Jep. Wel strakke interne documenten die ze hadden. Lijken me eens nuttige kamervragen over dat covenant. Maar het meeste was mij al bekend, van niet betaald krijgen per niet bezorgd pakket (lijkt me nog het meeste klote als ik kijk naar hoeveel aangetekenden wij altijd mee terug namen).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
kan bijna geen toeval zijn dan, maar er blijft dan overeind staan dat ze uitgeknepen worden.
Zou je ons niet allemaal over een kam willen scheren?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Subco's, zoals ik die ken zijn dat lieden die werken voor koeriersbedrijven. Ze doen hun ding, maar daar is alles ook mee gezegd.
Ze lopen rond in eigen kleding, met een diamanten oorbelletje en langgepunte schoenen![]()
Bij ons had de HSM weer eens kuren. De buitengebieden bleven dus ook verstoken van post. Pas na 12:00 kunden we het er heen brengen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Grmbl, beloven ze dat ik om 12.00 ipv 13.00 kan beginnen omdat het anders te krap is.. staat er om 12.00 niks. Bel je, blijkt het nog op de vestiging te staan![]()
Uiteindelijk werd het om 12.35 gebracht. Dat mogen ze mooi betalen dan..
Neem mooi toch ff pauze, dan maar na 5 uur klaar. Ze doen het zelf..
Haha. Grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef Drassss het volgende:
Of er zit een poes in je posttas wanneer je terugloopt naar je fiets
Zijn vriendje zat naast mijn fiets ook al te loerenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:56 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Haha. Grappig.
Ik zie 1 van mijn katten dat zo doen.
Hier waren 3 straten te laat, misschien ook een HSM die er geen zin in had?
Ik had twee weken terug eentje die op de postkar sprong.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef Drassss het volgende:
Bijna..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:52 schreef Drassss het volgende:
Op dat plekje stoppen wel meer postbodes zo te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna..
[ afbeelding ]
Zo onweerstaanbaar, de geur van posttassen.
Hier was degene die het weg zou brengen ziek en hadden ze er niet aan gedacht een ander te regelen.. faalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij ons had de HSM weer eens kuren. De buitengebieden bleven dus ook verstoken van post. Pas na 12:00 kunden we het er heen brengen.
Dat zuigt enorm.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:44 schreef ellenatmars het volgende:
Hahaha what the fuck, ik had vandaag 13 blauwe bakken.En vier rode (maar dat is vrij normaal tegenwoordig).
Was de enige wijk met zo absurd veel blauwe bakkende rest hadden er hooguit 3 of 4. Ben zo blij dat ik die wijk voortaan niet meer alleen hoef te bestellen.
Maar wat heb ik lang binnen gezeten, sjongejonge!
Ik ook, toen was het nog gewoon vier dagen in een verschillende wijk ingewerkt worden hè!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste is logisch gezien juist.
Echter als je er te laat bent is het geen punt. Zolang je maar gescanned hebt.
In een regio waar ik dan werk moet je je echt haasten, want bruggen gaan open, of erg veel verkeer. Dan is het flink aanpoten.
Met name als je enkele PAG's hebt, en je geen plek meer hebt in de kleppenauto. Kun je terug naar de HUB, lossen en nieuwe rolcontainers erin doen. Dat kost vreselijk veel tijd, en je zit steeds te letten op die tijden. Bij mij gaat het prima, maar met subco's en ZZP'ers? Dat is weer een ander verhaal. Gelukkig ben ik ingeleerd door goede oude PTT beambtes
Waar heeft dat betrekking op?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef Troeta het volgende:
Neem je toch een kopietje mee van de barcode die je moet scannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |