Dan kennen ze Wilco nog nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk dat het van papa en mama moest.
Waar zie je liever je dochters heengaan dode camping of dat ze zich laten uitwonen in salou
Je laten uitwonen door een oud leraarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk dat het van papa en mama moest.
Waar zie je liever je dochters heengaan dode camping of dat ze zich laten uitwonen in salou
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef vuvuzela het volgende:
[..]Ik herinner me de nudisten aflevering nog wel. Toen die man naakt ging
Ja tuurlijk, Wilco met zijn buikje en manboobs.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof jullie niet naar Wilco gluren.
Wilco moet een beetje gaan hoelahoepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof jullie niet naar Wilco gluren.
Dat waren ze al gewend van school.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je laten uitwonen door een oud leraar
Doen alsof je zijn BBQ-kwaliteiten niet zietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Wilco met zijn buikje en manboobs.
Hahaha dat was zo epic en viessssquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef vuvuzela het volgende:
[..]Ik herinner me de nudisten aflevering nog wel. Toen die man naakt ging
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doen alsof je zijn BBQ-kwaliteiten niet ziet
Hij mag zn worstje houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doen alsof je zijn BBQ-kwaliteiten niet ziet
dan weten ze wel van wie het kind is ipv een van de tien proppers van salouquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]Nou een lekker worstje gaat er wel in.
Wat zijn wij mannen voorspelbaar!!!quote:
Ik had het over een worstje op de BBQquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn wij mannen voorspelbaar!!!
Doen ze allemaal. Lekker met de gasten meedoenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Barbecue met de eigenaar van de camping, dat lijkt me nou echt niets he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |