Ik doe veel sport, dus zou hem wel redelijk vaak gebruiken. 55-250 zit er nu ook het meeste op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is een optie. De eigenaar van Fotomateforum heeft in zijn familie ook een pool van lensen als ik het goed begrijp. Kan best handig zijn, lijkt me, je gebruikt een flinke teletoeter immers toch niet dagelijks.
Nee, dat koppelen van het zusje van SP22 aan IDZ. Kan er ook zo'n pool opgezet worden.quote:
quote:
quote:
Ik heb ook een hoop lezen hier. Zo uit mijn hoofd liggen er hier 7 cameralenzen hier, waarvan 5 voor canon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Is een optie. De eigenaar van Fotomateforum heeft in zijn familie ook een pool van lensen als ik het goed begrijp. Kan best handig zijn, lijkt me, je gebruikt een flinke teletoeter immers toch niet dagelijks.
En die andere 2?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop lezen hier. Zo uit mijn hoofd liggen er hier 7 cameralenzen hier, waarvan 5 voor canon.
Pentax.quote:
Mja probeer nu met 2 maten een heel huis te vinden maar dat valt nog vies tegen. Zit er ondertussen toch aan te denken om maar een appartementje te kopen en na m'n studie evt. weer te verkopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Maar waarom ga je dan niet in Utrecht wonen? Geen geschikt huis te vinden?
Ah, je zit nog aan de studie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja probeer nu met 2 maten een heel huis te vinden maar dat valt nog vies tegen. Zit er ondertussen toch aan te denken om maar een appartementje te kopen en na m'n studie evt. weer te verkopen.
Uiteindelijk kost dat minder dan huren en je krijgt er meer 'woonplezier' voor terug.
Heb ik dus geen donder aanquote:
Ja. Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef SP22 het volgende:
Ben je nieuwe studie begonnen? Je was toch net klaar?
En rijtjeshuizen? oid? Te weinig ruimte voor de brommers?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Hehe, ja nog wel een jaartje of 4.
En die 2 gasten zijn wel chill dus komt goed, maar een leuk stekkie vinden valt gewoon keihard tegen. Interessante appartementjes staan er wel een aantal te koop maar daar kan je niet met 3 man wonen.
Sowieso zijn het nog "analoge" lenzen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Heb ik dus geen donder aan
Ach, an sich best een leuk scala aan lensjes: 50 mm f1.4 (FF), 24 mm f2.8, 18 - 70 mm en 55 - 200 mm.
Bij de camera in de verkoop zit nog een 18 - 55 maar dat wordt overlapt door de 18 - 70.
Quilty as charged.quote:
Ik ben geen zwerverquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En rijtjeshuizen? oid? Te weinig ruimte voor de brommers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijtjeshuizen staan amper te huur en meestal willen ze geen studenten (sterf maar lekker).Huilen dan.
als ik mijn 18-55 ga vervangen is het door de 24-105 of 24-75quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef SP22 het volgende:
Ik heb er nu 4 in mn arsenaal. En als de 100-400 komt gaat de 55-250 er ook uit.
Dan nog wat verzinnen om dat gat op te vullen en dan zal op denk duur de 18-55 er ook uit gaan. geen EF-s meer.
(en heb dus nog de 50mm 1,8 en 100mm 2.8 macro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |