Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop heel hard dat jullie een jongetje krijgen.
De kleertjes van Milou hebben een bestemming nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef loeszie het volgende:
[..]
Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?
Bij ons werkt dat inderdaad heel goed. Ideaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?
Oeps, ik was 2 kinderen in bad aan het doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:22 schreef loeszie het volgende:
Ik heb even gekeken en heb wel een stapeltje voor Lena. Moet je even voor me open doen
Dat is nog lekker luxe, bij ons wordt er helemaal geen grof vuil meer opgehaald, je moet het brengen of je moet er voor bellen en betalenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al vroeg begonnen en iets eerder gestopt. Ik was van plan vanalles voor het huis te doen, maar ik ben nu maar wat spul aan het bestellen. Ik moet ook nog even een afspraak maken met de gemeente voor het ophalen van grofvuil. Lief heeft dat nu maar in het schuurtje gezet. De zolder is nu in ieder geval wat leger.
-Edit- Ik zie nu dat er alleen vaste ophaaldagen zijn? Eens per maand. Dat is wel wat anders dan 2x in de week zoals in Oost.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, wij hebben deze:Wij ook. Uitgezocht na uitgebreid vergelijkend warenonderzoek van mijn nogal grondige wederhelft. Hij is alleen nog niet gebruikt dus een ervaring kan ik nog niet delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Stiemie het volgende:
Claudia op de woonbeurs in Keulen zag ik nog deze kastjes van het Zweedse merk Tenzo. Ik moest meteen aan jouw zoektocht naar een leuk kastje denken. Heb even nagevraagd en ze zijn ook hier te koop! Misschien is het wat voor je?
[ afbeelding ]
En wij hebben ook dezelfde babyfoon![]()
Dat dacht ik ook gelijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?
Ja volgens mij verkopen ze ze daar ook inderdaad!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |