Nee, mijn rol binnen de groep is die van anafalbetische groepie. Ook heel belangrijk want zonder een trouwe achterban met groupie neigingen kan je zo hard schreeuwen als je wil maar serieus genomen word je niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij nu ook VI filmpjes uploaden?
Goed bezig jongen!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een spoedcursusje genomen, en ziedaar ... ... het einde van de Pauperfilmpjes is in zicht
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING 2011
MATCHDAY
In Lienden hebben ze een internetverbinding, maar niemand heeft de moeite gedaan Photoshop te kopenquote:
Ze moeten zich gewoon lekker op de Nederlandse competitie blijven concentreren joh. Alleen Hansie heeft er verstand van buiten de grenzen maar die zal toch alleen op mijn plek worden gezet. Ik kijk er nu al naar uit eigenlijkquote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Oliver23 het volgende:
Ben benieuwd of de belachelijke overtreding van Balotelli nog ter sprake komt?
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.androidgemist.nl/out/live/rtl7.html
Ik hoor Hansie-Hansie al zeggen: 'Ik was vroeger ook niet zo netjes, maar wat ik Balotelli zag doen'quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten zich gewoon lekker op de Nederlandse competitie blijven concentreren joh. Alleen Hansie heeft er verstand van buiten de grenzen maar die zal toch alleen op mijn plek worden gezet. Ik kijk er nu al naar uit eigenlijk
Zo oud alweerquote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zullen vast nog even slijmen bij Robben. Vandaag 28 jaar geworden
In 2004 was 'de wissel' alweer he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |