quote:
Ik zit sterk te overwegen om dat ook te doen. Is er hier weleens iemand in z'n eentje geweest? Is dat niet vreselijk saai?quote:
Jan Smeets geeft een Award.quote:
'Nee, maar ze ons kent ons wel natuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
de jan smeets award is een limburgse prijs
Een dag is misschien wel te doen, een weekend lijkt mij lastiger. Afspreken met iemand op dit forum zou ik eerder aanradenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit sterk te overwegen om dat ook te doen. Is er hier weleens iemand in z'n eentje geweest? Is dat niet vreselijk saai?
En erbij zeggen "Slechts naamgenoot".quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
wim smeets krijgt de jan smeets award
Hoezo op festivals spreek je genoeg mensen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Een dag is misschien wel te doen, een weekend lijkt mij lastiger. Afspreken met iemand op dit forum zou ik eerder aanraden
Ja tuurlijk. Maar een paar personen om op terug te vallen tijdens de "stille momenten" lijkt mij wel prettig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo op festivals spreek je genoeg mensen toch?
Eigenlijk alledrie, maar dat zou leuk zijn ja!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op welke dag wil je gaan, Mini? Ik hoop kaartjes voor de maandag te krijgen, dus dan zou je je best bij ons aan kunnen sluiten!
quote:
Ja, serieus?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat het pinkpop wordt dit jaar
![]()
![]()
Nouja the cure/soundgarden/afgan whigs/kyuss/ting tings vind ik niet verkeerdquote:
Behalve Anouk danquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Prima line-up in mijn ogen, hoor.
grappig kasabian vind ik dan weer zo'n nietszeggend bandje tussen die anderen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef AppleBite het volgende:
Okeee, dit vind ik eigenlijk een beetje tegenvallen tot nu toe, Kasabian is de enige naam waarvan ik denk; daar koop ik echt een kaartje voor.
De rest kan best leuk zijn, maar geen '' overhaler'' om het maar zo te zeggen ...
idd die keuze snap ik niet.quote:
Kasabian is een uitstekende band. Had best goed gestaan voor The Cure. Beetje jammer dat Anouk daar nu tussenstaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
grappig kasabian vind ik dan weer zo'n nietszeggend bandje tussen die anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |