abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:14:42 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107176428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
'Laat Laura met rust!'

AMSTERDAM - Leerplichtambtenaren moeten zeilmeisje Laura Dekker, die afgelopen zaterdag met haar aankomst in Nieuw-Zeeland haar reis rond de wereld voltooide, voorlopig met rust laten.
Logisch, ze weten kennelijk niet eens waar ze is.... prutsers _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107176576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat NL. helemaal niet zo verzuurd is..
Gewoon gezond verstand en inzicht ..

quote:
Ze mocht op reis terwijl ze alle schijn tegen had, en nu mag ze eerst vakantie vieren om uit te rusten van haar vakantie.
omg ..

quote:
En die quote van Laura zegt alles over haar: ze doet alleen dingen die ze wil.
Helemaal niets mis mee om dat te willen .. volgens mij proberen we dat dan ook allemaal, als we jong zijn, te doen wat we willen .. pas later wordt je ingehaald door de realiteit en verantwoordelijkheden van het dagelijkse leven en moet je steeds vaker dingen doen omdat het moet. Ondertussen is het alleen maar lovenswaardig dat zij haar diploma wil halen omdat zij het wil, niet omdat het moet .. maar ja, dat zei zij dus ook al voor zij vertrok, dat zij haar diploma wil halen.
pleased to meet you
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:20:22 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107176658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En daar zitten dan ook altijd consequenties aan vast.
Het verschil is dat volwassen mensen die consequenties aanvaarden (zij hebben immers willens en wetens het contract gesloten). Laura lacht om die consequenties en negeert ze.
En omdat ze minderjarig is, en dus niet handelingsbekwaam, maakt het vrij weinig uit dat ze zich niet aan gemaakte afspraken houdt.
Wel de grote meid zijn die zich niet meer aan de leerplicht hoeft te houden, omdat ze zo "volwassen" is, maar ondertussen net zo hard de puber uithangen....
Alleen al uit haar gedrag valt simpelweg op te maken dat ze niet half zo volwassen is als men claimt dat ze is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107176722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
En omdat ze minderjarig is, en dus niet handelingsbekwaam, maakt het vrij weinig uit dat ze zich niet aan gemaakte afspraken houdt.
Wel de grote meid zijn die zich niet meer aan de leerplicht hoeft te houden, omdat ze zo "volwassen" is, maar ondertussen net zo hard de puber uithangen....
Alleen al uit haar gedrag valt simpelweg op te maken dat ze niet half zo volwassen is als men claimt te zijn.
Mee eens. Als ze zo volwassen is als ze zegt, dan moet ze zich er ook naar gedragen. Als ze zich als kind gedraagt, prima, maar dan is het ook logisch dat ze als kind behandeld wordt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 13:27:21 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107176887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Is die quote erg dan? Ik kan het wel waarderen als iemand haar eigen lijn trekt tegen de stroom in zonder dat diegene iemand echt tot last is. Op de mensen na die graag beslissen wat iedereen met zijn leven mag en moet doen na dan.
tot op zekere hoogte imo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107176922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
Alleen al uit haar gedrag valt simpelweg op te maken dat ze niet half zo volwassen is als men claimt dat ze is.
Volgens mij was de claim dan ook dat zij heel volwassen is voor haar leeftijd, qua zelfdiscipline en doorzettingsvermogen .. en uit haar voltooide reis valt op te maken dat dat wel klopt.
pleased to meet you
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 13:33:36 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107177126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef moussie het volgende:

[..]

Volgens mij was de claim dan ook dat zij heel volwassen is voor haar leeftijd, qua zelfdiscipline en doorzettingsvermogen .. en uit haar voltooide reis valt op te maken dat dat wel klopt.
doorzettingsvermogen iig wel ja
mijn mening over dr zelfdiscipline is o.m. door dat schoolwerk niet echt positief en of ze al dan niet volwassen is kan ik er simpelweg niet aan aflezen
pi_107178633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef moussie het volgende:

Helemaal niets mis mee om dat te willen .. volgens mij proberen we dat dan ook allemaal, als we jong zijn, te doen wat we willen .. pas later wordt je ingehaald door de realiteit en verantwoordelijkheden van het dagelijkse leven en moet je steeds vaker dingen doen omdat het moet. Ondertussen is het alleen maar lovenswaardig dat zij haar diploma wil halen omdat zij het wil, niet omdat het moet .. maar ja, dat zei zij dus ook al voor zij vertrok, dat zij haar diploma wil halen.
Dus nu moeten we afwachten tot HKH's pet er naar staat? En blij zijn dat ze het überhaupt wil?
Omg...
pi_107179313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef moussie het volgende:

[..]

Welke wetten en regels had zij dan gebroken op dat moment? Zij had al lessen van de wereldschool geregeld en had alleen nog toestemming nodig .. dus welke wet heeft zij gebroken?

Moet ik hier echt op ingaan??
quote:
Jij hebt de fontein van de eeuwige jeugd gevonden of zo, jij wordt niet meer ouder?
Of ben jij al zo verward dat jij de term 'jongste' niet meer kan bevatten?

Ze deed het voor zichzelf.. Niet voor het record. What is the fucking problem?

quote:
Lol, een 'ervaringsdeskundige'. Lieve schat, voor je je eigen kind veilig door de puberteit hebt geloodst, hell, voor je voor de moeilijke beslissing hebt gestaan wat belangrijker is, het meedoen in een teamsport of de blessures die daarbij opgelopen (kunnen) worden zit jij je capaciteiten als opvoeder schromelijk te overschatten .. kom over 10 jaar nog maar eens terug.

In het zeer onwaarschijnlijke geval dat ik met jou kinderen gehad zou hebben, had ik ze samen met jou - overdrachtelijk - bij het grofvuil gezet.
Verder snap ik de vergelijking met een teamsport niet, maar wel dat dat en Laura een tegenstelling in termen is.
quote:
Volgens mij constateerde moeder alleen dat dat haar karakter was, dat 'prachtig vinden' ben ik iig niet tegen gekomen in dat verhaal van ma. Maar ja, deze trend waarbij de ouders en Laura van alles toegedicht wordt, op basis van halve verhalen aangevuld met hersenspinsels, is al zo oud als deze topicreeks .. zoals ik al zei, zorgvuldig lezen/luisteren kan jullie iig niet worden verweten.

Ze noemde dat een 'ijzersterk karakter'. Ik noem het asociaal. Het idee dat alle regels maar voor je moeten wijken getuigt niet van karakter, maar van het ontbreken van normbesef.
quote:
Uitsluitend nog wel, en 'geen enkele' .. en dat concludeer je dan op basis van de dingen die je wel hebt gelezen .. dat er nog meer dingen gebeuren in haar leven naast hetgeen je gelezen hebt is voor jou net die ene brug te ver, tot zover kan je niet doordenken?
Overigens konden zelfs diegenen met wie die 'geen enkele afspraak' gehouden werd heel normaal met Laura omgaan, tot Laura op die afspraak terug kwam. En wat is daar trouwens mis mee? Als je met iemand een contract hebt gesloten en je komt er binnen een x periode achter dat het anders uitpakt dan je voorgespiegeld werd heb je het volste recht om op de afspraak terug te komen .. dat gebeurt dan ook dagelijks, en meestal door volwassen mensen ..
Dat hangt van je contract af.. maar eerst 'ja' zeggen en 'nee' bedoelen is eigenlijk nog idioter dan uitsluitend je eigen zin doen. Ze zet anderen aan de dijk zodra de buit binnen is, zonder zich over haar deel van de afspraak te bekommeren. Dat neigt naar crimineel gedrag.
Wat ik erg knap vindt is dat Laura haar reis ondanks haar - en geflipte pa's nukken heeft kunnen voltooien. Niet dankzij.
Alle problemen zijn mi. aan haar eigen en pa's gedrag te danken. De botsingen met de autoriteiten, het in beeld komen bij Jeugdzorg, het breken van de leerplichtwet, het mislopen van sponsorgeld door het breken van de overeenkomst, het niet nakomen van afspraken met de wereldschool, de leugens voor de rechtbank. Het had allemaal vermeden kunnen worden en dan had wrs. meer sympathie geoogst. In ieder geval van mij.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 14:33:52 #210
137949 Disana
pi_107179348
Mij was niet opgevallen dat Dekker gisteren nog een blog had geplaatst.

[..]

Overigens vind ik het echt niet erg dat ik niet in het Guinnes book of records wordt opgenomen. Mike Perham was in 2009 de laatste die erin gekomen is en ik heb deze reis nooit voor een record voor de rest van de wereld gemaakt, maar vooral gewoon voor mijzelf.

[..]

Ik weet nog niet hoelang ik hier blijf en waar ik hierna heen ga. Voorlopig rust ik even uit geniet van de tijd met m'n familie en begin maart ben ik in Nederland voor de Hiswa. En uiteindelijk wil ik met Gup ontzettend graag weer verder varen. Het Panamakanaal weer door en de Pacific op met als einddoel Nieuw-Zeeland.

Dit zal BabeWatcher goed doen:

Ik heb ontzettend veel vragen gekregen of ik door ga met m'n blog. Ik zal zeker blijven schrijven, maar niet zoveel als het afgelopen jaar. Ik heb aan boord Sailmail, geen internet en ik kan m'n vader moeilijk lastig blijven vallen met de vraag of ze constant mijn berichtjes op de site willen zetten. Maar zodra ik aan land ben zal ik bloggen alleen niet meer in het Nederlands.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
pi_107179618
Je vergeet:
Een blog in 1 taal schrijven is minder werk en ik praat tijdens het reizen geen Nederlands waardoor omschakelen vaak wat moeite kost.

Mevrouw spreekt een jaar wat minder Nederlands (maar nog wel regelmatig, bv met paps), en heeft moeite met omschakelen bij het schrijven van een paar zinnetjes in haar moedertaal. Wat een onzin.
Het heeft uiteraard gewoon te maken met haar 1e reden: "het is minder werk".
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 15:41:43 #212
137949 Disana
pi_107181688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Je vergeet:
Een blog in 1 taal schrijven is minder werk en ik praat tijdens het reizen geen Nederlands waardoor omschakelen vaak wat moeite kost.

Mevrouw spreekt een jaar wat minder Nederlands (maar nog wel regelmatig, bv met paps), en heeft moeite met omschakelen bij het schrijven van een paar zinnetjes in haar moedertaal. Wat een onzin.
Het heeft uiteraard gewoon te maken met haar 1e reden: "het is minder werk".
Ja, ik vond dat zo'n onzin dat ik geen zin had het te citeren. Ik denk dat er ook een stukje arrogantie een rol speelt, ze moet immers het 'Nederland heeft mij gekwetst' spel spelen.
pi_107181917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Moet ik hier echt op ingaan??
Ja, eigenlijk wel .. jij blijft maar beweren dat zij de wet gebroken heeft, maar dat heeft zij dus niet, en dat is zij ook nooit van plan geweest.

quote:
Ze deed het voor zichzelf.. Niet voor het record. What is the fucking problem?
Al is het tien keer puur persoonlijk, het verandert niets aan het gegeven dat zij de jongste wou zijn .. dat 'youngest' op de diverse websites is niet zo maar gezwam in de ruimte

quote:
In het zeer onwaarschijnlijke geval dat ik met jou kinderen gehad zou hebben, had ik ze samen met jou - overdrachtelijk - bij het grofvuil gezet.
Verder snap ik de vergelijking met een teamsport niet, maar wel dat dat en Laura een tegenstelling in termen is.
Natuurlijk snap je die vergelijking (nog) niet, jij hebt nog niet voor zo'n keuze gestaan, jij hebt die afweging nog niet hoeven maken.

quote:
Ze noemde dat een 'ijzersterk karakter'. Ik noem het asociaal. Het idee dat alle regels maar voor je moeten wijken getuigt niet van karakter, maar van het ontbreken van normbesef.
Lol, vertel dat even in retrospectief aan de dames die opkwamen voor gelijke rechten voor vrouwen .. dat getuigd niet van karakter maar van het ontbreken van normbesef ..

quote:
Dat hangt van je contract af.. maar eerst 'ja' zeggen en 'nee' bedoelen is eigenlijk nog idioter dan uitsluitend je eigen zin doen. Ze zet anderen aan de dijk zodra de buit binnen is, zonder zich over haar deel van de afspraak te bekommeren. Dat neigt naar crimineel gedrag.
Goh, ze lijkt wel een politicus .. eerst van alles beloven en als de buit binnen is niet thuis geven ..

quote:
Wat ik erg knap vindt is dat Laura haar reis ondanks haar - en geflipte pa's nukken heeft kunnen voltooien. Niet dankzij.
Alle problemen zijn mi. aan haar eigen en pa's gedrag te danken. De botsingen met de autoriteiten, het in beeld komen bij Jeugdzorg, het breken van de leerplichtwet, het mislopen van sponsorgeld door het breken van de overeenkomst, het niet nakomen van afspraken met de wereldschool, de leugens voor de rechtbank. Het had allemaal vermeden kunnen worden en dan had wrs. meer sympathie geoogst. In ieder geval van mij.
Ja het is dan ook uitermate verschrikkelijk dat er mensen bestaan die denken dat regels er zijn om de mens te dienen, en niet andersom ..
pleased to meet you
pi_107181980
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:41 schreef Disana het volgende:
Ja, ik vond dat zo'n onzin dat ik geen zin had het te citeren. Ik denk dat er ook een stukje arrogantie een rol speelt, ze moet immers het 'Nederland heeft mij gekwetst' spel spelen.
Ohja, dat moet ook nog. "Ik keer Nederland de rug toe, en daarom schrijf ik lekker geen Nederlands meer. Heb ik jullie ff te pakken! Lekker puh :6 "
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 15:52:13 #215
137949 Disana
pi_107182021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ohja, dat moet ook nog. "Ik keer Nederland de rug toe, en daarom schrijf ik lekker geen Nederlands meer. Heb ik jullie ff te pakken! Lekker puh :6 "
Zoiets denk ik dus ook. Maar ik vind het wel grappig. Als ze flink is laat ze haar Engelstalige blogs niet redigeren, dan hebben we nog wat plezier :)
pi_107182073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:49 schreef moussie het volgende:
Lol, vertel dat even in retrospectief aan de dames die opkwamen voor gelijke rechten voor vrouwen .. dat getuigd niet van karakter maar van het ontbreken van normbesef ..
Laura legde aan waar het niet mocht. De havenmeester zei dat niet omdat het Laura was, hij zei dat omdat het wellicht een gevaarlijke situatie kon opleveren. Hij zou dat tegen iedereen gezegd hebben.
Hoe je dat in godsnaam kan vergelijken met de Suffragettes is mij een volkomen raadsel.
Het is als een voetbalwedstrijd vergelijken met een varken. Het heeft 0,0 met elkaar te maken.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 16:27:36 #217
137949 Disana
pi_107183233
Weer zo'n ronkend verhaal: Dekker, 'de heldin van onze tijd'.

All of the above was nothing compared to the battle she faced against the Dutch authorities before she set off.

Een reaguurder:

I am sorry, but this story lacks some context. If you had been following the developments surrounding this story from the start, you'd see a pushy child, used to getting her own way and emotionally unstable to take such irresponsible decisions at the age of fourteen. Combine that with parents who have no clue about making responsible decisions, and you've got a child who should above all be pitied. For two years now, the Netherlands has been subjected to the tales of this attention-seeking girl, who does nothing but encourage young teenagers that full-time education does not matter. I'm disappointed, guardian!

http://www.guardian.co.uk(...)-times?newsfeed=true
pi_107183434
Ze komt alleen nog even geld halen in oh zo gemene Nederland..
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

pi_107183896
Grappig dat alle Laura-aanhangers (hier op Fok! en elders) geen beter weerwoord kunnen bedenken dan dat mensen die kritiek hebben op de prestatie van Laura jaloers zouden zijn... Te triest gewoon. Voor mij zijn het dan ook simpele zielen waar je niet teveel aandacht aan moet besteden, net zoals aan dat recalcitrante zeiltrutje trouwens. Dat is de leeftijd nou eenmaal. Welk excuus hebben de supporters? Zien zij in Laura iemand die iets heeft gedaan waar ze zelf het lef niet voor hadden? Boehoe, Nederland is zo gemeen tegen Laura. Maar we hebben niet voor niets leerplicht in dit land en ook Laura heeft zich daar gewoon aan te houden, net zoals elk ander verwend minderjarig kutkind die grootse plannen heeft.
pi_107184332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet meer dan een logisch voortvloeisel uit dat gedrag.
Nou ja, zoals te lezen valt op dit forum zijn er genoeg mensen die het maar raar vinden dat Jeugdzorg zich bemoeit met tokkie-families die zelf hun wetten wel bepalen.
pi_107184400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:59 schreef yyyentle het volgende:
Nou ja, zoals te lezen valt op dit forum zijn er genoeg mensen die het maar raar vinden dat Jeugdzorg zich bemoeit met tokkie-families die zelf hun wetten wel bepalen.
Ik had het dan ook over "logisch". Niet over irrationele onderbuikgevoelens :)
pi_107185641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
'Laat Laura met rust!'

Laura heeft tijdens haar reis les gevolgd via de wereldschool. De tiener heeft alle boeken van Havo 4 en 5 aan boord en 'mag verder leren wanneer ze wil', meldt het AD. Laura zelf heeft aangegeven graag haar havodiploma te willen gaan halen. "Niet omdat het moet. Maar omdat ik het zelf graag wil. Ik doe niets omdat het moet."

http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Ze doet niks omdat het moet!.....zou ze nog wel haar tanden poetsen?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_107186051
Interview met haar "lijfblad" Zeilen. Echt lekker loopt dat interview niet.
pi_107186394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:42 schreef wich het volgende:
Interview met haar "lijfblad" Zeilen. Echt lekker loopt dat interview niet.
Je er natuurlijk wel bij in gedachten houden dat 1. Laura geen "mediatraining" heeft gekregen (zoals voetballers en politici) en 2. het een interview (dat toevallig is opgenomen) is voor een magazine, en niet voor tv.
Wat mij meer stoorde is "Oh je bedoelt, om like ergens anders te slapen" :r
pi_107186485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je er natuurlijk wel bij in gedachten houden dat 1. Laura geen "mediatraining" heeft gekregen (zoals voetballers en politici) en 2. het een interview (dat toevallig is opgenomen) is voor een magazine, en niet voor tv.
Wat mij meer stoorde is "Oh je bedoelt, om like ergens anders te slapen" :r
Sneu allemaal, ze leek me nogal down, ze wist het allemaal niet meer zo goed en Guppy is haar huis geworden, daar voelt ze zich blijkbaar veilig.

Nou ja, wie ben ik om daar over te oordelen maar ik denk dat die ouders de toekomst van dat meisje aardig verknald hebben.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:03:43 #226
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107186733
Met of zonder mediatraining, ik verwachtte eigenlijk elk moment een uitbarsting tegenover de interviewer. En als het onderwerp "kinderbescherming"ter sprake komt, wordt de camera stilgezet en komt er een retake.
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 18:09:31 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107186922
ze leek me vooral ongeinteresseerd en daardoor was het interview wmb oninteressant

na een minuut ofzo uitgezet
pi_107187231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:54 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Sneu allemaal, ze leek me nogal down, ze wist het allemaal niet meer zo goed en Guppy is haar huis geworden, daar voelt ze zich blijkbaar veilig.

Nou ja, wie ben ik om daar over te oordelen maar ik denk dat die ouders de toekomst van dat meisje aardig verknald hebben.
Nee hoor, Die maakt haar eigen toekomst, en voor die toekomst heeft zij denk ik juist wel de goede begeleiding gehad. Guppy was al die tijd al haar huis, gedurende de reis is zij ook steeds thuis geweest. Haar toekomst zal er waarschijnlijk nooit uitzien als "iemand die in een huis met een tuintje woont".
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 19:17:58 #229
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_107189352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef sp3c het volgende:
ze leek me vooral ongeinteresseerd en daardoor was het interview wmb oninteressant

na een minuut ofzo uitgezet
Hier idem.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:52 #230
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107190743
Volgens NRC van vandaag vinden de meeste jongeren haar een aandachtstrekker en een kneus. Svetan, hoe ligt dat onder de jongeren in Duitsland?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:50:27 #231
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107190824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Volgens NRC van vandaag vinden de meeste jongeren haar een aandachtstrekker en een kneus. Svetan, hoe ligt dat onder de jongeren in Duitsland?
Afgunst wordt er al vroeg ingeramt in NL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:05:07 #232
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107191550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Blij om te zien dat de jongeren van tegenwoordig al zo'n goede mensenkennis hebben. ^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107191597
Saai interview.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 20:19:37 #234
137949 Disana
pi_107192348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:05 schreef Scorpie het volgende:
Saai interview.
Zo'n blasé houding ook die zei 'het zal allemaal wel'. Heb niet eens de moeite genomen het geluid hard genoeg te zetten zodat ik alles kon verstaan; haar gezicht sprak boekdelen.
pi_107192740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:19 schreef Disana het volgende:
Zo'n blasé houding ook die zei 'het zal allemaal wel'. Heb niet eens de moeite genomen het geluid hard genoeg te zetten zodat ik alles kon verstaan; haar gezicht sprak boekdelen.
Zo kwam ze idd ook over. Antwoorden als "ja", "nee", en "weet niet" kwamen regelmatig voorbij.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2012 @ 20:35:26 #236
137949 Disana
pi_107193264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zo kwam ze idd ook over. Antwoorden als "ja", "nee", en "weet niet" kwamen regelmatig voorbij.
Het zal ongetwijfeld ook vermoeidheid zijn geweest, maar ik kreeg toch weer die indruk die ik bij alles van haar heb: egocentrisch, verwaand, verwend.
pi_107193840
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:22 schreef moussie het volgende:
Voor de rest zou deze generatie, en zeker jij als vrouw zijnde, blij moeten zijn dat er altijd al mensen waren die zich niet aan de regels hielden, wij plukken namelijk de vruchten van hun verzet tegen de bestaande regels ..
Zeg je dat ook als een vrouw iemand heeft doodgeschoten? :') Of door rood heeft gereden? Waarom dan niet?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 20:49:27 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107194031
naja dit is natuurlijk een beetje een victimless crime

als iemand in eigen huis coke (of qat _O- ) gebruikt of idd een troep 14 jarige kereltjes na een wedstrijd op 1 biertje trakteert hoor je mij daar ook niet over verder

mag wel niet maar ja
pi_107194250
True, maar het automatisch blij zijn als mensen de regels niet volgen, en het zelfs koppelen aan tijden waar dat echt nodig was, vind ik een debiel iets. :')

Als ze nou opstond voor rechten van vrouwen in Saudi Arabie, dan zou ik ook blij zijn. Maar nee, we moeten blij zijn met het ongevraagt aanmeren ofzo :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:11:07 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107195215
Dat dus, vrouwen hadden 100 jaar geleden simpelweg minder rechten dan mannen, misschien moeten we nog 200 Laura's op de barricades hebben zodat pubertjes straks vanaf hun 13de stemrecht, recht op zelfstandige woonruimte hebben en hun rijbewijs mogen halen, maar vooralsnog denk ik niet dat dat brede steun gaat krijgen.

Waar strijdt Laura eigenlijk voor? Welk recht probeert ze op te eisen en voor welke achtergestelde groep doet ze dat?

Het recht om aan te meren waar je wilt? En als ze straks een rijbewijs heeft dan kan ze ook gewoon op een invalidenparkeerplaats gaan staan, want het recht om te parkeren waar je wilt?

Waarom is heeft trouwens niet even in Saudi Arabie aangemeerd?
Gewoon daar waar ze wilde, ongeacht wat de havenmeester en de kuisheidspolitie ervan vonden?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')