Die vervanging kwam mee met het vervangen van de A330 door A700quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als ik mijn 18-55 ga vervangen is het door de 24-105 of 24-75
Update gaat voor mij 60D worden. Maar ik kan zo snel geen kit met een 24-70/105quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die vervanging kwam mee met het vervangen van de A330 door A700
Lijkt me ook sterk dat je ooit zo'n kit gaat vinden bij een crop body. Dat soort EF-objectieven zie je alleen in 5D kits zitten enzo. Bij een 60D zit toch alleen maar EF-S spul? 18-55, 18-135, 15-85 e.d.? Dat geldt zelfs voor de 7D...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Update gaat voor mij 60D worden. Maar ik kan zo snel geen kit met een 24-70/105
Misschien kan je bij de Media Markt met de kortingen een kit samenstellenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Update gaat voor mij 60D worden. Maar ik kan zo snel geen kit met een 24-70/105
Ah, dan moet ik even iemand zoeken die een 5D wiltquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat je ooit zo'n kit gaat vinden bij een crop body. Dat soort EF-objectieven zie je alleen in 5D kits zitten enzo. Bij een 60D zit toch alleen maar EF-S spul? 18-55, 18-135, 15-85 e.d.? Dat geldt zelfs voor de 7D...
Nu nog even geen budget voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Misschien kan je bij de Media Markt met de kortingen een kit samenstellen
Heb het wel eens vaker op Tweakers gelezen dat mensen dat hadden gedaan.
Ja. Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is die 14-24 het geld en schuldgevoel waard?
Geeneens een 4? Bitch pleasequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spoedig m'n 1DsM3 maar eens ophalen
1Ds is Fullframe hè, die is er nog niet in een 4 versie en komt ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geeneens een 4? Bitch please![]()
Collega heeft er 1tje, laatst samen met de 17-40 gebruikt. Leuk speelgoed
Kan toch prima naast een 7D?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, 850 euro voor een 24-105, 1050 voor een 24-70, 820 voor een 60D of 1150 voor de 7D. Keuzes keuzes.
En toch zie ik 't voor me dat ik over een jaar nog een 400D met 18-55 heb
Ojaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1Ds is Fullframe hè, die is er nog niet in een 4 versie en komt ook niet
Euh, goed puntquote:
Want zonde van de lenzen enzo. En ik zie 't voordeel van FF niet.quote:
Tsja, gaat me niet persé om de ISO. Meer om het feit dat ik een camera nodig heb die ook de concerten moet kunnen overleven qua snelheid maar ook een waanzinnige portret camera. Nou dat red je wel met een 1Dsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
OjaVergeef mijn onwetendheid.
Wel maar 3200 iso. Maar das toch een stap meer dan je oude.
Ga je schamen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik zie 't voordeel van FF niet.
Kan je 1d2 dat dan niet? Dat is toch ook een snelheidsmonster?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, gaat me niet persé om de ISO. Meer om het feit dat ik een camera nodig heb die ook de concerten moet kunnen overleven qua snelheid maar ook een waanzinnige portret camera. Nou dat red je wel met een 1Ds
Enlighten me.quote:
Ja hoor prima, maar goed met huidige 8,2 megapixel voldoet hij voor sommige werkzaamheden helaas niet meer. Daarnaast hoeft hij ook niet direct weg maar goed als ik mijn huidige heb verkocht dan moet ik ook maar eens een nieuwequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je 1d2 dat dan niet? Dat is toch ook een snelheidsmonster?
10.1 megapixel in de aanbieding hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor prima, maar goed met huidige 8,2 megapixel voldoet hij voor sommige werkzaamheden helaas niet meer. Daarnaast hoeft hij ook niet direct weg maar goed als ik mijn huidige heb verkocht dan moet ik ook maar eens een nieuwe
Heb je me toch even gepwndedddddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
10.1 megapixel in de aanbieding hier
Dat is heel prima. Een aantal van de oude Takumars zijn om van te smullen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso zijn het nog "analoge" lenzen.
Het is een duur dingetje, maar zijn geld meer dan waard. Voor de emotionele waarde is erg hoog. Ruilen? Met bijbetaling van jou kant?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je me toch even gepwndeddddd
50 mm f/1.8 of f/2 en uit mijn hoofd 50-200. Standaard lenzen op een standaard pentax DSLR. Niets speciaals.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is heel prima. Een aantal van de oude Takumars zijn om van te smullen.
Da's inderdaad normaal spul, niets speciaals.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
50 mm f/1.8 of f/2 en uit mijn hoofd 50-200. Standaard lenzen op een standaard pentax DSLR. Niets speciaals.
Denk ik dus ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die 5D2 zal je voor minder dan 1478 waarschijnlijk niet kunnen vinden in ieder geval. Ik heb 'm een jaar geleden voor exact dezelfde prijs gehaald bij de MM in Arnhem, waar hij toen veruit het goedkoopst was van alle andere MM filialen waarvan ik de prijs wist. Dus als 'ie nu ook voor die prijs in Hengelo ligt, zal dat ook wel het laagst mogelijke zijn.
quote:Amateur Photographer magazine has published an interesting story about a copyright infringement case of similar, but not directly copied, images. The issue of copyright is thorny, contentious and often misunderstood but this case sheds some light on the current attitude of courts in the UK. Despite significant differences between the two images (there was no implication that the second image was a duplicate of the first), the court found that the second image copied substantially from the 'intellectual creation' of the first (that is the elements that can be protected by copyright in the original image, including a consideration of the composition, lighting and processing of the image).
Belachelijk... Als we zo gaan beginnen, kunnen de erven van degene die ooit in 1889 de eerste foto van een voltooide Eiffeltoren geschoten heeft, onderhand ook flink cashen. Om maar één van de vele plekken te noemen die overal ter wereld elke dag duizenden keren vanuit dezelfde hoek gefotografeerd worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef problematiQue het volgende:
Interessant verhaal:
http://www.dpreview.com/n(...)Image_Copyright_Case
[..]
[ afbeelding ]
Als het nou nog een originele foto zou zijn, maar een foto van een rode bus met een grijze achtergrond in het centrum van Londenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Belachelijk... Als we zo gaan beginnen, kunnen de erven van degene die ooit in 1889 de eerste foto van een voltooide Eiffeltoren geschoten heeft, onderhand ook flink cashen. Om maar één van de vele plekken te noemen die overal ter wereld elke dag duizenden keren vanuit dezelfde hoek gefotografeerd worden.
I'd please that bitchquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het nou nog een originele foto zou zijn, maar een foto van een rode bus met een grijze achtergrond in het centrum van Londen![]()
[ afbeelding ]
Best een fraai dingetje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:16 schreef problematiQue het volgende:
Nieuwe Pentax compact:
[ afbeelding ]
http://www.dpreview.com/news/2012/01/25/Pentax_Optio_VS20
Ik moet er op mijn A700 ook meer hebben, maar ik kan er met grip erop maar 2 vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
Twee? Fuck dat, mijn canon heeft er 6.
Wat? Hoe dat dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
Twee? Fuck dat, mijn canon heeft er 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |