Dan kennen ze Wilco nog nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk dat het van papa en mama moest.
Waar zie je liever je dochters heengaan dode camping of dat ze zich laten uitwonen in salou
Je laten uitwonen door een oud leraarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk dat het van papa en mama moest.
Waar zie je liever je dochters heengaan dode camping of dat ze zich laten uitwonen in salou
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef vuvuzela het volgende:
[..]Ik herinner me de nudisten aflevering nog wel. Toen die man naakt ging
Ja tuurlijk, Wilco met zijn buikje en manboobs.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof jullie niet naar Wilco gluren.
Wilco moet een beetje gaan hoelahoepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof jullie niet naar Wilco gluren.
Dat waren ze al gewend van school.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je laten uitwonen door een oud leraar
Doen alsof je zijn BBQ-kwaliteiten niet zietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Wilco met zijn buikje en manboobs.
Hahaha dat was zo epic en viessssquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef vuvuzela het volgende:
[..]Ik herinner me de nudisten aflevering nog wel. Toen die man naakt ging
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doen alsof je zijn BBQ-kwaliteiten niet ziet
Hij mag zn worstje houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doen alsof je zijn BBQ-kwaliteiten niet ziet
dan weten ze wel van wie het kind is ipv een van de tien proppers van salouquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]Nou een lekker worstje gaat er wel in.
Wat zijn wij mannen voorspelbaar!!!quote:
Ik had het over een worstje op de BBQquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn wij mannen voorspelbaar!!!
Doen ze allemaal. Lekker met de gasten meedoenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Barbecue met de eigenaar van de camping, dat lijkt me nou echt niets he?
Ja stom is dat, daar zit je als gast toch niet op te wachten? Ik heb dat nog nooit meegemaakt in een hotel dan (kamperen doe ik niet aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Lekker met de gasten meedoen
bla bla. Een miniscule opmerking over een VMBO'ert in wetsuit is voorspelbaar, maar o wee als het woord bbq valt, dan vliegen de worstgrappen om den oren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over een worstje op de BBQLekker met wat mosterd.
Ik ben idd nooit close met de eigenaar van een vakantie bestemming. Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Sowieso een camping hebben lijkt me echt hel, altijd die mensen op je erfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
OK ik geef je gelijk, mannen EN vrouwen zijn gewoon voorspelbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
bla bla. Een miniscule opmerking over een VMBO'ert in wetsuit is voorspelbaar, maar o wee als het woord bbq valt, dan vliegen de worstgrappen om den oren.
Ik ook niet. Maar kwam ook nooit op zulke minicampingsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja stom is dat, daar zit je als gast toch niet op te wachten? Ik heb dat nog nooit meegemaakt in een hotel dan (kamperen doe ik niet aan)
Ditquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En koop je shirtjes eens een maat groter Wilco. Please.
Elke winterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Wanneer gaat het nou heel hard regenen of hagelen
En aanpappen met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Camping zonder vergunning, kinderarbeid.. Go Wilco!
die waren toch ook redelijk racistisch ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef Buitendam het volgende:
Kinderarbeid, kost niets.
Beetje dezelfde mentaliteit als die gozer met die hoed in Zuid-Afrika. Die zijn mensen onder het minimumloon betaalde
Die waren zo gek als een deurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef gers het volgende:
[..]
die waren toch ook redelijk racistisch ?
Precies. Kinderen, je vrouw, nog even en die kleine mag ook aan de slagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:24 schreef alors het volgende:
Ja waarom werken als je vrouwtje het doet?
Ik hoor niet zoveel raarsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan er niet een sticker over zn mond geplakt worden. Mên. Dat accent en gewauwel.
Kom je zelf uit de regio Rotterdam dan? Hij heeft echt een behoorlijk accent.quote:
Z'n vrouw is ook al zo'n vrolijke tantequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef Buitendam het volgende:
Hij heeft echt 0 humor.
Wat een doodsaaie lul
Nee helemaal niet, maar alles uit west nederland klinkt voor mij hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Kom je zelf uit de regio Rotterdam dan? Hij heeft echt een behoorlijk accent.
Nee. Wat ik zei, die chaggo bloemenmuts was echt leuker.quote:
O ja joh?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:29 schreef Mercer het volgende:
ach iemand die echt plat rotterdams spreekt kan soms ook vermakelijk zijn
Ik heb nog nooit kippen in een wetsuit gezien hoor.quote:
De kans dat dat juist een interessante aflevering gaat worden is groter dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Kijken we nog volgende week? Ik denk dat ik 'm een keer oversla.
Dat dacht ik de laatste drie afleveringen ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:48 schreef Mercer het volgende:
[..]
De kans dat dat juist een interessante aflevering gaat worden is groter dan gemiddeld.
quote:Als Monique (46) en Marlene (45) elkaar tijdens een meditatiecursus in Thailand leren kennen, zijn ze op slag verliefd. Monique verlaat haar man en trekt samen met haar twee kinderen bij Marlene in. Tien jaar later begint het stel aan een nieuw avontuur. Ze vertrekken naar Zweeds Lapland om een hotel met restaurant en meditatiecentrum te beginnen in het kleine dorpje Fredrika dat vooral bevolkt wordt door vissers en jagers...
De puberfantasieën slaan weer op holquote:Op zondag 22 januari 2012 13:41 schreef FoXje het volgende:
Zou die Wilco die meiden gepaald hebben ?
Het draaide toch ook allemaal alleen maar om hem en wat hij wil?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hij lult wel erg veel over zichzelf in de terugblik..
Beter een behulpzame campingbaas dan zo`n randfiguur die zijn kop niet laat zien als er wat is.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het ergste vond ik dat die man bij elke tent zowat naar binnen liep.. of ze de tent wel op konden zetten, of ze lekker geslapen hadden.. zou voor mij reden zijn zo snel mogelijk mijn tentje weer in te pakken en verder te trekken![]()
De campingbaas gezellig in je tent.. daar zit toch niemand op te wachten?
Ik kan daar ook niet tegen. De meeste mensen zijn eigenlijk wel op zichzelf.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Beter een behulpzame campingbaas dan zo`n randfiguur die zijn kop niet laat zien als er wat is.
Nee, zelf geen ervaring mee
Ik verbaasde mij daar ook over! Zeker bij die 2e tent, hij liep echt zowat naar binnen? En bij wie deed hij de rits open en schoof een stokbrood naar binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het ergste vond ik dat die man bij elke tent zowat naar binnen liep.. of ze de tent wel op konden zetten, of ze lekker geslapen hadden.. zou voor mij reden zijn zo snel mogelijk mijn tentje weer in te pakken en verder te trekken![]()
De campingbaas gezellig in je tent.. daar zit toch niemand op te wachten?
Eerst een stokbrood en vervolgens zn eigen baguettequote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij daar ook over! Zeker bij die 2e tent, hij liep echt zowat naar binnen? En bij wie deed hij de rits open en schoof een stokbrood naar binnen
Ik weet niet of ik het goed gezien heb maar volgens mij legde hij dat stokbrood op nat gras?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij daar ook over! Zeker bij die 2e tent, hij liep echt zowat naar binnen? En bij wie deed hij de rits open en schoof een stokbrood naar binnen
Nope.. dat was een andere tent. Ik dacht het eerst ook, maar het was hun tent niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat waren zijn jonge vriendinnetjes, kon hij mooi zijn massages op uitvoeren, de charmeur![]()
op 't grondzeilquote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed gezien heb maar volgens mij legde hij dat stokbrood op nat gras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |