Nou volgens mij staat het gewoon niet op de site...Kan het niet vinden in ieder geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Jipster het volgende:
Loezsie, bij alle categorieen (rechts boven) kun je kiezen voor wasruimte, ik denk dat het daarbij staat?
UDDENquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef loeszie het volgende:
[..]
Nou volgens mij staat het gewoon niet op de site...Kan het niet vinden in ieder geval.
Ehm... "hier" waar ik N lief aankijk om een emmer voor me leeg te gooien, en "mijn huis" zijn twee verschillende locatiesquote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Euh, als jij een luchtdroger hebt, wat gooi je dan in hemelsnaam in die emmer?
Bij ons was het alleen een kwestie van een Y-stukje halen en op de afvoer lijmen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef Bleie het volgende:
Ooh, zo'n werkbank voor de wasmachine en droger wil ik ook! Maar helaas staan ze hier noodgedwongen op elkaar. En ik werk ook met een emmer. Onze droger kan wel op een slang worden aangesloten, maar we hebben geen dubbele afvoer (is het ingewikkeld om dat te veranderen?)
Deens design. Zag ongeveer dit kastje laatst staan op de Overtoom (in een dure winkel), iets van ¤ 1100,- of zo.quote:
Ik sta zo in stressmodus dat mijn eerste reactie was: "IN WELKE DOOS ZOU IK DIE NOU HEBBEN ZITTEN?!"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, je inbox is vol. Ik zou graag de puckababy van je over willen nemen. Wil je me even PMmen?
Ja, precies. Easy peasy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij ons was het alleen een kwestie van een Y-stukje halen en op de afvoer lijmen.
Sodeju.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:46 schreef Z het volgende:
[..]
Deens design. Zag ongeveer dit kastje laatst staan op de Overtoom (in een dure winkel), iets van ¤ 1100,- of zo.
Dan kan ik bij jou thee drinken terwijl de kindjes slapen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef loeszie het volgende:
Waar heb je die babyfoon voor nodig? Ik hoor Milou in ieder geval wel met de deuren open. Maar goed Milou kan ook heul veul lawaai maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.Met een meidenkwartet
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, wij hebben deze:Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop heel hard dat jullie een jongetje krijgen.
De kleertjes van Milou hebben een bestemming nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef loeszie het volgende:
[..]
Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?
Bij ons werkt dat inderdaad heel goed. Ideaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?
Oeps, ik was 2 kinderen in bad aan het doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:22 schreef loeszie het volgende:
Ik heb even gekeken en heb wel een stapeltje voor Lena. Moet je even voor me open doen
Dat is nog lekker luxe, bij ons wordt er helemaal geen grof vuil meer opgehaald, je moet het brengen of je moet er voor bellen en betalenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al vroeg begonnen en iets eerder gestopt. Ik was van plan vanalles voor het huis te doen, maar ik ben nu maar wat spul aan het bestellen. Ik moet ook nog even een afspraak maken met de gemeente voor het ophalen van grofvuil. Lief heeft dat nu maar in het schuurtje gezet. De zolder is nu in ieder geval wat leger.
-Edit- Ik zie nu dat er alleen vaste ophaaldagen zijn? Eens per maand. Dat is wel wat anders dan 2x in de week zoals in Oost.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, wij hebben deze:Wij ook. Uitgezocht na uitgebreid vergelijkend warenonderzoek van mijn nogal grondige wederhelft. Hij is alleen nog niet gebruikt dus een ervaring kan ik nog niet delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Stiemie het volgende:
Claudia op de woonbeurs in Keulen zag ik nog deze kastjes van het Zweedse merk Tenzo. Ik moest meteen aan jouw zoektocht naar een leuk kastje denken. Heb even nagevraagd en ze zijn ook hier te koop! Misschien is het wat voor je?
[ afbeelding ]
En wij hebben ook dezelfde babyfoon![]()
Dat dacht ik ook gelijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?
Ja volgens mij verkopen ze ze daar ook inderdaad!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?
Het merk is Tenzo, type is malibu inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef samsuus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk!
Volgens mij heet het merk van Trendhopper "Malibu"
Ik denk dat dat idd prima werkt, ik kwam er vandaag achter dat onze Alecto ook prima doorgeeft wat er gebeurt, want toen Soneal lag te slapen, met de zender van de babyfoon op zijn kamer en de deur dicht toen zag ik de lichtjes op de ontvanger van de babyfoon beneden uitslaan terwijl de schoonmaakster beneden de hal aan het stofzuigen was....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?
Wij hebben de babyfoon ook op de overloop staan. Amélie wordt eigk nooit wakker en Elin produceert toch wel voldoende geluid, en de wandjes/deuren zijn dun.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
't Helpt trouwens niet dat alles waar ik me niet mee bemoei in de soep loopt.
Kan ik me helemaal voorstellen, als je met een helemaal kaal huis begint!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:27 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, dankjewel. Ik vind het een lastiger proces dan ik verwacht had. Ik begin me meer en meer thuis te voelen, maar bij vlagen voelt het allemaal ook zo beklemmend. Ik had andere grepen in de keuken moeten kiezen, de terrastegels in de tuin hadden een stukje door moeten lopen, de luxaflex in de badkamer had ik in een andere kleur moeten kiezen. En zo zijn er vast nog meer dingen waarvan ik maar moet accepteren dat ze zijn zoals ze zijn.![]()
quote:Je kiest trouwens mijn 2 favoriete behangen eruit!
Ik weet nog dat ik 'm in het echt mooier vond. Die zilveren lijnen zijn heel subtiel. En joh behang kun je ook vervangen na een paar jaar he?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vind je zelf eigenlijk van dat behang waarvan jij de staal hebt, Stiemie? Op foto's vind ik het behang in detail nóg veel mooier. Ik weet het niet, ik houd wel van die art deco-stijl. Ik word er meteen vrolijk van maar vind het ook stylish. Maarja, wil ik er jaren tegenaan kijken?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stiemie het volgende:
Die grijze met rode blokjes hierboven past trouwens goed bij je rode stoel
Of je doet de rode stoel eruitquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Groen wordt het sowieso niet, want dat wordt in combinatie met de rode stoel nogal kerstig. Die rode stoel maakt de keuze niet bepaald makkelijker, trouwens. Het behang moet ook in dienst staan van die stoel.
Mefke, houd op!quote:
Sorry, ik zeg niets meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mefke, houd op!
Ik ben ertoe in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |