abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107154638
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Jipster het volgende:
Loezsie, bij alle categorieen (rechts boven) kun je kiezen voor wasruimte, ik denk dat het daarbij staat?
Nou volgens mij staat het gewoon niet op de site...Kan het niet vinden in ieder geval.
pi_107155133
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef loeszie het volgende:

[..]

Nou volgens mij staat het gewoon niet op de site...Kan het niet vinden in ieder geval.
UDDEN

en deze zonder spoelbak
pi_107155352
Oh ja dat is hem..ik herkende hem niet zonder wasmachine en droger :@

Sukkel ben ik :+
pi_107155449
Maar er is nog een bredere dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:36:53 #207
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_107156175
Het reservoir uit de droger leeg ik altijd gewoon uit het dakraam :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:50:49 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107157034
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Euh, als jij een luchtdroger hebt, wat gooi je dan in hemelsnaam in die emmer?
Ehm... "hier" waar ik N lief aankijk om een emmer voor me leeg te gooien, en "mijn huis" zijn twee verschillende locaties :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107169818
Ooh, zo'n werkbank voor de wasmachine en droger wil ik ook! Maar helaas staan ze hier noodgedwongen op elkaar. En ik werk ook met een emmer. Onze droger kan wel op een slang worden aangesloten, maar we hebben geen dubbele afvoer (is het ingewikkeld om dat te veranderen?)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:44:20 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107169840
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef Bleie het volgende:
Ooh, zo'n werkbank voor de wasmachine en droger wil ik ook! Maar helaas staan ze hier noodgedwongen op elkaar. En ik werk ook met een emmer. Onze droger kan wel op een slang worden aangesloten, maar we hebben geen dubbele afvoer (is het ingewikkeld om dat te veranderen?)
Bij ons was het alleen een kwestie van een Y-stukje halen en op de afvoer lijmen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107169889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

Zoiets:

[ afbeelding ]

Deens design. Zag ongeveer dit kastje laatst staan op de Overtoom (in een dure winkel), iets van ¤ 1100,- of zo.
Aldus.
pi_107179043
Claudia, je inbox is vol. Ik zou graag de puckababy van je over willen nemen. Wil je me even PMmen? :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_107179166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, je inbox is vol. Ik zou graag de puckababy van je over willen nemen. Wil je me even PMmen? :)
Ik sta zo in stressmodus dat mijn eerste reactie was: "IN WELKE DOOS ZOU IK DIE NOU HEBBEN ZITTEN?!" :+ Ik heb weer wat ruimte gemaakt.

Maar jemig hé, wanneer gaat dat stressgevoel voorbij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107179183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bij ons was het alleen een kwestie van een Y-stukje halen en op de afvoer lijmen.
Ja, precies. Easy peasy.
pi_107179196
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:46 schreef Z het volgende:

[..]

Deens design. Zag ongeveer dit kastje laatst staan op de Overtoom (in een dure winkel), iets van ¤ 1100,- of zo.
Sodeju.
pi_107179214
Ik wil een vloerreiniger kopen bij m'n coatingvloerleverancier, maar dat is me een opgave. :{ Als iemand een adresje weet houd ik me aanbevolen.
pi_107179226
Hey je zwangere buurvrouw heeft ook vast nog wel baby dingetjes nodig O-)

Ik heb trouwens onze andere buren ontmoet. Ook een stel met een meisje van 3 en zij is weer in verwachting. Leuk!
pi_107179233
Nu moet ik nog een goede babyfoon kopen. Tips daarvoor zijn ook welkom.
pi_107179267
Waar heb je die babyfoon voor nodig? Ik hoor Milou in ieder geval wel met de deuren open. Maar goed Milou kan ook heul veul lawaai maken :+
pi_107179279
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef loeszie het volgende:
Waar heb je die babyfoon voor nodig? Ik hoor Milou in ieder geval wel met de deuren open. Maar goed Milou kan ook heul veul lawaai maken :+
Dan kan ik bij jou thee drinken terwijl de kindjes slapen.

Heb je nog iets nodig eigenlijk, wat babyspul betreft?
pi_107179341
Ik hoor de kinderen trouwens vrijwel niet als ik de deur hier beneden dicht heb. Vanochtend leverde dat een vrij komische situatie op. Ik was alvast naar beneden gegaan terwijl lief nog sliep. Op een bepaald moment ging ik maar eens kijken wat iedereen aan het uitspoken was, en toen stond Ivan in de kamer van Lena en hadden ze samen de grootste lol terwijl lief nog sliep. :')

Net stond Ivan tijdens zijn middagdut ook alweer een tijdje een kast in onze slaapkamer te plunderen.
pi_107179359
Ja ik heb denk ik nog wel wat dingetjes nodig. Ook even afhankelijk van de baby natuurlijk.
pi_107179468
Claudia, wij hebben deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.
Met een meidenkwartet
pi_107179470
Ik hoop heel hard dat jullie een jongetje krijgen. O-)
pi_107179490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.
Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?
pi_107179560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop heel hard dat jullie een jongetje krijgen. O-)
Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?
pi_107179603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef loeszie het volgende:

[..]

Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?
De kleertjes van Milou hebben een bestemming nodig.
pi_107179639
En die bestemming is Lena zeker O-)

Ik heb nog een hele berg liggen. Welke maat zit ze nu?
pi_107179692
74-80. Ik vermoed dat het verschil met Milou niet heel groot is.
pi_107179741
Milou zit inmiddels al bijna in 86. Zelfs de leuke jurkjes van Lindex maat 80 zijn eigenlijk te kort :'(

Zal eens kijken. Oh ik ben eigenlijk aan het werk (thuis). Maar heb zo'n knallende koppijn en heb last van werk ontwijkend gedrag.
pi_107180143
Ik ben al vroeg begonnen en iets eerder gestopt. Ik was van plan vanalles voor het huis te doen, maar ik ben nu maar wat spul aan het bestellen. Ik moet ook nog even een afspraak maken met de gemeente voor het ophalen van grofvuil. Lief heeft dat nu maar in het schuurtje gezet. De zolder is nu in ieder geval wat leger.

-Edit- Ik zie nu dat er alleen vaste ophaaldagen zijn? Eens per maand. Dat is wel wat anders dan 2x in de week zoals in Oost.
pi_107180449
Haha succes met het grofvuil. We hebben 2x gebeld maar die komen dus gewoon niet. Sukkels.

In die brief stond dat elke 2e dinsdag in de maand grof vuil opgehaald wordt en dat je het op de hoek van de straat kunt neerzetten.

Ten eerste klopt die dag niet, moet donderdag zijn, ten tweede moeten wij het dus helemaal aan de andere kant van de straat gaan zetten. Dit omdat of de weg nog niet klaar is (zeggen zij) of omdat het vuilnispunt aan onze kant nog niet klaar is. Ofzo :')

Conclusie. We wonen nog maar net in Noord en hebben nu al zwerfafval veroorzaakt :@
pi_107180469
Je kunt het wel zelf komen brengen overigens. Das handig als je geen auto hebt! ^O^
pi_107180539
Ik las op de site dat je gratis een aanhangwagen kunt lenen. Ook handig als je geen auto hebt. :+
pi_107180697
Nog wat dingen die me aan het huis zijn opgevallen:
- de vloer voelt op de eerste en tweede verdieping niet koud, zoals ik had verwacht
- het bad is werkelijk gigantisch O+
pi_107181044
Je hebt de vloerverwarming zeker lekker hoog staan :+
Gekheid, fijn dat hij niet koud voelt, en hoe is het met de hardheid? Voelt het niet meer zoals beton?
Valt dat je ook mee?

Een bad O+ heerlijk!
pi_107181059
Oh, en die babyfoon die Cathmar postte hebben wij ook! Ik ben er zeer tevreden over, hij werkt goed ^O^
pi_107181077
Ik heb even gekeken en heb wel een stapeltje voor Lena. Moet je even voor me open doen :P
pi_107181175
Van die babyfoon hebben wij er 2, althans 1x die en eentje zonder schermpje. Werkt perfect, kraakhelder enzo.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_107181549
quote:

[..]

Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?
Bij ons werkt dat inderdaad heel goed. Ideaal.
Met een meidenkwartet
pi_107183170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:22 schreef loeszie het volgende:
Ik heb even gekeken en heb wel een stapeltje voor Lena. Moet je even voor me open doen :P
Oeps, ik was 2 kinderen in bad aan het doen. :+
pi_107183882
Wij hebben ook die babyfoon, werkt prima. En hij kan in elk geval mee naar de buren ;)

Grofvuil in Noord is irritant ja, als je de rest van de stad gewend bent, en hier ook geen auto, dus het altijd gedoe. We hebben wel een greenwheels-abonnement, maar ook dat is een stuk minder gunstig dan in Oost.

Ach ja, je moet wat overhebben voor de zee van ruimte ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:12:44 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107184857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al vroeg begonnen en iets eerder gestopt. Ik was van plan vanalles voor het huis te doen, maar ik ben nu maar wat spul aan het bestellen. Ik moet ook nog even een afspraak maken met de gemeente voor het ophalen van grofvuil. Lief heeft dat nu maar in het schuurtje gezet. De zolder is nu in ieder geval wat leger.

-Edit- Ik zie nu dat er alleen vaste ophaaldagen zijn? Eens per maand. Dat is wel wat anders dan 2x in de week zoals in Oost.
Dat is nog lekker luxe, bij ons wordt er helemaal geen grof vuil meer opgehaald, je moet het brengen of je moet er voor bellen en betalen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107185470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:

SPOILER
Wij ook. Uitgezocht na uitgebreid vergelijkend warenonderzoek van mijn nogal grondige wederhelft. Hij is alleen nog niet gebruikt dus een ervaring kan ik nog niet delen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_107186337
Dank voor de tip!
pi_107192756
Claudia op de woonbeurs in Keulen zag ik nog deze kastjes van het Zweedse merk Tenzo. Ik moest meteen aan jouw zoektocht naar een leuk kastje denken. Heb even nagevraagd en ze zijn ook hier te koop! Misschien is het wat voor je?

En wij hebben ook dezelfde babyfoon :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:22:13 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107195858
Wij hebben een babyfoon van Avent, de meest simpele versie. Ik vind het een prettig ding, doet het altijd en ook goed. Nu van 99,00 eurie voor 79,00 eurie bij Prenatal.
Met dezelfde korting kochten wij hem vorig jaar. ^O^

SPOILER
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:32:00 #248
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_107199749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Stiemie het volgende:
Claudia op de woonbeurs in Keulen zag ik nog deze kastjes van het Zweedse merk Tenzo. Ik moest meteen aan jouw zoektocht naar een leuk kastje denken. Heb even nagevraagd en ze zijn ook hier te koop! Misschien is het wat voor je?

[ afbeelding ]

En wij hebben ook dezelfde babyfoon :D
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?

En wat betreft de folie op het raam. Dit heeft idd te maken met het HR++ glas. Wij hebben hier in de keuken echter op de helft van het raam (wat meer risico is dan het hele raam ivm verschillende opwarming met en zonder folie) al 2 jaar van die statische folie en niets aan de hand. Dus het is ook een stuk indekking van de bouwmaatschappij.

Verder ziet het er al ^O^ uit!!
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:40:07 #249
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107200160
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook gelijk!

Volgens mij heet het merk van Trendhopper "Malibu"
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_107200191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ja volgens mij verkopen ze ze daar ook inderdaad!
pi_107200225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef samsuus het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook gelijk!

Volgens mij heet het merk van Trendhopper "Malibu"
Het merk is Tenzo, type is malibu inderdaad :)
pi_107227769
Ah, die ken ik inderdaad van de Trendhopper!
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:47:11 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107229285
quote:

[..]

Ik denk dat dat idd prima werkt, ik kwam er vandaag achter dat onze Alecto ook prima doorgeeft wat er gebeurt, want toen Soneal lag te slapen, met de zender van de babyfoon op zijn kamer en de deur dicht toen zag ik de lichtjes op de ontvanger van de babyfoon beneden uitslaan terwijl de schoonmaakster beneden de hal aan het stofzuigen was....
Dus als hij stofzuiggeluid op een andere verdieping al doorgeeft terwijl hij achter een dichte deur staat dan lijkt me een babyfoon op de overloop (desnoods met de kinderkamers op een kier) me ook een prima optie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107234004
Wij hebben er ook 2 van alecto die al gepost was, erg handig. Je hebt er van Alecto ook 1 waar je meerdere units op kan aansluiten
pi_107244692
quote:

[..]

Wij hebben de babyfoon ook op de overloop staan. Amélie wordt eigk nooit wakker en Elin produceert toch wel voldoende geluid, en de wandjes/deuren zijn dun.
Anyroads, werkt perfect voor ons :)
:)
pi_107250299
Dit weekeinde gaan we de kindjes weer een nachtje uit logeren doen om weer een flinke vooruitgang te maken in het huis. Op de agenda staan:

(1) opruimen zolder
(2) installeren inloopmat
(3) schappen in trapkast maken

We hadden een aardige mat gevonden, maar die blijkt maar 1 meter breed te zijn en dat is net te weinig. Nu moeten we dus nog op zoek naar iets anders. Misschien maar even langs een vloerenzaak rijden in plaats van de Praxis of Kwantum.

Als er nog wat tijd overblijft dit weekeinde (zal wel niet) wil ik nog even naar de Ikea voor wat klein spul zoals lijsten en een kleed voor Ivans kamer.
pi_107250381
En pff, ik ben nog zo gestrest. Dat ik deze week voor het eerst met de auto naar het werk ging hielp niet. Het contactpuntje van de TomTom was zoekgeraakt in de doos en dat heeft nu al 2x een groot drama opgeleverd.

Wat ook een ontzettend groot stresspunt is, is de glasvezelaansluiting van KPN. We waren het zo zat dat ze niet op de proppen kwamen dat we een abonnement bij UPC hebben genomen. Nu kunnen we niet meer onder KPN uit vanwege bizarre algemene voorwaarden. Da's dus weer een lekkere kostenpost van 600 euro. Maar hey, we hebben zometeen wel megaveel internet. :')

Ik hoop in ieder geval dat ik me eindelijk eens wat rustiger ga voelen.
pi_107250646
Oh dat KPN is mooi klote zeg -O- En kan je ook niet meer onder UPC uit?

Heb je de voer nog schoon gekregen nadat timmermans hem bevuild had?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107250746
Nee, dat is een ander stresspunt: ik moet op een of andere manier aan het juiste schoonmaakmiddel zien te komen. De coatinglui reageren niet op mijn mail (zal er wel bij inschieten) en intussen blijkt het vrij lastig om er als consument aan te komen. Dat is dan weer het nadeel van een bedrijvenvloer.

Intussen lopen er ook nog andere zaken. De keukeninstallateur had gezegd dat onze meterkast niet in orde was, het elektrabedrijf heeft net een mail gestuurd met uitleg waarom die wel geschikt is en nu moet ik dus maar gaan bepalen wie gelijk heeft? Gelukkig is de vriend van mijn moeder elektricien. Ik vraag hem wel om advies.

Maar goed, dit soort dingen blijven wel van die lopende zaken.
pi_107250883
't Helpt trouwens niet dat alles waar ik me niet mee bemoei in de soep loopt. :+
pi_107251442
Claudia, wat is t prachtig geworden! _O_
en succes met de "laatste loden"... ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
't Helpt trouwens niet dat alles waar ik me niet mee bemoei in de soep loopt. :+
:Y) :*
pi_107260419
Dank! Lief.

Intussen ben ik weer naar behang aan het kijken voor de nis. Mijn favoriet tot nog toe is denk ik wat Stiemie eerder liet zien:

Leuk maar waarschijnlijk iets te retro:

Allemaal leuk, maar ik vind het lastig om me voor te stellen hoe het op een hele muur staat:

pi_107262329
Die tweede hebben wij op de wc gehad :7 Zou ik niet doen voor een hele muur, hij viel me wat tegen. Die eerste en de eennalaatste vind ik gaaf zeg!

Ik vind het knap dat je nog puf hebt voor dingen als behang zoeken trouwens. Ik word al moe als ik je avonturen hier lees :o ook omdat ik me helemaal voor kan stellen dat je dan alle verantwoordelijkheid voor álles op je neemt omdat je dan tenminste weet dat 't goed gebeurt, dat zou ik dus ook zo doen :@

En ik vind het érg mooi worden! O+ Ik hou van jouw smaak :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_107264371
Haha, dankjewel. Ik vind het een lastiger proces dan ik verwacht had. Ik begin me meer en meer thuis te voelen, maar bij vlagen voelt het allemaal ook zo beklemmend. Ik had andere grepen in de keuken moeten kiezen, de terrastegels in de tuin hadden een stukje door moeten lopen, de luxaflex in de badkamer had ik in een andere kleur moeten kiezen. En zo zijn er vast nog meer dingen waarvan ik maar moet accepteren dat ze zijn zoals ze zijn. :+

Ik weet het niet. Het ene moment voelt het allemaal zo belangrijk, het andere moment vraag ik me af waar ik me druk om maak. Het zijn maar dingen, waar het echt om gaat is dat je je thuis voelt.

Je kiest trouwens mijn 2 favoriete behangen eruit!
pi_107264922
Ik houd ook erg van de subtiliteit van dit behang:

pi_107268405
Subtiel?
Aldus.
pi_107268457
Context, Z, context.
pi_107268549
Oeh die is leuk Claudia! En is dat Laura Asley behang dat wij hebben niet wat? Je hebt het in vele kleuren http://www.lauraashley.co(...)paper/invt/kimonowp/
pi_107268888
Ik vind het mooi! Vooral de kleur in jullie slaapkamer. Lief is helaas niet zo van de bloemen.

Ik zie bij Tres Tintas ook veel aardigs:

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 26-01-2012 20:04:39 ]
pi_107268988
Maar dit is wel heel heftig. Ik ben bang dat ik er gauw op uitgekeken raak.
pi_107269050
Voor Lena heb ik ooit dit behang gekocht:

Zoiets vind ik het mooist, geloof ik.
pi_107269205

Claudia van deze moet ik nog ergens een staal hebben liggen (als hij inmiddels niet ver-knutselt is door de meiden. Die mogen altijd knutselen met alle behangstalen van mijn werk :D ) Ik kan 'm anders naar je opsturen of er een duidelijke foto van maken als je 'm eens in het echt wilt zien?

Dat behang voor Lena is ook leuk zeg!
pi_107269303
Wat vinden jullie toch altijd veel verschillende en mooie behangetjes!
Als ik de slaapkamer ga doen, ga ik jullie hulp inroepen!

Die bovenste van de bloemetjes vind ik erg mooi.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107269342
Dat is niet voor haar nieuwe kamer, helaas. Ik heb nog wat van dat behang liggen en misschien doe ik er nog iets mee. Ik vind het gewoon zo geslaagd!

Wat vind je zelf eigenlijk van dat behang waarvan jij de staal hebt, Stiemie? Op foto's vind ik het behang in detail nóg veel mooier. Ik weet het niet, ik houd wel van die art deco-stijl. Ik word er meteen vrolijk van maar vind het ook stylish. Maarja, wil ik er jaren tegenaan kijken? :Y)

Een duidelijke foto zou ik wel heel fijn vinden!
pi_107269356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:27 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, dankjewel. Ik vind het een lastiger proces dan ik verwacht had. Ik begin me meer en meer thuis te voelen, maar bij vlagen voelt het allemaal ook zo beklemmend. Ik had andere grepen in de keuken moeten kiezen, de terrastegels in de tuin hadden een stukje door moeten lopen, de luxaflex in de badkamer had ik in een andere kleur moeten kiezen. En zo zijn er vast nog meer dingen waarvan ik maar moet accepteren dat ze zijn zoals ze zijn. :+
Kan ik me helemaal voorstellen, als je met een helemaal kaal huis begint!
Helpt het als ik zeg dat ik hier met veel grotere issues zit dan dat? Onder het motto 'alles is relatief'? er staat een carport midden in de tuin met een schuur eraan vast ipv aan 't eind van de tuin, er is geen schutting maar een lelijk hek, de aanbouw is een jaren 70 zitkuilidee maar dan als keuken met afgrijselijke tegels en de keukenkastjes zijn bedrukt met zo'n nephoutstructuur, de kozijnen zijn nog steeds knalgroen geverfd en ik heb een muur met niet te verwijderen steenstrips in de woonkamer. Dus :Y) Zo :+

quote:
Je kiest trouwens mijn 2 favoriete behangen eruit!
:7
Ik vind de 2 die ik eruit pikte leuker dan de bloemetjes die je net postte!
Die groene is wel erg heftig, maar toch wel heel erg gaaf... moeilijk!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_107269413
Groen wordt het sowieso niet, want dat wordt in combinatie met de rode stoel nogal kerstig. Die rode stoel maakt de keuze niet bepaald makkelijker, trouwens. Het behang moet ook in dienst staan van die stoel.
pi_107269458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vind je zelf eigenlijk van dat behang waarvan jij de staal hebt, Stiemie? Op foto's vind ik het behang in detail nóg veel mooier. Ik weet het niet, ik houd wel van die art deco-stijl. Ik word er meteen vrolijk van maar vind het ook stylish. Maarja, wil ik er jaren tegenaan kijken? :Y)
Ik weet nog dat ik 'm in het echt mooier vond. Die zilveren lijnen zijn heel subtiel. En joh behang kun je ook vervangen na een paar jaar he? ;)

Heb je ook de andere behangen uit deze retro-lijn gezien?

En deze is niet van die serie, maar wel erg mooi (vind ik dan he?)
pi_107269608
Ja:

Echt heel mooi.
pi_107269778
Die grijze met rode blokjes hierboven past trouwens goed bij je rode stoel *)
pi_107269865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stiemie het volgende:
Die grijze met rode blokjes hierboven past trouwens goed bij je rode stoel *)
:D

Ik vind dat tweede behang mooi omdat het rust uitstraalt. Maar dat patroon, ik weet het niet.
pi_107270021
en iets zwart-wits?

Past bij alle kleuren en als het gaat vervelen, kleur je 'm gewoon in!
pi_107270093
Ik had deze voor mezelf gepind:

Maar ik weet het niet. Nee, toch maar niet.
pi_107270214
De muur is 3.48 m bij 2.64 m. Hoeveel behang heb ik nodig? Drie rollen?
pi_107270246
ben er zelf ook niet zo weg van. Beetje bliksemachtig.

Hier kun je trouwens zelf behang maken O-) http://www.mrperswall.nl/
pi_107270270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
Groen wordt het sowieso niet, want dat wordt in combinatie met de rode stoel nogal kerstig. Die rode stoel maakt de keuze niet bepaald makkelijker, trouwens. Het behang moet ook in dienst staan van die stoel.
Of je doet de rode stoel eruit :P
Ik vind dat groene behang het mooiste. Ik zou niet snel zwart/wit doen, je wilde toch juist kleur?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107270337
Ik denk dat het deze wordt:

pi_107270376
Ik vind het doodeng. Ik kan niet behangen, ik heb niks met behang. Wat doe ik als het mislukt?
pi_107270411
Claudia, het mislukt niet. En als het toch mislukt danneh, doe je het overnieuw. Komt goed!
pi_107270429
Je kunt er ook schoolbordverf doen bedenk ik me nu. Is wel heel leuk voor de kinderen!
pi_107270453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:14 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Of je doet de rode stoel eruit :P
Mefke, houd op!

Ik ben ertoe in staat.
pi_107270531
Ik sluit niet uit dat we 'em een tijdje naar de zolder verkassen. Ik begin er zelf op uitgekeken te raken.
pi_107270670
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mefke, houd op!

Ik ben ertoe in staat.
Sorry, ik zeg niets meer. O-)
pi_107270819

pi_107270970
Hahaha nou daaaag rode stoel :P

Wat een superleuk behang dat je voor Lena hebt gekocht O+
pi_107271015
http://www.kleurmijninter(...)ex.php?c=835&tips=on Om uit te rekenen hoeveel rollen behang je nodig hebt.
pi_107271056
Dat behang heb ik gekocht net voor ze geboren werd, om de achterkant van een kast mee te behangen. Maar die kast staat nu dus weer gewoon tegen een muur. :+ Ik moet nog een nieuwe bestemming bedenken. Er dient zich vast wel iets aan.
pi_107271088
Ja, die rode stoel, ik weet niet wat het is. Ik kan die pootjes ineens niet meer verdragen. En dan dat róód. Ik houd niet eens zo van rood in een interieur. :D
pi_107272951
Of toch maar verven? :+ Ik vind deze kleur geloof ik wel mooi:

pi_107273720
past ook die rode stoel niet bij...

(niet slaan he... ~O> )
pi_107273912
Haha, dat komt wel goed, denk ik. Bovendien geeft dat me een goede reden om de stoel te verkassen. :+ (Al past 'ie op zolder ook niet. :@ )
pi_107273922
Ik open even een nieuw deel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')