abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107010080
De stekende woorden zijn eruit, hij koos voor een ander. Nu heb ik diepe pijn en zit emotioneel helemaal vast. Ja heel voorspelbaar i know. Het volgende verhaal klinkt wat vreemd, maar t is gebeurd, ik zat in het plot en nu moet ik iets met mijn gevoelens aan. Met wat hulp van Fok... dacht ik. Laten we eens kijken:

Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin. Het was te voorspellen dat dit uit zou monden tot iets onvruchtbaars maar ik ben naief en ik zag in hem nou eenmaal mijn toekomst. Het klonk ook alsof dat zou gaan gebeuren op een paar gebeurtenissen na. Op momenten dat ik hem met de situatie kritisch confronteerde zette hij een punt achter het vreemde dat we hadden zonder dingen uit te praten. Kort geleden overkwam ons hetzelfde. Het was geen schokkende gebeurtenis maar een kwestie van tijd voor er weer een punt achter onze omgang werd gezet. Ik zat feitelijk op de verlossende woorden te wachten.

Maar nu komt het vreemde. Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen en toch haal ik het in mijn hoofd hem vreselijk te missen. Hij is weg en ik kan er niet mee omgaan. Ik voel me geestelijk ziek. Ik krijg het gelukkig niet over mijn verstand contact op te nemen, maar ik voel me ellendig zonder hem in mijn leven. En mij kennende gaat dit nog lang aanhouden. Ik wil hem kunnen loslaten en snel. Somebody please put some sence in my brain....

Groetjes,
Een schuldige
pi_107010321
Hoe cliché het ook klinkt: hij verdient je niet en jij verdient veel beter..
Succes verder, je vindt heus wel een ander, je hebt alleen tijd nodig.
pi_107010745
Zo te lezen was hij niet de miljoeneklapper uit de loterij en ben je over een tijdje blij dat je hem kwijt bent..tot dan sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_107010978
Waarom zou hij jou niet in de steek laten als hij zijn huidige vriendin net zo hard laat stikken, klinkt misschien hard, maar ondertussen ben je zelf ook eerlijk dat je naïef bent. Sterkte!
pi_107010988
mooie username! :')
groetjes
pi_107011049
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Waarom zou hij jou niet in de steek laten als hij zijn huidige vriendin net zo hard laat stikken, klinkt misschien hard, maar ondertussen ben je zelf ook eerlijk dat je naïef bent. Sterkte!
Dit.
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 22:57:42 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107011089
Komt ervan als je een relatie begint met een vent die al bezet is en je wijs maakt dat ie zn vriendin voor jou dumpt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:59:22 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107011192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:

Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin.
Daar had je al af moeten haken...

Wel sterkte, het blijft moeilijk dit.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:01:15 #9
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107011274
Een vent die met jou vreemdgaat zal dit vast ook achter je rug om doen. Schrijf het ergens op en onthoud :Y

Sterkte en zoek voor de volgende keer een degelijke man uit :*
My mama didn't raise no fool
pi_107011320
Wat is je afkomst eigenlijk als ik zo onbeleefd mag zijn om dat te vragen?
pi_107011804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef La_Vita het volgende:
Een vent die met jou vreemdgaat zal dit vast ook achter je rug om doen. Schrijf het ergens op en onthoud :Y

Sterkte en zoek voor de volgende keer een degelijke man uit :*
Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem...

Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?

[ Bericht 2% gewijzigd door Spygisch op 19-01-2012 23:40:03 ]
pi_107012115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg tijdens een date. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem... Ik heb het vaker geprobeerd met een ander. t Voelt altijd wat flauwtjes aan, niet echt, geforceerd en daarbij kwets ik anderen. Omdat ik niet kan aangeven waarom het niks kan worden. Wat moet ik zeggen, ik voel wat voor een ander? :S

Makes no sence right....

Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?
Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor. :') Hij heeft je gebruikt en dan lijkt het me sterk dat een degelijk gesprek jou verder zal helpen.
Optimist tot in de kist
pi_107012191
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor. :') Hij heeft je gebruikt en dan lijkt het me sterk dat een degelijk gesprek jou verder zal helpen.
Agree.
pi_107012360
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef trovey het volgende:

[..]

ja... je hebt gelijk. Maar ik verlies niks wat niet al verloren was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spygisch op 19-01-2012 23:30:17 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:40:11 #15
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107013155
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:23 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ja... je hebt gelijk. Maar ik verlies niks wat niet al verloren was.
Jawel. Als jij een gesprek afdwingt, dan laat je een belangrijke les liggen. Namelijk hoe los je dit zelf op, zonder hem erbij te betrekken.

Probeer het van een kant te zien, die zorgt dat je er vrede mee hebt. Betrek hem niet bij jouw gevoel. Deze noot moet je zelf kraken, of met hulp van vrienden, maar niet met zijn hulp.

Succes, ik weet zeker dat je het kan. Velen zijn je voorgegaan.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107013620
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Jawel. Als jij een gesprek afdwingt, dan laat je een belangrijke les liggen. Namelijk hoe los je dit zelf op, zonder hem erbij te betrekken.

Probeer het van een kant te zien, die zorgt dat je er vrede mee hebt. Betrek hem niet bij jouw gevoel. Deze noot moet je zelf kraken, of met hulp van vrienden, maar niet met zijn hulp.

Succes, ik weet zeker dat je het kan. Velen zijn je voorgegaan.
pfff doet pijn.... kon ik maar vluchten.

vrienden, die weten te weinig.

dank je..
pi_107013789
ik moet een plek vinden waar ik heel hard kan huilen. niet alleen vanwege hem, maar alle opgekropte troep van jaren ophopen eruit gooien...
pi_107013816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Spygisch het volgende:
ik moet een plek vinden waar ik heel hard kan huilen. niet alleen vanwege hem, maar alle opgekropte troep van jaren ophopen eruit gooien...
Dat kan overal zelfs hier ;)
pi_107013853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat kan overal zelfs hier ;)
zo? ---> :''''''''''( ... of zelfs zo :''''''''O ... hmm nee lucht niet op. ;)
pi_107014391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Spygisch het volgende:
Ik vind mijn eigen bed altijd een prima plek om ongegeneerd flink te janken en mezelf ontzettend zielig te vinden.

Als je nog hoop hebt dat hij toch voor je gaat kiezen, blijf dan vooral contact zoeken, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk. Hoop doet leven, maar in zulke situaties is hoop een block voor je verwerking.
pi_107014733
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind mijn eigen bed altijd een prima plek om ongegeneerd flink te janken en mezelf ontzettend zielig te vinden.

Als je nog hoop hebt dat hij toch voor je gaat kiezen, blijf dan vooral contact zoeken, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk. Hoop doet leven, maar in zulke situaties is hoop een block voor je verwerking.
Nee hij gaat niet voor mij kiezen..

[ Bericht 8% gewijzigd door Spygisch op 20-01-2012 00:25:42 ]
pi_107015051
Bovendien wil ik verder met mn leven. De zekerheid krijgen van liefde. Weet niet hoe..
pi_107015096
Wat scheelt er met mij he, zou je denken. Ik denk het in ieder geval. In een paar uur maakt hij via sms bekend niet voor mij te kiezen. Gaat verder met zn leven, heeft nergens last van. En hier zit ik...

triest.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:26:39 #24
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_107015157
Ach... Over 100 jaar zijn we allemaal dood.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2012 @ 00:28:57 #25
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107015235
Triest ja dat jij je leven laat afhangen van een vent die jou niet wilt.

Kom op! Je bent toch meer dan een (afgedankte) tweede keus? En een les voor de toekomst: begin nooit iets met een gozer die al bezet is. ;)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_107015276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:

Kom op! Je bent toch meer dan een (afgedankte) tweede keus? En een les voor de toekomst: begin nooit iets met een gozer die al bezet is. ;)
true..
pi_107015358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef famousje het volgende:
Ik zet alvast een streep op mn wand. Een dag voorbij. Of zal ik donderdag ook meetellen? Dan hoeven we nog maar 99dagen en 463dagen te gaan.
pi_107015476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef Spygisch het volgende:

Ik zet alvast een streep op mn wand. Een dag voorbij. Of zal ik donderdag ook meetellen? Dan hoeven we nog maar 99dagen en 463dagen te gaan.
Rekenen was niet je beste vak zeker :P

met 562 dagen zijn er nog geen 100 jaar voorbij :P
pi_107015564
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Rekenen was niet je beste vak zeker :P

met 562 dagen zijn er nog geen 100 jaar voorbij :P
Kwam niet verder dan 1+1 van beyonce..

jaar moest er staan: 363 dagen en 99dagen.
pi_107015743
Wil je ff dit testje maken? Ik wil eigenlijk wel even weten wat er bij jou uitkomt: http://www.web-research-design.net/cgi-bin/crq/crq.pl

Je kan de eerste pagina trouwens gewoon overslaan.
pi_107016152
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:44 schreef Hijsbakkie het volgende:
Wil je ff dit testje maken? Ik wil eigenlijk wel even weten wat er bij jou uitkomt: http://www.web-research-design.net/cgi-bin/crq/crq.pl

Je kan de eerste pagina trouwens gewoon overslaan.
Combining your anxiety and avoidance scores, you fall into the preoccupied quadrant. Previous research on attachment styles indicates that preoccupied people tend to have highly conflictual relationships. Although they are comfortable expressing their emotions, preoccupied individuals often experience a lot of negative emotions, which can often interfere with their relationships.

Erg in beslag genomen door emotie. Geen moeite me open te stellen. Maar onzeker over zijn liefde voor mij. En dat pakt in een relatie negatief uit volgens de test. Maareh, zaken liggen ingewikkelder we hadden geen gewone relatie namelijk.
pi_107016349
quote:
Maar nu komt het vreemde. Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen en toch haal ik het in mijn hoofd hem vreselijk te missen.
Logica en emotie gaan echt niet samen in de liefde,
Dus niet teveel over nadenken ook al spreekt het elkaar tegen.
Ga maar rouwen want sucks natuurlijk big time deze situatie.
pi_107016493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Logica en emotie gaan echt niet samen in de liefde,
Dus niet teveel over nadenken ook al spreekt het elkaar tegen.
Ga maar rouwen want sucks natuurlijk big time deze situatie.
rouwen.. wat een treffend goede term voor wat ik nu voel... ben bang voor de confrontatie waarin ik moet accepteren dat hij weg is.
pi_107016515
grinnik.. acceptatie is de eerste stap he.
pi_107016563
bij overmaat van ramp kan de topic ook niet verwijderd worden zie ik... great.
pi_107016703
Waarom verwijderen?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_107016781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:57 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Maareh, zaken liggen ingewikkelder we hadden geen gewone relatie namelijk.
Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).

Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.

Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
pi_107016788
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
pi_107016815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Spygisch het volgende:
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
Log gewoon uit en ga slapen :)
pi_107016862
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Log gewoon uit en ga slapen :)
dat zou ik moeten doen...
pi_107016893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).

Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.

Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
pi_107016951
ik ben heus niet over-emotioneel of ziekelijk gehecht aan mensen. Ben vrij normaal zelfs. Het feit dat hij dat niet is, maken de zaken voor mij ingewikkeld, niet af, onopgelost. En dáár ligt mijn probleem, de behoefte aan een duidelijke punt, dingen uit willen praten. En jah... ik mis hem. Zo ernstig is het niet. Emoties worden wat aangedikt.. morgen is het minder. t Is nu al minder dan voordat ik de topic opende. Ik baal maar dat ebd weg, dat besef ik heus. Het is gewoon jammer dat het zo moest lopen.
pi_107016990
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
pi_107017011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.

Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
pi_107017037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
Wil je ook een blokje chocola? k Heb ook koekjes als je wilt.... ?
pi_107017050
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
pi_107017087
Hoe wil je dingen uitpraten met een leugenaar, denk dat juist in zo'n gesprekken hij nog meer zal liegen over waarom het zo is tussen jullie. Ik snap dat je nu emoties hebt, maar denk dat tijd en genoeg afleiding op dit moment het beste helpt.
pi_107017105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.

Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
pi_107017128
Heb hier nog wat M&M's als je wilt :P
pi_107017129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef zuipuzuipu het volgende:
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
:)

dank..
pi_107017141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef Dagkaart het volgende:
Heb hier nog wat M&M's als je wilt :P
heb ik ook... al voorzien van thee?
pi_107017173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef Spygisch het volgende:

[..]

heb ik ook... al voorzien van thee?
Doe maar een kopje dan!
pi_107017175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).
pi_107017194
Maar je hebt specifiek over een Nederlandse jongen, ben je zelf niet Nederlands ofzo dat je het zo vermeld? Gewoon nieuwsgierig :P
pi_107017252
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:41 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Meestal zien mensen in die categorie ook het ware kwaliteitsmateriaal over het hoofd ivm geen "klik" (want ja, met je ... denken he en drama is nou eenmaal spannender dan gewoon een goeie stabiele relatie, voor jou).
zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel, waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spygisch op 20-01-2012 13:51:30 ]
pi_107017272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef Dagkaart het volgende:
Maar je hebt specifiek over een Nederlandse jongen, ben je zelf niet Nederlands ofzo dat je het zo vermeld? Gewoon nieuwsgierig :P
o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermelde :)

*legt kopje venkelthee neer* t is niet heeeel erg lekker maar wel gezond ;)
pi_107017275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef Spygisch het volgende:

[..]

zoeken naar de juiste eigenschappen lijkt me minder gezond. dan mag mn vader me uithuwelijken als dat t recept voor geluk is. eindig ik met een knappe rijke intelligente man waarbij de liefdesfrequentie onderling ellendig laag is, frustraties om dingen die er niet toe doen omdat de basis niet klopt (passie), en dan grotere ruzies je weet wel waarom hij de afwas niet deed, was toch zijn beurt?!! tevergeefs kinderen krijgen en dan na een paar jaar uitgeblust. scheiden.
Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.
pi_107017293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:47 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de mensen vallen in "secure" dus zo moeilijk kan het niet zijn.
weet het niet...
pi_107017299
waar val jij onder?
pi_107017337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:46 schreef Spygisch het volgende:

[..]

o ja.. dat ging automatisch, dat ik dat erbij vermelde :)

*legt kopje venkelthee neer* t is niet heeeel erg lekker maar wel gezond ;)
Haha, zijn de M&M's ook gezond :P. Ik ga slapen, morgen meld ik me wel weer. Mijn advies: ga een film kijken tot je in slaap valt, anders lig je tOch maar te piekeren.
pi_107017355
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Dagkaart het volgende:

[..]

Haha, zijn de M&M's ook gezond :P. Ik ga slapen, morgen meld ik me wel weer. Mijn advies: ga een film kijken tot je in slaap valt, anders lig je tOch maar te piekeren.
ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekker :)
pi_107017375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ze zijn gezond voor mn mood. bedankt. slaap lekker :)
Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.
Rustig aan.
pi_107017376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Spygisch het volgende:
waar val jij onder?
Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.
pi_107017413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Ik probeer je alleen maar inzicht te geven in je gedragingen en waarom dat niet goed is (voor jou) en hoe je er evt. wat aan kan doen door de dingen beter te regelen.
jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.
pi_107017449
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Op de bank, niet achter je pc. met een deken over je heen en een kussen achter jre oren.
ik denk steeds.... achter mn oren.. dus, zo dubbelvouwen en dan achter mn gehoorschelpen schuiven. degene die erdan van bovenaf naar kijkt ziet flaporen?! Zo?!
pi_107017499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef Spygisch het volgende:

[..]

jou ga ik niet versieren hoor mister kwaliteit. pas niet bij mn aard. niet zo devensief.
Projectie :*
pi_107017521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:58 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Projectie :*
dwangneurose
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:05:41 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107017624
In feite wil je vooral dat wat je niet krijgen kunt, misschien moet je daar eens wat aan doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107017625
ik mis hem minder.. voel een leegte. vandaar mn opblijven en niet naar bed. de leegte. dit is een raampje naar de toekomst --> ik wordt een vaste prikker op Fok!
pi_107017747
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef Leandra het volgende:
In feite wil je vooral dat wat je niet krijgen kunt, misschien moet je daar eens wat aan doen?
Waarom ga je daar zo feitelijk van uit? Ook op momenten dat ik hem geloofde in zijn gevoelens voor mij had ik hem lief. Dus op momenten dat ik dacht hem te 'hebben'.
pi_107017832
ik ga ook maar.. met een kussen achter mn oorschelpen, filmpje kijken. ehm.. bedankt, want, zo praten maakte t realistischer in mn hoofd. he's gone. i'm fine...
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:24:27 #72
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_107017885
Toch bijzonder hoe al die kerels op de hele wereld al eeuwen lang met hetzelfde verhaaltje weg komen. De zin " Het gaat al een hele tijd niet goed tussen mij en mijn vriendin/vrouw" schijnt echt goud waard te zijn. Nog mooier zijn al die vrouwen die altijd denken dat "hun" vreemdganger anders is en echt eerlijk tegen ze is, maar de tijd nodig heeft om "het op te lossen" :')

Oke sorry moest dat even kwijt omdat ik er gewoon met mijn kop niet bij kan.
TS, je hebt niks aan die kerel, zelfs als hij bij zijn vriendin weg ging en voor jou koos, zou hij dat net zo hard weer bij jou doen als er wat nieuws voorbij komt. Het is dus of dat, of zoals de klassieker: Hij gaat echt niet bij haar weg en heeft het nu wel gezien met jou. Waarschijnlijk omdat jij volhield en hebberig werd en eisen ging stellen, dat werd hem te heet onder zijn voeten.

Ik denk niet dat alles gelogen is, sommige mannen worden wel echt een beetje verliefd buiten hun relatie om dus hij kan heus wel gevoelens voor jou hebben gehad, maar ook maar tot een bepaalde grens. Leer hiervan en vergeet niet hoe klote je je nu voelt en hoe je er niks mee opschiet, neem de tijd om verdrietig te zijn en ga dan leuke dingen doen en ontmoet leuke vrijgezelle jongens. Desnoods ga je aan de rebound *O* Sterkte !!
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 02:25:10 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107017891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Waarom ga je daar zo feitelijk van uit? Ook op momenten dat ik hem geloofde in zijn gevoelens voor mij had ik hem lief. Dus op momenten dat ik dacht hem te 'hebben'.
Omdat je wist dat hij niet van jou was.
Dat je dacht dat hij zijn vriendin wel zou verlaten maakt niet dat hij werkelijk van jou was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107019249
Het is nu even kut. Over een tijdje ben je er blij om. Succes.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 20 januari 2012 @ 08:44:58 #75
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107019389
Het is niet zo zeer hem die je mist, jij zag immers ook in dat hij aan het vreemdgaan was met jou, het zijn de gevoelens die hij in je losmaakte waarnaar je verlangt. Er komt echt wel weer een ander, hopelijk een vrijgezel, die dit in jou los maakt.

Maar TS, dit soort zaken komen erg vaak voor (man met vriendin), wat ik me nou oprecht afvraag. Heb jij je zolang als jullie wat hadden nooit afgevraagd "Hmmm als hij nu vreemd gaat met zijn vriendin, doet hij dat dan ook weer als hiji straks mijn vriend is?"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_107019865
quote:
Somebody please put some sence in my brain....
Je zou jezelf kunnen afvragen welke zelfoordelen (hoe jij over jezelf denkt) ervoor gezorgd hebben dat je je zo hebt laten behandelen, wetende dat het niet goed is. Waarom je voor jezelf iets koos wat je pijn en ellende ging geven.

Iemand die positief over zichzelf is maakt die keuze niet, die zal denken ''ik geef om mezelf en investeer positief in wie ik ben, dus waarom zou ik ooit iets kiezen wat schadelijk voor mij is?''. Feit dat jij voor het tegengestelde ging kan zijn omdat jij ook tegenovergesteld over jezelf denkt.

Dat is geen verwijt of dat er iets mis met je zou zijn, dat is dan gewoon zoals jij op het moment over jezelf denkt, dat heeft zich met de tijd zo gevormd en dat kan met de actief ook anders worden als je je daar voor inzet :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_107024001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 08:44 schreef Frag_adder het volgende:
Het is niet zo zeer hem die je mist, jij zag immers ook in dat hij aan het vreemdgaan was met jou, het zijn de gevoelens die hij in je losmaakte waarnaar je verlangt. Er komt echt wel weer een ander, hopelijk een vrijgezel, die dit in jou los maakt.

Maar TS, dit soort zaken komen erg vaak voor (man met vriendin), wat ik me nou oprecht afvraag. Heb jij je zolang als jullie wat hadden nooit afgevraagd "Hmmm als hij nu vreemd gaat met zijn vriendin, doet hij dat dan ook weer als hiji straks mijn vriend is?"
Jawel, daar stond ik vaak bij stil. Toch wilde ik bij hem zijn.

Afgezien van zijn escapade (met mij)is het een lieve, op een vreemde manier betrokken jongen... Hij is geen complete klootzak.. Onschuldig, hij deed me geen beloftes.. Was eerlijk over dat hij een vriendin had.. Vertelde precies hoe het zat. Ik koos er zelf voor.. Wilde niet verliefd worden, zou het wel zien. Alleen mn hart haalde mn verstand in..

[ Bericht 0% gewijzigd door Spygisch op 20-01-2012 15:18:25 ]
pi_107024250
Gefeliciteerd, je valt op foute mannen.
pi_107024401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:15 schreef Aneurism het volgende:
Gefeliciteerd, je valt op foute mannen.
Nee.. hij was geen foute man. Integendeel. Onschuldig eerder.. Hij was anders dan al die andere slijmjurken. Gewoon een realist, kon me vinden in zijn idee over het leven..
pi_107024489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:21 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Nee.. hij was geen foute man. Integendeel. Onschuldig eerder.. Hij was anders dan al die andere slijmjurken. Gewoon een realist, kon me vinden in zijn idee over het leven..
Iemand die zijn vrouw bedriegt is per definitie fout. :')
pi_107024504
quote:

[..]

Hij was al fout toen hij iets met jou begon terwijl hij zijn andere vriendin nog had :') ....ga geen excuses voor hem verzinnen :{w , hij was fout, zo fout als het maar kan. :r Zolang je excuses voor zijn gedrag blijft verzinnen blijf je jezelf als schuldige zien en kom je er niet uit. :{
Optimist tot in de kist
pi_107024527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:19 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je zou jezelf kunnen afvragen welke zelfoordelen (hoe jij over jezelf denkt) ervoor gezorgd hebben dat je je zo hebt laten behandelen, wetende dat het niet goed is. Waarom je voor jezelf iets koos wat je pijn en ellende ging geven.

Iemand die positief over zichzelf is maakt die keuze niet, die zal denken ''ik geef om mezelf en investeer positief in wie ik ben, dus waarom zou ik ooit iets kiezen wat schadelijk voor mij is?''. Feit dat jij voor het tegengestelde ging kan zijn omdat jij ook tegenovergesteld over jezelf denkt.

Dat is geen verwijt of dat er iets mis met je zou zijn, dat is dan gewoon zoals jij op het moment over jezelf denkt, dat heeft zich met de tijd zo gevormd en dat kan met de actief ook anders worden als je je daar voor inzet :)
Ik viel niet op hem omdat ik hem zag als aanvulling op mn leven. Of omdat ik me onwaardig zou voelen. Was niet afhankelijk van hem.. Kan het niet verklaren.. hij was het gewoon.
pi_107024607
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:24 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Iemand die zijn vrouw bedriegt is per definitie fout. :')
Nee, mensen maken fouten en kunnen daarnaast gewoon goede mensen zijn.
pi_107024670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Hij was al fout toen hij iets met jou begon terwijl hij zijn andere vriendin nog had :') ....ga geen excuses voor hem verzinnen :{w , hij was fout, zo fout als het maar kan. :r Zolang je excuses voor zijn gedrag blijft verzinnen blijf je jezelf als schuldige zien en kom je er niet uit. :{
..jawel ik kom er wel uit. I'm moving on. Maar, ik weet dat hij geen foute jongen was. Dat idee mag blijven bestaan in mijn hoofd. Over is het sowieso.
pi_107024736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:28 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Dit was geen foutje. Hij wist waar hij mee bezig was én ging ermee door.

Misschien moet je toch eens je kop uit het zand trekken. Er gebeurt een hoop hoor, boven de grond.
pi_107024780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:26 schreef Spygisch het volgende:
Ik viel niet op hem omdat ik hem zag als aanvulling op mn leven. Of omdat ik me onwaardig zou voelen. Was niet afhankelijk van hem.. Kan het niet verklaren.. hij was het gewoon.
Hoe kan ''Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen etc'' het gewoon voor jou zijn? Klinkt dat als een persoon waarmee je echt iets zou willen?

Wat trekt je zo aan? Wat denk je bij hem te kunnen krijgen?

Of is het juist dat je weet dat je nooit echt wat bij hem zal krijgen, en het daarom veilig is je zo op hem te richten, het zou dan namelijk een constante afleiding van je echte leven kunnen zijn; jij vlucht je fantasiewereld in, wetende dat het nooit meer dan fantasie zal zijn en je die fantasie dus altijd hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:28 schreef Spygisch het volgende:
Regelmatig vreemd gaan, zijn echte vriendin stelselmatig voorliegen, is dat een fout maken?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_107024788
Oh ja, plus, en ik citeer:

quote:
Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen

Een echte topgozer. :7
pi_107024953
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:30 schreef Spygisch het volgende:

[..]

..jawel ik kom er wel uit. I'm moving on. Maar, ik weet dat hij geen foute jongen was. Dat idee mag blijven bestaan in mijn hoofd. Over is het sowieso.
Jij je zin maar als je geen foute mannen herkent ga je die fout weer maken met dezelfde excuses voor die vent die je nu hebt voor deze. :') Hij is zo naief, zo onschuldig....je hebt nog veel te leren als je dit soort mannen die doelbewust alles en iedereen besodemieteren zo noemt. ;)
Optimist tot in de kist
pi_107025312
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef Canillas het volgende:

[..]

Hoe kan ''Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen etc'' het gewoon voor jou zijn? Klinkt dat als een persoon waarmee je echt iets zou willen?

Wat trekt je zo aan? Wat denk je bij hem te kunnen krijgen?

Of is het juist dat je weet dat je nooit echt wat bij hem zal krijgen, en het daarom veilig is je zo op hem te richten, het zou dan namelijk een constante afleiding van je echte leven kunnen zijn; jij vlucht je fantasiewereld in, wetende dat het nooit meer dan fantasie zal zijn en je die fantasie dus altijd hebt.

[..]

Regelmatig vreemd gaan, zijn echte vriendin stelselmatig voorliegen, is dat een fout maken?
fantasiewereld? Ik begrijp je maar zo onrealistisch was het niet. Hij lag niet buiten mijn bereik omdat hij zo ongelofelijk geweldig was. ...hij hield van simpele dingen. het was makkelijk om bij hem te zijn. ongedwongen. hij keek van weinig dingen gek op. ik kon mezelf zijn.. Ik dacht echt dat we een toekomst hadden. Dat was dom, besef ik nu. Hij vocht er niet voor en dat zag ik.
pi_107025326
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:34 schreef Dauntl3ss het volgende:
Oh ja, plus, en ik citeer:

[..]

Een echte topgozer. :7
haha.. :D
pi_107025472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Spygisch het volgende:

[..]

fantasiewereld? Ik begrijp je maar zo onrealistisch was het niet. Hij lag niet buiten mijn bereik omdat hij zo ongelofelijk geweldig was. ...hij hield van simpele dingen. het was makkelijk om bij hem te zijn. ongedwongen. hij keek van weinig dingen gek op. ik kon mezelf zijn.. Ik dacht echt dat we een toekomst hadden. Dat was dom, besef ik nu. Hij vocht er niet voor en dat zag ik.
Hij vocht er niet voor?! Hij was niet eens vrijgezel, gek!

Je maakt er idd een leuk sprookje van in je hoofd, maar het is lang niet zo rooskleurig als je zo'n lul als partner hebt en jij z'n onderbroeken staat te wassen terwijl hij een 'ongedwongen' affaire heeft met zo'n naieve en eigenwaardeloze keutel als jij.

Kan echt niet geloven dat je het niet wil zien voor wat het is, maar er liever een soort Meg Ryan-romcom-ware liefde-verhaal van maakt. Please hoor. :')
pi_107025837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Je was gewoon een tussendoortje terwijl in de tussentijd de dame thuis daar de behoeftes vervulde. :') Waarom blijf je in een sprookje geloven :? Je gaat zo weer plat voor de volgende foute vent :|W ....hij fluistert je wat lieve woordjes in je oor en daar ga jij weer....ga eens een ruggengraat laten groeien. }:|
Optimist tot in de kist
pi_107025844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:58 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Hij vocht er niet voor?! Hij was niet eens vrijgezel, gek!

Je maakt er idd een leuk sprookje van in je hoofd, maar het is lang niet zo rooskleurig als je zo'n lul als partner hebt en jij z'n onderbroeken staat te wassen terwijl hij een 'ongedwongen' affaire heeft met zo'n naieve en eigenwaardeloze keutel als jij.

Kan echt niet geloven dat je het niet wil zien voor wat het is, maar er liever een soort Meg Ryan-romcom-ware liefde-verhaal van maakt. Please hoor. :')
Moek je slaan ofwa?!

:) Nee, je hebt gelijk, gedeeltelijk. Je onderstreept wat ik eerder heb lopen beweren om me er daarna van te betichten eigenwaardeloos te zijn alsof het je eigen conclusie zou zijn. Ik zie nu toch zelf ook dat het dom was. Heb er pagina's vol over lopen schrijven he. Zoals ik al zei, was hij verder een prima persoon, alleen niet voor mij weg gelegd. Hij koos niet voor mij dus ik verwachte nergens zijn onderbroeken te wassen.
pi_107025894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Je was gewoon een tussendoortje terwijl in de tussentijd de dame thuis daar de behoeftes vervulde. :') Waarom blijf je in een sprookje geloven :? Je gaat zo weer plat voor de volgende foute vent :|W ....hij fluistert je wat lieve woordjes in je oor en daar ga jij weer....ga eens een ruggengraat laten groeien. }:|
Ik geloof nergens in vrouwmens. Ik zei juist dat hij geen slijmjurk was, down to earth en genoegen nam met simpel. Maar die ruggengraat, die neem ik mee.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:14:30 #95
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107025964
Je moet ook begrijpen dat FOK een machtig arsenaal aan onbeholpen falers heeft die feitelijk de beste mannen van de wereld zijn. Het zijn die verdomde foute mannen die vrouwen als jij bij de waarheid vandaan proberen te houden.
'Cos boys don't cry.
pi_107026019
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef grrrbeer het volgende:
Je moet ook begrijpen dat FOK een machtig arsenaal aan onbeholpen falers heeft die feitelijk de beste mannen van de wereld zijn. Het zijn die verdomde foute mannen die vrouwen als jij bij de waarheid vandaan proberen te houden.
hij is geen Fok'er... en dus niet te vergelijken met fokkers. hij is een tuinman, eerder. :) Bovendien claim ik nergens dat hij de beste man van de wereld zou zijn. Wel wat ik zoek in een man.. dan heb ik het over zijn goede eigenschappen.
pi_107026076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:10 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Moek je slaan ofwa?!

:) Nee, je hebt gelijk, gedeeltelijk. Je onderstreept wat ik eerder heb lopen beweren om me er daarna van te betichten eigenwaardeloos te zijn alsof het je eigen conclusie zou zijn. Ik zie nu toch zelf ook dat het dom was. Heb er pagina's vol over lopen schrijven he. Zoals ik al zei, was hij verder een prima persoon, alleen niet voor mij weg gelegd. Hij koos niet voor mij dus ik verwachte nergens zijn onderbroeken te wassen.
Dat jij geen eigenwaarde hebt is wel degelijk mijn eigen conclusie. Heel fijn als je dat zelf inmiddels ook hebt vastgesteld, dan weet je nu dus ook dat de buitenwereld het ook ziet.

Dat jij zijn onderbroeken niet wast of gaat wassen is ook het punt niet. Het gaat erom dat iemand anders dat wél doet, denkt dat hij van haar houdt, en hem vertrouwt, terwijl hij ondertussen dus met jou aan de gang is.

Hoe kan dit OOIT een goede man zijn? Nog los van wat je zelf schrijft in je OP, want zo leuk was hij dus ook niet eens tegen jou?

En fyi, als je hem nog steeds 'verder een prima persoon' vindt en alles goedpraat, zie je het dus nog steeds niet.
pi_107026173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:18 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Dat jij geen eigenwaarde hebt is wel degelijk mijn eigen conclusie. Heel fijn als je dat zelf inmiddels ook hebt vastgesteld, dan weet je nu dus ook dat de buitenwereld het ook ziet.

Dat jij zijn onderbroeken niet wast of gaat wassen is ook het punt niet. Het gaat erom dat iemand anders dat wél doet, denkt dat hij van haar houdt, en hem vertrouwt, terwijl hij ondertussen dus met jou aan de gang is.

Hoe kan dit OOIT een goede man zijn? Nog los van wat je zelf schrijft in je OP, want zo leuk was hij dus ook niet eens tegen jou?

En fyi, als je hem nog steeds 'verder een prima persoon' vindt en alles goedpraat, zie je het dus nog steeds niet.
Wat is het criterium voor een persoon om 'goed' bevonden te worden? Bestaan zulke mensen? Hij was relatief goed ja. Een man met fouten.
pi_107026258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:21 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Wat is het criterium voor een persoon om 'goed' bevonden te worden? Bestaan zulke mensen? Hij was relatief goed ja. Een man met fouten.
...

Wauw.

Ik geef het op. Jullie verdienen elkaar.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:26:13 #100
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107026318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:16 schreef Spygisch het volgende:

[..]

hij is geen Fok'er... en dus niet te vergelijken met fokkers. hij is een tuinman, eerder. :) Bovendien claim ik nergens dat hij de beste man van de wereld zou zijn. Wel wat ik zoek in een man.. dan heb ik het over zijn goede eigenschappen.
Het was meer bedoeld ter relativering van al die grootsprekers hier ;)

Ik snap je wel, maar je doet jezelf wel tekort natuurlijk.
'Cos boys don't cry.
pi_107026498
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Het was meer bedoeld ter relativering van al die grootsprekers hier ;)

Ik snap je wel, maar je doet jezelf wel tekort natuurlijk.
O oeps.. dank je :)

Ik doe mezelf niet tekort. Hij komt niet terug en ik zal het ook niet toelaten. Ik wil hem wel een goed persoon blijven vinden, omdat ik weet dat hij dat is, ondanks dat anderen dat niet vinden -omdat hij niet voldoet aan verwachtingen die anderen stellen aan wat goed is. Ik was gelukkig met hem.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:34:37 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107026578
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:32 schreef Spygisch het volgende:

[..]

O oeps.. dank je :)

Ik doe mezelf niet tekort. Hij komt niet terug en ik zal het ook niet toelaten. Ik wil hem wel een goed persoon blijven vinden, omdat ik weet dat hij dat is, ondanks dat anderen dat niet vinden -omdat hij niet voldoet aan verwachtingen die anderen stellen aan wat goed is. Ik was gelukkig met hem.
Vind je nu serieus dat iemand die een relatie heeft, en achter haar rug om met een ander bezig is (ik heb geen flauw idee hoe ver jullie gegaan zijn verder hoor) getuigen van een goed persoon?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:34:39 #103
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107026580
Okee :) dan moet je het accepteren, er mss wat van leren (wat dan ook) en weer verder.

Kop op.
'Cos boys don't cry.
pi_107026622
quote:

[..]

In dat geval zoek ik nog een fuckbuddy die alles voor zoete koek neemt.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:36:07 #105
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107026630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vind je nu serieus dat iemand die een relatie heeft, en achter haar rug om met een ander bezig is (ik heb geen flauw idee hoe ver jullie gegaan zijn verder hoor) getuigen van een goed persoon?
Nee, maar dat zegt ze niet.

Ze zegt dat hij desondanks geen slecht persoon is. En dat kan.

Maar netjes deed ie het niet nee. En weet je wat? Het gebeurt in de beste huwelijken en is geen uitzondering.

Allemaal slechte mensen?
'Cos boys don't cry.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:42:21 #106
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107026844
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Nee, maar dat zegt ze niet.

Ze zegt dat hij desondanks geen slecht persoon is. En dat kan.

Maar netjes deed ie het niet nee. En weet je wat? Het gebeurt in de beste huwelijken en is geen uitzondering.

Allemaal slechte mensen?
Niet noodzakelijk slecht, maar ook zeker niet goed. I
n de beste huwelijken gebeurt het trouwens echt niet hoor, dat is kul, wat is dan jou definitie van het beste huwelijk? Ga het niet goed praten. Alleen omdat het geen uitzondering is maakt het nog niet goed. Wellicht is hij geen slecht persoon maar hij is ook zeker niet een gigantische goedzak.

Het geen wat hem wel siert is dat hij eerlijk is gebleven en alleen TS er veel meer van gemaakt heeft dan het is. Maar zolang zij dat blijft doen, en hem een standaard blijft zetten, zal ze niet instaat zijn hem te vergeten.
pi_107026931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk slecht, maar ook zeker niet goed. I
n de beste huwelijken gebeurt het trouwens echt niet hoor, dat is kul, wat is dan jou definitie van het beste huwelijk? Ga het niet goed praten. Alleen omdat het geen uitzondering is maakt het nog niet goed. Wellicht is hij geen slecht persoon maar hij is ook zeker niet een gigantische goedzak.

Het geen wat hem wel siert is dat hij eerlijk is gebleven en alleen TS er veel meer van gemaakt heeft dan het is. Maar zolang zij dat blijft doen, en hem een standaard blijft zetten, zal ze niet instaat zijn hem te vergeten.
Och, ik vergeet hem wel..
pi_107026982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Och, ik vergeet hem wel..
Is ie nog steeds weg? Indien Ja, Prijs jezelf nog steeds gelukkig :)
pi_107027389
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:46 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Is ie nog steeds weg? Indien Ja, Prijs jezelf nog steeds gelukkig :)
haha ja nog steeds weg. gelukkig? eerder geestelijk vermoeid.. :) I'll be fine.
pi_107027449
Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie. Zegt de ene Nederlander: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een timmervrouw! Ik vond zaagsel onder het bed.
De andere Nederlander zegt: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed.
Zegt de Belg: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een paard!
Een paard?...vragen de twee Nederlanders verbaasd.
Ja, zegt de Belg, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!
pi_107027557
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef Spygisch het volgende:
Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie. Zegt de ene Nederlander: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een timmervrouw! Ik vond zaagsel onder het bed.
De andere Nederlander zegt: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed.
Zegt de Belg: Volgens mij gaat mijn man vreemd met een paard!
Een paard?...vragen de twee Nederlanders verbaasd.
Ja, zegt de Belg, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!

Je kunt alweer slechte moppen vertellen. Het komt vast goed met je :)
pi_107037671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:24 schreef Spygisch het volgende:
Wat scheelt er met mij he, zou je denken. Ik denk het in ieder geval. In een paar uur maakt hij via sms bekend niet voor mij te kiezen. Gaat verder met zn leven, heeft nergens last van. En hier zit ik...

triest.
Ik vind dat mannen niet altijd even eerlijk zijn, dat hij het via sms doet is misschien omdat hij bang is voor jou reactie.
Je weet niet of nergens last van heeft, hij heeft je wel leuk gevonden dus moet er wel degelijk iets tussen jullie zijn geweest.
Mannen zijn niet altijd even makkelijk met relaties, ze zijn meer gesloten dan vrouwen en kunnen gevoelens erg goed verbloemen en aan de kant zetten!
Kop op, hij is jouw niet waard! Jij verdient veel beter dan iemand die je zomaar alsof je niets bent aan de kant zet!
pi_107039615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef its_me_89 het volgende:

[..]

Ik vind dat mannen niet altijd even eerlijk zijn, dat hij het via sms doet is misschien omdat hij bang is voor jou reactie.
Je weet niet of nergens last van heeft, hij heeft je wel leuk gevonden dus moet er wel degelijk iets tussen jullie zijn geweest.
Mannen zijn niet altijd even makkelijk met relaties, ze zijn meer gesloten dan vrouwen en kunnen gevoelens erg goed verbloemen en aan de kant zetten!
Kop op, hij is jouw niet waard! Jij verdient veel beter dan iemand die je zomaar alsof je niets bent aan de kant zet!
dank je..daar herken ik hem wel in, niet overweg kunnen met gevoelens. ik weet dat ik meer voor hem voelde : ) en inderdaad, hij en ik verdienen een betere situatie dan die waar we in zaten, en daar heeft hij voor gezorgd. hij heeft gekozen voor haar en mij los gelaten.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:44:42 #114
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107039825
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef its_me_89 het volgende:

[..]

Niet alleen mannen hoor zijn niet altijd even eerlijk :)
Het klopt dat mannen meer gesloten zijn maari k betwijfel of ze hun gevoelens gemakkelijker uit zetten, wij zijn er alleen beter in om het aan niemand te laten merken en net te doen alsof het ons niet dwarszit.
pi_107039834
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je kunt alweer slechte moppen vertellen. Het komt vast goed met je :)
..ja zeker, ik wacht even tot ik mezelf weer ben. dan ga ik me storten op een ander en hem uit mijn gedachten forceren. ik zie geen andere mogelijkheid om te accepteren dat hij het niet kan zijn voor mij.
pi_107039877
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Niet alleen mannen hoor zijn niet altijd even eerlijk :)
Het klopt dat mannen meer gesloten zijn maari k betwijfel of ze hun gevoelens gemakkelijker uit zetten, wij zijn er alleen beter in om het aan niemand te laten merken en net te doen alsof het ons niet dwarszit.
maar vrouwen kun je onder druk zetten :p dan breken ze vanzelf en de waarheid openbaard zich, met toeters bellen tranen en al haha
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:47:20 #117
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107039923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef Spygisch het volgende:

[..]

maar vrouwen kun je onder druk zetten :p dan breken ze vanzelf en de waarheid openbaard zich, met toeters bellen tranen en al haha
of je krijgt slaande ruzie :P
pi_107039962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

of je krijgt slaande ruzie :P
of de vrouw weet het zo te manipuleren dat de man haar slachtoffer gaat vinden. de man eindigd met het aanbieden van zn excuses haha
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:50:05 #119
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107040026
je komt er wel :) het heeft gewoon tijd nodig, sterkte! en veel succes met het vinden van een vrijgezelle man ;)
pi_107040086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
je komt er wel :) het heeft gewoon tijd nodig, sterkte! en veel succes met het vinden van een vrijgezelle man ;)
ja.. kwestie van n avond uit.. komt wel goed..
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:55:45 #121
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107040243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ja.. kwestie van n avond uit.. komt wel goed..
zolang je maar geen spijt krijgt van wat je op zo'n avond doet :P
pi_107040324
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

zolang je maar geen spijt krijgt van wat je op zo'n avond doet :P
hoezo? ben geen losbandige chick hoor.. : ) wil ook geen losbandige man treffen. ik pik de rustige er zo uit, dan vloer ik ze en sleep ze mee naar mn grot. en dan laat ik hem die test maken om te zien of we matchen.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:06:08 #123
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107040720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:57 schreef Spygisch het volgende:

[..]

hoezo? ben geen losbandige chick hoor.. : ) wil ook geen losbandige man treffen. ik pik de rustige er zo uit, dan vloer ik ze en sleep ze mee naar mn grot. en dan laat ik hem die test maken om te zien of we matchen.
je hebt een vragenlijst? :D
pi_107040810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

je hebt een vragenlijst? :D
ja gekregen van hijsbekkie.. niet romantisch wel snel en effectief. :p
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:09:10 #125
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107040876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ja gekregen van hijsbekkie.. niet romantisch wel snel en effectief. :p
ik ben benieuwd :P laat maar weten of het werkt
pi_107041158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik ben benieuwd :P laat maar weten of het werkt
was n grapje
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:18:05 #127
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107041307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef Spygisch het volgende:

[..]

was n grapje
ik ken die grapjes met een kern van waarheid :P
pi_107056236
Is er nog thee :P?
pi_107057762
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:56 schreef Dagkaart het volgende:
Is er nog thee :P?
...te moe. wil je zelf even zetten?
pi_107090732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef famousje het volgende:
_O- _O- _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107090815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:

Precies!
Sterkte TS.

Na een tijdje zal je leven véél leuker zijn zonder hem :)
pi_107107118
mn leven laat afhangen van n vent? mag ik even iemand missen waarmee ik erg lang contact had. naast dat gaat mn leven gewoon verder hoor. ben heel productief geweest afgelopen dagne.

bovendien zei iemand me vandaag: "wat nou een duidelijk punt nodig, die heb je toch gehad verdomme!" gelukkig kreeg ik daarna een knuffel :p (hollanders, meteen agressief)

[ Bericht 8% gewijzigd door Spygisch op 22-01-2012 18:43:32 ]
pi_107108900
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef Spygisch het volgende:
mn leven laat afhangen van n vent? mag ik even iemand missen waarmee ik erg lang contact had. naast dat gaat mn leven gewoon verder hoor. ben heel productief geweest afgelopen dagne.

bovendien zei iemand me vandaag: "wat nou een duidelijk punt nodig, die heb je toch gehad verdomme!" gelukkig kreeg ik daarna een knuffel :p (hollanders, meteen agressief)
De kloon is wel aangemaakt voor een vent ;)
pi_107109034
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

De kloon is wel aangemaakt voor een vent ;)
k heb heel lang over je tekst zitten nadenken, maar wat bedoel je met kloon?
pi_107109064
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef Spygisch het volgende:

[..]

k heb heel lang over je tekst zitten nadenken, maar wat bedoel je met kloon?
Oh, ik dacht dat jij een kloon was van een user die hier al langer post?
pi_107109168
quote:
5s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat jij een kloon was van een user die hier al langer post?
o zo, tweede account. neuh geen sprake van :)
pi_107110056
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef Spygisch het volgende:

[..]

o zo, tweede account. neuh geen sprake van :)
Wat zijn de leeftijden in deze soap?
pi_107110356
quote:
5s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat zijn de leeftijden in deze soap?
ik: 26 hij: 27

ik kom uit Italie trouwens. iemand vroeg er eerder naar.
pi_107110394
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:56 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ik: 26 hij: 27
Gefeliciteerd, na deze ervaring ben je nu eindelijk volwassen :)
pi_107111016
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, na deze ervaring ben je nu eindelijk volwassen :)
ben jij al bedrogen dan?
pi_107111340
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ben jij al bedrogen dan?
Half 1x...

Nee maar op bezette mannen verliefd worden is meer voor 22 jarige meisjes..
pi_107111490
quote:
3s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Half 1x...

Nee maar op bezette mannen verliefd worden is meer voor 22 jarige meisjes..
kwam er pas later achter

t is bovendien ook gewoon een vreemde opmerking die je maakt :) vreemdgaan is niet leeftijdgebonden, dat is onbedoeld verliefd worden op iemand ook niet. t is eerder onverantwoord.
pi_107111704
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef Spygisch het volgende:

[..]

kwam er pas later achter

t is bovendien ook gewoon een vreemde opmerking die je maakt :) vreemdgaan is niet leeftijdgebonden, dat is onbedoeld verliefd worden op iemand ook niet. t is eerder onverantwoord.
Verantwoord vreemdgaan heet een open relatie. Maar dat had hij niet ;)
pi_107111845
quote:
4s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verantwoord vreemdgaan heet een open relatie. Maar dat had hij niet ;)
jah, bedankt voor de informatieve aanvulling
pi_107112010
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:26 schreef Spygisch het volgende:

[..]

jah, bedankt voor de informatieve aanvulling
Geen dank.

Succes met je Italiaanse leven :)
pi_107112203
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen dank.

Succes met je Italiaanse leven :)
k heb geen succes nodig voor t italiaans aspect van mn leven, dat gaat gewoon goed :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Spygisch op 22-01-2012 21:52:54 ]
pi_107118201
Ik dacht al wel dat geen Nederlandse bent. Maar als Italiaanse schone zou ik max 3 dagen rouwen, en hop weer verder!
pi_107198598
TS is ook weg :D
pi_107203054
Zit weer bij der vent!
pi_107232486
hoi :)

ik heb rust in mijn hoofd. haha. hoe is het met jullie. godshand jij hebt een bericht terug, gezien?

[ Bericht 46% gewijzigd door Spygisch op 25-01-2012 21:31:31 ]
pi_107235392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef Dagkaart het volgende:
Zit weer bij der vent!
geen sprake van! :)
pi_107265948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef Spygisch het volgende:

[..]

gelukkig, ik was er al bang voor ;) anders was het o|O

Maar is het al een beetje gezakt of nog steeds hetzelfde gevoel?
pi_107266189
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:49 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Heb een sprongetje gemaakt dus niet alles gelezen maarre....ben je weer bij positieven of stroomt het ldvd je langs de opgewarmde rode wangen?

Heeft iemand je al verteld dat dit niets met hem, maar alles met jezelf te maken heeft?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107270392
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Heb een sprongetje gemaakt dus niet alles gelezen maarre....ben je weer bij positieven of stroomt het ldvd je langs de opgewarmde rode wangen?

Heeft iemand je al verteld dat dit niets met hem, maar alles met jezelf te maken heeft?
ldvd? ja k heb me inmiddels honderden keren laten vertellen dat ik onzeker ben en daarom zo iemand lief had. maar daar klopt niets van, met alle respect :)
pi_107270482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:26 schreef Dagkaart het volgende:

[..]

gelukkig, ik was er al bang voor ;) anders was het o|O

Maar is het al een beetje gezakt of nog steeds hetzelfde gevoel?
t komt en gaat. maar t gaat nu vaker dan dat t komt ;)
pi_107270643
k heb een foto waar ze beide op staan als bureaublad. helpt. (ieder zn eigen manieren he :p)
pi_107271210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ldvd? ja k heb me inmiddels honderden keren laten vertellen dat ik onzeker ben en daarom zo iemand lief had. maar daar klopt niets van, met alle respect :)
En is je ook al iets anders honderden keren verteld?

(dat je nooit verliefd om hem bent geweest maar op een ideaalbeeld dat je van hem had)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107271700
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

En is je ook al iets anders honderden keren verteld?

(dat je nooit verliefd om hem bent geweest maar op een ideaalbeeld dat je van hem had)
juist niet. k heb geen ideaalbeeld om dat beeld in hem te zien of vergroten.
pi_107272394
al die spychologische clichés haha.

ik viel op hem omdat hij gewoon was, simpel, aan zn leven werkte, zn gedachten deelde. ik had een eenvoudig leven met hem kunnen hebben, praktisch, een knuffel, boek lezen in een warm huis, vakantie naar afrika, uitstapje naar een lezing, kinderen hebben die vies mogen worden, vrienden hebben die blijven slapen, fietsen, geen auto achtig idee. :)
pi_107272596
ik weet het niet eigenlijk.. misschien projecteer ik wel een beeld aan hem dat er niet was.. misschien wilde ik het te graag op die manier zien. maar het doet er allemaal niet meer toe omdat (a) dat was niet het probleem tussen ons (b) het is over :)
pi_107273031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef Spygisch het volgende:
ik weet het niet eigenlijk.. misschien projecteer ik wel een beeld aan hem dat er niet was.. misschien wilde ik het te graag op die manier zien. maar het doet er allemaal niet meer toe omdat (a) dat was niet het probleem tussen ons (b) het is over :)
C)Er zijn mannen zat die en geil en niet bezet zijn :)
pi_107273097
quote:
4s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

C)Er zijn mannen zat die en geil en niet bezet zijn :)
goh, daar zit elke vrouw op te wachten.
pi_107273958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:04 schreef Spygisch het volgende:

[..]

goh, daar zit elke vrouw op te wachten.
Hangt eraf wat jij een geile man vindt he? Smaken verschillen :)
pi_107274233
quote:
4s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt eraf wat jij een geile man vindt he? Smaken verschillen :)
geilheid is niet waar ik mannen op selecteer. dat is iets voor tussen de lakens.
pi_107274764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Spygisch het volgende:

[..]

geilheid is niet waar ik mannen op selecteer. dat is iets voor tussen de lakens.
Je denkt toch wel van: daar zou ik het wel op kunnen doen? Anders zit je daar met een vent waar je niet heet van wordt en alleen goede gesprekken mee hebt :')
pi_107275074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je denkt toch wel van: daar zou ik het wel op kunnen doen? Anders zit je daar met een vent waar je niet heet van wordt en alleen goede gesprekken mee hebt :')
wat een voorspelbaar mannelijke reactie. je hebt het hier tegen een vrouw. die denken aan 'aantrekkingskracht' en 'vrijen'.
pi_107275112
lomperik
pi_107275199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Spygisch het volgende:
lomperik
Das niet lomp, das duidelijk :)
pi_107275230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Das niet lomp, das duidelijk :)
waar moet ik ondertekenen?
pi_107275291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Spygisch het volgende:

[..]

waar moet ik ondertekenen?
:?

Wat ondertekenen?
pi_107275326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

:?

Wat ondertekenen?
duidelijkheid is iets voor op een contract.
pi_107275430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Spygisch het volgende:

[..]

duidelijkheid is iets voor op een contract.
:') juist ja
pi_107275588
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

:') juist ja
ieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')