ja iemand zit op mij msn met mensen te chattenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is je MSN nou écht gehacked of..? Want hoe moet ik anders jou achter een cam zien.
![]()
![]()
Oke, dus als ik je nu toevoeg is dat een vreemde ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja iemand zit op mij msn met mensen te chatten
snel mijn wachtwoord verandert
ik word niet meer gehacktquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, dus als ik je nu toevoeg is dat een vreemde ?
Dat is echt te kort door de bocht. Ze beloonden uploads met veel views, zoals youtube ook doet. Klein nuanceverschil. Een peloton goede advocaten kan hier echt wel een aardige zaak van maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze gaan zich hier echt niet meer uitpraten.
[..]
Dat plus ze negeerden take-down-requests en beloonden mensen die illegale dingen uploadden met cash. En ze wisten perfect dat hun eigen content grotendeels illegaal was en probeerden dat de verbergen.
C&Cquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Low Orbital Ion Cannon is gewoon van een meme
quote:
Staat nu eenmaal voor vernietigingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar waarom een bot zo'n naam geven
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
WEl grappig dat een simpele DDoS zo effectief kan zijn, met LOIC.
quote:Anonymous' neue Waffe
Anonymous-Aktivisten haben für ihren am Donnerstag begonnenen DDoS-Angriff auf die Website des US-Justizministeriums eine speziell präparierte Webseite genutzt, die massenhaft Anfragen an die Domain justice.gov sendet. Nach dem Aufruf der Seite sorgen einige Zeilen JavaScript dafür, dass der Browser den Behördenserver mit HTTP-Anfragen überflutet. Die Seite wird unter anderem bei PasteHTML gehostet, wo jedermann anonym HTML-Quellcode veröffentlichen kann.
Bislang hatte das lose Aktivistenkollektiv für derartige Angriffe vor allem die Low Orbit Ion Cannon (LOIC) eingesetzt, die von den Teilnehmenden zunächst heruntergeladen und ausgeführt werden muss. In einigen Ländern einschließlich Deutschland ist dies ein klarer Fall von Computersabotage und somit strafbar. Wie das im konkreten Fall aussieht, ist allerdings unklar: Der JavaScript-Code erfordert keine Nutzerinteraktion und legt direkt nach dem Öffnen der Seite mit dem Angriff los.
Man hat vorab keine Chance, die mit dem Besuch der Seite verbundenen Konsequenzen zu erkennen. Anonymous-Sympathisanten haben den Link zur Seite massenhaft über Twitter verbreitet und dabei häufig diverse Link-Verkürzer eingesetzt, die die wahre URL verschleiern. Um möglichst viele Aufrufe zu erreichen, wurden die Twitter-Besucher in vielen Fällen unter falschen Vorwänden auf die Seite gelockt.
Der Angriff ist Teil der #OpMegaupload, die Anonymous nach der Verhaftung von Kim Schmitz ins Leben gerufen hat. Während die Webseite des Justizministeriums gestern Abend zeitweise tatsächlich nicht erreichbar war, hat sich die Lage inzwischen wieder beruhigt. Die Behördenseite ist derzeit uneingeschränkt erreichbar.
Ik heb de aanklacht gelezen. Oa mailtjes van de medewerkers onderling met dat user x tientallen nieuwe HD films op zijn account heeft staan en dat ze hem maar 100 dollar moeten geven via het reward programme.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is echt te kort door de bocht. Ze beloonden uploads met veel views, zoals youtube ook doet. Klein nuanceverschil. Een peloton goede advocaten kan hier echt wel een aardige zaak van maken.
Je vergeet even dat ze illegale dingen dedenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Waarschijnlijk zitten ze al huilend het liedje te luisteren. Lijkt me vreselijk om al die dure auto's te moeten inleveren, plus een gevangenisstraf krijgen puur om het zijn van een goede ondernemer.
Links van DMCA requests hebben ze altijd offline gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ze illegale dingen deden.
Ik heb de afgelopen paar uur niks meer meegekregen hierover, en lees er hier ook niets over. Zijn ze nu gewoon dingen aan het verzinnen?twitter:YourAnonNews twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 20:17:09A small battle has been won with the death of SOPA, but the war has just begun. PIPA & ACTA are still alive - http://t.co/vWbMbY1S reageer retweet
quote:RT breaks record with coverage of OpMegaupload
Over one million unique visitors logged on to RT.com in the last 24 hours, and while we can’t say that a particularly well-crafted headline or social media campaign got us that far, we do have an idea how it happened.
At RT, we suspect that the recent surge in traffic has something to do with us serving as the only major news source following the biggest story of the day.
SOPA is uitgesteld tot indefinately.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb de afgelopen paar uur niks meer meegekregen hierover, en lees er hier ook niets over. Zijn ze nu gewoon dingen aan het verzinnen?twitter:YourAnonNews twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 20:17:09A small battle has been won with the death of SOPA, but the war has just begun. PIPA & ACTA are still alive - http://t.co/vWbMbY1S reageer retweet
Oh, dat. Dat had ik al wel meegekregen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SOPA is uitgesteld tot indefinately.
Tijdelijk ja, als er weer steun voor komt zal de wet gewoon weer worden ingediend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef Waffle het volgende:
Sopa is geloof ik van de baan.
Edit: allemaal tegelijk
Idem PIPAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh, dat. Dat had ik al wel meegekregen.
Links ja. Tenzij ze in grote getallen werden ingediend. En alleen links, niet de content.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Links van DMCA requests hebben ze altijd offline gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |