Heb je al een idee voor kwasten met een lange steel?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
En dankzij wickie heb ik een gaaf idee voor de nis!Maar ik ga het nog niet verklappen. Lief moet er eerst mee instemmen.
Verder heb ik, wederom dankzij wickie (en haar lief) besloten dat ik zelf maar de muur naast de trap dezelfde kleur ga verven als de zoldermuren. Dat wordt een hele klus en ik moet wat kwasten met lange steel zien te scoren, maar ik ga het gewoon proberen!
Dat is het fijne van verhuizen he, een nieuwe start maken. Dat hadden wij in april ook. In onze vorige woning hadden we enkele Keith Harings in de woonkamer. Ik wilde ze niet meer terug, maar 1 was bijzonder voor mijn man... en dat was Andy Mousequote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
En ik merk dat ik sommige dingen ook gewoon niet meer wil. Het plastic bijzettafeltje van de Ikea, het gigantische kussen, Andy Mouse aan de muur.
.
Jaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
En het is inmiddels een aardig naslagwerk voor nieuwbouwhuiskopers.
Ha, dank! Ik kijk bij de Gamma of Praxis even wat de goedkoopste oplossing is.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Heb je al een idee voor kwasten met een lange steel?
Want je kan je kwasten zo lang maken als je wil, koop de gewenste kwast van normale lengte, koop een bezemsteel en zaag de steel op maat en maak de steel met ducktape vast aan de kwast.
Dan heb je geen ellenlange zoektocht, en je hebt een kwast op de gewenste maat.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is het fijne van verhuizen he, een nieuwe start maken. Dat hadden wij in april ook. In onze vorige woning hadden we enkele Keith Harings in de woonkamer. Ik wilde ze niet meer terug, maar 1 was bijzonder voor mijn man... en dat was Andy Mousedie hangt nu bij ons op zolder in de nis en daar staat hij toch hartstikke leuk!
[ afbeelding ]
Misschien ideetje voor jullie als je ergens moeilijk afscheid van kunt nemen? Die nok is anders toch maar loze ruimte
P.S. Had ik al gezegd dat het echt hartstikke mooi aan het worden is???
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Lienekien het volgende:
Heeft je droger niet de optie om het water via een slangetje in de afvoer af te voeren?
De verftopics doorlezen kan nooit kwaad, maar je kan er ook ff de situatie en plan neerzetten, krijg je een op maat advies van de fokkers.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, dank! Ik kijk bij de Gamma of Praxis even wat de goedkoopste oplossing is.
Ik ga het verftopic tevoren ook nog maar eens doorlezen. Dat heb ik pas gedaan (helaas nadat ik de stucadoor had gevraagd om het verfwerk voor ons te doen). Eens zien of ik het deze keer iets professioneler aan kan pakken. Ik houd erg van verven maar vooralsnog heb ik telkens maar wat gedaan.
Doe ik dat! Dank!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
De verftopics doorlezen kan nooit kwaad, maar je kan er ook ff de situatie en plan neerzetten, krijg je een op maat advies van de fokkers.
De ene situatie is de andere niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |