abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107152771
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Jipster, een uitstortgootsteen is enorm ideaal. Wij hebben er vanaf de bouw niets voor laten aanpassen. Mijn papa is nogal handig en ooit loodgieter geweest, dus die heeft onze goedkope uitstortgootsteen van de Gamma rechtstreeks aangesloten op de afvoer van de wasmachine en ook het water voor de extra kraan komt van de leiding die er toch al lag voor de wasmachinekraan.
Dat gaan wij met onze linkerhanden gewoon zelf proberen. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107152855
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat gaan wij met onze linkerhanden gewoon zelf proberen. :o
Dat is dus wel een goede van Mefke -> copy-paste naar mijn worddoc :D
pi_107153000
claudia, moet ik effe foto's maken van ons washok + leidingen? Het is op zich niet zo moeilijk denk ik, maar je moet er even de tijd voor nemen. Afvoer is met pvc buizen, aanvoer is met koperen buizen (die mijn papa denk ik gesoldeerd heeft, pap kennende, maar die je ook met knelkoppelingen kan doen weet ik dan weer van Eigen huis & tuin)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107153182
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

Ik kan maar één plek voor Andy Mouse bedenken, en dat is op de overloop. Maar m'n lief (waar hij eigenlijk van is) is 'em een beetje zat. Die gaat denk ik een paar jaar in een doos. Andy Mouse dus, hè? :+

Je foto doet me er trouwens aan herinneren dat ik ook nog iets wil bedenken voor het wasgedeelte op zolder. Er moet een blad op de wasmachine en droger komen, ik wil een gootsteen en een kraan en het zou helemaal tof zijn als ik de boel achter deurtjes weg kon werken. Maar dit plan gaat op de wat langere baan. Het enige irritante is dat ik nu telkens het reservoir van de droger een verdieping lager moet legen.
Wij zagen bij ikea een handig ding, die gaan wij zkeer aanschaffen: een soort werktafel van stoer staal waar de wasmachine en de droger onder passen en dan nog een gootsteen. Alleen geen deurtjes dus.
pi_107153220
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef mefke79 het volgende:
claudia, moet ik effe foto's maken van ons washok + leidingen? Het is op zich niet zo moeilijk denk ik, maar je moet er even de tijd voor nemen. Afvoer is met pvc buizen, aanvoer is met koperen buizen (die mijn papa denk ik gesoldeerd heeft, pap kennende, maar die je ook met knelkoppelingen kan doen weet ik dan weer van Eigen huis & tuin)
Oh, dat zou super zijn!
pi_107153222
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Het enige irritante is dat ik nu telkens het reservoir van de droger een verdieping lager moet legen.
Onze wasmachine en droger stonden precies zoals de jouwe. Er zit echter een luchtafvoer op het dak dus we hebben, omdat de droger ook enorm op was, toen een luchtafvoerdroger gekocht zodat we niet meer met het condensreservoir zaten. Helaas staan nu de wasmachine en droger dus beiden aan de andere kant van de zolder... Maar het scheelt wel stukken. Maarja, als je droger nog goed is is het een wat onzinnige oplossing ;)
I had a signature once. It was awful.
pi_107153269
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:50 schreef loeszie het volgende:

[..]

Wij zagen bij ikea een handig ding, die gaan wij zkeer aanschaffen: een soort werktafel van stoer staal waar de wasmachine en de droger onder passen en dan nog een gootsteen. Alleen geen deurtjes dus.
Dat ding heb ik ook gezien! Maar ik heb er geen gezien waar wasmachine, droger én gootsteen onder passen. Staat 'ie online?
pi_107153466
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er nu een emmer neergezet, maar die moet ook wel eens geleegd worden.

Ach, het is geen ramp of zo, maar ik wil voor de lange termijn een goede oplossing. Ik doe immers het wassen.
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Lienekien het volgende:
Heeft je droger niet de optie om het water via een slangetje in de afvoer af te voeren?
Als de droger en wasmachine ook je ketel hangt, zul je wellicht pvc afvoerpijpen hebben, waar een afvoer op zit of gemaakt kan worden.
Als er al een afvoert zit, kun je daar toch zo lang een trechter in stoppen, zodat je hem toch in de afvoer kan legen?
  maandag 23 januari 2012 @ 20:58:05 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107153594
Als je op een gegeven moment toch iets anders zou willen met de TV-muur, dan zou je er nog altijd een Vicky kastenwand tegenaan kunnen bouwen, incl. TV ophangdinggevaltoestand :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107153646
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef bobenjanneke het volgende:

Als de droger en wasmachine ook je ketel hangt, zul je wellicht pvc afvoerpijpen hebben, waar een afvoer op zit of gemaakt kan worden.
Als er al een afvoert zit, kun je daar toch zo lang een trechter in stoppen, zodat je hem toch in de afvoer kan legen?
We hebben geen ketel. Zo ziet het eruit:

pi_107153678
Ik zat al te zoeken maar ik kan hem niet vinden. Maar je had er eentje van 1.60m met wastafel dus. We wilden eerst even meten of het zou passen anders hadden we hem gelijk meegenomen.

Ik zag trouwens een gave stoel op de ikea site...Weer een mooie design ripp off, dus betaalbaar :+
pi_107153719
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Leandra het volgende:
Als je op een gegeven moment toch iets anders zou willen met de TV-muur, dan zou je er nog altijd een Vicky kastenwand tegenaan kunnen bouwen, incl. TV ophangdinggevaltoestand :Y
We hebben al een kastenwand, dus dat lijkt me overkill. Maar het is wel een geweldig praktische oplossing en de Ikea heeft er prima spul voor met de Besta-serie.
pi_107153726
O+

pi_107153764
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef loeszie het volgende:
Ik zag trouwens een gave stoel op de ikea site...Weer een mooie design ripp off, dus betaalbaar :+
Foto!

Weet je nog uit welke serie hij kwam? Vaak moet je op de site even doorklikken naar andere maten.
pi_107153781
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef loeszie het volgende:
O+

[ afbeelding ]
Wat voor materiaal is dat?
  maandag 23 januari 2012 @ 21:01:38 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107153817
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er nu een emmer neergezet, maar die moet ook wel eens geleegd worden.

Ach, het is geen ramp of zo, maar ik wil voor de lange termijn een goede oplossing. Ik doe immers het wassen.
Een emmer... dat gebruik ik hier ook al tijden, en eens per weetikveel kijk in N lief aan en vraag hem die emmer leeg te gooien *)

In mijn huis godzijdank een luchtdroger dus sowieso geen gedoe met emmers of water dat afgevoerd moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107153868
Rotan! Ik wil hem!!

Ik weet niet waar ik op moet zoeken bij ikea voor dat wasmachine ding :') ....
  maandag 23 januari 2012 @ 21:03:30 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107153939
Heb je nou gewoon een dubbele afvoer daar op zolder?
Dan zou je idd je water daar zo in weg kunnen laten lopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107153986
Loezsie, bij alle categorieen (rechts boven) kun je kiezen voor wasruimte, ik denk dat het daarbij staat?
pi_107154045
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
En dankzij wickie heb ik een gaaf idee voor de nis! *O* Maar ik ga het nog niet verklappen. Lief moet er eerst mee instemmen. :+

Verder heb ik, wederom dankzij wickie (en haar lief) besloten dat ik zelf maar de muur naast de trap dezelfde kleur ga verven als de zoldermuren. Dat wordt een hele klus en ik moet wat kwasten met lange steel zien te scoren, maar ik ga het gewoon proberen!
*O*
Doen, doen doen! J. lees je mee :+ ?

En gewoon dat resevoir door het dakraam legen :@ :+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_107154083
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een emmer... dat gebruik ik hier ook al tijden, en eens per weetikveel kijk in N lief aan en vraag hem die emmer leeg te gooien *)

In mijn huis godzijdank een luchtdroger dus sowieso geen gedoe met emmers of water dat afgevoerd moet worden.
Euh, als jij een luchtdroger hebt, wat gooi je dan in hemelsnaam in die emmer?
pi_107154199
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef loeszie het volgende:
Rotan! Ik wil hem!!
Oh, jammer, dus niks voor in de tuin. ;(

Juul zou 'em vreselijk vinden. Die haat alles wat van riet is of erop lijkt.
pi_107154218
Claudia, je hebt gewoon een dubbele afvoer! Dan kan je makkelijk op 1 van de twee pijpjes die nu over zijn een wastafel aansluiten. Ik zal morgen even foto's maken van ons hok, dan kan je zien hoe wij het gedaan hebben. Een uitstortgootsteen is sowieso handig, los van die droger. Hoe vaak ik niet snel even wat uitspoel of inzeep voor ik het in de was gooi. En om het strijkijzer te vullen, ook heel handig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107154254
Kijk, is dat probleem ook weer oplost. :D Heerlijk als er iets meezit.
pi_107154412
Ja er is waterafvoer voor een aparte gootsteen op zolder. Erg fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')