Truequote:
Gaap.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:30 schreef De_Nuance het volgende:
Geweldsmonopolie mits steun van de democratisch gelegitimeerde wetgever?
32 zetelsquote:
16 jaar inmiddels.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:31 schreef Tem het volgende:
Dat mag ook wel na zoveel dagen op zo'n pisboot.
Eens met VS.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
Kutwijf op haar kutboot.
Ze kan me geen reet boeien maar met haar gezanik heeft Nederland weer een onderwerp om elkaars hersenen in te slaan over iets triviaals als haar reisje rond de wereld, sterf Laura sterf.
Ik voel een diepe connectie tussen ons.quote:
Zekers.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel een diepe connectie tussen ons.
Eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
Kutwijf op haar kutboot.
Ze kan me geen reet boeien maar met haar gezanik heeft Nederland weer een onderwerp om elkaars hersenen in te slaan over iets triviaals als haar reisje rond de wereld, sterf Laura sterf.
Laat haar lekker opkankeren, good riddance.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:34 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed ze gaat wel lekker in Nieuw-Zeeland wonen, plus ze chillt nu op Sint Maarten, plus ze heeft een reis rond de wereld gemaakt.
FML
Ik ben het eens met de hoofdlijnen , dat sterf enzo mag best weg uiteraard.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is nogal een radicaal standpunt van je De_Nuance
We gaan geen Laura discussie houden hè ?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat haar lekker opkankeren, good riddance.
De aardbeving kwam alleen een jaartje te vroeg.
Nee zeker niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We gaan geen Laura discussie houden hè ?
Nee, wie moet er koken?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
We gaan geen Laura discussie houden hè ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |