Noesquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:53 schreef juultje84 het volgende:
Jennie Garth (Beverly Hills 90210) en Peter Facinelli (Twilight) gaan na 11 jaar scheiden.
[ afbeelding ]
Jennie Garth gaat scheiden
Jennie Garth gaat scheiden van haar man Peter Facinelli. Het acteurskoppel, dat elkaar leerde kennen op de set van tv-film An Unfinished Affair, trouwde in 2001 en heeft drie dochters.
“Hoewel we hebben besloten er een punt achter te zetten, voelen we nog veel liefde en toewijding voor onze kinderen”, zegt het stel in een verklaring. “We willen onze prachtige dochters samen blijven opvoeden en vragen om privacy en respect in deze tijd.”
De 39-jarige Garth werd in de jaren negentig bekend door de tv-serie Beverly Hills 90210, waarin ze de rol van Kelly Taylor vertolkte. In 2008 keerde ze terug in een spin-off van de serie, genaamd 90210. De 38-jarige Facinelli was te zien in de Twilight-films. (Novum)
Oh do tell!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:06 schreef Copycat het volgende:
En bij dat overspel speelt sekse geen rol.
Laat ik volstaan met te vertellen dat ik een gay-koppel ken dat gezellig met hem heeft liggen rollebollen ...quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat ik volstaan met te vertellen dat ik een gay-koppel ken dat gezellig met hem heeft liggen rollebollen ...
Maar het zou me niks verbazen als dat met goedkeuring van thuis is.
Zou mij ook niet verbazen als moeder de vrouw haar toy boy best wil delen.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat ik volstaan met te vertellen dat ik een gay-koppel ken dat gezellig met hem heeft liggen rollebollen ...
Maar het zou me niks verbazen als dat met goedkeuring van thuis is.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen als moeder de vrouw haar toy boy best wil delen.
Eigenlijk moet er een SHO-topic komen met eigen roddels van FOK!kers, vind ik. ole weet ook altijd van alles bijvoorbeeld.
En ik hoorde laatst dat Isa Hoes vreemdging.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen als moeder de vrouw haar toy boy best wil delen.
Eigenlijk moet er een SHO-topic komen met eigen roddels van FOK!kers, vind ik. ole weet ook altijd van alles bijvoorbeeld.
En ik hoorde laatst dat Isa Hoes vreemdging.
Vreemdging. Verleden tijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ik heb iets gemist. Heeft Isa dan alweer een relatie waarbinnen ze vreemd kan gaan?
quote:Heeft je bekendheid invloed op het goed houden van je relatie?
‘Bekend zijn maakt je hele leven gecompliceerder. Maar inmiddels zijn we er aardig aan gewend. Gelukkig is het hier ook niet zo erg als in bijvoorbeeld Engeland. Het voordeel bij ons is, dat wij elkaar hierin begrijpen. Maar samen voelen we ons wel eens ‘aangeschoten wild’. Als ze mij niet herkennen, herkennen ze Isa wel. Vooral toen we trouwden in Venetië was het even lastig. We wilden het graag geheim houden, maar het tijdschrift Privé was erachter gekomen. Uiteindelijk leverde dat wel weer mooie foto’s op. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel. Wat ik wel moeilijk vind, is dat alles zwart op wit wordt vastgelegd. Als Bekende Nederlander moet je overal een mening over hebben. En die heb ik wel, alleen ik ben een mens. En elk mens is altijd in ontwikkeling. Zo hebben zowel Isa als ik ooit eens gezegd dat we binnen onze relatie wel eens waren vreemdgegaan. Maar dat is 14 jaar geleden. Nu doen we dat niet meer, maar ik moet me er nog altijd over verantwoorden.’
Pfffff... als een steenpuist op je neus ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Wat een rake uitspraak van die psychiater en voor mij persoonlijk o zo waar gebleken..
En erg jammer van Heidi en Seal, vond ze erg leuk bij elkaar passen.
Ah daar hebben we onze jaloerse, in zelfmedelijden zwelgende negerhater weerquote:Op zondag 18 maart 2012 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pfffff... als een steenpuist op je neus ja.
Pff ja je weet, negers hebben wél chickies.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar hebben we onze jaloerse, in zelfmedelijden zwelgende negerhater weer
Heidi krijgt dus afentoe wel een helder moment. Goed voor haar.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar hebben we onze jaloerse, in zelfmedelijden zwelgende negerhater weer
quote:Relatie Glennis Grace voorbij
Laatste update: 19 maart 2012 19:50 info
AMSTERDAM - Glennis Grace heeft een punt gezet achter haar relatie met Moos. De twee hebben samen een zoon, de 5-jarige Anthony. Het stel was zes jaar bij elkaar.
"Ik zit in een best wel een rare tijd", vertelt Glennis aan RTL Boulevard. "Het enige wat ik kan zeggen is dat ik hier totaal niet op was voorbereid."
De zangeres wil niet ingaan op de redenen van de breuk. "Uit respect voor mijn kind en voor Moos en mijzelf doe ik dat niet. Het is privé en het is al verdrietig genoeg."
De 33-jarige Glennis scoorde vorig jaar haar eerste nummer 1-hit met Afscheid, een cover van een nummer van Volumia! Volgens ingewijden zijn de zangeres en Moos uit elkaar gegroeid na het succes van Glennis.
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-grace-voorbij.html
Ik dacht even dat Moos haar bij het grofvuil had gezet, maar dit is natuurlijk op zoveel manieren te interpreteren. Ze wilde zeker voor eeuwig en áltijd samen zijn...quote:"Het enige wat ik kan zeggen is dat ik hier totaal niet op was voorbereid."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |