Het spijt me, ik ben een cynicus.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar twee zinnen slechtheid tegenover een alinea goede. Nog een beetje Manicheïsme in jou?
Ja de laatste keer dat dat gebeurde was toch al dertig jaar terug dat moet je natuurlijk wel zien.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij huilen eerlijk gezegd.
Dat strand en de toegangswegen waren nog drukker dan Scheveningen op een zomerse dag.
Waren het maar kinderen, allemaal mensen van middelbare leeftijd voor de camera "Ja dat zie je niet vaak he zo'n tanker van dichtbij, 'once in a lifetime opportunity!'."quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja de laatste keer dat dat gebeurde was toch al dertig jaar terug dat moet je natuurlijk wel zien.
Of zo.
Nja ik gun die kinderen hun dagje uit.
Die mogen er ook zijn in Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het spijt me, ik ben een cynicus.
Geld is fijn, drank is fijn, seks is fijn, cynisch zijn is fijn, Nederland niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die mogen er ook zijn in Nederland.
Fijn he.
Toch is het allemaal te vinden in Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geld is fijn, drank is fijn, seks is fijn, cynisch zijn is fijn, Nederland niet.
Dat is het overal.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Toch is het allemaal te vinden in Nederland.
Geen idee, ik verkies plastic bloemen (orchidee orgie).quote:
Rare chocola heeft je moeder dan, als ik naar de winkel ga en ik koop een doos hazelnoot pralines dan verwacht ik hazelnoot pralines.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef De_Nuance het volgende:
My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Sure, maar wat maakt het ergens anders mooier of beter?quote:
Moet je tegen de ma van Forrest zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rare chocola heeft je moeder dan, als ik naar de winkel ga en ik koop een doos hazelnoot pralines dan verwacht ik hazelnoot pralines.
Ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure, maar wat maakt het ergens anders mooier of beter?
Daar vind 3-Voud het zijne van.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet je tegen de ma van Forrest zeggen.
Well, for one thing, the bloody WEATHER.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure, maar wat maakt het ergens anders mooier of beter?
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar vind 3-Voud het zijne van.
Dat komt vast goed een keer.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het land van gezeur over Laura, Mauro, hoofddoekjes en waar we massaal in de file staan en 2km lopen om een tanker op een stuk zand te zien.
Je schamen voor anderen die je niet kent. Waarom doe je jezelf dat aan??quote:Op zondag 22 januari 2012 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren het maar kinderen, allemaal mensen van middelbare leeftijd voor de camera "Ja dat zie je niet vaak he zo'n tanker van dichtbij, 'once in a lifetime opportunity!'."
Ik schaam me dood.
Maar Christenen brengen drie-eenheid.quote:
Baas boven baas.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar Christenen brengen drie-eenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |