Wordt de meet trouwens bij jou gehouden?quote:
kijk, logisch nadenken begint weer terug te kerenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wordt de meet trouwens bij jou gehouden?Vroeg ik me opeens af...
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wordt de meet trouwens bij jou gehouden?Vroeg ik me opeens af...
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk, logisch nadenken begint weer terug te keren
Ik weet het niet, ik ben de locatie man. Bart enYankee coordineren dat meen ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar kan ik de vragen inleveren? Ze komen per Word-document.
hier is het nog vandaagquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vandaag is goed, morgen is eng. Morgen is mijn eerste werkdag
Er staat een heel programma klaar, dus alles zal wel geregeld zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
Beetje rondje lopen en proberen zoveel mogelijk namen te onthouden.
Hopen dat er iets voor je geregeld is, telefoon, computer, bureau
Een hele stapel info krijgen waar je in eerste instantie niet wijs uit wordt
Proberen een eerste inschatting maken hoe de verhoudingen liggen
best leuk zo'n eerste dag.
Succesquote:Op zondag 22 januari 2012 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vandaag is goed, morgen is eng. Morgen is mijn eerste werkdag
Een man of 100-110 aan personeelquote:Op zondag 22 januari 2012 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de rode loper is al uitgerold?
Het verschilt erg per bedrijf wat er al dan niet geregeld is. Als ze zeggen dat er een programma is dan zal het idd wel meevallen, dan heeft in ieder geval iemand de moeite gedaan erover na te denken.
Hoe groot is het bedrijf waar je gaat werken?
Is misschien wel op morgen van toepassing dan.quote:
4 topics in 3 dagen rustig?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Het is rustig hier de laatste tijd
Ik mag niks zeggen overigens, want ik zit nog in pyamawerd om half 11 wakker en draaide me nog een keertje om om wakker te worden, next thing i know word ik wakker gebeld door mn vriendje om 11:30
![]()
Toen skypen met mn vriendinnen en nu heb ik dus nog geen flikker uitgevoerd
Hier ookquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hier schijnt de zon maar het waait hard. Waardeloos dus.
Klopt, ik was 24 november klaar met studeren.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend B.!
Netjes gedaan hoor, je hebt echt snel een baan gevonden, of niet?
Damn, dat is echt snel ja... well done!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt, ik was 24 november klaar met studeren.
Je hebt het daadwerkelijke fontbestand gekregen? In dat geval even opslaan op je computer en dan rechtermuisknop > Installeren.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie weet hoe ik een lettertype waarvan iemand mij het bestandje heeft gemaild, in een worddocument kan gebruiken?
Het is een truetype lettertypebestand...
Ah, dank, dat werkt inderdaad, hij staat nu gewoon in mijn lijstje fonts in Word zelfquote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het daadwerkelijke fontbestand gekregen? In dat geval even opslaan op je computer en dan rechtermuisknop > Installeren.
Als dat niet lukt(als de optie er niet is), het bestand kopieren, dan naar C:\Windows\Fonts en daar het bestand plakken. (Opslaan als... in die folder werkt niet)
Hier ook, lekker veel wind om het huis. Zit met een kop thee te studeren. Heerlijk weer.quote:
Ahh, leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vandaag al was gevouwen en gestreken. En 36 cupcakes gebakken. Lennon gaat ze trakteren op kinderdagverblijf en peuterspeelzaal. Vanavond nog decoreren!
Ja, als ze gedecoreerd zijn, plaats ik nog wel een foto. Hij s morgen jarig, inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook, lekker veel wind om het huis. Zit met een kop thee te studeren. Heerlijk weer.
[..]
Ahh, leuk.Doe je zo een foto? Morgen is hij jarig, toch?
Ik heb gewone en chocolade! Decoratie is simpel hoor. Ik heb ouwel-bladen besteld met prints van Dora en Diego. Die heb ik uitgeknipt en plak ik er met glazuur op.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm cupcakes, lekker!
Ik wil de decoraties ook zien
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend wakker geworden met een enorme kater, maar eenmaal op het voetbalveld ging het prima.
2-0 winst en de 1-0 van mijn voet en ook nog lekker uitgewaaid
Lekker hequote:
Meestal knap ik daar wel van op, deze keer ook gelukkigquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jojofijne avond gehad met vrienden?
TM, knap dat je dan toch het veld op gaat
Hij hield zich behoorlijk rustig deze keerquote:
19 tot 26 februariquote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer gaan jullie nou naar Spanje?
Dat is zeker fijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Dat lijkt me echt relaxed, als je vrienden of familie in Spanje/Italië/een ander warm land hebt
Dan kun je daar gewoon af en toe naar toe zonder dat je een hele vakantie moet uitstippelen of onderdak e.d. moet zoeken!
Ja voor een weekje zal het wel moeten helaasquote:
Jaquote:
Het is daar heel erg goedkoop inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Aparte plek om te gaan skieen maar zal aldaar wel goedkoop zijn
Kun je skieen eigenlijk?
Ja zoiets waren wij ook kwijt voor het skieen in Tjechie. En dan 15 euro voor een skipas voor de dag. Echt megacheapquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is daar heel erg goedkoop inderdaad10 euro per dag voor de huur van ski's
Ja, ik dus één keer gedaan en was zeker erg leukquote:Nog nooit eerder gedaan maar lijkt me erg leuk
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef TradeMarkie het volgende:
de appelflappen gaan nu de oven in, burgerlijk maar lekker
Ze zijn vooral heel nieuwsgierig. Maar komen gelukkig niet echt in de buurt. Eerste dag hebben ze alle drie om de haverklap als stokstaartjes staan kijken naar hem.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vroeg ik me nog af Soemp, hoe vinden jullie katten Mattís eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hij heeft een punt hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
Oja, en door Sven heb ik die mobile opgeruimd -gekregen van z'n zus- en er wat anders aan gehangen. Hij zei dat het leek op een galg met 4 konijntjes er aan en sindsdien kan ik er niet meer op een andere manier naar kijken.
Voor je het weet heb je een seriemoordenaar opgebrachtquote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
Oja, en door Sven heb ik die mobile opgeruimd -gekregen van z'n zus- en er wat anders aan gehangen. Hij zei dat het leek op een galg met 4 konijntjes er aan en sindsdien kan ik er niet meer op een andere manier naar kijken.
Ja, daarom juist.quote:
Hoezo datquote:
Mijn broer heeft nooit eerder geskied dus dat scheelt ook wel. G. wel meerdere malen maar dat komt wel goed denk ikquote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zoiets waren wij ook kwijt voor het skieen in Tjechie. En dan 15 euro voor een skipas voor de dag. Echt megacheap
[..]
Ja, ik dus één keer gedaan en was zeker erg leuk
Er waren meerderen bij ons die nog nooit geskied hadden en aan het einde van de dag ging iedereen op en neer
Krijgt het beestje niet het heen en weer door het wisselen van verblijfplaats?quote:
Het heeft er wel verdomd veel van weg inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijgt het beestje niet het heen en weer door het wisselen van verblijfplaats?
Da's dan mazzel hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoorZe is erg gewend bij mijn ouders en is erg makkelijk
Beter dit dan dat ze een week alleen thuis is en alleen af en toe voer krijgt van iemand.
Noa is sowieso erg relaxed, als er maar iemand is waar ze bij op schoot kan knorren vindt ze het al lang best
Nee, niet van slag, gelukkig. Die grijze komt nu juist wat meer beneden zelfs.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het heeft er wel verdomd veel van weg inderdaad
En geweldig hoe die kat aan het kijken isZijn ze niet van slag?
Ja we hebben zeker mazzel met haarquote:
Daar heb je wel geluk mee! Je hoort ook wel eens van poezen die er helemaal van in de war raken en opeens overal gaan plassen enzo. Ik ben heel benieuwd wat Noa ervan zou vinden als er een baby zou zijn, die wil namelijk de hele dag bij me op schoot liggen en dat wordt dan knap lastigquote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet van slag, gelukkig. Die grijze komt nu juist wat meer beneden zelfs.Dat is echt de bange poeperd van de drie.
Ja dat is het dus: G kan het kort uitleggen. En dan moet je niet een dag op die kinderweide gaan kutten..maar gewoon paar kleine stukjes en daarna de skilift pakken..blauwe pisten. En gewoon rustig beginnen. Je komt vanzelf beneden. En je kunt je ALTIJD laten vallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dat
[..]
Mijn broer heeft nooit eerder geskied dus dat scheelt ook wel. G. wel meerdere malen maar dat komt wel goed denk ikEn dat het zo cheap is werkt wel mee inderdaad
Kan ik eens kijken of het me wat lijkt
Ik denk dat dat best wel gaat werken jaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is het dus: G kan het kort uitleggen. En dan moet je niet een dag op die kinderweide gaan kutten..maar gewoon paar kleine stukjes en daarna de skilift pakken..blauwe pisten. En gewoon rustig beginnen. Je komt vanzelf beneden. En je kunt je ALTIJD laten vallen.
Dat gebeurt dus als je je niet laat vallen maar rare truken uit gaat halen om overeind te blijvenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best wel gaat werken jaIk ben alleen zo bang dat ik iets ga breken ofzo
Ik ben natuurlijk vrij lomp en ik zie dat zo gebeuren
Ah okquote:Op zondag 22 januari 2012 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus als je je niet laat vallen maar rare truken uit gaat halen om overeind te blijven
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze zijn vooral heel nieuwsgierig. Maar komen gelukkig niet echt in de buurt. Eerste dag hebben ze alle drie om de haverklap als stokstaartjes staan kijken naar hem.
Munchie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat van die mobile zie ik ook wel jaNouja, gelukkig kun je er nieuwe figuurtjes aanhangen
![]()
Yup. En wat LB zegt: opzij vallen.quote:
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Scheissen zum Berg und kotzen zum Talquote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup. En wat LB zegt: opzij vallen.
Wat je vooraal NIET moet doen is achterover gaan leunen. Dan ga je allen maar sneller en op je achterhoofd kun je ook vallen..en dat doet behoorlijk pijn en kan aardig gevaarlijk zijn.
Dus opzij vallen. Opstaan en weer doorgaan
Geen flauw ideequote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat ook alweer? Scheissen zum Berg und kotzen zum Tal
Ja...dat leer je dus hééél snel afquote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik zie MaJo al op een been de berg af gaan, zwaaiend en maaiend met haar armen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik zie MaJo al op een been de berg af gaan, zwaaiend en maaiend met haar armen.
Ja, zoals ik al zei, eerst borrelen en eten met bier in de kroeg, daarna naar Nitro en onder het genot van een pilsje die film gezien. Daarna wezen poolen en bier drinken en vervolgens de pub in voor nog wat pints.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jojofijne avond gehad met vrienden?
TM, knap dat je dan toch het veld op gaat
Ook niet onverstandig. Ik had er geen en ging achterover. Dat ging echt even niet goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en MaJo, ik zou een helm opzetten als ik jou was!
De mijne heeft me al 2 keer geredquote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook niet onverstandig. Ik had er geen en ging achterover. Dat ging echt even niet goed.
Ja met boarden is een helm nog veel belangrijkerquote:Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De mijne heeft me al 2 keer gereddie eerste keer was m'n board wel gescheurd maar m'n hoofd niet
Oeh een heleboel, vooral op zondag want dan is het brunch en mixen ze dus lunch en ontbijt. Maar r waren scarmbled eggs, biscuits, gravy, chicken strips (gefrituurde kip), groene asperge toppen, sausage links (ook veegtarische), gefrituurde cheddar, een raar quinoa spulletje... Maar het meeste klinkt een stuk beter dan het is. Ik heb eigenlijk alleen hash browns en wat van dat quinoa gegetenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Waar bestaat het ontbijt daar zoal uit PS?
Goeie dag gehad?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)020&biw=1280&bih=737
preciesquote:
was ook een heel vettig papje van gemaakt, met tomaat, wortel en spinazie... was geen succesquote:Op zondag 22 januari 2012 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat wel ja, normaal lijkt het me wat te vet voor het ontbijt. Quinoa daarentegen![]()
Primaquote:
ja leuk, hè? Hij wil zo graag helpen als ik klusjes in huis doequote:Ik zag een heel schattige foto van Jair op fb, wat een groot kind al, en zo stoer op de trap!
Ohquote:Op zondag 22 januari 2012 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was ook een heel vettig papje van gemaakt, met tomaat, wortel en spinazie... was geen succes
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh![]()
En het is echt zó lekker (en enorm gezond), vorige maand deze nog gemaakt
quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh![]()
En het is echt zó lekker (en enorm gezond), vorige maand deze nog gemaakt
Ik heb nog niets gehoord. Er zijn meerdere stroomstoringen geweest de afgelopen tijd, ook in Utrecht, en het land bestaat nog.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, zijn er al rellen of zoiets uitgebroken in Rotterdam? Dat gebeurd toch altijd met zo'n stroomstoring?
Ja, die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.quote:
Ik gok een Jan Klaassen actiequote:
quote:
denk wel dat hij het nu gehoord heeft en weer snel hier zal zijn...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.
Denk je?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk wel dat hij het nu gehoord heeft en weer snel hier zal zijn...
De wenkbrauwen van die dame rechtsonderinquote:Op zondag 22 januari 2012 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit een klachtentopic:
[ afbeelding ]
Klacht lijkt me duidelijk.
Onder andere ja..maar eerder gewoon de algemene zombielook. Wie wil er nou zo graflelijk uitzien?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De wenkbrauwen van die dame rechtsonderin
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder andere ja..maar eerder gewoon de algemene zombielook. Wie wil er nou zo graflelijk uitzien?
Serieus, dit is Tim Burton in kleur
Dat heeft toch niets met de modellen te maken?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de modellen zelf veel inbreng hebben
Ja, dankzij die modedwazen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Maar zíj zien er wel zo graflelijk uit
Of BTW-verhoging...want 19% erbij..is 238. Toeval? Dacht het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef Etcetera het volgende:
E. en ik hebben een nieuwe tent voor Campzoneeind december: 200 euro. Nu: 240
ding verkoopt goed blijkbaar
Nooit enige reclame van dat merk gezien eigenlijk. Vraag me af of het wel loont, is zo goedkoop allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alle reclames van dat merk zijn horror
Was die niet extreem hard uit een bocht gevlogen? Dat is dan vaak weer niet zo gek want bomen en afgronden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit enige reclame van dat merk gezien eigenlijk. Vraag me af of het wel loont, is zo goedkoop allemaal.
Overigens heb ik een lipstickding (viltstift!) van dat merk dat echt super is.
En ik wist niet dat er serieus mensen met helmen gingen skieën (hulde). Dat wintersport gevaarlijk is, wist ik toen Natasha Richardson 3 jaar gekleden overleed na een ski-ongeluk.
Omdat er voorheen ook BTW opzatquote:
Daar kan ik zo gauw niks over vinden, maar ze zat in een skiklas voor beginners. Ik neem aan dat je dan nog niet zo hard gaat/durft?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Was die niet extreem hard uit een bocht gevlogen?
quote:Voor de meeste diensten geldt het hoge tarief. Voor levensmiddelen en boeken geldt een laag tarief van 6% btw. Dit leidt soms tot op het eerste gezicht merkwaardige situaties: konijnenvoer is onderhevig aan het lage tarief voor de voedselketen, terwijl caviavoer valt onder het hoge tarief (omdat cavia's -in Nederland- niet gegeten worden).
Wacht even, je hebt het hier over de tent en niet het kaartje voor Campzone?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht. Nou ja, het is nog steeds een leuke tent voor niet heel veel geld
Huh?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
Whehe, ik had mezelf nog nooit met opgeblazen wangen gezien.
Dat nemen we ook mee in de overwegingquote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
VS is vet natuurlijk, maar heb je stiekem ook al plannen voor. De vraag is: zijn Vietnam of China landen waar je anders zelf nog een keer heen zou gaan?
Ja, enorm luxeprobleem.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat nemen we ook mee in de overwegingOmdat de reis in Amerika precies degene is die we al graag wilden had ik ook zoiets van dat doen we waarschijnlijk nog wel een keer en neig ik meer naar Vietnam en China. Maar ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen in die twee landen
Aan de andere kant is Amerika ook juist weer gaaf omdat we dus precies die reis al wilden makenWe zitten nu dus eigenlijk met een ontzettend luxeprobleem
Jawel, maar niet voor de spiegel. En aangezien ik geen trompet speel, zullen ze nooit zo bol zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Nem: had jij dan niet de neiging om te kijken of jij zulke bolle wangen kon maken?
Ik zag dat ze in China waren inderdaad, zal ze anders even een berichtje sturenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, enorm luxeprobleem.
Alleen Amerika kan ik je mee helpen, de rest dus niet. Kan alleen vertellen dat J+R pas naar China zijn geweest en dat dat wel vet was en Vietnam hoor ik gemengde verhalen over.
Alledrie de reizen zijn 18 dagen. Ze zijn allemaal georganiseerd dus met een vast schemaquote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Nem: had jij dan niet de neiging om te kijken of jij zulke bolle wangen kon maken?
MaJo: is het voor een weekje? China is veel te enorm om dat in een week te doen. Als je daar ooit naartoe wilt, dan zou ik er een maand voor uittrekken.
Overigens verder geen ervaring met alle landen.Een vriendin is wel in Vietnam geweest en had het prima naar haar zin daar.
Dat ga ik zeker checkenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja, en C+L zitten nu in Vietnam he
De blog kun je nalezen.
Gaaf hequote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef wyccie het volgende:
Wow, 18 dagen. Damn, jij bent echt een enorme bofkont, je wordt altijd zo enorm verwend!
In dat geval zou ik voor Vietnam gaan.
Lijkt me niet handig met een georganiseerde reisquote:Op maandag 23 januari 2012 00:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die VS reis heb ik ook gemaakt. één keer ongeveer precies zo, één keer uitgebreider. Te zien aan de route die je neem, zou ik the Arches National Park er ook in proberen te passen
Thanks voor de tipquote:Op maandag 23 januari 2012 00:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die VS reis heb ik ook gemaakt. één keer ongeveer precies zo, één keer uitgebreider. Te zien aan de route die je neem, zou ik the Arches National Park er ook in proberen te passen
quote:Op maandag 23 januari 2012 04:58 schreef Soempie het volgende:
Nu doen m'n wangen pijn van het opblazen.'Dat kan vast nog wel boller! HUUUU'
![]()
quote:
De BTW verhoging van Campzone hoor je me niet over klagen hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt het hier over de tent en niet het kaartje voor Campzone?
Voor zover ik weet is er geen BTW-verhoging voor tenten geweest
Natuurgeweld.quote:
goed bezig Soempiequote:Op maandag 23 januari 2012 08:14 schreef Soempie het volgende:
En even voor mezelf:Ik ben 14 kg kwijt
En, ik pas m'n oude bh's weer.
Alleen m'n oude broeken nog niet, maar 't scheelt niet veel.
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:14 schreef Soempie het volgende:
En even voor mezelf:Ik ben 14 kg kwijt
En, ik pas m'n oude bh's weer.
Alleen m'n oude broeken nog niet, maar 't scheelt niet veel.
We hebben tot en met 2006 bij Walibi in Biddinghuizen gezeten, zijn toen verhuisd naar Oirschot en er is een kans dat we volgend jaar weer ergens anders zittenquote:Op maandag 23 januari 2012 08:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Campzone altijd op dezelfde locatie?
Slaap lekker.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
en op die noot ga ik slapen
Morgen moet ik naar de huisarts om m'n bloeddruk te laten meten (goed dat je het vraagt, want ik was het glad vergetenquote:Op maandag 23 januari 2012 08:26 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het trouwens met de rest van je herstel, je bloeddruk en de pijn Soempie? Alles weg of moet je nog wel rustig aan doen?
En heb je nog een foto van Mattis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ben jij dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 08:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
en op die noot ga ik slapen
terechtquote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben jij dat?![]()
Dit is dus de reden dat onze katten niet in de buurt mogen komen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hmm, nu een berenpak, wat is de volgende stap, als rendier verkleed op de kerstkaart...?
Ik hou het in de gaten en zal idd de kinderbescherming inschakelen als het zo ver komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond heb ik er flink om zitten huilen. Zegt Sven doodleuk: 'jeetje. 't lijkt wel of je een week weggaat'.![]()
![]()
Maarja, Sirda en hij gaan oppassen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Daarna wel direct omgekleed, voor jullie de kinderbescherming gaan bellen...
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Dus die gaan vadertje en vadertje spelen en Mattis allemaal maffe kleding aantrekken![]()
Sterkte in Nijmegen, tijd gaat vast wel snel
Ik in koffie, dat is wat makkelijker.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, nu heb ik ook zin in appelflap
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:09 schreef Soempie het volgende:
En deze heb ik in m'n portemonnee, omdat ik vanmiddag en vanavond weg moet naar Nijmegen.Dan zou ik ook gaan huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond heb ik er flink om zitten huilen. Zegt Sven doodleuk: 'jeetje. 't lijkt wel of je een week weggaat'.![]()
![]()
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
nee, van voor mijn tijd zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Berenfeest! Berenfeest! Ik ben nog nooit zo blij geweest!
(enige herkenning?)
De Dierenwinkel - Jiskefetquote:Op maandag 23 januari 2012 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, van voor mijn tijd zeker?
De drinkende dieren.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben wel van de dierenwinkel, maar dit zegt me niks.
doe mij maar Anton, of 12 bruine vogels.
Ja, ze kon je niet direct aan een contactpersoon helpen helaas...ze had nog wel een lijst met sites waarop vacatures in de tv-wereld staan. Als je daar interesse in hebt dan moet ik die vanavond even PM-en.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
TM had je nog aan je vriendin gevraagd over banen bij RTL?
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De drinkende dieren.
Waar de dieren zich aan de drinkplaats laven
Laven de mensen zich aan een goed gesprek
Over de drinkende dieren
Bedankt voor het vragen in ieder gevalquote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ze kon je niet direct aan een contactpersoon helpen helaas...ze had nog wel een lijst met sites waarop vacatures in de tv-wereld staan. Als je daar interesse in hebt dan moet ik die vanavond even PM-en.
ik zal vanavond even kijken, ik heb die gegevens nu niet bij de handquote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen in ieder gevalEn ik zou graag die link hebben
Al denk ik dat ik de site waarschijnlijk wel ken
(villamedia/mediavacatures?)
Ik denk dat ze Mattís meenemen en dan vrouwen gaan versieren in het park.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Dus die gaan vadertje en vadertje spelen en Mattis allemaal maffe kleding aantrekken![]()
Sterkte in Nijmegen, tijd gaat vast wel snel
als ze maar wel uitkijken voor Alberto danquote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Mattís meenemen en dan vrouwen gaan versieren in het park.
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik denk dat Sven met Mattis op de bank gaat zitten en er niet meer vanaf komtquote:Op maandag 23 januari 2012 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Mattís meenemen en dan vrouwen gaan versieren in het park.
Echt raar he, dat die klachten zo van het ene op het andere moment over zijn. Wel fijn. En van die gebroken nachten, dat komt me wel bekend voor. Alhoewel wij in shifts zijn gaan werken. Van tevoren afspreken wie er die nacht uit moest.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar de huisarts om m'n bloeddruk te laten meten (goed dat je het vraagt, want ik was het glad vergeten). En eigenlijk gaat het vanaf dag 1 al prima met me. Toen kraamzorg er was heb ik ook geen rust gehouden 's middags. Mag nog niet zwaar werk doen de eerste 6 weken, volgens de kraamzorg, vanwege kans op baarmoederverzakking?
Ik heb helemaal geen pijn meer en ben zo blij na die laatste maanden. Ik was echt bang dat ik na de geboorte ook nog steeds niet zo veel zou kunnen doen. Sven heeft het moeilijker met de gebroken nachten (en dan doe ik dus het verschonen en de voeding midden in de nacht en 's morgens vroeg).
quote:Heerlijk mannetje. En dat pakje komt me heel bekend voor. Kan alleen geen foto's vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank. Nee, er zijn weinig kleren die ik voor de kinderen heb uitgezocht. Dat laat ik aan de vrouwen (moeder, oma's, tantes) over.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:13 schreef Soempie het volgende:
PR, ik zie nu dat Aviva net twee is geworden. Gefeliciteerd nog.
En heb jij toen ook dat pakje uitgezocht?
Is sinds gisteravond.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef CaLeX het volgende:
Kak mijnING ligt eruit
en ik wilde net kaartjes bestellen![]()
Moguh
quote:
Volgens ING Webcare zou het vanochtend al verholpen moeten zijnquote:
Dan is er nog iemand aan het slapen en is vergeten om het weer aan te zettenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens ING Webcare zou het vanochtend al verholpen moeten zijn
Paniekmodus: check.quote:En ten tweede een training aan hun marketing mensen, de gebruikers van het WCS systeem dus. Dat ga jij dus doen.
Waarom paniek?quote:
Gelijk als je nu doet. Maar dan in het Engels.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat is in Engeland. In het Engels. I'm doomed
Niet dat mijn Engels zo slecht is, maar ik zit me echt af te vragen hoe de fuck ik dit fatsoenlijk aanpak.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen met een auto. Ga maar snel tanken!!!! Vanaf 1300 uur is het niet meer toegestaan Iraanse olie naar de EU te importeren.
Hopelijk valt het wat mee.quote:The envoys have reportedly agreed an immediate ban on all new oil contracts with Iran, while existing contracts will be honoured until 1 July.
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelijk als je nu doet. Maar dan in het Engels.
Zullen we vast een poll maken wat de prijs per liter gaat worden?quote:
Kom, stel je niet zo aan Etcie. Je maakt je zelf nu extra zenuwachtig.quote:
jou Engels?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jou Engels is beter dan hun Nederlands
ik ga m'n collega wel even bellen over de invulling.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, stel je niet zo aan Etcie. Je maakt je zelf nu extra zenuwachtig.
Iets lager en men had gedacht dat je wel heel erg opziet tegen die klus in de UKquote:Op maandag 23 januari 2012 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: broodmessen in de kantine zijn scherp. Pleisters aan de binnenkant van je hand zijn vervelend.![]()
Dan mag hij al jong beginnen met scheren.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk. Een dwarse peuter die niet harig wil zijn, een bijna tiener die buikgriep heeft en vannacht 7x naar de wc moest en tenslotte nig een man die ook bezig is ziek te worden en nu even in bed ligt. En ik moet nig taart maken, taart halen, Lennon van Kdv ophalen en hapjes maken. Pfff. Is het al 21:00 uur?
Goedemiddag!
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga m'n collega wel even bellen over de invulling.
Pff jarig natuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag hij al jong beginnen met scheren.
En dan heb je ook nog last van ghetto..ehh..Afro-Amerikanenquote:
Enig idee hoe laat?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de mensen in het Noorden van het land: morgenavond lichte kans op noorderlicht
Kijk hier maar even voor relavante links e.d.: http://retecool.com/post/noorderlichtquote:
Hoe laat?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Het wordt het Ibis hotel mensenheb blijkbaar niet veel in te brengen
quote:
Hoe laat wat? En hoezo hoe laatquote:
MM, ik denk dat je je eetbare ondergoed weer in de kast kan leggen. Etcie heeft de memo niet gehadquote:
Whut?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM, ik denk dat je je eetbare ondergoed weer in de kast kan leggen. Etcie heeft de memo niet gehad
Die wil ik nu ook niet meer hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM, ik denk dat je je eetbare ondergoed weer in de kast kan leggen. Etcie heeft de memo niet gehad
Ik heb nog niet gepland hoe laat ik vertrekquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die wil ik nu ook niet meer hebben
[..]
Ik heb nog niet gepland hoe laat ik vertrek
OK, maar hoe laat kom je aan?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gepland hoe laat ik vertrek
Office spacequote:
quote:
Dat weet ik dan toch ook nietquote:
Plaatjes zijn inderdaad van ouwel gemaakt. Speciaal besteld! Had ik over nagedacht.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de plaatjes van ouwel gemaakt zijn, anders kan je wellicht wat claims van andere ouders tegemoet zien...
Ik ga zondag naar het hotel, ga maandagochtend vliegenquote:Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je vertrektijd van het vliegtuig bedoelde.
Als je die niet zou weten...
quote:Op maandag 23 januari 2012 09:09 schreef Soempie het volgende:
En deze heb ik in m'n portemonnee, omdat ik vanmiddag en vanavond weg moet naar Nijmegen.Je bent hartstikke gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond heb ik er flink om zitten huilen. Zegt Sven doodleuk: 'jeetje. 't lijkt wel of je een week weggaat'.![]()
![]()
Maar je hebt wel een prachtig kind![]()
ik dacht dat dat de grap wasquote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |