Als het aan mij ligt Van Basten. Hij was tenminste leuk om naar te luisteren op persconferentie. Zo kan me nog het antwoord 'who snows' herinneren op de vraag of Sno weer zou spelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is jullie gedroomde opvolger?
True that.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax heeft een trainer nodig die rust uitstraalt, dus dan kom je snel uit op deze twee.
Adriaanse, nee.
Louis, nee.
Advocaat, nee.
Hiddink zou wel kunnenMaar is niet haalbaar.
Ja, we hebben Ronald de Boer nog ..quote:Op maandag 23 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True that.
Maar het is wel slecht dat overal de zelfde lijstjes opduiken. Zou toch ook iets van nieuw trainers-talent moeten rondlopen?
Pastoorquote:Op maandag 23 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True that.
Maar het is wel slecht dat overal de zelfde lijstjes opduiken. Zou toch ook iets van nieuw trainers-talent moeten rondlopen?
Wat is dat een vervelend mannetje zeg. Met zijn grapjes op het niveau poep en pis. Daarbij ambieert Pastoor het trainersschap bij AZ een volgens Van Halst grotere club dan Ajax. Dus ik denk niet dat hij wil komen.quote:
Nee. Middelmatige huilie.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ron Jans zou ook eens de kans moeten krijgen bij een topclub denk ik.
Is dat niet een beetje Mario Been kloon? Leuk gedaan bij Exelsior maar verder ook niet tot speciale dingen in staat als de druk toeneemt.quote:
Met zijn miniatuur bekertje voor Van Gaalquote:
Tactisch veel sterker.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje Mario Been kloon? Leuk gedaan bij Exelsior maar verder ook niet tot speciale dingen in staat als de druk toeneemt.
Vind het een leuke trainer.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het een leuke trainer.![]()
Heerenveen doet hij het gewoon prima. Groningen was prima.
Ik zou hem wel willen zien bij PSV.
Zie hem al staan tussen de ego'tjes en moeilijk persoonlijkheden bij PSV. Volgens mij overtreft hij dan binnen een jaar Been bij Nec waat deze wekelijks wel wat spelers terug naar de belofte stuurdequote:Op maandag 23 januari 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het een leuke trainer.![]()
Heerenveen doet hij het gewoon prima. Groningen was prima.
Ik zou hem wel willen zien bij PSV.
Ik heb 3 uur tentamen. Moet nog lerenquote:Op maandag 23 januari 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
Blegh. Altijd op zondag dat 'kut morgen werken/college' gevoel. Terwijl ik pas 15.30 moet beginnen
Ik werken. De hele fucking week.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur tentamen. Moet nog leren
I.p.v. loten heb ik aandelen gekocht van Ajax, helaas zijn die niks meer waard.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
School/werkenGewoon trouw je loten blijven kopen en hopen op een wonder tijdens het dagen lang tv kijken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Mijn god, gaan jullie ooit nog eens stoppen met dat belachelijke gegeil op deze speler? Het is echt niet terecht hoor.
Kapiteintje is doorgaans een hele serieuze jongen. Sarcasme komt niet in zijn vocabulaire voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen alles zo serieus?
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen alles zo serieus?
SJEZUS, die lijkt godverdomme wel een downsyndroom te hebben. Die kop *ril*quote:Op maandag 23 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ana.
[..]
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.
Is dat Ana Ivanovic?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ana.
[..]
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.
Zat alleen naar haar lichaam te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Ana Ivanovic?Indrukwekkend slechte foto zeg
We kijken het nog even aan tot eind januari.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
En, is er al besloten over onze toekomst?
Goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
We kijken het nog even aan tot eind januari.
Je bedoelt de boel gewoon een dagje dichtgooien.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed!![]()
Doe volgende week zondag dan wel streng modereren he. Want je weet nu al precies hoe het gaat aflopen
Heb wel betere dingen te doen die dag.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed!![]()
Doe volgende week zondag dan wel streng modereren he. Want je weet nu al precies hoe het gaat aflopen
Desnoods jaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de boel gewoon een dagje dichtgooien.
Je gaat van 08:00 tot 23:00 bier zuipen?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen die dag.
KIP HET MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEES! K-I-P!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
LIEVER KIPSLEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST.
quote:
Nee we passen ons allen aan aan jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat het niveau inmiddels rond ONZ is gaan zitten?
Ik post hier gewoon op mijn vertrouwde normale niveau hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat het niveau inmiddels rond ONZ is gaan zitten?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gebruikelijke niveau is het gebruik maken van zinsneden uit de vocabulaire van een willekeurige VI gast.
En ik ben zo trots als een hond met 7 lullen, dat ik deel uit mag maken van een topic met deze teksten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gebruikelijke niveau is het gebruik maken van zinsneden uit de vocabulaire van een willekeurige VI gast.
Dus dan ga je fokken?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
Als Cloedettie niog ziek is zondag ga ik niet naar de wedstrijd
Zondag middag gaat het zwaar worden Jojoortje ik zou je rust nu al pakken. Want zondag wordt het posts editten/verwijderen en bannen als nooit tevoren. Alhoewel zonder Ritmo zal het eigenlijk juist makkelijker zijn dan de vorige klassieker. Die kreeg mij zelfs uit de tent gelokt de belhamel.quote:
Wordt niet zwaar, want zondag is er een FA aanwezig. Wie zit te klooien, heeft een probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zondag middag gaat het zwaar worden Jojoortje ik zou je rust nu al pakken. Want zondag wordt het posts editten/verwijderen en bannen als nooit tevoren. Alhoewel zonder Ritmo zal het eigenlijk juist makkelijker zijn dan de vorige klassieker. Die kreeg mij zelfs uit de tent gelokt de belhamel.
Nou nou dat klinkt ook weinig gezelligquote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wordt niet zwaar, want zondag is er een FA aanwezig. Wie zit te klooien, heeft een probleem.
Als we verliezen ben ik sowieso gebanned.quote:
Bedankt, kan ik ook eindelijk een topic volgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee we passen ons allen aan aan jou.
Tenzijquote:
Nou, dan weet ik het niet. Ik heb die dag erna een presentatie. Dus als het even kan doe ik toch maar rustig aan.quote:
Ach ja, als ik het niet haal moet ik volgend jaar een jaar langer studeren voor dat ene puntje.quote:
Oh, dat is niet zo erg.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Ach ja, als ik het niet haal moet ik volgend jaar een jaar langer studeren voor dat ene puntje.
Dus? Sommigen moeten gewoon weer voor de baas aan de slag de dag erna. 's avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik het niet. Ik heb die dag erna een presentatie. Dus als het even kan doe ik toch maar rustig aan.
Nee, klopt. Maar als er verloren wordt ga ik gewoon na de wedstrijd richting huis.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus? Sommigen moeten gewoon weer voor de baas aan de slag de dag erna. 's avonds een vent, 's ochtends een vent.
Ja, die kans is wel groot dan. Maar laten we een keer van het positieve uitgaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar als er verloren wordt ga ik gewoon na de wedstrijd richting huis.
Daarom zei ik dat om 20 uur bezopen thuis ben.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, die kans is wel groot dan. Maar laten we een keer van het positieve uitgaan.
Minimaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat om 20 uur bezopen thuis ben.
Dakar?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, RTL7. Ik zag je langskomen.
Is dat stoer?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Minimaal.
En dan lekker FOK! onder spammen.
Fucking oud dat man. Die opnames dateren echt uit 1999 of zoquote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Danny Dyer met z'n hooligan-programma in Nederland.
Happel zit toch ook al vanaf z'n 12e bij de elite?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking oud dat man. Die opnames dateren echt uit 1999 of zo
Happel heeft de elite opgericht. Sterker nog hij was bij de bouw van het stadion in 1935 aanwezig toen de eerste paal de grond in ging zat hij op de kraan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel zit toch ook al vanaf z'n 12e bij de elite?
Ik weet dankzij Manjo.nl dat je me zojuist een homo hebt genoemd... aangegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:14 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boelers, wat is het hier weer stil.
Speklappenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zonder spekjes en speklappen?
Na deze maar gewoon geen nieuwe meer openenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Deze post mag je al bijna een ''kick'' noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |