Ik vond de agent zeer irritant en dominant ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Travel. het volgende:
Blijft altijd apart dit. Meneer mag een verklaring gaan geven, vervolgens tettert oom agent er doorheen met zijn mening. Waarom zouden we überhaupt nog een verklaring afleggen?
Dit is geen talentenjachtquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja leuk, de zoveelste talentenjacht?
idd, wtf is datquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef tralalala het volgende:
Wat lult die agent![]()
Dus als je 1 meter voor de streep 50km/u rijdt en het verkeerslicht gaat op oranje kan je dus nog stoppen.
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee intussen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook gaat die eerst allemaal vragen stellen, om vervolgens te vermelden dat je niet hoeft te antwoordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik vond de agent zeer irritant en dominant ja!
Alle winnaars hebben anders wel stuk voor stuk een succesvolle zangcarričre gekregen hoor!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het was een omaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoorde alleen der stem, was ze lelijk?ik was op men monitor aan het staren..
Tienermoeders.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn 50+ mensen meteen oma?
Beetje leuk onderwerp met Reportage/quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
Hoe is de planning eigenlijk voor vanavond?
Hierna Rob 'ik wordt hier niet vrolijk van'
en daarna
Reportage?
Hart van Nederland is voor reportage!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Ik ga na Rob een stukje Rolling Stones docu kijken denk ik en dan slapen om 11 uur.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Ik word hier niet vrolijk vanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Ik wil altijd graag reportage kijken hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |