abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107179560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop heel hard dat jullie een jongetje krijgen. O-)
Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?
pi_107179603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef loeszie het volgende:

[..]

Want anders zijn er zoveel meisjes bij ons in het rijtje?
De kleertjes van Milou hebben een bestemming nodig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107179639
En die bestemming is Lena zeker O-)

Ik heb nog een hele berg liggen. Welke maat zit ze nu?
pi_107179692
74-80. Ik vermoed dat het verschil met Milou niet heel groot is.
pi_107179741
Milou zit inmiddels al bijna in 86. Zelfs de leuke jurkjes van Lindex maat 80 zijn eigenlijk te kort :'(

Zal eens kijken. Oh ik ben eigenlijk aan het werk (thuis). Maar heb zo'n knallende koppijn en heb last van werk ontwijkend gedrag.
pi_107180143
Ik ben al vroeg begonnen en iets eerder gestopt. Ik was van plan vanalles voor het huis te doen, maar ik ben nu maar wat spul aan het bestellen. Ik moet ook nog even een afspraak maken met de gemeente voor het ophalen van grofvuil. Lief heeft dat nu maar in het schuurtje gezet. De zolder is nu in ieder geval wat leger.

-Edit- Ik zie nu dat er alleen vaste ophaaldagen zijn? Eens per maand. Dat is wel wat anders dan 2x in de week zoals in Oost.
pi_107180449
Haha succes met het grofvuil. We hebben 2x gebeld maar die komen dus gewoon niet. Sukkels.

In die brief stond dat elke 2e dinsdag in de maand grof vuil opgehaald wordt en dat je het op de hoek van de straat kunt neerzetten.

Ten eerste klopt die dag niet, moet donderdag zijn, ten tweede moeten wij het dus helemaal aan de andere kant van de straat gaan zetten. Dit omdat of de weg nog niet klaar is (zeggen zij) of omdat het vuilnispunt aan onze kant nog niet klaar is. Ofzo :')

Conclusie. We wonen nog maar net in Noord en hebben nu al zwerfafval veroorzaakt :@
pi_107180469
Je kunt het wel zelf komen brengen overigens. Das handig als je geen auto hebt! ^O^
pi_107180539
Ik las op de site dat je gratis een aanhangwagen kunt lenen. Ook handig als je geen auto hebt. :+
pi_107180697
Nog wat dingen die me aan het huis zijn opgevallen:
- de vloer voelt op de eerste en tweede verdieping niet koud, zoals ik had verwacht
- het bad is werkelijk gigantisch O+
pi_107181044
Je hebt de vloerverwarming zeker lekker hoog staan :+
Gekheid, fijn dat hij niet koud voelt, en hoe is het met de hardheid? Voelt het niet meer zoals beton?
Valt dat je ook mee?

Een bad O+ heerlijk!
pi_107181059
Oh, en die babyfoon die Cathmar postte hebben wij ook! Ik ben er zeer tevreden over, hij werkt goed ^O^
pi_107181077
Ik heb even gekeken en heb wel een stapeltje voor Lena. Moet je even voor me open doen :P
pi_107181175
Van die babyfoon hebben wij er 2, althans 1x die en eentje zonder schermpje. Werkt perfect, kraakhelder enzo.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_107181549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Werkt dat goed genoeg op de overloop? Je hoeft er niet op elke kinderkamer één te zetten?
Bij ons werkt dat inderdaad heel goed. Ideaal.
Met een meidenkwartet
pi_107183170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:22 schreef loeszie het volgende:
Ik heb even gekeken en heb wel een stapeltje voor Lena. Moet je even voor me open doen :P
Oeps, ik was 2 kinderen in bad aan het doen. :+
pi_107183882
Wij hebben ook die babyfoon, werkt prima. En hij kan in elk geval mee naar de buren ;)

Grofvuil in Noord is irritant ja, als je de rest van de stad gewend bent, en hier ook geen auto, dus het altijd gedoe. We hebben wel een greenwheels-abonnement, maar ook dat is een stuk minder gunstig dan in Oost.

Ach ja, je moet wat overhebben voor de zee van ruimte ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:12:44 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107184857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al vroeg begonnen en iets eerder gestopt. Ik was van plan vanalles voor het huis te doen, maar ik ben nu maar wat spul aan het bestellen. Ik moet ook nog even een afspraak maken met de gemeente voor het ophalen van grofvuil. Lief heeft dat nu maar in het schuurtje gezet. De zolder is nu in ieder geval wat leger.

-Edit- Ik zie nu dat er alleen vaste ophaaldagen zijn? Eens per maand. Dat is wel wat anders dan 2x in de week zoals in Oost.
Dat is nog lekker luxe, bij ons wordt er helemaal geen grof vuil meer opgehaald, je moet het brengen of je moet er voor bellen en betalen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107185470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:37 schreef Cathmar het volgende:
Claudia, wij hebben deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we soms bij onze buren wat gaan drinken, drie huizen verderop, zet ik het op de overloop en dan werkt het perfect. Ideal ding en we hebben nooit storing ofzo.
Wij ook. Uitgezocht na uitgebreid vergelijkend warenonderzoek van mijn nogal grondige wederhelft. Hij is alleen nog niet gebruikt dus een ervaring kan ik nog niet delen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_107186337
Dank voor de tip!
pi_107192756
Claudia op de woonbeurs in Keulen zag ik nog deze kastjes van het Zweedse merk Tenzo. Ik moest meteen aan jouw zoektocht naar een leuk kastje denken. Heb even nagevraagd en ze zijn ook hier te koop! Misschien is het wat voor je?

En wij hebben ook dezelfde babyfoon :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:22:13 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107195858
Wij hebben een babyfoon van Avent, de meest simpele versie. Ik vind het een prettig ding, doet het altijd en ook goed. Nu van 99,00 eurie voor 79,00 eurie bij Prenatal.
Met dezelfde korting kochten wij hem vorig jaar. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:32:00 #248
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_107199749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Stiemie het volgende:
Claudia op de woonbeurs in Keulen zag ik nog deze kastjes van het Zweedse merk Tenzo. Ik moest meteen aan jouw zoektocht naar een leuk kastje denken. Heb even nagevraagd en ze zijn ook hier te koop! Misschien is het wat voor je?

[ afbeelding ]

En wij hebben ook dezelfde babyfoon :D
Hebben ze vergelijkbare kastjes niet bij Trendhopper?

En wat betreft de folie op het raam. Dit heeft idd te maken met het HR++ glas. Wij hebben hier in de keuken echter op de helft van het raam (wat meer risico is dan het hele raam ivm verschillende opwarming met en zonder folie) al 2 jaar van die statische folie en niets aan de hand. Dus het is ook een stuk indekking van de bouwmaatschappij.

Verder ziet het er al ^O^ uit!!
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:40:07 #249
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_107200160
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook gelijk!

Volgens mij heet het merk van Trendhopper "Malibu"
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_107200191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ja volgens mij verkopen ze ze daar ook inderdaad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')