SJEZUS, die lijkt godverdomme wel een downsyndroom te hebben. Die kop *ril*quote:Op maandag 23 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ana.
[..]
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.
Is dat Ana Ivanovic?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ana.
[..]
Omdat Ajacieden die geilpijperij in het algemeen gewoon oprecht menen.
Zat alleen naar haar lichaam te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Ana Ivanovic?Indrukwekkend slechte foto zeg
We kijken het nog even aan tot eind januari.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
En, is er al besloten over onze toekomst?
Goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
We kijken het nog even aan tot eind januari.
Je bedoelt de boel gewoon een dagje dichtgooien.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed!![]()
Doe volgende week zondag dan wel streng modereren he. Want je weet nu al precies hoe het gaat aflopen
Heb wel betere dingen te doen die dag.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed!![]()
Doe volgende week zondag dan wel streng modereren he. Want je weet nu al precies hoe het gaat aflopen
Desnoods jaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt de boel gewoon een dagje dichtgooien.
Je gaat van 08:00 tot 23:00 bier zuipen?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen die dag.
KIP HET MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEES! K-I-P!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
LIEVER KIPSLEVERWORST DAN GEWONE LEVERWORST.
quote:
Nee we passen ons allen aan aan jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat het niveau inmiddels rond ONZ is gaan zitten?
Ik post hier gewoon op mijn vertrouwde normale niveau hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat het niveau inmiddels rond ONZ is gaan zitten?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gebruikelijke niveau is het gebruik maken van zinsneden uit de vocabulaire van een willekeurige VI gast.
En ik ben zo trots als een hond met 7 lullen, dat ik deel uit mag maken van een topic met deze teksten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gebruikelijke niveau is het gebruik maken van zinsneden uit de vocabulaire van een willekeurige VI gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |