Zweed ligt in het ziekenhuis, kritieke toestand met 40 graden koorts.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die schijt al in zijn broek als hij hoort over die 'plankende' Zweed. Zou me echter niks verbazen als die kiddo binnen enkele dagen alsnog naar een topclub gaat trouwens. Heb me laten vertellen dat er 14 topclubs interesse getoond hebben. Kan nooit lang meer duren..
Die ligt nog wel even plat dan ha... ha... nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zweed ligt in het ziekenhuis, kritieke toestand met 40 graden koorts.
Die Henry weer van Wolvesquote:
Hij heeft teveel kapsalons gegeten bij Jaffa?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
Die Zweed speelt echt niet volgende week
Wolves is wel een heerlijke club. Zou ik graag nog een keer heen willen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Henry weer van Wolves. Kan me nog wel een andere rode kaart van hem herinneren in dezelfde week als De Jong > Ben Afra, nogmaals
Geloof ik niet. Keane is een aardige jongen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Henry weer van Wolves. Kan me nog wel een andere rode kaart van hem herinneren in dezelfde week als De Jong > Ben Afra, nogmaals
Ik zou daar wel eens willen spelen ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:43 schreef De_kromme het volgende:
Wolves is wel een heerlijke club. Zou ik graag nog een keer heen willen.
Wie heeft het over Keane dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Keane is een aardige jongen.
Oh, dacht dat je het over Keane had.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft het over Keane dan?
http://www.videodesport.com/tacle-karl-henry-jordi-gomez/ en nog vele rode kaarten meer.
De Jong was in die zelfde week kan ik mij herinnerenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het over Keane had.
Ja deze ken ik'Ik deed helemaal niks' zegt hij ook nog even.
Ik was huilend het veld afgelopen.
Deze is toch wel een stuk ergerquote:Op maandag 23 januari 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong was in die zelfde week kan ik mij herinneren. (Al blijft die tackle overhyped)
Volgens mij maar 3quote:Op maandag 23 januari 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze is toch wel een stuk erger
Hoeveel wedstrijden heeft hij gekregen, weet je dat?
Hij heeft er gelukkig wel spijt van zegt 'ie.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij maar 3. Die tackle is ook echt in de 11de minuut.
En Enoh danquote:Op maandag 23 januari 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar naar Ajax halen dan. Met een voetballend middenveld lukt het nog niet al te goed. Dan maar een sloper neerzetten.
Technicus en daardoor onbegrepen door zijn mindere teamgenoten. De geniale steekballetjes van Xavi zouden ook bij Ajax weinig uithalen omdat Ebecilio daar echt geen zin in heeft om achteraan te rennen.quote:
Hij tackled sowieso weinig.quote:
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Technicus en daardoor onbegrepen door zijn mindere teamgenoten. De geniale steekballetjes van Xavi zouden ook bij Ajax weinig uithalen omdat Ebecilio daar echt geen zin in heeft om achteraan te rennen.
[..]
Hij tackled sowieso weinig.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.
Zou mijn theorie wel bevestigen. Wel kwalijk eigenlijk dat De Boer dat geloof en inzet er na een jaar nog niet in heeft weten te slijpen... De Boerquote:Op maandag 23 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen geeft betere passes dan Xavi. Verschil is idd dat ze er bij Barca achteraan rennen, bij Ajax niet.
Wie is jullie gedroomde opvolger?quote:Op maandag 23 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mijn theorie wel bevestigen. Wel kwalijk eigenlijk dat De Boer dat geloof en inzet er na een jaar nog niet in heeft weten te slijpen... De Boer
Rutten. Als dat niet haalbaar is, Been.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is jullie gedroomde opvolger?
R u fucking kidding mequote:Op maandag 23 januari 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rutten. Als dat niet haalbaar is, Been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |