Doe je dit nu echt om mij te fokken? Ik was verdomme op Woudesteyn om NAC te zien winnen. Koude tenen, koud kutvak, geen bier, het was. Eén. Grote. Teringzooi.quote:
Neehoor. EXCELSIOR FTWquote:Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe je dit nu echt om mij te fokken? Ik was verdomme op Woudesteyn om NAC te zien winnen. Koude tenen, koud kutvak, geen bier, het was. Eén. Grote. Teringzooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die kale ook maar een schijn van kans heeft tegen Boskampquote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie wel wat in een mashup van Repo en VI. Die kale die de auto van Bossie in beslag neemt wegens belastingontduiking van inkomsten in Qatar.
Of Gijpie die in Sexcetra alle paaldansclubs van Rotterdam bezoekt.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie wel wat in een mashup van Repo en VI. Die kale die de auto van Bossie in beslag neemt wegens belastingontduiking van inkomsten in Qatar.
Ik ben zonder broekje naar school geweest, lekker man. Al die mensen kijken, laat gaan joh. Kan jou het schelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: VI begint zo, heb jij je broekje al uit?
• Vanzelfsprekend.
• Nee, ben je mal...
• Dat doe ik pas als het écht begint.
• Waar gaat dit over?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
JE WEET ZELLUF VI REPRESENTquote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING 2011
MATCHDAY
Ik heb al Voetbalfans! gezien van Ewoutje, dat zijn de echte supporters, niet die malloten met capuchons.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand vanavond Danny Dyer kijken? Zijn vrij unieke beelden, denk niet dat veel mensen die al gezien hebben.
Vooral Bennie van Vitesse.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb al Voetbalfans! gezien van Ewoutje, dat zijn de echte supporters, niet die malloten met capuchons.
Bennie en Agaath en Bennie Jr zeker wetenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral Bennie van Vitesse.
quote:
Ik heb m'n broekie echt uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ok. Wie zit er daadwerkelijk in z'n onderbroek?!
Ik zag die vent toen wel, maar dat dat Scheringa was had ik ook niet gezien..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herkende Dirk Scheringa niet eens
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herkende Dirk Scheringa niet eens
Jij hebt zeker een rekening gehad bij de DSB?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
Zijn nog heel veel mensen die geld van 'm krijgen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stream op het rechterscherm, beetje internet op het linker scherm.. toppie
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een rekening gehad bij de DSB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |