abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107316145
Goede uitzending. En inderdaad, wat worden ze genaaid zeg. :{

Ik pak normaal niets aan voor de buren, maar dat zal ik nu wel gaan doen, denk ik.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 januari 2012 @ 00:02:38 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107316185
Ik wist dat het erg was, maar zo erg ...

imo lappen ze juridisch gezien alle regels aan hun laars. Zou zo nooit weer een pakketje via PostNL gaan versturen ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107316274
Het autobedrijf had hier ook een vos koeriers rondrijden uit Almere met een Marcel... Volgens mij leek ie er ook nog op. Maar die zijn er dus in september uitgeflikkerd. Hoop niet voor ze dat het dezelfde zijn, want die waren gewoon heel slecht. Waren dezelfde die een auto hadden waarvan de achterwielen blokkeerde en 6 keer over de kop sloeg.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 januari 2012 @ 00:08:35 #229
Maffe Fries
pi_107316396
kan bijna geen toeval zijn dan, maar er blijft dan overeind staan dat ze uitgeknepen worden.
pi_107316730
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
kan bijna geen toeval zijn dan, maar er blijft dan overeind staan dat ze uitgeknepen worden.
Jep. Wel strakke interne documenten die ze hadden. Lijken me eens nuttige kamervragen over dat covenant. Maar het meeste was mij al bekend, van niet betaald krijgen per niet bezorgd pakket (lijkt me nog het meeste klote als ik kijk naar hoeveel aangetekenden wij altijd mee terug namen).
Ook lachen is dat als je bus te afgeragd is, je het pand niet meer inkomt. Vraag mij af hoe afgeragd je bus dan moet zijn.
Maar wel lekker handig dat ie nog even een adres vermeld waar pakketten in de kliko's liggen. Daarom weet ik dat ie uit Almere komt. Steven Vennecoolstraat, Almere is in de Bouwmeesterbuurt.
Maar dit is de toekomst dus, mensen in een wurgcontract duwen en dan tegen de pers zeggen dat ze horen van de subco's dat het naar behoren werkt :')

[ Bericht 7% gewijzigd door carboni op 28-01-2012 00:26:11 ]
  Redactie Sport zaterdag 28 januari 2012 @ 06:50:34 #231
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_107320704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Subco's, zoals ik die ken zijn dat lieden die werken voor koeriersbedrijven. Ze doen hun ding, maar daar is alles ook mee gezegd.
Ze lopen rond in eigen kleding, met een diamanten oorbelletje en langgepunte schoenen :')
Zou je ons niet allemaal over een kam willen scheren? :{

Er loopt inderdaad wel wat mensen rond die voldoen aan je omschrijving, maar ik denk dat dat misschien 10% zal zijn...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_107321097
Mee eens, Dennis. Ik ben ook gedeeltelijk subco (heb ook nog een klein contract bij de post), en kan me echt niet vinden in de beschrijving van subco's zoals die hier regelmatig beschreven wordt.

Ik rijd in een nette auto, 12.000 km op de teller momenteel en ik draag gewoon TNT kleding en belangrijkste van alles; ik doe mijn werk naar behoren. En de rest van de subco's op mijn kantoor doen het al net zo prima.
pi_107328762
Grmbl, beloven ze dat ik om 12.00 ipv 13.00 kan beginnen omdat het anders te krap is.. staat er om 12.00 niks. Bel je, blijkt het nog op de vestiging te staan -O-

Uiteindelijk werd het om 12.35 gebracht. Dat mogen ze mooi betalen dan.. :(
Neem mooi toch ff pauze, dan maar na 5 uur klaar. Ze doen het zelf..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 28 januari 2012 @ 15:21:30 #234
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107329275
@Dennis en Nutricia, tuurlijk zijn er subco's die hun werk meer dan uitstekend doen en ook in goede auto's rijden.
Ik constateer alleen wat ik zie en meemaak ;)
Op 1 vestiging waar ik werk lopen die subco's er echt bij zoals ik beschreven had. Mooi-boys aka "Guido's" :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 15:22:19 #235
110987 ErwinRommel
pi_107329300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Grmbl, beloven ze dat ik om 12.00 ipv 13.00 kan beginnen omdat het anders te krap is.. staat er om 12.00 niks. Bel je, blijkt het nog op de vestiging te staan -O-

Uiteindelijk werd het om 12.35 gebracht. Dat mogen ze mooi betalen dan.. :(
Neem mooi toch ff pauze, dan maar na 5 uur klaar. Ze doen het zelf..
Bij ons had de HSM weer eens kuren. De buitengebieden bleven dus ook verstoken van post. Pas na 12:00 kunden we het er heen brengen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 januari 2012 @ 15:26:24 #236
Maffe Fries
pi_107329399
Bij ons was de HSM ook te laat, maar door creatief omgaan met de wijken die er wel waren, pauze en enkele andere werkzaamheden die er nog lagen konden we wel doorgaan. Had wel tot gevolg dat we later ook weer andere wijken met meer man moesten sorteren, maar dat was geen probleem.
pi_107330070
Of er zit een poes in je posttas wanneer je terugloopt naar je fiets :)
pi_107330184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef Drassss het volgende:
Haha. Grappig :).
Ik zie 1 van mijn katten dat zo doen.

Hier waren 3 straten te laat, misschien ook een HSM die er geen zin in had?
pi_107330200
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:56 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Haha. Grappig :).
Ik zie 1 van mijn katten dat zo doen.

Hier waren 3 straten te laat, misschien ook een HSM die er geen zin in had?
Zijn vriendje zat naast mijn fiets ook al te loeren :P

Hier liep alles prima. Rabo had een mailing, maar voor de rest weinig bijzonders + geen HAH.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 januari 2012 @ 15:59:16 #240
Maffe Fries
pi_107330245
quote:
Ik had twee weken terug eentje die op de postkar sprong.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 16:09:52 #241
110987 ErwinRommel
pi_107330526
Op VBG Gorinchem hebben we een huiskat. Die is voor niks en niemand bang, ook niet voor de kleppenbakken :)
pi_107331542
quote:
Bijna..

Zo onweerstaanbaar, de geur van posttassen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107333035
Hahaha what the fuck, ik had vandaag 13 blauwe bakken. |:( En vier rode (maar dat is vrij normaal tegenwoordig).

Was de enige wijk met zo absurd veel blauwe bakken ;( de rest hadden er hooguit 3 of 4. Ben zo blij dat ik die wijk voortaan niet meer alleen hoef te bestellen. :') Maar wat heb ik lang binnen gezeten, sjongejonge!
pi_107333085
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bijna..

[ afbeelding ]

Zo onweerstaanbaar, de geur van posttassen.
Op dat plekje stoppen wel meer postbodes zo te zien. ;)
pi_107333184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Bij ons had de HSM weer eens kuren. De buitengebieden bleven dus ook verstoken van post. Pas na 12:00 kunden we het er heen brengen.
Hier was degene die het weg zou brengen ziek en hadden ze er niet aan gedacht een ander te regelen.. faal :')

Ze weten ook dat als ik twee wijken moet lopen, dat ik om 11.00 wil beginnen. Nu kwamen ze me tegemoet met die belofte van 12 uur, wordt het alsnog weer laat.. tja :')

Maar zal denk ik zo ergens in april wel afgelopen zijn. Dan gaan ze de wijken herindelen en ze willen wijken van 3 uur. Aangezien ik 6 uur lopen op een dag teveel vind, zal het dal wel 3 uur per week worden. Wel vervelend voor de bezorgers die niet meer dan 2 uur willen lopen, die hebben we hier ook.

Werd ook weer straal genegeerd toen ik mailde over de paar tientjes loon die ik nog te goed heb.. :')! Dan lopen we maar gewoon eens zonder afspraak binnen :X

En aw @ kat O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:00:24 #246
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_107337007
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:44 schreef ellenatmars het volgende:
Hahaha what the fuck, ik had vandaag 13 blauwe bakken. |:( En vier rode (maar dat is vrij normaal tegenwoordig).

Was de enige wijk met zo absurd veel blauwe bakken ;( de rest hadden er hooguit 3 of 4. Ben zo blij dat ik die wijk voortaan niet meer alleen hoef te bestellen. :') Maar wat heb ik lang binnen gezeten, sjongejonge!
Dat zuigt enorm.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:01:57 #247
341900 Atmosphere82
pi_107337062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat laatste is logisch gezien juist.
Echter als je er te laat bent is het geen punt. Zolang je maar gescanned hebt.
In een regio waar ik dan werk moet je je echt haasten, want bruggen gaan open, of erg veel verkeer. Dan is het flink aanpoten.
Met name als je enkele PAG's hebt, en je geen plek meer hebt in de kleppenauto. Kun je terug naar de HUB, lossen en nieuwe rolcontainers erin doen. Dat kost vreselijk veel tijd, en je zit steeds te letten op die tijden. Bij mij gaat het prima, maar met subco's en ZZP'ers? Dat is weer een ander verhaal. Gelukkig ben ik ingeleerd door goede oude PTT beambtes :)
Ik ook, toen was het nog gewoon vier dagen in een verschillende wijk ingewerkt worden hè! ^O^
pi_107337358
Neem je toch een kopietje mee van de barcode die je moet scannen :P
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:10:47 #249
341900 Atmosphere82
pi_107337378
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Troeta het volgende:
Neem je toch een kopietje mee van de barcode die je moet scannen :P
Waar heeft dat betrekking op? ;)
pi_107337505
oja sorry...op dit :D

Echter als je er te laat bent is het geen punt. Zolang je maar gescanned hebt.
In een regio waar ik dan werk moet je je echt haasten, want bruggen gaan open, of erg veel verkeer. Dan is het flink aanpoten.
Met name als je enkele PAG's hebt, en je geen plek meer hebt in de kleppenauto. Kun je terug naar de HUB, lossen en nieuwe rolcontainers erin doen. Dat kost vreselijk veel tijd, en je zit steeds te letten op die tijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')