abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107159200
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat de vader een stuk minder betrokken zou zijn geweest als Laura niet graag zou het pad zou volgen dat hij voor ogen had... en ik vind dat hij opvoedkundig gewoon flinke steken heeft laten vallen.
Laura heeft bij de scheiding van haar ouders er zelf voor gekozen bij haar vader te leven.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  maandag 23 januari 2012 @ 22:50:16 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107160758
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Laura heeft bij de scheiding van haar ouders er zelf voor gekozen bij haar vader te leven.
Ja en? Alsof kinderen er niet vaker voor kiezen bij de ouder te gaan wonen waar ze het minst tot de orde geroepen worden? Het is niet alsof het feit dat ze die keuze gemaakt heeft ook automatisch betekent dat het het beste voor haar zou zijn.
Daarbij is uit het hele verhaal over het contact met de moeder wel gebleken dat Laura en haar vader niet vies zijn van een stukje chantage, want de moeder ging alleen maar akkoord met de zeilplannen toen Laura gedreigd had alle contact met de moeder volledig te verbreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107160993
He HO STOP is Laura nog steeds niet jankend gevlucht voor de harde boze buitenwereld?
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:56:37 #154
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107161071
Volgens mij heeft ze in Sint Maarten weinig last van de harde boze buitenwereld. En kennelijk is de HISWA ook een beetje een vrijstaat binnen Nederland, want daar durft ze ook nog wel te komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_107161244
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel eens gezeild?
Ik ben schippersdochter en die kunnen allemaal zeilen. Ga je mee?
pi_107161539
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:33 schreef MrFoureyes het volgende:

Het tweede verhaal (de moordaanslag in opdracht van de Nederlandse regering) wordt door haar vader verspreid.
Nee, dat word door Lyal Mercer verspreid.
Vreemd dat een ex woordvoerder die hier eerst als ongeloofwaardig bestempeld is nu ineens op zijn woord geloofd word. :?
pi_107163009
Dit is wat de Nieuw Zeelandse krant schrijft over Laura:

Dozens of people jumped and cheered as Decker waved, wept and then walked across the dock accompanied by her mother, father, sister and grandparents, who had greeted her at sea earlier.

Dekker arrived in St. Maarten after struggling against high seas and heavy winds on a final leg from Cape Town, South Africa,

Dekker claims she is the youngest sailor to complete a round-the-world voyage, but Guinness World Records and the World Sailing Speed Record Council did not verify the claim, saying they no longer recognize records for youngest sailors to discourage dangerous attempts.

Dutch authorities tried to block Dekker's trip, arguing she was too young to risk her life, while school officials complained she should be in a classroom.

Dekker said she was born aboard a yacht off the coast of New Zealand and said she first sailed solo at 6 years old. At 10, she said, she began dreaming about crossing the globe.

She celebrated her 16th birthday during the trip, eating doughnuts for breakfast after spending time at port with her father and friends the night before.

The teenager covered more than 27,000 nautical miles on a trip with stops that sound like a skim through a travel magazine: the Canary Islands, Panama, the Galapagos Islands, Tonga, Fiji, Bora Bora, Australia, South Africa and now, St. Maarten, from which she set out on Jan. 20, 2011.

"Her story is just amazing," said one of Dekker's fans, 10-year-old Jody Bell of Connecticut. "I can't imagine someone her age going out on sea all by herself."

Bell was in St. Maarten on a work trip with her mother, Deena Merlen, an attorney in Manhattan, who wanted to see Dekker complete her journey. The two wore T-shirts that read: "Guppy rocks my world."

"My daughter and I have been following Laura's story, and we think it's amazing and inspiring," Merlen said.

Unlike other young sailors who recently crossed the globe, Dekker repeatedly anchored at ports along the way to sleep, study and repair her 38-foot (11.5-meter) sailboat.

During her trip, she went surfing, scuba diving, cliff diving and discovered a new hobby: playing the flute, which she said in her weblog was easier to play than a guitar in bad weather.

Dekker also complained about custom clearings, boat inspections, ripped sails, heavy squalls, a wet and salty bed, a near-collision with two cargo ships and the presence of some persistent stowaways: cockroaches.

Highlights of her trip include 47 days of sailing the Indian Ocean, which left her with unsteady legs when she docked in Durban, South Africa, where she walked up and down the pier several times for practice.

Dekker launched her trip two months after Abby Sunderland, a 16-year-old US sailor, was rescued in the middle of the Indian Ocean during a similar attempt. Jessica Watson of Australia completed a 210-day solo voyage at age 16, a few months older than Dekker.

Dekker has said she plans to move there after her voyage, but it is unclear is she still plans to do so.

Ze schrijven erg matter of factly over dat de kinderbescherming laura probeerde te stoppen en ze schijnen er ook niet ondersteboven van te zijn dat laura in NZ wil gaan wonen, ze hebben zo'n houding van, "Ach we zien wel"!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 23 januari 2012 @ 23:43:51 #158
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107163329
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat de vader een stuk minder betrokken zou zijn geweest als Laura niet graag zou het pad zou volgen dat hij voor ogen had... en ik vind dat hij opvoedkundig gewoon flinke steken heeft laten vallen.
Je kunt je beter afvragen welke steek hij op de naald heeft kunnen krijgen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107164654
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit je nou het drankgebruik van een 13-jarige die haar zin niet kreeg goed te praten, omdat het toevallig de overheid was die haar dwarsboomde?
Waar was haar vader op dat moment?
Ongeacht wat voor vreselijk dramatische gebeurtenis er is waardoor je 13-jarige meent zich lam te moeten zuipen, dat hoor je als ouder simpelweg niet te laten gebeuren, en al helemaal niet mee te gaan in het excuus dat de 13-jarige daarvoor aanvoert, dat is volop ouderlijk falen.
Nee, ik zit haar drankgebruik niet goed te praten. Maar ja, ik begrijp wel waar het vandaan komt.

En ouderlijk falen, tja, wat dat aangaat heb jij weinig besef van de realiteit vermoed ik. Als je kind dat nog nooit gedaan heeft en net als wel vaker een weekend gaat slapen bij een vriendin of zo vertrouw je het namelijk, dan denk je niet meteen dat die aan het comazuipen is. Of denk jij soms echt dat al die ouders waarvan het kind al tijden aan de drugs zit en ze hebben het niet in de gaten allemaal slechte ouders zijn? Weet jij wel zeker of je knorrige puber die meteen naar zijn kamer verdwijnt alleen maar last heeft van de hormoontjes?
En Pa Dekker had geen enkele reden om zoiets te verwachten van zijn dochter, die schrikt zich een hoedje als die daar achter komt en wijst uiteraard een schuldige aan. En dat is in dit geval dus heel makkelijk ..

quote:
Overigens is dat ook falen van jeugdzorg, want in combinatie met alle andere zaken zou dat wel een heel goede reden zijn geweest om het kind uit huis te plaatsen, maar dat is ze dan weer niet opgevallen, dat weten we alleen doordat oma het kennelijk zo "normaal" vindt, dat ze het zelfs in een boek geschreven heeft.
Lol, selectief geheugen? Je vergeet even dat Jeugdzorg daar wel om gevraagd heeft nadat zij was weggelopen, zij mocht in eerste instantie nog niet eens naar haar vader/ouderlijk huis. Maar niet Laura werd gestraft, eerder het tegendeel, Jeugdzorg kreeg aanwijzingen van de rechter hoe zij zich hebben te gedragen .. dus schijnbaar vond ook de rechter Laura's reactie op dat wazige gedoe van Jeugdzorg heel begrijpelijk en normaal.
pleased to meet you
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:24:07 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107164864
De rechter had het daarbij vast niet over haar drankgebruik.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:28:54 #161
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107165008
Ik snap nog steeds niet waarom een andere kind van diezelfde leeftijdsgroep hiertoe niet in staat zou zijn.

Mits een beetje voor geleerd en voldoende middelen.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_107165067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
lol, ja, dat zal vast alle verschil hebben gemaakt .. spijbelen, zelfmutilatie, weglopen, dat was wel begrijpelijk, maar als een kind dat normaal gesproken nooit drinkt ineens aan het zuipen slaat, ja, dat zou teveel zijn geweest, dan had de rechter vast anders besloten ..

C'mon zeg, het was overduidelijk dat het vage gedoe plus de boot aan de ketting de oorzaak was van haar vreemde gedrag, dingen die zij eerder niet deed, en dat heeft de rechter ook gezien .. vandaar de aanwijzingen voor Jeugdzorg, en vandaar dat het vanaf dat moment ook weer goed ging met haar
pleased to meet you
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:32:43 #163
354945 dikkebroekzak
pi_107165114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Iedereen proeft nou alcohol als minderjarige of het nou verboden is of niet. Daarnaast is de leeftijd in sommige landen 16.

Ik zelf probeerde alcohol voor het eerst als 15 jarige. Toen ging ik zelfs gewoon de buurtwinkel in en zonder id kaart te moeten tonen kocht ik gewoon een doosje pils. Was ook midden jaren 90. Probeer dat tegenwoordig.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:33:14 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107165132
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom een andere kind van diezelfde leeftijdsgroep hiertoe niet in staat zou zijn.

Mits een beetje voor geleerd en voldoende middelen.
Er zullen zat andere kinderen toe in staat zijn, maar die hebben ouders waarbij de weegschaal anders uitslaat als op het ene schaaltje de liefde en zorg voor hun kind ligt en op het andere schaaltje een potentieel wereldrecord.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:34:36 #165
354945 dikkebroekzak
pi_107165168
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zullen zat andere kinderen toe in staat zijn, maar die hebben ouders waarbij de weegschaal anders uitslaat als op het ene schaaltje de liefde en zorg voor hun kind ligt en op het andere schaaltje een potentieel wereldrecord.
je zegt dus hiermee dat de ouders Laura geen oprechte gevoelens voor haar hebben?
― Albert Einstein
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:36:07 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107165204
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Iedereen proeft nou alcohol als minderjarige of het nou verboden is of niet. Daarnaast is de leeftijd in sommige landen 16.

Ik zelf probeerde alcohol voor het eerst als 15 jarige. Toen ging ik zelfs gewoon de buurtwinkel in en zonder id kaart te moeten tonen kocht ik gewoon een doosje pils. Was ook midden jaren 90. Probeer dat tegenwoordig.
Het gaat niet om proeven, oma Dekker heeft in haar boek gewoon geschreven dat Laura bezopen over straat liep te slenteren toen ze 13 was.
Dat is wat anders dan proeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:39:23 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107165271
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

je zegt dus hiermee dat de ouders Laura geen oprechte gevoelens voor haar hebben?
Ik denk dat vader Dekker zijn dochter meer als een manier ziet om zijn dromen te verwezenlijken dan als een kind dat zijn zorg en begeleiding nodig heeft bij het volwassen worden.

Bij haar moeder stond die zorg wel voorop, maar dat kwam haar op chantage van haar puber en ex-man te staan, en toen heeft ze alsnog toegegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:41:16 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107165308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:31 schreef moussie het volgende:

[..]

lol, ja, dat zal vast alle verschil hebben gemaakt .. spijbelen, zelfmutilatie, weglopen, dat was wel begrijpelijk, maar als een kind dat normaal gesproken nooit drinkt ineens aan het zuipen slaat, ja, dat zou teveel zijn geweest, dan had de rechter vast anders besloten ..

C'mon zeg, het was overduidelijk dat het vage gedoe plus de boot aan de ketting de oorzaak was van haar vreemde gedrag, dingen die zij eerder niet deed, en dat heeft de rechter ook gezien .. vandaar de aanwijzingen voor Jeugdzorg, en vandaar dat het vanaf dat moment ook weer goed ging met haar
Ja, je zou een opstandig pubertje toch eens tot de orde roepen.
Daarbij hielp het ook vast dat papa Dekker het ook alleen maar onrechtvaardig vond...
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:42:59 #169
354945 dikkebroekzak
pi_107165347
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat niet om proeven, oma Dekker heeft in haar boek gewoon geschreven dat Laura bezopen over straat liep te slenteren toen ze 13 was.
Dat is wat anders dan proeven.
Nee dat begrijp ik maar ik raakte soms ook een beetje aangeschoten/licht dronken/bezopen in die leeftijd destijds en ik was zeker niet de enige. Je moet toch experimenteren eens een keer en als je het doet voor de eerste keer in je leven weet je niet precies wat je grenzen zijn.

We dronken als tieners in sociale groepjes om te zien wat de effecten waren. We keken elkaar ook aan om te zien hoe het gedrag veranderde en hoeveel die ander kon tolereren. Kortom we leerden gewoon verantwoordelijk mee omgaan. Het was een leerervaring en je moet toch ergens beginnen. Liever als 15 jarige dan midden-viertiger.

En toch met al die feestjes, drank en wiet kan ik echt niet zeggen dat het een slechte invloed heeft gehad op mijn volwassen leven. In tegendeel.
― Albert Einstein
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:48:46 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107165475
Je lijkt het punt nog steeds te missen: het verhaal komt van oma Dekker, die het ook graag als een soort beschuldiging aan de overheid gebruikt, maar terwijl ze dus wisten wat er gaande was bleef het niet bij een keer.

Als jouw 13-jarige bezopen over straat loopt, bierflesjes kapot te smijten, en je weet dat, gebeurt het dan nog een keer?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:52:46 #171
354945 dikkebroekzak
pi_107165576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:48 schreef Leandra het volgende:
Je lijkt het punt nog steeds te missen: het verhaal komt van oma Dekker, die het ook graag als een soort beschuldiging aan de overheid gebruikt, maar terwijl ze dus wisten wat er gaande was bleef het niet bij een keer.

Als jouw 13-jarige bezopen over straat loopt, bierflesjes kapot te smijten, en je weet dat, gebeurt het dan nog een keer?
Je hebt er soms slechte familieleden. Dit waren toch niet de ouders?
Een mijner tantes hield zelfs geen contact met ons.

Wij moesten in die leeftijd toen alles uiterst geheim houden. Want we zouden letterlijk gevild worden door onze ouders.

Een klasgenootje van mij ging zo ver zelfs om de vodkafles van zijn pa weer bij te vullen met water _O-
― Albert Einstein
pi_107166128
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, je zou een opstandig pubertje toch eens tot de orde roepen.
Daarbij hielp het ook vast dat papa Dekker het ook alleen maar onrechtvaardig vond...
Ja, dat zal jij vast hebben gedaan in die situatie, boven al die dreigingen en al die onzekerheid je kind ook nog eens de mantel uitvegen ..
dat haar droom daar aan diggelen aan het gaan is, so what, dat je kind kapot gaat door de onzekerheid, so what, jij doet er nog een schepje boven op, hoppa, met de botte bijl .. je hebt maar te luisteren en punt .. voor haar eigen bestwil zeker? En jij noemt jezelf een liefdevolle ouder?

Overigens, heb jij überhaupt enig idee hoe pa in privésfeer heeft gereageerd? Of denk je nou echt dat zijn reactie beperkt is gebleven tot hetgeen je ergens hebt gelezen, voor de rest praten ze nooit met elkaar of zo?
pleased to meet you
pi_107167630
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat jij zegt: er wordt alleen naar leeftijd gekeken, niet naar het individu. Laura is anders dan andere kinderen
Alle kinderen zijn anders dan alle andere kinderen.
Waarom zou Laura dan anders behandeld moeten worden dan alle andere kinderen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107171254
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel eens gezeild?
Zeilen kan iedereen leren, net als iedereen kan leren lopen, autorijden en fietsen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_107171565
Zeilen is idd niet echt heel erg lastig om onder de knie te krijgen, zeker niet als je daarbij een motor achterop hebt gemonteerd voor de lastige delen van de reis. Al met al is het dus helemaal niet zo`n spannend record geweest, en dat Guinness er geen aandacht aan besteed is logisch gezien de beperkte prestaties van Laura.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')