quote:
Ik zit sterk te overwegen om dat ook te doen. Is er hier weleens iemand in z'n eentje geweest? Is dat niet vreselijk saai?quote:
Jan Smeets geeft een Award.quote:
'Nee, maar ze ons kent ons wel natuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
de jan smeets award is een limburgse prijs
Een dag is misschien wel te doen, een weekend lijkt mij lastiger. Afspreken met iemand op dit forum zou ik eerder aanradenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit sterk te overwegen om dat ook te doen. Is er hier weleens iemand in z'n eentje geweest? Is dat niet vreselijk saai?
En erbij zeggen "Slechts naamgenoot".quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
wim smeets krijgt de jan smeets award
Hoezo op festivals spreek je genoeg mensen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Een dag is misschien wel te doen, een weekend lijkt mij lastiger. Afspreken met iemand op dit forum zou ik eerder aanraden
Ja tuurlijk. Maar een paar personen om op terug te vallen tijdens de "stille momenten" lijkt mij wel prettig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo op festivals spreek je genoeg mensen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |