Jep, en te laat aankomen bij een melding waardoor alles al weg isquote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon onzin, ze mogen net zoveel als jij en ik.
het is ook het gevarengeld wat het minimum loont maaktquote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Makkelijk baantje. Even rondje lopen, ok alles goed.
Als er inbrekers aanwezig zijn, ga je natuurlijk niet naar binnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is ook het gevarengeld wat het minimum loont maakt
zeg ik ook , is bazentaalquote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meer DAN 30 km per uur
serieus elke agent in dit programma zegt 'als'.
Veel mensen maken die vout inderdaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meer DAN 30 km per uur
serieus elke agent in dit programma zegt 'als'.
Politie bellenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als er inbrekers aanwezig zijn, ga je natuurlijk niet naar binnen.
Beetje risico lopen voor de baas
Ik zal er gewoon lekker rustig naar toe gaan en dan bellen van ehhhh iedereen is al wegquote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als er inbrekers aanwezig zijn, ga je natuurlijk niet naar binnen.
Beetje risico lopen voor de baas
Haha, je zei vout vout.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel mensen maken die vout inderdaat.
Zo moelijk is het niet... Vooral als ambtenaar moet je dit gewoon beheersen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel mensen maken die vout inderdaat.
Marcel zit nu vast zijn hele familie op te bellen dat hij nu op tv isquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo moelijk is het niet... Vooral als ambtenaar moet je dit gewoon beheersen.
Nu weer klootzak Marceldie is er ook elke keer de laatste tijd
Ik zou keihard "BLIK OP DE WEG IS BETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" roepen en dan gaan huilen dat Frits Sissing op moet rotten.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als het een fokker zou zijn zou die wel KOOOOS roepen
Roken onder SBS-werktijd, dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vent he onze vriend Andre.
Bazenwerktijd!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Roken onder SBS-werktijd, dat dit kan in Nederland!
tokkies al the wayquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kern van dit programma
Agenten zijn niet zo slim lol!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef tralalala het volgende:
Wat lult die agent![]()
Dus als je 1 meter voor de streep 50km/u rijdt en het verkeerslicht gaat op oranje kan je dus nog stoppen.
jij geilt op granny's!quote:
Ik vond de agent zeer irritant en dominant ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Travel. het volgende:
Blijft altijd apart dit. Meneer mag een verklaring gaan geven, vervolgens tettert oom agent er doorheen met zijn mening. Waarom zouden we überhaupt nog een verklaring afleggen?
Dit is geen talentenjachtquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja leuk, de zoveelste talentenjacht?
idd, wtf is datquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef tralalala het volgende:
Wat lult die agent![]()
Dus als je 1 meter voor de streep 50km/u rijdt en het verkeerslicht gaat op oranje kan je dus nog stoppen.
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee intussen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook gaat die eerst allemaal vragen stellen, om vervolgens te vermelden dat je niet hoeft te antwoordenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik vond de agent zeer irritant en dominant ja!
Alle winnaars hebben anders wel stuk voor stuk een succesvolle zangcarrière gekregen hoor!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het was een omaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoorde alleen der stem, was ze lelijk?ik was op men monitor aan het staren..
Tienermoeders.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn 50+ mensen meteen oma?
Beetje leuk onderwerp met Reportage/quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
Hoe is de planning eigenlijk voor vanavond?
Hierna Rob 'ik wordt hier niet vrolijk van'
en daarna
Reportage?
Hart van Nederland is voor reportage!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Ik ga na Rob een stukje Rolling Stones docu kijken denk ik en dan slapen om 11 uur.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Ik word hier niet vrolijk vanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Ik wil altijd graag reportage kijken hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Als Andre dat zegt, dan is dat zo. einde discussie!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn 50+ mensen meteen oma?
maak mij maar wakker als Reportage nieuwe aflevering heeft!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Reportage is volgens mij een herhaling, ik weet niet meer welke aflevering het is, maar ik zag een voorstukje en het kwam me bekend voor.
[img]Reportage: Mijn gloednieuwe gezicht [Documentaire] Serie reportages Reggie en Maurice lijden aan neurofibromatose, een aandoening die gezwellen veroorzaakt, vaak ook in het gezicht. Reggie komt de deur nauwelijks uit. Maurice heeft talloze operaties ondergaan, maar is teleurgesteld over het resultaat en heeft besloten om zijn uiterlijk te accepteren. Maar wanneer een anonieme weldoener bereid is om 300.000 dollar te betalen voor een reconstructieve gezichtsoperatie, gaat Maurice toch overstag. Hij krijgt een... Presentatie: Pepijn Bierenbroodspot.[/img]quote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Reportage is volgens mij een herhaling, ik weet niet meer welke aflevering het is, maar ik zag een voorstukje en het kwam me bekend voor.
Gastenboek vol spammen van een vies restaurantquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef bjanaan het volgende:
en daarna
Reportage?
Deze ken ik nog niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maak mij maar wakker als Reportage nieuwe aflevering heeft!
img?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ [url=Reportage: Mijn gloednieuwe gezicht [Documentaire] Serie reportages Reggie en Maurice lijden aan neurofibromatose, een aandoening die gezwellen veroorzaakt, vaak ook in het gezicht. Reggie komt de deur nauwelijks uit. Maurice heeft talloze operaties ondergaan, maar is teleurgesteld over het resultaat en heeft besloten om zijn uiterlijk te accepteren. Maar wanneer een anonieme weldoener bereid is om 300.000 dollar te betalen voor een reconstructieve gezichtsoperatie, gaat Maurice toch overstag. Hij krijgt een... Presentatie: Pepijn Bierenbroodspot.]afbeelding[/url] ]
Waarom hebben we dit niet eerder gedaan?!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gastenboek vol spammen van een vies restaurant
en doler post dan weer paardepenissen!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gastenboek vol spammen van een vies restaurant
Laat maar zitten... smerige meukquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ [url=Reportage: Mijn gloednieuwe gezicht [Documentaire] Serie reportages Reggie en Maurice lijden aan neurofibromatose, een aandoening die gezwellen veroorzaakt, vaak ook in het gezicht. Reggie komt de deur nauwelijks uit. Maurice heeft talloze operaties ondergaan, maar is teleurgesteld over het resultaat en heeft besloten om zijn uiterlijk te accepteren. Maar wanneer een anonieme weldoener bereid is om 300.000 dollar te betalen voor een reconstructieve gezichtsoperatie, gaat Maurice toch overstag. Hij krijgt een... Presentatie: Pepijn Bierenbroodspot.]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik maak te veel fokfouten de laatste tijd
Het kwam mij wel bekend voor. Maar misschien was het een andere zieligerd met een raar gezicht of zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze ken ik nog niet hoor
En dan altijd weer ontkennen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en doler post dan weer paardepenissen!
In de pan met dat beest!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GMTA, wat een kutkonijn
Pony?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
. Hij krijgt een... Presentatie: Pepijn Bierenbroodspot.]afbeelding[/url] ]
Gastenboek/review site van camping de berckt was toch wel de mooistequote:
en stiekum gniffelenquote:
Camping de Bercktquote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gastenboek/review site van camping de berckt was toch wel de mooiste
nesquickquote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker kerstmenu, met een glaasje nesquick
paardengangbang met doler voorop!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Camping de Berckt
Hoe is het daar dan mee afgelopen?
Was de camping niet gesloten door de gemeentequote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Camping de Berckt
Hoe is het daar dan mee afgelopen?
De doodquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef bjanaan het volgende:
Wat kan het veroorzaken verstond er geen anjer van.
ja, is best grappig!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand strengste ouders van de wereld al gezien?
bolismequote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef bjanaan het volgende:
Wat kan het veroorzaken verstond er geen anjer van.
Dat vinden henk en ingrid niet zo leuk om dat te horenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt elke aflevering wel een 'opkankeren met die camera'
wat is daar mis mee?quote:
ik zeg nog steeds lulijzerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niemand gebruikt dat nog.. toch?
onmisbaar voor de samenlevingquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef WcPot het volgende:
Boeren zijn echt aso's met die grote trekkers op de weg
moet je nog dankbaar zijn ook inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef Travel. het volgende:
Ook die onderhandelingen zo van : Kijk ik mats je. Flikker toch op
Met administratie kostenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef bjanaan het volgende:
Ome agent 2 zit het bonnetje al uit te schrijven op de achterbank.
efficient. kost minder tijd al met alquote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef bjanaan het volgende:
Ome agent 2 zit het bonnetje al uit te schrijven op de achterbank.
moah, gebeurt ook met boten enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
20 liter per uur? Wat een vreemde berekening
motor draait, en een traktor kan je ook in stilstand gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
20 liter per uur? Wat een vreemde berekening
Ja? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moah, gebeurt ook met boten enzo.
Ah dan snap ik het.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
motor draait, en een traktor kan je ook in stilstand gebruiken
Vooral als hij de motor niet wil uitzetten als hij met de agent wil pratenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
motor draait, en een traktor kan je ook in stilstand gebruiken
En bumperkleven bij die witte VWquote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef tralalala het volgende:
AFKLOKKEN AFKLOKKEN!! ! !
BLAUW BLAUW ERBIJ!!!#
Was er blauw blauw? Is me niet eens opgevallenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef tralalala het volgende:
Waar zijn de blauw blauw reacties?
Valt me tegen dit.
Het is nog geen 21u geweest, dan verwacht je geen actiequote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef tralalala het volgende:
Valt me tegen dit.
dat dit kan!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef tralalala het volgende:
Valt me tegen dit.
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er blauw blauw? Is me niet eens opgevallen
ja echt treurigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |