Op de teller iig, echte km's zal wel wat minder geweest zijn.quote:
Tussen die auto's doorquote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=94c_1319576421
Ik zie idz al gaan. Broembroem!
In de auto deed ik altijd al vrij beschaafd hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das echt een hoop kilometers zegEn zo zie je inderdaad dat rustig rijden zo gek nog niet is.
Behalve doorrijden en zo nu en dan "rechts voorbij rijden" rijd ik ook vrij braaf. Mja, als er 2 autos met 100 waar je 120 mag op de linkerbaan hangen niet naar rechts durven. Ik rijd al rechts en tuf met 130 door. Gister hele stukken gedaan, o.a. A2, 2e baan vanaf rechts gezien, 3e zat bijna volquote:Op maandag 23 januari 2012 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de auto deed ik altijd al vrij beschaafd hoor.
Filmen? 7Dquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ook filmen inderdaad. En waarom 7D dan volgens jou? FF filmt toch ook prima?
Filmpje al tig keer gezien :pquote:
quote:Ook filmen inderdaad. En waarom 7D dan volgens jou? FF filmt toch ook prima?
Hoe meer geld je hebt hoe beter.quote:
Lol!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe meer geld je hebt hoe beter.
Je moet gewoon even vragen naar diverse filialen, prijsverschillen per filiaal is nog wel eens aanzienlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Lol!
Ik ga eerst even kijken hoeveel het gaat schelen met de actie van de MM.
Scheelt genoeg, ik heb zo mijn 24-70 voor 300 euro minder kunnen aanschaffen door even naar Utrecht te rijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt. Maar verschilt niet heel veel denk ik, vooral na die actie... Nieuwprijs delen door 1.19...
Maargoed, dan nog zal ik blijven twijfelen. Ik wil mijn geld wel goed uitgeven namelijk...
Ze hadden hem niet leverbaar in A'dam, konden hem bestellen maar ik wilde even weten waar hij nog op voorraad was. Was toen nog in Utrecht, even naar toe gereden en hoplaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Serieus?! Jemig! Gewoon gevraagd in de eerste winkel waar je was?
Ook de prijs kunnen ze zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ooh, maar in de winkel zelf wisten ze niet dat hij in Utrecht een andere prijs had? Dat bedoel ik...
Kan wel ff Enschede en Hengelo kijken of er verschil in zit
Wat is de twijfel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zal ik dat ook even navragen. Helemaal naar Utrecht rijden voor een paar tientjes is te veel, maar Enschede is maar tien minuutjes verder rijden.
Maargoed: dan nog even beslissen welke body...
Wachten op de 5DmkIII? http://photorumors.com/20(...)es-spotted-in-kenya/quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Full Frame is gewoon die grote sensor heel fijn. Lenzen zijn ook lekker, maar die werken natuurlijk ook op de 7D. Die heeft wel de cropfactor. Weet niet of ik dit nu een voordeel of nadeel vind.
7D is ook een heerlijke body. Stukje nieuwer en meer FPS. Filmen kunnen ze beide even goed lijkt me?
Ach ik twijfel gewoon omdat ik dat altijd met alles doe. Ik wil gewoon het beste voor mijn geld. En als ik dan toch geld aan het uitgeven ben, wil ik het in een keer goed doen
Hmm... ik zie de 14-24 2.8 van nikon niet op de site staan... wil ooit toch de holy trinity compleet hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja na die BTW weg ermee natuurlijk he...
Maargoed: dat viel me reuze mee. 7D is namelijk gewoon 80 euro duurder dan bij andere vestigingen.
Anyway: morgenvroeg even belletje naar Enschede doen en de prijzen vragen. En anders morgenavond de 5DMII ophalen. Omdat ik bij Ikea werk, dat op Het Plein in Hengelo zit, mag ik al woensdag vanaf 1800 uur met korting kopenHandig!
Vaak wel in het systeem staan in de winkel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmm... ik zie de 14-24 2.8 van nikon niet op de site staan... wil ooit toch de holy trinity compleet hebben.
Hopen dat ze morgen niet de prijzen verhogenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maargoed: dat viel me reuze mee. 7D is namelijk gewoon 80 euro duurder dan bij andere vestigingen.
Anyway: morgenvroeg even belletje naar Enschede doen en de prijzen vragen. En anders morgenavond de 5DMII ophalen. Omdat ik bij Ikea werk, dat op Het Plein in Hengelo zit, mag ik al woensdag vanaf 1800 uur met korting kopenHandig!
Dure grapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmm... ik zie de 14-24 2.8 van nikon niet op de site staan... wil ooit toch de holy trinity compleet hebben.
Mooie lensquote:
Dat wel. zoiets is er niet in het canonsegment toch?quote:
Neuh, 16-35 lijkt er het meeste op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel. zoiets is er niet in het canonsegment toch?
Ik dacht dat het een foto van jou was :0. Had zomaar gekund!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef problematiQue het volgende:
Mooie collectie weer: http://www.boston.com/bigpicture/2012/01/lunar_new_year_2012.html
[ afbeelding ]
Valt wel mee! Als je 14-24 vergelijkt met tien primes (1 per milimeter), dan heb je gewoon 150,- per brandpuntsafstand! Koopje jewaids!quote:
Ooit, ooit...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een foto van jou was :0. Had zomaar gekund!
Je kan met zoomen toch ook op 14.5 mm uitkomen? Dan heb er dus 20 nodig. En voor 75 euro ga je het nooit redden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Valt wel mee! Als je 14-24 vergelijkt met tien primes (1 per milimeter), dan heb je gewoon 150,- per brandpuntsafstand! Koopje jewaids!
Klopt! Ik vraag er eerst wel naar natuurlijk. Man zei van niet trouwens...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hopen dat ze morgen niet de prijzen verhogen
Voor bijna 5000 euro mag dat ook welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben nog altijd heel blij met m'n heilige drie-eenheid van Nikon
Is die 14-24 het geld en schuldgevoel waard?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben nog altijd heel blij met m'n heilige drie-eenheid van Nikon
Verek, da's gewoon 1.25 mm meer groothoek dan ik met mijn 10mm heb!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is die 14-24 het geld en schuldgevoel waard?
Die 5D2 zal je voor minder dan 1478 waarschijnlijk niet kunnen vinden in ieder geval. Ik heb 'm een jaar geleden voor exact dezelfde prijs gehaald bij de MM in Arnhem, waar hij toen veruit het goedkoopst was van alle andere MM filialen waarvan ik de prijs wist. Dus als 'ie nu ook voor die prijs in Hengelo ligt, zal dat ook wel het laagst mogelijke zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |