Ow ja, schaap ook. Alleen voor buiten is het toegestaanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, jammer, dus niks voor in de tuin.![]()
Juul zou 'em vreselijk vinden. Die haat alles wat van riet is of erop lijkt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Kijk, is dat probleem ook weer oplost.Heerlijk als er iets meezit.
Dat bedoelde ik ook, zolang met een trechter...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
Als de droger en wasmachine ook je ketel hangt, zul je wellicht pvc afvoerpijpen hebben, waar een afvoer op zit of gemaakt kan worden.
Als er al een afvoert zit, kun je daar toch zo lang een trechter in stoppen, zodat je hem toch in de afvoer kan legen?
Nou volgens mij staat het gewoon niet op de site...Kan het niet vinden in ieder geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef Jipster het volgende:
Loezsie, bij alle categorieen (rechts boven) kun je kiezen voor wasruimte, ik denk dat het daarbij staat?
UDDENquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef loeszie het volgende:
[..]
Nou volgens mij staat het gewoon niet op de site...Kan het niet vinden in ieder geval.
Ehm... "hier" waar ik N lief aankijk om een emmer voor me leeg te gooien, en "mijn huis" zijn twee verschillende locatiesquote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Euh, als jij een luchtdroger hebt, wat gooi je dan in hemelsnaam in die emmer?
Bij ons was het alleen een kwestie van een Y-stukje halen en op de afvoer lijmen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:43 schreef Bleie het volgende:
Ooh, zo'n werkbank voor de wasmachine en droger wil ik ook! Maar helaas staan ze hier noodgedwongen op elkaar. En ik werk ook met een emmer. Onze droger kan wel op een slang worden aangesloten, maar we hebben geen dubbele afvoer (is het ingewikkeld om dat te veranderen?)
Deens design. Zag ongeveer dit kastje laatst staan op de Overtoom (in een dure winkel), iets van ¤ 1100,- of zo.quote:
Ik sta zo in stressmodus dat mijn eerste reactie was: "IN WELKE DOOS ZOU IK DIE NOU HEBBEN ZITTEN?!"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, je inbox is vol. Ik zou graag de puckababy van je over willen nemen. Wil je me even PMmen?
Ja, precies. Easy peasy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij ons was het alleen een kwestie van een Y-stukje halen en op de afvoer lijmen.
Sodeju.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:46 schreef Z het volgende:
[..]
Deens design. Zag ongeveer dit kastje laatst staan op de Overtoom (in een dure winkel), iets van ¤ 1100,- of zo.
Dan kan ik bij jou thee drinken terwijl de kindjes slapen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef loeszie het volgende:
Waar heb je die babyfoon voor nodig? Ik hoor Milou in ieder geval wel met de deuren open. Maar goed Milou kan ook heul veul lawaai maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.Met een meidenkwartet
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, wij hebben deze:Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |