Bart had daar zijn 24-70 anders voor een goede prijs!quote:Op maandag 23 januari 2012 10:18 schreef freud het volgende:
Neuh, MM is sowieso vaak flink duurder, en dan maakt die korting nog niets uit. Ga wel even kijken voor een mediaspeler en hd voor in nas.
Ja,... ik had destijds mijn D700 voor 1699 gekocht... twee weken later was ie bij de mediamarkt voor 200 minderquote:Op maandag 23 januari 2012 11:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik wilde net zeggen. Door die actie zijn bepaalde dingen erg gunstig geprijsd hoor
Ik zou vanmorgen afrijden, maar dat ging niet volgens plan. Daarna ook gefietst, maar niet gevallen. Das nou het handige van schoenen met klittebandquote:Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef SP22 het volgende:
Heb je een "nieuwe" fiets, krijg je 3 dagen later meteen een ongeluk(je).
Veter vs trapper + zwaartekracht is auw!
Heb mn val niet kunnen breken en zit nu bij de huisarts te wachten tot hij ff tussendoor mn enkel kan nakijken.
Naarste is dat ik mn rijlessen wel kan vergeten deze week waarschijnlijk. Zou vanmiddag weer gaan rijden..![]()
Voor de rest wat schaafwonden, ik vermoed een gekneusde enkel en vooral een gekneusd ego
Zuur begin vd weekquote:Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef SP22 het volgende:
Heb je een "nieuwe" fiets, krijg je 3 dagen later meteen een ongeluk(je).
Veter vs trapper + zwaartekracht is auw!
Heb mn val niet kunnen breken en zit nu bij de huisarts te wachten tot hij ff tussendoor mn enkel kan nakijken.
Naarste is dat ik mn rijlessen wel kan vergeten deze week waarschijnlijk. Zou vanmiddag weer gaan rijden..![]()
Voor de rest wat schaafwonden, ik vermoed een gekneusde enkel en vooral een gekneusd ego
Ai, Vinnie,.. da's jammer. Alweer nieuwe aangevraagd?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou vanmorgen afrijden, maar dat ging niet volgens plan. Daarna ook gefietst, maar niet gevallen. Das nou het handige van schoenen met klitteband
Vanaf donderdagquote:Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja,... ik had destijds mijn D700 voor 1699 gekocht... twee weken later was ie bij de mediamarkt voor 200 minderWel de moeite waard dus.
Wanneer is die actie?
Neuh, morgen even bellen. Wel jammer dat het weer 360 euro gaat kosten met lessen enzo erbijquote:Op maandag 23 januari 2012 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zuur begin vd week
[..]
Ai, Vinnie,.. da's jammer. Alweer nieuwe aangevraagd?
Ik heb er bij de laatste actie toch flink wat honderden euro's mee bespaard. Enige punt is natuurlijk dat je er niet blindelings vanuit moet gaan dat de MM lekker goedkoop is tijdens zo'n actie, maar dat neemt niet weg dat je er wel degelijk leuke aankopen kunt doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:18 schreef freud het volgende:
Neuh, MM is sowieso vaak flink duurder, en dan maakt die korting nog niets uit.
Ging te snel de snelweg op (waar je 120 mag), daar reed een malloot 80 en slingerde nogal. Vond de examinator dat ik te snel langs ging. En hij vond dat ik te snel langs een geparkeerde vrachtwagen ging.quote:
Haha wat een kwats. Als je er dan voorbij gaat kan je 't maar beter zo snel mogelijk doen. Hoe eerder je er voorbij bent hoe minder gevaar je loopt.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ging te snel de snelweg op (waar je 120 mag), daar reed een malloot 80 en slingerde nogal. Vond de examinator dat ik te snel langs ging.
Nou, vlak nadat ik er op ging moest ik er ook weer af. En voor die kwats reed nog een vrachtwagen. Dan had ik met 160 er langs moeten scheuren.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha wat een kwats. Als je er dan voorbij gaat kan je 't maar beter zo snel mogelijk doen. Hoe eerder je er voorbij bent hoe minder gevaar je loopt.
Zo wordt 't je op de motor ook geleerd.
Zal ik de volgende keer tegen mijn examinator zeggenquote:
Ik moet altijd winnen van de andere auto bij het stoplicht van mijn instructeurquote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb trouwens wel 160 gereden in de lesauto.
Haha, ja hier ookquote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer tegen mijn examinator zeggen
[..]
Ik moet altijd winnen van de andere auto bij het stoplicht van mijn instructeur
Lesmotor 220 jungeeeee!quote:
Gaan die zo hard dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lesmotor 220 jungeeeee!
Sneller wilde 'ie niet. Haha, nu ik erover nadenk had ik wel toffe instructeurs.
Altijd al toch?quote:
Plus het doet minder pijn in je portemonnee...quote:Op maandag 23 januari 2012 22:05 schreef problematiQue het volgende:
Ik ben superbraaf wanneer ik autorij, eigenlijk. Ik vind het eerder een kunst om zo rustig en efficient mogelijk te rijden dan 'sportief' rijden ofzoiets.
Ik rijd 1000km per week, op 110 (gps) op de cruise control ipv 130 (gps) en ik doe nu gemiddeld 1:18 / 1:19 incl. alle files en bullshit en qua reistijd scheelt het amper.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:05 schreef problematiQue het volgende:
Ik ben superbraaf wanneer ik autorij, eigenlijk. Ik vind het eerder een kunst om zo rustig en efficient mogelijk te rijden dan 'sportief' rijden ofzoiets.
Das echt een hoop kilometers zegquote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik rijd 1000km per week, op 110 (gps) op de cruise control ipv 130 (gps) en ik doe nu gemiddeld 1:18 / 1:19 incl. alle files en bullshit en qua reistijd scheelt het amper.
En aan benzine scheelt het me meer dan 100 euro per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |