waarheen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Kally het volgende:
Mehhhh ben suf en moet vanavond nog weg ook
Naar mijn vriendin, kijken of we een beetje betaalbare vakantie kunnen vindenquote:
Ik had je al wat gestuurd lieverddddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Naar mijn vriendin, kijken of we een beetje betaalbare vakantie kunnen vinden
Kut zomervkantie is fucking duur allemaal
Ik denk dat ze naar het buitenland willenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had je al wat gestuurd lieverdddd
Oooow, een keer met de kinderen en een keer met de vriend0nquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar het buitenland willen
Ja René dat weet ik maar we willen naar het buitenland en als dat niks wordt gaan we voor dat Roompot huisje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had je al wat gestuurd lieverdddd
Nee, met zijn allen met de kinderen naar het buitenlandquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow, een keer met de kinderen en een keer met de vriend0n
Oooow op die fietsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja René dat weet ik maar we willen naar het buitenland en als dat niks wordt gaan we voor dat Roompot huisje.
Per-sé met vliegtuig? Of is een dagje in de auto ook een optie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, met zijn allen met de kinderen naar het buitenland
Vliegtuig en dat is nou juist zo duur, maar goed ik ga net zo lief voor dat huisje, iedere avond uit eten en ik heb ook vakantie, alle luxe zit erinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow op die fiets
[..]
Per-sé met vliegtuig? Of is een dagje in de auto ook een optie?
Uit etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Vliegtuig en dat is nou juist zo duur, maar goed ik ga net zo lief voor dat huisje, iedere avond uit eten en ik heb ook vakantie, alle luxe zit erin
Volgens mij zitten er al 6 restaurants daar dus dat zit wel goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
OK.. ik ga nu 24 uur geen plaatj0ns posten
Waar? In het pittoreske Drenthe?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er al 6 restaurants daar dus dat zit wel goed
http://www.roompotparken.(...)e-5l/facilities.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar? In het pittoreske Drenthe?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat had net een gevecht met een andere kat in de tuin.
Andere kat win en blijft hier, onze kat loopt weg.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor! Limburg is sowieso een prachtig gebied.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)e-5l/facilities.html
Sauna en whirlpool, ik ben van de partij
Njah daarom, en het is uiteraard voor de jongens leuk, en daar gaat het om, maar goed wie weet vinden we vanavond nog wel iets met een leuk prijsje, maar alles wat ik zag werd 8 a 900 euro duurder om te vliegen, en nou dat zit er dit jaar even niet in.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor! Limburg is sowieso een prachtig gebied.
Ik weet het, ik wil zelf alleen weer eens een zon vakantie, maar goed wat omgeving aangaat blijf ik net zo lief hier, en Limburg is inderdaad erg mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
En in Nederland op vakantie is net zo leuk, ik snap die drang van sommige mensen niet om altijd maar naar het buitenland te moeten, terwijl er zoveel moois hier is.
/pvvfolder.
Nee maar serieus.
Qua vliegvakanties, welke landen zoek je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wil zelf alleen weer eens een zon vakantie, maar goed wat omgeving aangaat blijf ik net zo lief hier, en Limburg is inderdaad erg mooi.
Spanje en griekenland vooralsnog, ik had kroatië ook gekeken maar dat is nu ook niet echt goedkoop meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua vliegvakanties, welke landen zoek je?
hoi hoiquote:
Israel vind je niets of?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Spanje en griekenland vooralsnog, ik had kroatië ook gekeken maar dat is nu ook niet echt goedkoop meer.
Ik weet bijna wel zeker dat we gewoon een huisje hier boeken dit jaar
Kweeniet, ik ken weinig mensen die daar geweest zijn, en als we nou samen gaan zeg ik prima, maar ik heb de jongens bij me en het moet voor hun ook echt leuk zijn.quote:
Kloptquote:
Inderdaad, ben er twee keer geweest.quote:
Ja, daar wil ik graag heen.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Renesite het volgende:
1300 per persoon voor 13 dagen.![]()
![]()
![]()
!!!!
Rusland moet ik sowieso nog een keer heen. Hermitagequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik graag heen.
Of een tour door Oost-Europa.
Woar?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Renesite het volgende:
1300 per persoon voor 13 dagen.![]()
![]()
![]()
!!!!
En sowieso die hele architectuur daar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rusland moet ik sowieso nog een keer heen. Hermitage.
Dat idd. En mausoleum van Lenin.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En sowieso die hele architectuur daar.
Vrienden van ons zijn een week gegaan met een georganiseerde reis.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al een paar keer overwogen of ik niet gewoon van de zomer met de nachttrein naar Moskou zou gaan, lijkt me zo tof
Njah en de pest is dan lig je met zijn vieren op 1 kamerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hotel Mitsis Kos-Stad
http://www.kidsvakantiegids.nl/vakantie/hotel-mitsis-ramira-beach
Ben je echt van plan zoveel uit te geven? 2600 euro of zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah en de pest is dan lig je met zijn vieren op 1 kamer
Sowieso met de trein reizen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al een paar keer overwogen of ik niet gewoon van de zomer met de nachttrein naar Moskou zou gaan, lijkt me zo tof
Traject > Duitsland medunkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso met de trein reizen.![]()
Waar vertrekt die trein?
Nou nee dus want zoals ik al zei is dit jaar te duur, Ian moet straks een auto, mijne gaat denk ik ook ter vervanging, en het huis opknappen, dat wil nogalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je echt van plan zoveel uit te geven? 2600 euro of zo?
Huur dan een lekkere auto en cruise naar Frankrijk
Moet Ian een auto straks? Voor zijn werk? Logisch dan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee dus want zoals ik al zei is dit jaar te duur, Ian moet straks een auto, mijne gaat denk ik ook ter vervanging, en het huis opknappen, dat wil nogal
Hij wil een auto dan reist hij minder lang, nu is hij 12 uur per dag van huis, dan hooguit 10quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet Ian een auto straks? Voor zijn werk? Logisch dan!
Op zeker dat je gewoon lekker moet Roggelen
Ja naar de trein, trein, naar zijn werk en vice versa, 06:25 uur van huis en 06:35 thuis ongeveerquote:
Houd wel rekening met de filé'squote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wil een auto dan reist hij minder lang, nu is hij 12 uur per dag van huis, dan hooguit 10
Bohquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja naar de trein, trein, naar zijn werk en vice versa, 06:25 uur van huis en 06:35 thuis ongeveer
Ja maar die staan om die tijd net de andere kanten opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd wel rekening met de filé's!!
quote:
Utrechtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sowieso met de trein reizen.![]()
Waar vertrekt die trein?
True true. Lekker een autootje voor beiden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die staan om die tijd net de andere kanten op
Dus nou ja dan nog, geen stinkmensen naast je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |