waarheen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Kally het volgende:
Mehhhh ben suf en moet vanavond nog weg ook
Naar mijn vriendin, kijken of we een beetje betaalbare vakantie kunnen vindenquote:
Ik had je al wat gestuurd lieverddddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Naar mijn vriendin, kijken of we een beetje betaalbare vakantie kunnen vinden
Kut zomervkantie is fucking duur allemaal
Ik denk dat ze naar het buitenland willenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had je al wat gestuurd lieverdddd
Oooow, een keer met de kinderen en een keer met de vriend0nquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar het buitenland willen
Ja René dat weet ik maar we willen naar het buitenland en als dat niks wordt gaan we voor dat Roompot huisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had je al wat gestuurd lieverdddd
Nee, met zijn allen met de kinderen naar het buitenlandquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow, een keer met de kinderen en een keer met de vriend0n
Oooow op die fietsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja René dat weet ik maar we willen naar het buitenland en als dat niks wordt gaan we voor dat Roompot huisje.
Per-sé met vliegtuig? Of is een dagje in de auto ook een optie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, met zijn allen met de kinderen naar het buitenland
Vliegtuig en dat is nou juist zo duur, maar goed ik ga net zo lief voor dat huisje, iedere avond uit eten en ik heb ook vakantie, alle luxe zit erinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow op die fiets
[..]
Per-sé met vliegtuig? Of is een dagje in de auto ook een optie?
Uit etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Vliegtuig en dat is nou juist zo duur, maar goed ik ga net zo lief voor dat huisje, iedere avond uit eten en ik heb ook vakantie, alle luxe zit erin
Volgens mij zitten er al 6 restaurants daar dus dat zit wel goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OK.. ik ga nu 24 uur geen plaatj0ns posten
Waar? In het pittoreske Drenthe?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er al 6 restaurants daar dus dat zit wel goed
http://www.roompotparken.(...)e-5l/facilities.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar? In het pittoreske Drenthe?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat had net een gevecht met een andere kat in de tuin.
Andere kat win en blijft hier, onze kat loopt weg.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor! Limburg is sowieso een prachtig gebied.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)e-5l/facilities.html
Sauna en whirlpool, ik ben van de partij
Njah daarom, en het is uiteraard voor de jongens leuk, en daar gaat het om, maar goed wie weet vinden we vanavond nog wel iets met een leuk prijsje, maar alles wat ik zag werd 8 a 900 euro duurder om te vliegen, en nou dat zit er dit jaar even niet in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor! Limburg is sowieso een prachtig gebied.
Ik weet het, ik wil zelf alleen weer eens een zon vakantie, maar goed wat omgeving aangaat blijf ik net zo lief hier, en Limburg is inderdaad erg mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
En in Nederland op vakantie is net zo leuk, ik snap die drang van sommige mensen niet om altijd maar naar het buitenland te moeten, terwijl er zoveel moois hier is.
/pvvfolder.
Nee maar serieus.
Qua vliegvakanties, welke landen zoek je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wil zelf alleen weer eens een zon vakantie, maar goed wat omgeving aangaat blijf ik net zo lief hier, en Limburg is inderdaad erg mooi.
Spanje en griekenland vooralsnog, ik had kroatië ook gekeken maar dat is nu ook niet echt goedkoop meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua vliegvakanties, welke landen zoek je?
hoi hoiquote:
Israel vind je niets of?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Spanje en griekenland vooralsnog, ik had kroatië ook gekeken maar dat is nu ook niet echt goedkoop meer.
Ik weet bijna wel zeker dat we gewoon een huisje hier boeken dit jaar
Kweeniet, ik ken weinig mensen die daar geweest zijn, en als we nou samen gaan zeg ik prima, maar ik heb de jongens bij me en het moet voor hun ook echt leuk zijn.quote:
Kloptquote:
Inderdaad, ben er twee keer geweest.quote:
Ja, daar wil ik graag heen.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Renesite het volgende:
1300 per persoon voor 13 dagen.![]()
![]()
![]()
!!!!
Rusland moet ik sowieso nog een keer heen. Hermitagequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik graag heen.
Of een tour door Oost-Europa.
Woar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Renesite het volgende:
1300 per persoon voor 13 dagen.![]()
![]()
![]()
!!!!
En sowieso die hele architectuur daar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rusland moet ik sowieso nog een keer heen. Hermitage.
Dat idd. En mausoleum van Lenin.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En sowieso die hele architectuur daar.
Vrienden van ons zijn een week gegaan met een georganiseerde reis.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al een paar keer overwogen of ik niet gewoon van de zomer met de nachttrein naar Moskou zou gaan, lijkt me zo tof
Njah en de pest is dan lig je met zijn vieren op 1 kamerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hotel Mitsis Kos-Stad
http://www.kidsvakantiegids.nl/vakantie/hotel-mitsis-ramira-beach
Ben je echt van plan zoveel uit te geven? 2600 euro of zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah en de pest is dan lig je met zijn vieren op 1 kamer
Sowieso met de trein reizen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al een paar keer overwogen of ik niet gewoon van de zomer met de nachttrein naar Moskou zou gaan, lijkt me zo tof
Traject > Duitsland medunkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso met de trein reizen.![]()
Waar vertrekt die trein?
Nou nee dus want zoals ik al zei is dit jaar te duur, Ian moet straks een auto, mijne gaat denk ik ook ter vervanging, en het huis opknappen, dat wil nogalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je echt van plan zoveel uit te geven? 2600 euro of zo?
Huur dan een lekkere auto en cruise naar Frankrijk
Moet Ian een auto straks? Voor zijn werk? Logisch dan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee dus want zoals ik al zei is dit jaar te duur, Ian moet straks een auto, mijne gaat denk ik ook ter vervanging, en het huis opknappen, dat wil nogal
Hij wil een auto dan reist hij minder lang, nu is hij 12 uur per dag van huis, dan hooguit 10quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet Ian een auto straks? Voor zijn werk? Logisch dan!
Op zeker dat je gewoon lekker moet Roggelen
Ja naar de trein, trein, naar zijn werk en vice versa, 06:25 uur van huis en 06:35 thuis ongeveerquote:
Houd wel rekening met de filé'squote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wil een auto dan reist hij minder lang, nu is hij 12 uur per dag van huis, dan hooguit 10
Bohquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja naar de trein, trein, naar zijn werk en vice versa, 06:25 uur van huis en 06:35 thuis ongeveer
Ja maar die staan om die tijd net de andere kanten opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd wel rekening met de filé's!!
quote:
Utrechtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso met de trein reizen.![]()
Waar vertrekt die trein?
True true. Lekker een autootje voor beiden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die staan om die tijd net de andere kanten op
Dus nou ja dan nog, geen stinkmensen naast je
Ik ga heul niet meer zonder, ik doe alles met die auto, en ik kan overal naartoe zonder afhankelijk te zijn van het OVquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
True true. Lekker een autootje voor beiden.
Schoonzusje heeft ook net een autootje aangeschaft. Heerlijk hoor
Woaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)_-_warschau_-_moskou
Nouuuu elke dag op de fiets naar je werk gaat prima! Is op fietsafstand!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet meer zonder, ik doe alles met die auto, en ik kan overal naartoe zonder afhankelijk te zijn van het OV
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Dat red ik niet met de jongens naar school brengen en mijn werktijden, als ze straks zelf gaan kan dat wel jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nouuuu elke dag op de fiets naar je werk gaat prima! Is op fietsafstand!
Hoezo? Moeten ze naar een andere school?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef Kally het volgende:
OMG volgend jaar zit ik helemaal al in de scholen te zoeken waar oudste naar toe gaat dan
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nee die zit dan in groep 8 en moet ik gaan kijken welke school erna het beste isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo? Moeten ze naar een andere school?!
Je moeder heeft me uitgenodigdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik geen zin had in mijn verjaardag...
http://www.internationalschool.ru/quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die zit dan in groep 8 en moet ik gaan kijken welke school erna het beste is
oeffffff.... wat denk je? Welk niveau?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die zit dan in groep 8 en moet ik gaan kijken welke school erna het beste is
Minimaal HAVOquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
oeffffff.... wat denk je? Welk niveau?
Zeg zeg.. beetje positief over je kind,quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg zeg.. beetje positief over je kind,
die slaat de eerste 4 klassen over, en zit op zn 13de al op de uni!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg zeg.. beetje positief over je kind,
die slaat de eerste 4 klassen over, en zit op zn 13de al op de uni!
Ja er is sowieso een goed HAVO/VWO/GUMNASIUM hierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef iBenny het volgende:
Er zitten wel scholen redelijk in de buurt?
gummen op hyperintelligent niveauquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja er is sowieso een goed HAVO/VWO/GUMNASIUM hier
Weet je hoe moeilijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gummen op hyperintelligent niveau
Dude. Post hier dan niet... Net als dat je dat bericht van Rene gewoon had kunnen negeren en sowieso je niet druk maakte over wat Rene post.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
[..]
niet voor infantiele mensen die hun tijd slijten door naar d-artiesten te kijken.
Das wel lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja er is sowieso een goed HAVO/VWO/GUMNASIUM hier
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een ollie kunnen maken op een oversized vlakgum wordt onderschat
Hahahaha!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker![]()
Al was -tegen de verwachting in- die met appel lekkerder
Het is altijd zo een kippenhok.. ik heb dan liever dat ze gewoon spontaan een keer langskomenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:56 schreef Renesite het volgende:
Maar waarom wou je geen verjaardag hebben Bennoboi?
Zeg maar tegen je mama van mij dat ik haar lief vindquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is altijd zo een kippenhok.. ik heb dan liever dat ze gewoon spontaan een keer langskomen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je mama van mij dat ik haar lief vind
Ze vindt jullie ook liefquote:
quote:
Jullie ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik ga koken, Benny fijne avond en de rest natuurlijk ook
Zeg me zo niksquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:45 schreef Bellatrix het volgende:
Sjeffrie, ken je deze
http://www.mangareader.net/gyo/20/7
Zo fokking raar.
Over een bepaald fenomeen, er verschijnen door een aardbeving ineens allemaal figuren in een berg, mensenfiguren. en mensen raken daar geobsedeerd door en willen die gaten in omdat ze voorbestemd zijn daar in te kruipen. En dan wordt het heel freaky.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg me zo niks. Waar gaatie over?
Wtfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over een bepaald fenomeen, er verschijnen door een aardbeving ineens allemaal figuren in een berg, mensenfiguren. en mensen raken daar geobsedeerd door en willen die gaten in omdat ze voorbestemd zijn daar in te kruipen. En dan wordt het heel freaky.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo,
Wij zijn Alie en Gerard. Wij houden van naakt tuinieren. Hebben jullie hier ook zin in? Kom gerust eens op de thee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus. Wtf.![]()
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Zeroku het volgende:
Jaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus. Wtf.![]()
.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, Gyo heetiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
is dat uit die manga van eerder op de dag?
Nee dat was Gyo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
is dat uit die manga van eerder op de dag?
Ook even gebookmarkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Deze is ook whack
http://read.mangashare.com/Uzumaki/chapter-001/page001.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote woorden voor een pratende abortusquote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
“I really don’t believe in abortion. It’s like killing a baby?” When asked about abortion in cases of rape, he added “Um. Well, I think that’s really sad, but everything happens for a reason.”
aldus Justin Bieber.
Wat haat ik hem.
quote:
Ik ben nog wakker aan het worden, geeft niet he?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 09:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker aan het worden, geeft niet he?
oooow, ze hangen er nog wat moe-tjes bij?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker aan het worden, geeft niet he?
Zit je in je speelpakje met een peuk te cityvillen? Amiright?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:56 schreef Kally het volgende:
Sterker nog, ik kruip zo weer even in bed
Ze hangen nietquote:Op zondag 22 januari 2012 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
oooow, ze hangen er nog wat moe-tjes bij?
Nope, ik zit te Fokkenquote:Op zondag 22 januari 2012 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit je in je speelpakje met een peuk te cityvillen? Amiright?
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
“I really don’t believe in abortion. It’s like killing a baby?” When asked about abortion in cases of rape, he added “Um. Well, I think that’s really sad, but everything happens for a reason.”
aldus Justin Bieber.
Wat haat ik hem.
Ja, ik denk dat ik WIDM terug ga kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
Ga je ook donderdag The Winner Is kijken?
Dat was ook mijn planquote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik WIDM terug ga kijken
ahquote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
In mijn projectteam voor deze week zit een Jennifer Ewbank-look-a-like
En roostaaah?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah
Ik wil mijn nieuwe groep weten!
arme jij..quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
In mijn projectteam voor deze week zit een Jennifer Ewbank-look-a-like
Ohw, weer een nieuw groepje... altijd leukquote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah
Ik wil mijn nieuwe groep weten!
Ik heb 2 tentamens ergens anders dan op school...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
En we moeten op een andere locatie zijn. Al die mensen in paniek waar ze moeten zijn
Google maps en het is opgelostquote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb 2 tentamens ergens anders dan op school...
ik ben daar ook over in paniek
Waar dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb 2 tentamens ergens anders dan op school...
ik ben daar ook over in paniek
Oooow HGhal is de Aclo. Inlopen en op den duur links of rechts. Een sporthal.quote:
"Hmmmm, waar is Broadway in New York."quote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hmmmm, waar is Broadway in New York."
René: "Moet je ff op googlemaps kijken"
Patrick kijkt schaapachtig.
Donequote:Op zondag 22 januari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ne ik weet ook niet hoe ik het goed krijg..
Kaartlezen wordt een r a m pquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ookmaar ik kan daar niet mee werken
Ohwquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ookmaar ik kan daar niet mee werken
quote:
Mannelijke intuitie.quote:
Ik weet wel de weg altijd na 1 keerquote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mannelijke intuitie.
Een erfenis van mijn heteroperiode.
Behalve als er 4 wegen naar Rome station Noord gaanquote:Op zondag 22 januari 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet wel de weg altijd na 1 keer
sssttttteeeerrrrrrrrrrrffffffffffffffffffffttttttttttttttttttquote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Behalve als er 4 wegen naar Rome station Noord gaan
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Behalve als er 4 wegen naar Rome station Noord gaan
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sssttttteeeerrrrrrrrrrrfffffffffffffffffffftttttttttttttttttt
Ja echt he.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Echt Bella, die manga. Wordt gewoon steeds lijper, wtf zeg.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
oke, fuck it, ik ga deze manga lezen,
nee dat moet.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je communiceert dus langdradig, als je 10 pagina's nodig hebt.
Nee.. zijn allemaal vragen enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je communiceert dus langdradig, als je 10 pagina's nodig hebt.
Weet ik.quote:
Haha ok, heb je nog wat leuke hysterische smeuïge situaties opgeschreven?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. zijn allemaal vragen enzosituaties omschrijven, wat gebeurde er, wat ging er door je heen, wat vonden andere hiervan, wat kon beter, wat ging goed.. etc etc etc
Mwah... kheb flink lopen zeiken over zo'n kind dat niks deed.. natuurlijk wel er bij gezet dat het handiger is om , als zo'n situatie zich weer voordoet, proberen te achterhalen waarom ze zo doet..quote:Op maandag 23 januari 2012 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Haha ok, heb je nog wat leuke hysterische smeuïge situaties opgeschreven?
Dan kom je er wel!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:33 schreef PatriQue89 het volgende:
-paar zinnen-
Ik weet gewoon wat ze willen horen
quote:
Arme schoonmakersquote:Op maandag 23 januari 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
Geniaal hoe je een zaal met mensen die steeds meer begon te gapen zo actief kan maken.
We kregen uitleg voor het project, maar iedereen begon steeds meer te gapen. Opeens komt die man op het podium met een bolletje wol aan. Die gooide het naar iemand in het publiek met de mededeling dat ze nu in elkaars netwerk zaten. Die met het bolletje wol moest hem dan weer doorgooien, om zo het netwerk te verbreden.
Uiteindelijk breekt hij dat draad, om duidelijk te maken dat zo een netwerk niet stabiel is en dat je veel meer connecties nodig hebt vanuit verschillende kanten... dus.... werden er vanaf het balkon tientallen bollen wol gegooid. Met dit als resultaat....
[ afbeelding ]
Het is net een collectieve bukkakequote:Op maandag 23 januari 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
Geniaal hoe je een zaal met mensen die steeds meer begon te gapen zo actief kan maken.
We kregen uitleg voor het project, maar iedereen begon steeds meer te gapen. Opeens komt die man op het podium met een bolletje wol aan. Die gooide het naar iemand in het publiek met de mededeling dat ze nu in elkaars netwerk zaten. Die met het bolletje wol moest hem dan weer doorgooien, om zo het netwerk te verbreden.
Uiteindelijk breekt hij dat draad, om duidelijk te maken dat zo een netwerk niet stabiel is en dat je veel meer connecties nodig hebt vanuit verschillende kanten... dus.... werden er vanaf het balkon tientallen bollen wol gegooid. Met dit als resultaat....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is net een collectieve bukkake
Maar vet idee!
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar vet idee!
Ik kende dat woord niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar vet idee!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kende dat woord niet.![]()
Maar hee, ik kom uit Rijssen, dan kan dat.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kennen ze in Rijssen het woord "vet" niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |