Ja, hoe wil je het anders noemen? Recuperatie? Ze is niet ziek ofzo. En als ze dan uiteindelijk naar Nederland komt, is het kennelijk ook alleen maar om nog meer geld binnen te halen. In elk geval heb ik haar niet horen zeggen dat ze overmorgen weer op school zit.quote:
Ze had gewoon naar Nederland kunnen komen om hier te acclimatiseren voor school en al die andere dingen die meisjes van haar leeftijd hier doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef sp3c het volgende:
noem het acclimatiseren, het zou heel onverstandig zijn om overmorgen gelijk weer naar school te gaan nu!
ik zou gewoon het volgende schooljaar weer beginnen
Met interviews, lezingen en boeken signeren kan ze wel een jaartje overbruggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef sp3c het volgende:
...ik zou gewoon het volgende schooljaar weer beginnen
Maar ze komt niet terug om in dit verfoeide land geld te verdienen. Ze komt terug om nog meer sponsorgelden en donaties binnen te harken.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef Cynix ® het volgende:
Met geld willen verdienen is op zich niks mis, dat is de cultuur waarin wij leven. Geld níet belangrijk vinden is de uitzondering.
Maar daar gaat het ook niet om. Ik denk dat ze een kundig zeilster is en daar mogen we best enig respect voor hebben.
Uiteraard moet ze nog wel vervolgd worden vanwege het ontduiken van de leerplicht en een standbeeld voor haar prestaties is ten slotte ook niet nodig, daar voor was het toch nét iets teveel een gesponsorde wereldreis in plaats van extreem afzien.
dit dus. Even bijkomen, even genieten van het samenzijn met familie.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef sp3c het volgende:
noem het acclimatiseren, het zou heel onverstandig zijn om overmorgen gelijk weer naar school te gaan nu!
ik zou gewoon het volgende schooljaar weer beginnen
Ze klaagde toch over het weer? Maar dan wel naar NZ?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:44 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat ze helemaal klaar was met Nederland? Dat is nou weer een beetje jammer vind ik.
De hele familie is daar nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit dus. Even bijkomen, even genieten van het samenzijn met familie.
Laura gaat over twee weken met de hele familie naar Nederland.
Nee, dat zie je verkeerd. Haar jongere zusje is ook niet verplicht om op school te zitten, want dat is heel burgerlijk. Ook zij moet in staat zijn om te doen wat ze wilt.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De hele familie is daar nu?
Ook haar jongere, leerplichtige zusje? Goh, de kerstvakantie in net voorbij en over 2 weken zal de februarivakantie wel beginnen...
Dat wordt een flinke boete.
Kim heeft toestemming gekregen om bij de aankomst te zijn. Hoe lang ze weg mag blijven, is (ons) niet bekend.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Leandra het volgende:
De hele familie is daar nu?
Ook haar jongere, leerplichtige zusje? Goh, de kerstvakantie in net voorbij en over 2 weken zal de februarivakantie wel beginnen...
Dat wordt een flinke boete.
Geld geleend natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef LazyDave het volgende:
Terwijl de hele wereld verzuipt in schulden en het grootste gedeelte van de wereld moet bloeden, vaart zij de wereld rond. Dat is op zich nog acceptabel, maar misschien is de vraag al eens voorbij gekomen, maar hoe is het mogelijk dat een 14/15-jarig meisje, zo'n super-de-luxe jacht kan veroorloven?
Idd even bijkomen, een paar afspraken nakomen, aan haar boek werken, Guppy naar Bonaire zeilen en dan medio februari naar Nederland... denk ikquote:Op zondag 22 januari 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit dus. Even bijkomen, even genieten van het samenzijn met familie.
Laura gaat over twee weken met de hele familie naar Nederland.
Volgende week moet Kim gewoon weer naar schoolquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kim heeft toestemming gekregen om bij de aankomst te zijn. Hoe lang ze weg mag blijven, is (ons) niet bekend.
Dit dus. Kim is net zo slim als haar grote zus.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kim heeft toestemming gekregen om bij de aankomst te zijn. Hoe lang ze weg mag blijven, is (ons) niet bekend.
Een yacht is het echt niet hoor. Guppy is 2e hands gekocht en ze zijn een hele tijd bezig geweest om haar op te knappen. Gelukkig is Dick botenbouwer van beroep.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef LazyDave het volgende:
Terwijl de hele wereld verzuipt in schulden en het grootste gedeelte van de wereld moet bloeden, vaart zij de wereld rond. Dat is op zich nog acceptabel, maar misschien is de vraag al eens voorbij gekomen, maar hoe is het mogelijk dat een 14/15-jarig meisje, zo'n super-de-luxe jacht kan veroorloven?
En daarbij heeft Laura ook een heleboel hulp en spullen gekregen van sponsoren.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Tide het volgende:
Een yacht is het echt niet hoor. Guppy is 2e hands gekocht en ze zijn een hele tijd bezig geweest om haar op te knappen. Gelukkig is Dick botenbouwer van beroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |