Welles.. inclusief sardienedipquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef Mercer het volgende:
Er is helemaal geen afscheid geweest in NL.....
Wat was dat zonet dan met al die familie en vrienden?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef Mercer het volgende:
Er is helemaal geen afscheid geweest in NL.....
Ik zit niet op te letten blijkbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wat was dat zonet dan met al die familie en vrienden?
Ze hebben geen geld, dan moet het dus op deze manierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Gaan ze nou zelf een zwembad fabriceren? Met die zeiltjes?
Ja, ik zag het ook jaquote:
Niet te hard gooien he.quote:
De winter is niet tof daar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Ik verlang echt naar zomer als ik dat weer daar zo zie
Dan beloon je jezelf na de tentamenweken met een weekendje zon....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Ik verlang echt naar zomer als ik dat weer daar zo zie
Dan moet ik gewoon weer vol aan de bak... Maar waarschijnlijk kan ik in het voorjaar wel even langs bij vrienden dit in het warme zuiden studerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:05 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan beloon je jezelf na de tentamenweken met een weekendje zon....
Daar is vast iets gebeurt vroeger...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gezellig bij je oud-leraar op vakantie.
Als alles nog half af is. Wedden dat die grietjes de volle mep moeten betalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me super leuk om oud-leerlingen over de vloer te hebben als je net een camping bent begonnen![]()
![]()
De helft in natura laten betalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als alles nog half af is. Wedden dat die grietjes de volle mep moeten betalen.
Hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gezellig bij je oud-leraar op vakantie.
ijsjes zijn altijd lekker ja.quote:
lekker op de trampoline springen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef md89 het volgende:
Wat moeten die 2 meisjes in godsnaam op zo'n dooie camping
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef md89 het volgende:
Wilco met z'n grote leuter.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De helft in natura laten betalen.
En in het subtropische zwembad!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
lekker op de trampoline springen natuurlijk
Varkensboer scoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
lekker op de trampoline springen natuurlijk
ik denk dat het van papa en mama moest.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:11 schreef md89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |