De hele sfeer was toen geweldig; ook het publiek deed goed mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:58 schreef Buitendam het volgende:
De aflevering bij NEC, met kop en schouders. Puur en alleen door Hansie en Johan.
"Dat zou heel verstandig zijn."
Dat was me tot twee keer toe een ellende zeg, bij Sparta.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De hele sfeer was toen geweldig; ook het publiek deed goed mee.
Bij Sparta zaten er alleen van die aangeklede apen die zich zelf ontzettend serieus namen. Zo'n aflevering kan dan alleen maar floppen.
Genee is ook een koning hequote:
aaaah, wat was dat VI Oranje toch tof.quote:
Komende zomer weerquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Heufd het volgende:
[..]
aaaah, wat was dat VI Oranje toch tof.
Ja, maar die hebben dan 1 of andere mannenavond en zitten totaal niet op VI te wachten, waardoor Johan en consorten zich weer ongemakkelijk voelen etc. Werkt gewoon niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat was me tot twee keer toe een ellende zeg, bij Sparta.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die ene met Boskamp & Schelvis met de arabische avonturen ook erg goed.
Klopt. Al die kerels zijn al bezopen en moeten dan anderhalf uur stil zijn, dan gaat er een kutsfeertje hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben dan 1 of andere mannenavond en zitten totaal niet op VI te wachten, waardoor Johan en consorten zich weer ongemakkelijk voelen etc. Werkt gewoon niet.
Was met VI Oranjequote:
Wanneer was die ook al weer?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:58 schreef Buitendam het volgende:
De aflevering bij NEC, met kop en schouders. Puur en alleen door Hansie en Johan.
"Dat zou heel verstandig zijn."
Op lokatie vanaf het TROS muziekfeest in de sneeuw. Was erg goed, vooral toen Rene Froger en Jimmy LaFave een duetje zongen.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan niks! Ik ben blij dat er mensen zijn die überhaupt de moeite nemen om die fragmenten te plaatsen.
Jammer dat SigaarSnor (Veerboot) en Diegokjes het niet meer doen. Maar het is wel begrijpelijk.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk met veel plezier naar jouw pauperfilmpjes. Gewoon zo doorgaan!
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bedankt, helaas kan ik je niet helpen met het verbeteren ervan
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch maar YouTube-vervuiling hoor. Dan heb ik zin om even te ontspannen met een SigaarSnor-filmpje en typ ik bijvoorbeeld boskamp + bamihap in, krijg je zo'n handmatig gefilmde pixelbrij te zien met een kwaliteit waar een paard de hik van krijgt.
Even een spoedcursusje genomen, en ziedaar ... ... het einde van de Pauperfilmpjes is in zichtquote:Op maandag 23 januari 2012 17:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
is ook minachting van de forumusers, zo'n blaag die even een aardappel voor de tv houdt en de puree op joetoep zet.
[..]
Download de MP4 en rag hem door moviemaker
Goed Werkquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een spoedcursusje genomen, en ziedaar ... ... het einde van de Pauperfilmpjes is in zicht
Wat een inzet wat een passie, een echte VI Hooligan hier hoor!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een spoedcursusje genomen, en ziedaar ... ... het einde van de Pauperfilmpjes is in zicht
Ga jij nu ook VI filmpjes uploaden?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een inzet wat een passie, een echte VI Hooligan hier hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |