuur bekertje voor Van Gaalquote:
Tactisch veel sterker.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje Mario Been kloon? Leuk gedaan bij Exelsior maar verder ook niet tot speciale dingen in staat als de druk toeneemt.
Vind het een leuke trainer.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het een leuke trainer.![]()
Heerenveen doet hij het gewoon prima. Groningen was prima.
Ik zou hem wel willen zien bij PSV.
Zie hem al staan tussen de ego'tjes en moeilijk persoonlijkheden bij PSV. Volgens mij overtreft hij dan binnen een jaar Been bij Nec waat deze wekelijks wel wat spelers terug naar de belofte stuurdequote:Op maandag 23 januari 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het een leuke trainer.![]()
Heerenveen doet hij het gewoon prima. Groningen was prima.
Ik zou hem wel willen zien bij PSV.
Ik heb 3 uur tentamen. Moet nog lerenquote:Op maandag 23 januari 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
Blegh. Altijd op zondag dat 'kut morgen werken/college' gevoel. Terwijl ik pas 15.30 moet beginnen
Ik werken. De hele fucking week.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur tentamen. Moet nog leren
I.p.v. loten heb ik aandelen gekocht van Ajax, helaas zijn die niks meer waard.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
School/werkenGewoon trouw je loten blijven kopen en hopen op een wonder tijdens het dagen lang tv kijken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Mijn god, gaan jullie ooit nog eens stoppen met dat belachelijke gegeil op deze speler? Het is echt niet terecht hoor.
Kapiteintje is doorgaans een hele serieuze jongen. Sarcasme komt niet in zijn vocabulaire voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen alles zo serieus?
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen alles zo serieus?
SJEZUS, die lijkt godverdomme wel een downsyndroom te hebben. Die kop *ril*quote:Op maandag 23 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ana.
[..]
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.
Is dat Ana Ivanovic?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ana.
[..]
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.
Zat alleen naar haar lichaam te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Ana Ivanovic?Indrukwekkend slechte foto zeg
We kijken het nog even aan tot eind januari.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
En, is er al besloten over onze toekomst?
Goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
We kijken het nog even aan tot eind januari.
Je bedoelt de boel gewoon een dagje dichtgooien.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed!![]()
Doe volgende week zondag dan wel streng modereren he. Want je weet nu al precies hoe het gaat aflopen
Heb wel betere dingen te doen die dag.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed!![]()
Doe volgende week zondag dan wel streng modereren he. Want je weet nu al precies hoe het gaat aflopen
Desnoods jaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de boel gewoon een dagje dichtgooien.
Je gaat van 08:00 tot 23:00 bier zuipen?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen die dag.
KIP HET MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEES! K-I-P!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
LIEVER KIPSLEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST.
quote:
Nee we passen ons allen aan aan jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat het niveau inmiddels rond ONZ is gaan zitten?
Ik post hier gewoon op mijn vertrouwde normale niveau hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat het niveau inmiddels rond ONZ is gaan zitten?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gebruikelijke niveau is het gebruik maken van zinsneden uit de vocabulaire van een willekeurige VI gast.
En ik ben zo trots als een hond met 7 lullen, dat ik deel uit mag maken van een topic met deze teksten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gebruikelijke niveau is het gebruik maken van zinsneden uit de vocabulaire van een willekeurige VI gast.
Dus dan ga je fokken?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
Als Cloedettie niog ziek is zondag ga ik niet naar de wedstrijd
Zondag middag gaat het zwaar worden Jojoortje ik zou je rust nu al pakken. Want zondag wordt het posts editten/verwijderen en bannen als nooit tevoren. Alhoewel zonder Ritmo zal het eigenlijk juist makkelijker zijn dan de vorige klassieker. Die kreeg mij zelfs uit de tent gelokt de belhamel.quote:
Wordt niet zwaar, want zondag is er een FA aanwezig. Wie zit te klooien, heeft een probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zondag middag gaat het zwaar worden Jojoortje ik zou je rust nu al pakken. Want zondag wordt het posts editten/verwijderen en bannen als nooit tevoren. Alhoewel zonder Ritmo zal het eigenlijk juist makkelijker zijn dan de vorige klassieker. Die kreeg mij zelfs uit de tent gelokt de belhamel.
Nou nou dat klinkt ook weinig gezelligquote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wordt niet zwaar, want zondag is er een FA aanwezig. Wie zit te klooien, heeft een probleem.
Als we verliezen ben ik sowieso gebanned.quote:
Bedankt, kan ik ook eindelijk een topic volgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee we passen ons allen aan aan jou.
Tenzijquote:
Nou, dan weet ik het niet. Ik heb die dag erna een presentatie. Dus als het even kan doe ik toch maar rustig aan.quote:
Ach ja, als ik het niet haal moet ik volgend jaar een jaar langer studeren voor dat ene puntje.quote:
Oh, dat is niet zo erg.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach ja, als ik het niet haal moet ik volgend jaar een jaar langer studeren voor dat ene puntje.
Dus? Sommigen moeten gewoon weer voor de baas aan de slag de dag erna. 's avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik het niet. Ik heb die dag erna een presentatie. Dus als het even kan doe ik toch maar rustig aan.
Nee, klopt. Maar als er verloren wordt ga ik gewoon na de wedstrijd richting huis.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus? Sommigen moeten gewoon weer voor de baas aan de slag de dag erna. 's avonds een vent, 's ochtends een vent.
Ja, die kans is wel groot dan. Maar laten we een keer van het positieve uitgaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar als er verloren wordt ga ik gewoon na de wedstrijd richting huis.
Daarom zei ik dat om 20 uur bezopen thuis ben.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, die kans is wel groot dan. Maar laten we een keer van het positieve uitgaan.
Minimaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat om 20 uur bezopen thuis ben.
Dakar?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, RTL7. Ik zag je langskomen.
Is dat stoer?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Minimaal.
En dan lekker FOK! onder spammen.
Fucking oud dat man. Die opnames dateren echt uit 1999 of zoquote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Danny Dyer met z'n hooligan-programma in Nederland.
Happel zit toch ook al vanaf z'n 12e bij de elite?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking oud dat man. Die opnames dateren echt uit 1999 of zo
Happel heeft de elite opgericht. Sterker nog hij was bij de bouw van het stadion in 1935 aanwezig toen de eerste paal de grond in ging zat hij op de kraan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel zit toch ook al vanaf z'n 12e bij de elite?
Ik weet dankzij Manjo.nl dat je me zojuist een homo hebt genoemd... aangegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:14 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boelers, wat is het hier weer stil.
Speklappenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zonder spekjes en speklappen?
Na deze maar gewoon geen nieuwe meer openenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Deze post mag je al bijna een ''kick'' noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |