Nee, Jack White is een exclusieve naam in de benelux van Werchter. Evenals Noel Gallagher High Flying Birdsquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:14 schreef AgeEll het volgende:
White Stripes nu op 3FM. Straks Jack White er bij??
Ok. Dan maar Herbie, ook leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, Jack White is een exclusieve naam in de benelux van Werchter. Evenals Noel Gallagher High Flying Birds
12 uur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe laat begint de pesconfenrentie eigenlijk?
Voor mij zou het ook zeker een reden zijn om juist niet te gaan, damn, wat heb ik een hekel aan die "muziek". Maar ik verwacht niet veel meer van de line-up. Ik denk dat de derde headliner Linkin Park gaat worden en dat vind ik nu niet bepaald een muzikaal hoogstandje. (Zijn ze live trouwens tegenwoordig wel beter dan een aantal jaar geleden? Toen deed het gewoon pijn aan je oren als je ze live hoorde...) Verder mis ik in de geruchten de wat stevigere rock nog... Maar dat is ijdele hoop denk ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef linebear het volgende:
Gers Pardoel.... dat ga je toch niet menen. Ben blij dat ik al kaarten voor Bruce heb, want als Gers een van de hoogtepunten moet worden blijf ik wel thuis.
Serieus?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Bagagedrager is best een leuke plaat![]()
Alleen de rest is 10x bagger
Dat laatste heb ik op de een of andere manier zorgvuldig kunnen ontwijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
ik ben serieuskrijg ik nu een ban ?
Morgen ben ik rijk, ik neem je mee, dat nummer met Guus Meeuwis is 1000000x erger
Ga gewoon alleenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wil zo graag naar The Cure, maar niemand in mijn omgeving wil daar naartoe
@ Metalfreak:
Maar van mij mogen ze Gers Pardoel ook thuis houden hoor
Daar krijg ik helaas geen beeld op mijn werkquote:
Deze dan:quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:08 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Daar krijg ik helaas geen beeld op mijn werk
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:30 schreef chansadres het volgende:
En nu dan Ofam Novib, brrrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |