de poes wilde aan je vragen: heb ik ook post?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna..
[ afbeelding ]
Zo onweerstaanbaar, de geur van posttassen.
Ik weet niet of het door de tassen komt. De vorige generatie tassen, die van leer waren, en niet zoals nu van kunststof, had ook vaak de warme belangstelling van katten.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef carboni het volgende:
Volgens mij zijn het ook die fietstassen waar van dat visspul in zit.
Maar die elastieken meuren ook ja. Vooral die zakken met nieuwe elastieken. Die liggen ook in de postbuskasten, ga je soms van bijna over je nek om zes uur s'ochtends.
Eenlingbussen nietquote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Dipstaart het volgende:
Worden op zondag alle brievenbussen geleegd?
Wat bedoel je daarmee?quote:
Die worden wel geleegd.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?Ik bedoel de oranje bussen met die twee gleuven waar je je post in kan doen om te versturen.
Een eenling heeft één gleufquote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?Ik bedoel de oranje bussen met die twee gleuven waar je je post in kan doen om te versturen.
Ik zag hetquote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef VKV het volgende:
Leuk, ze geven voor komende zaterdag overdag(!) -5 tot -10 graden Celsius aan
Haha dat heb ik nu ook al 4 a 5 keer gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna..
[ afbeelding ]
Zo onweerstaanbaar, de geur van posttassen.
Ze hadden juist voorspeld dat het zo koud zou worden door de wind. Dus dat giert dan lekker overal doorheen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef Drassss het volgende:
Ach of het gaat sneeuwen en dan is het jammer. Of het is heel koud, maar daardoor heb je geen wind en volle zonHeerlijk toch.
Zal wel meevallen en een beetje lopen doet al wonderen tijdens je dienstquote:Op maandag 30 januari 2012 07:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ze hadden juist voorspeld dat het zo koud zou worden door de wind. Dus dat giert dan lekker overal doorheen.
Ja, dat is dan wel fijnquote:Op maandag 30 januari 2012 09:39 schreef Mirgeam het volgende:
Heb ik weer mazzel met een week binnendienstzolang er niemand spontaan ziek wordt zoals afgelopen zaterdag
Vorig jaar door 50cm sneeuw baggeren vond ik juist erg leukquote:Op maandag 30 januari 2012 09:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel fijn
Ik hoef maar 3 dagen te werken, vrijdag en zaterdag vrij en dan zou het gaan sneeuwen
Lijkt mij niets. Ik moet alleen al n uur heen en weer fietsen vanaf mn huis naar mn wijk. Dan ben ik echt achterlijk lang bezig.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vorig jaar door 50cm sneeuw baggeren vond ik juist erg leuk
Dat is uiteraard een ander verhaal. Ik had toen een vaste wijk om het kantoor heen. Lekker 3/4u baggeren met snowboots aan. Vond dat wel een heerlijke gratis conditietraining waar ik ook nog iets op verdiendequote:Op maandag 30 januari 2012 09:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lijkt mij niets. Ik moet alleen al n uur heen en weer fietsen vanaf mn huis naar mn wijk. Dan ben ik echt achterlijk lang bezig.
Ja precies dan lijkt het me ook niet erg, opzich heb ik niets tegen sneeuw, dat vind ik juist wel leuk. Maar zo'n end fietsen met die gladheid of gewoon zo veel sneeuw dat ik alles moet lopen daar zit ik niet op te wachtenquote:Op maandag 30 januari 2012 09:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een ander verhaal. Ik had toen een vaste wijk om het kantoor heen. Lekker 3/4u baggeren met snowboots aan. Vond dat wel een heerlijke gratis conditietraining waar ik ook nog iets op verdiende
mja, de verwachtingen zijn weer wat bijgesteld. De -15 gaan we echt niet halen zoals het nu staat.quote:Op maandag 30 januari 2012 07:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ze hadden juist voorspeld dat het zo koud zou worden door de wind. Dus dat giert dan lekker overal doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |