v. Persie was ook lekker bezig: 'Waarom wissel je hem, waarom breng je hem erin!'quote:Op maandag 23 januari 2012 00:28 schreef De_kromme het volgende:
Triest publiek daar bij Arsenal eigenlijk. Eigen spelers uitfluiten, dan kan je verwachten dat ze dit soort fouten gaan maken.
Tja, het blijft een ratje die Robin. Had hier gewoon positief moeten reageren, had denk ik al een heel verschil gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Persie was ook lekker bezig: 'Waarom wissel je hem, waarom breng je hem erin!'
Zijn uitspraak blijft treurig ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef De_kromme het volgende:
Hij kan nog steeds geen Engels die tyfus Fransman.
Binnenkort.![]()
Kansloos ja, ineens is het geloof in een transfer wel dichterbij.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Persie was ook lekker bezig: 'Waarom wissel je hem, waarom breng je hem erin!'
Bedankt voor de uitleg man.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:30 schreef Grifte het volgende:
Ze floten Wenger uit omdat hij Chamberlain erafhaalde
Achja. Wat verwacht je als je grootste en belangrijkste speler ook zo reageert?quote:
Als je minimaal 5 miljoen aan salaris ophoest.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. Wat verwacht je als je grootste en belangrijkste speler ook zo reageert?
Dit is wel heel erg pijnlijk voor Arshavin, hij mag wel naar Ajax komen
Als er nou iets ontbreekt bij Arsenal is het toch wel sfeer. Al is die trend sowieso wel in de PL te zien bij de grote clubs.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yep, veel dagjespubliek helaas.
Sfeer blijft wel top hoor.
Hij heeft zijn salaris al een keer bijna gehalveerd bij zijn vertrek bij Zenit om maar in Engeland te spelen. BIj Ajax spelen is de droom van 90% van de spelers dus dat wil hij vast nog wel een keer doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je minimaal 5 miljoen aan salaris ophoest.
Jammer voor Arshavin, toen Arsenal hem binnenhaalde dacht ik echt; dit is de weg omhoog. Wat een tegenvaller.. Hopen dat Wenger zsm optieft, tijd voor een nieuwe wind. En hopen dat van Persie bijtekent (onder voorwaarde dat er nog een paar grote namen gehaald worden).
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn salaris al een keer bijna gehalveerd bij zijn vertrek bij Zenit om maar in Engeland te spelen. BIj Ajax spelen is de droom van 90% van de spelers dus dat wil hij vast nog wel een keer doen.
Ben je er wel eens geweest? Niet oordelen dus. Het hele stadion scandeerde van Persie zijn naam toen hij inviel in de 70e minuut bij een 1-1 stand. Kippenvel hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou iets ontbreekt bij Arsenal is het toch wel sfeer. Al is die trend sowieso wel in de PL te zien bij de grote clubs.
Neuh. Morgen weer werken, godverdomme het hele weekend moeten bijkomen van de vrijdagnacht.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:34 schreef De_kromme het volgende:
Hé Caland, moet jij je verdriet niet wegdrinken door die wanprestatie van vandaag?
Resultaat of niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Morgen weer werken, godverdomme het hele weekend moeten bijkomen van de vrijdagnacht.Mietje dat ik ben.
Hopelijk over 7 dagen op dit tijdstip wel kacheltjelam.
Hij is geblesseerd, en nee. gelukkig geen Ooijer.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Je bent hoe dan ook kacheltje lam lijkt me.
Hopen dat Alderweireld geblesseerd is voor jullie. Ooijer zou een fikse meevaller zijn.
Die schijt al in zijn broek als hij hoort over die 'plankende' Zweed. Zou me echter niks verbazen als die kiddo binnen enkele dagen alsnog naar een topclub gaat trouwens. Heb me laten vertellen dat er 14 topclubs interesse getoond hebben. Kan nooit lang meer duren..quote:Op maandag 23 januari 2012 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd, en nee. gelukkig geen Ooijer.
Ricardo v. Rhijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |