Wordt de meet trouwens bij jou gehouden?quote:
kijk, logisch nadenken begint weer terug te kerenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wordt de meet trouwens bij jou gehouden?Vroeg ik me opeens af...
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wordt de meet trouwens bij jou gehouden?Vroeg ik me opeens af...
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk, logisch nadenken begint weer terug te keren
Ik weet het niet, ik ben de locatie man. Bart enYankee coordineren dat meen ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar kan ik de vragen inleveren? Ze komen per Word-document.
hier is het nog vandaagquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vandaag is goed, morgen is eng. Morgen is mijn eerste werkdag
Er staat een heel programma klaar, dus alles zal wel geregeld zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
Beetje rondje lopen en proberen zoveel mogelijk namen te onthouden.
Hopen dat er iets voor je geregeld is, telefoon, computer, bureau
Een hele stapel info krijgen waar je in eerste instantie niet wijs uit wordt
Proberen een eerste inschatting maken hoe de verhoudingen liggen
best leuk zo'n eerste dag.
Succesquote:Op zondag 22 januari 2012 11:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vandaag is goed, morgen is eng. Morgen is mijn eerste werkdag
Een man of 100-110 aan personeelquote:Op zondag 22 januari 2012 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de rode loper is al uitgerold?
Het verschilt erg per bedrijf wat er al dan niet geregeld is. Als ze zeggen dat er een programma is dan zal het idd wel meevallen, dan heeft in ieder geval iemand de moeite gedaan erover na te denken.
Hoe groot is het bedrijf waar je gaat werken?
Is misschien wel op morgen van toepassing dan.quote:
4 topics in 3 dagen rustig?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Het is rustig hier de laatste tijd
Ik mag niks zeggen overigens, want ik zit nog in pyamawerd om half 11 wakker en draaide me nog een keertje om om wakker te worden, next thing i know word ik wakker gebeld door mn vriendje om 11:30
![]()
Toen skypen met mn vriendinnen en nu heb ik dus nog geen flikker uitgevoerd
Hier ookquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hier schijnt de zon maar het waait hard. Waardeloos dus.
Klopt, ik was 24 november klaar met studeren.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend B.!
Netjes gedaan hoor, je hebt echt snel een baan gevonden, of niet?
Damn, dat is echt snel ja... well done!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt, ik was 24 november klaar met studeren.
Je hebt het daadwerkelijke fontbestand gekregen? In dat geval even opslaan op je computer en dan rechtermuisknop > Installeren.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie weet hoe ik een lettertype waarvan iemand mij het bestandje heeft gemaild, in een worddocument kan gebruiken?
Het is een truetype lettertypebestand...
Ah, dank, dat werkt inderdaad, hij staat nu gewoon in mijn lijstje fonts in Word zelfquote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt het daadwerkelijke fontbestand gekregen? In dat geval even opslaan op je computer en dan rechtermuisknop > Installeren.
Als dat niet lukt(als de optie er niet is), het bestand kopieren, dan naar C:\Windows\Fonts en daar het bestand plakken. (Opslaan als... in die folder werkt niet)
Hier ook, lekker veel wind om het huis. Zit met een kop thee te studeren. Heerlijk weer.quote:
Ahh, leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vandaag al was gevouwen en gestreken. En 36 cupcakes gebakken. Lennon gaat ze trakteren op kinderdagverblijf en peuterspeelzaal. Vanavond nog decoreren!
Ja, als ze gedecoreerd zijn, plaats ik nog wel een foto. Hij s morgen jarig, inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook, lekker veel wind om het huis. Zit met een kop thee te studeren. Heerlijk weer.
[..]
Ahh, leuk.Doe je zo een foto? Morgen is hij jarig, toch?
Ik heb gewone en chocolade! Decoratie is simpel hoor. Ik heb ouwel-bladen besteld met prints van Dora en Diego. Die heb ik uitgeknipt en plak ik er met glazuur op.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Mmmmm cupcakes, lekker!
Ik wil de decoraties ook zien
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend wakker geworden met een enorme kater, maar eenmaal op het voetbalveld ging het prima.
2-0 winst en de 1-0 van mijn voet en ook nog lekker uitgewaaid
Lekker hequote:
Meestal knap ik daar wel van op, deze keer ook gelukkigquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jojofijne avond gehad met vrienden?
TM, knap dat je dan toch het veld op gaat
Hij hield zich behoorlijk rustig deze keerquote:
19 tot 26 februariquote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer gaan jullie nou naar Spanje?
Dat is zeker fijnquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Dat lijkt me echt relaxed, als je vrienden of familie in Spanje/Italië/een ander warm land hebt
Dan kun je daar gewoon af en toe naar toe zonder dat je een hele vakantie moet uitstippelen of onderdak e.d. moet zoeken!
Ja voor een weekje zal het wel moeten helaasquote:
Jaquote:
Het is daar heel erg goedkoop inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Aparte plek om te gaan skieen maar zal aldaar wel goedkoop zijn
Kun je skieen eigenlijk?
Ja zoiets waren wij ook kwijt voor het skieen in Tjechie. En dan 15 euro voor een skipas voor de dag. Echt megacheapquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is daar heel erg goedkoop inderdaad10 euro per dag voor de huur van ski's
Ja, ik dus één keer gedaan en was zeker erg leukquote:Nog nooit eerder gedaan maar lijkt me erg leuk
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef TradeMarkie het volgende:
de appelflappen gaan nu de oven in, burgerlijk maar lekker
Ze zijn vooral heel nieuwsgierig. Maar komen gelukkig niet echt in de buurt. Eerste dag hebben ze alle drie om de haverklap als stokstaartjes staan kijken naar hem.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vroeg ik me nog af Soemp, hoe vinden jullie katten Mattís eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hij heeft een punt hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef Soempie het volgende:
Oja, en door Sven heb ik die mobile opgeruimd -gekregen van z'n zus- en er wat anders aan gehangen. Hij zei dat het leek op een galg met 4 konijntjes er aan en sindsdien kan ik er niet meer op een andere manier naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |